ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Voilier

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het begon allemaal veelbelovend... We hadden een junior suite geboekt voor twee nachten voor €221 per nacht in dit hotel. De ligging was top, de parkeergelegenheid was handig, en zowel de ingang als de bar van het hotel waren prima in orde. MAAR Al snel begonnen we zwarte en grove haren (zonder twijfel afkomstig van huisdieren) op te merken in het bed van ons kind, en bij nadere inspectie bleken ze bijna overal te zitten, zelfs in ons bed. Teleurgesteld gingen we terug naar de receptie en kregen te horen dat het beddengoed zou worden verschoond tijdens ons diner (prima, dachten we). Twee uur later keerden we terug en tot onze verbazing vonden we nog steeds haren. In eerste instantie dacht ik dat het misschien was meegekomen tijdens het klaarmaken van de kamer (het hotel staat huisdieren toe), maar toen we het bed openden... GROOT ONGELUK: haren overal, tot aan de onderkant van het bed: lang, kort, allemaal dierenharen... En dit alles werd waargenomen in het bijzijn van de dienstdoende manager die avond. Met afschuw vroegen we om een terugbetaling en verlieten we de plek. Gelukkig hadden we een appartement op slechts 50 minuten afstand. Het management beloofde ons de volgende dagen terug te bellen, maar er gebeurde niets. We betwijfelden ten zeerste of de lakens daadwerkelijk waren vervangen tijdens ons diner. Bovendien werd de schuld afgeschoven op de schoonmaakdienst die het beddengoed had gewassen, maar daar geloof ik geen snars van. Al met al een zeer nare ervaring, ik raad het niet aan en laat de foto's voor zich spreken of je hier wilt verblijven. Dit was de eerste keer dat we dit soort problemen hebben ervaren in een hotel!!!! Onze vakantie was volledig verpest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is brandschoon en heeft een geweldige locatie. Het terras met zeezicht is heerlijk en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is stevig en er is genoeg keuze. Een minpuntje is echter dat er niet genoeg parkeerplaatsen zijn en dat het tapijt in de kamers aan vervanging toe is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Absoluut fantastisch! We besloten om te genieten van een uitgebreide brunch en werden begroet door een hartelijk en vrolijk team. Het overvloedige buffet bood een scala aan heerlijke opties, altijd vers en van goede kwaliteit. Het buitenterras met uitzicht op de glinsterende oceaan creëerde een betoverende sfeer. De prijs-kwaliteitverhouding was meer dan uitstekend. Een welgemeende dank aan het gehele team, zowel voor de service als voor de culinaire kunsten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens onze tussenstop werden we hartelijk ontvangen door het attente personeel van de cateringdienst. Ze waren vriendelijk en efficiënt, wat de ervaring zeker heeft verbeterd! De gerechten waren verrukkelijk en mooi gepresenteerd, maar de beperkte menukeuze viel wel tegen. Het gebrek aan personeel deed afbreuk aan de uitstraling van de zaak, wat jammer was. Ondanks deze minpunten hebben we wel genoten van de plek. Helaas lijkt het terras deze middag gesloten te zijn, wat zonde is met het prachtige weer en de stralende zon. Hopelijk volgende keer beter!



© 2007-2025 ReisChecker.nl