ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal De

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vanmiddag geluncht op het terras aan de kant van het park. Aangenaam verrast. Vanaf het moment van bestellen tot aan het serveren was alles snel en efficiënt. Het eten was lekker en de prijzen meer dan redelijk. Zeker een aanrader voor een zorgeloze lunch.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De focus van deze recensie ligt niet op de producten zelf, maar op de interactie met de kassamedewerker, die zeker verantwoordelijk leek te zijn. Op zaterdag 21 juni 2025 hadden we een zeer onaangename ervaring tijdens een muziekfestival dat plaatsvond. We zaten op het terras om te genieten van de muziek en probeerden herhaaldelijk een drankje te bestellen. De eerste ober verwees ons naar de tweede ober, die alleen verantwoordelijk was voor eten. Na ongeveer 30 minuten wachten op de bediening, die overbelast leek, besloot ik naar de kassa in de brasserie te gaan om mijn bestelling te plaatsen en zo de bediening buiten wat te ontlasten. De kassamedewerker was echter uiterst onvriendelijk en vertelde me op een kwaadaardige toon dat ze geen bestellingen aan de bar aannam en dat ik terug moest naar het terras om op de ober te wachten. Ondanks mijn rustige benadering en uitleg dat we al een tijd aan het wachten waren, bleef ze brutaal en wees op het feit dat het muziekfestival al sinds 7.00 uur 's ochtends aan de gang was. Ze suggereerde zelfs dat ik elders moest gaan drinken als ik het er niet mee eens was. Ik vroeg haar vriendelijk om respectvol met me te praten, maar ze werd alleen maar bozer en verzocht me het etablissement te verlaten, zonder me van dienst te zijn. Deze persoon leek duidelijk gefrustreerd door haar werk en misschien is een ander beroep beter geschikt voor haar. De extra drukte van het muziekfestival rechtvaardigt op geen enkele manier haar onbeleefde gedrag - er zijn altijd manieren om je gevoelens te uiten terwijl je de klant respectvol behandelt. Ik was erg teleurgesteld over deze eerste ervaring bij deze zaak en hoop dat ze meer aandacht besteden aan klantinteracties. Een professionele houding is essentieel en een klantvriendelijke benadering kan veel problemen voorkomen. Het is belangrijk om de klant centraal te stellen en eventuele misverstanden op een respectvolle manier aan te pakken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De klantenservice liet te wensen over en de bediening was ondermaats.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Koffie van goede kwaliteit, maar de sfeer is wat onpersoonlijk door de grootte van de zaak, waardoor het niet echt uitnodigend en knus aanvoelt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel was vriendelijk en redelijk attent. De service was goed genoeg. We hebben genoten van een heerlijke maaltijd op het terras. Onze keuze viel op een frisse salade met geitenkaas en smakelijke steak tartare. De gerechten waren simpel, maar lekker.



© 2007-2025 ReisChecker.nl