ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Vakantiewoning Arincia Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Op bepaalde tijden was er een vriendelijke receptionist beschikbaar die Nederlands sprak, wat ons verblijf in dit hotel nog beter maakte. Er waren taxibusjes beschikbaar voor gasten die ergens naartoe wilden. De kamers werden elke dag schoongemaakt, voorzien van voldoende schone handdoeken en er stonden dagelijks flesjes water klaar. Als er bij het zwembad geen stoel beschikbaar was vanwege handdoeken van andere gasten, was dit geen probleem. Het personeel zorgde altijd met een glimlach voor een ligstoel, zelfs bij het warme weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Bij aankomst met onze twee jonge kinderen kregen we een onprettige verrassing: slechte service in het midden van de nacht. De medewerkers leken verward en lieten ons minutenlang wachten zonder een woord te zeggen. Uiteindelijk bleek onze kamer nog niet gereed te zijn en moesten we tot in de vroege ochtend wachten. De volgende dag ontdekten we gebreken aan onze kamer, maar de receptie leek hier weinig aandacht aan te besteden. Gelukkig konden we via onze reisorganisatie regelen dat onze balkondeur op slot kon, maar andere problemen werden genegeerd. Dit hotel wordt hoog aangeschreven in Oost-Europese landen, waardoor het vol zat met onbeschoft gedrag. Als enige Nederlanders voelden we ons geïsoleerd. Het is teleurstellend en zelfs schandalig dat Nederlandse reisorganisaties dergelijke hotels aanbieden, waardoor hun klanten zo'n nare ervaring hebben tijdens wat een mooie vakantie zou moeten zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Onze oorspronkelijke boeking bij MC Mahberi beach werd gewijzigd naar hotel Arancia, waar we een prachtige kamer kregen met een adembenemend uitzicht. Ondanks de taalbarrière (we spraken geen Turks en het personeel sprak weinig Engels) was iedereen erg vriendelijk. Er waren veel Russische gasten die enorm veel opschepten tijdens het eten en vervolgens veel lieten liggen, wat zowel ons als het personeel stoorde. De jongens van het hotel waren erg behulpzaam en stonden altijd paraat voor een kleine fooi. Een glas wijn werd snel voor ons ingeschonken. Het animatieteam was erg vermakelijk, met speciale waardering voor Ivy en haar partner. De zee was heerlijk van temperatuur, hoewel er stenen waren aan het begin, veranderde dit verderop in zee in zand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel heeft alleen een gunstige locatie, met grote zwembaden direct aan zee. Helaas laat de kwaliteit te wensen over. Het eten is eentonig en vaak lauw, terwijl borden, bestek en glazen niet goed schoongemaakt zijn. Het personeel lijkt weinig aandacht te besteden aan hygiëne, waardoor zelfs vieze borden weer terug in de stapel belanden. De drankkeuze is beperkt en wordt geserveerd in goedkope plastic bekertjes die snel vervormen. Het merendeel van de gasten is Russisch en communicatie in het Engels of Duits is bijna onmogelijk. Hoewel het personeel vriendelijk is, lijken ze overbelast en gedragen ze zich onprofessioneel. De kamers zijn dringend aan renovatie toe, met versleten vloerbedekking en een algemeen verwaarloosde uitstraling. Kortom, het is geen aanrader om hier te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service2

Wat een teleurstelling was dit verblijf zeg. De communicatie verliep stroef doordat het personeel geen Engels spreekt. Bovendien werd het water regelmatig afgesloten, wat voor de nodige frustratie zorgde tijdens mijn drie dagen daar. De kamers lieten ook te wensen over, met vieze airconditioning en badkamers. En dan nog niet gesproken over het eten... Dat was echt een ramp! Elke dag hetzelfde smaakloze en vies eten, waardoor ik genoodzaakt was buiten het resort te gaan eten, wat uiteindelijk een aanslag was op mijn portemonnee. En dat terwijl ik dacht dat ik had geboekt voor een all-inclusive vijfsterrenervaring. Die vijf sterren hebben ze wat mij betreft zeker niet verdiend, hooguit één ster en dat is dan alleen vanwege de ligging. Het is echt beschamend dat deze accommodatie als een vijfsterrenbestemming wordt bestempeld. Het personeel gedroeg zich ook nog eens erg onbeleefd en chagrijnig, alsof ze zelf liever ergens anders waren. Kortom, een vakantie om snel te vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service1

Onze ervaring met het All Inclusive arrangement was teleurstellend. Ondanks dat het hotel pas 6 jaar oud is, vertoont het al flinke tekenen van verwaarlozing. Het gebrek aan onderhoud is duidelijk zichtbaar in de vieze staat van de toiletten, eetzaal, poolbar en snackbar. Overal lag afval op de grond en op het buitenterras lagen zelfs etensresten. Het personeel voor schoonmaak en bediening was duidelijk onderbemand. We kregen drie keer een andere kamer vanwege de onaangename geur van rotte eieren die uit de airconditioning kwam, overal was schimmel te vinden en de toiletpot was kapot. Het eten liet ook te wensen over; de eetzaal had een zure, onaangename geur en het beleg en salades werden ongekoeld aangeboden bij het ontbijt. Na twee dagen ellende hebben we besloten om elke avond elders in Konakli te gaan eten. Bovendien was er een tekort aan bestek, servies en glazen. Vijf sterren? Eerder één ster! Dus voor ons nooit meer deze accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

De kamer was ronduit smerig, met vlekken op het beddengoed en overblijfselen van vorige gasten die nog op de vloer te vinden waren. Het personeel liet te wensen over en de kamer was erg lawaaierig. De gangen waren slecht verlicht en de algehele ervaring was teleurstellend. Ondanks dat ik voor 7 dagen had geboekt, besloot ik na slechts één nacht letterlijk weg te lopen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

Ik had in eerste instantie geboekt bij Hotel Mahberi Beach, maar voor mijn verblijf werden we omgeboekt naar het MC Arancia Resort. Dit voelde als een upgrade van **** naar *****, maar het voelde alsof we niet echt een keuze hadden. Bij aankomst bij Arancia waren we aangenaam verrast, maar al snel merkten we op dat veel Nederlanders van Mahberi ook naar Arancia werden overgeboekt vanwege de vele Russische gasten daar. Het leek alsof Arancia ook vol zat met Russen. Ondanks deze verrassende wending hebben we genoten van onze vakantie, maar het schoonmaken van de kamers liet te wensen over. Ook het avondeten was teleurstellend wanneer je later op de avond ging eten, omdat er weinig keuze was en het eten niet werd aangevuld en vaak koud was. De animatie was minimaal en voornamelijk gericht op Russische gasten, wat voor Nederlandse gasten lastig te volgen was. Niet alle bars waren open, maar de poolbar was wel gezellig met vriendelijke obers die hun best deden om het naar je zin te maken. Al met al, als je voor de prijs van Mahberi boekt en Arancia krijgt met een upgrade naar 5 sterren, dan kan het verblijf nog steeds de moeite waard zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

In deze accommodatie is Engels niet de meest gesproken taal; voornamelijk Russisch wordt hier veel gesproken en de faciliteiten zijn hier dan ook op afgestemd. Tijdens mijn verblijf deelde ik de ervaring met een ander Nederlands stel en een Belgisch stel. De kamer was goed verzorgd en werd dagelijks schoongemaakt, hoewel de bedden voor mij persoonlijk te hard waren. Er moest extra betaald worden voor ijs, popcorn en verse jus, wat ik wel een nadeel vond - vooral voor de kinderen. Het avondeten herhaalde zich vaak qua smaak en ik had het gevoel dat er weinig variatie was. Tijdens het ontbijtbuffet was er gelukkig meer keuze, vooral de pannenkoeken (gözleme) waren heerlijk. Het gedrag van het personeel gaf me het gevoel dat elke glimlach geld kostte, wat de sfeer niet ten goede kwam. Mijn twijfels over Turkije zijn door deze ervaring bevestigd en ik denk niet dat ik hier ooit nog terug zal komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Met hoge verwachtingen gingen wij, een groep van 6 volwassenen en 1 kind, naar hotel Arancia. Zodra we de kamer binnenliepen, werden we overweldigd door een onaangename geur en vieze vloerbedekking, samen met schimmel in de badkamer. Tijdens ons onderzoek de volgende dag kregen we drankjes geserveerd in fragiele plastic bekers die bijna uit elkaar leken te vallen bij aanraking. Soms kregen we glazen, maar zelfs nadat onze vriend witte wijn had gedronken en zijn glas schoonmaakte met een servet, kwam het servet er zwart uit - een schokkende ontdekking die zelfs de hostess verraste. Communicatie verliep moeizaam omdat ze weinig Engels en Duits spraken, voornamelijk Russisch. Het enige positieve aan de ervaring waren de grote zwembaden en binnenbaden, maar de harde disco muziek bij het zwembad maakte het moeilijk om te ontspannen en te genieten. Het bestek en de borden waren vies en het personeel droeg vuile shirts met hardnekkige vlekken erop. Gelukkig konden we worden overgeboekt naar een andere locatie. Absoluut geen aanrader om hier te boeken, zeer teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Over het algemeen was het hotel prima en het eten was goed van kwaliteit. Echter, er waren veel gasten uit Rusland aanwezig en het leek alsof het hotel voornamelijk op hen gericht was. Er werd gezegd dat sommige van hen zich nogal onbeschoft gedroegen, wat het personeel duidelijk irriteerde. De bedden waren aan de harde kant, maar de rest van de kamer was schoon en netjes, met een prachtig uitzicht op het park en de zee. Het personeel was erg vriendelijk en stond klaar om te helpen als je hen een fooi gaf.

Melden


Reisperiode: mei 2021

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

Niet heel bijzonder. Meer dan verwacht door de brochure. Ook hygiëne was niet al te best helaas. Het ziet er prachtig uit in de brochure maar in het echt was het niks. Verder wel leuk in de omgeving goed kunnen wandelen. Personeel was wel vriendelijk alleen kan het wel beter.

Melden


Reisperiode: april 2020

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

We hebben twee dagen Zwolle bezocht en lekker gewandeld in de omgeving. De kamer was netjes en het personeel deed erg zijn best om je te verwennen. Het ontbijt was bijzonder goed. Vers gebakken brood en vers fruit, We hebben twee dagen Zwolle bezocht en lekker gewandeld in de omgeving. De kamer was netjes en het personeel deed erg zijn best om je te verwennen. Het ontbijt was bijzonder goed. Vers gebakken brood en vers fruit

Melden


Reisperiode: februari 2020

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen6

Leuke vakantie maar kon beter heb er erg van genoten en ik ga zeker vaker via dit reisbureau genaamd reischecker boeken en een heerlijke vakantie houden het eten was goed en ik had eigenlijk misschien wel iets meer verwacht want de prijs lag een beetje aan de hoge kant verder top vakantie!

Melden


Reisperiode: september 2019

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

smerige verblijven en tamelijk onvriendelijk personeel. Op de brochure lijkt het een prachtige locatie maar in werkelijkheid valt het drastisch tegen. Nooit meer voor ons.

Geboekt bij

Center Parcs
Melden


Reisperiode: maart 2018

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

Eigenlijk was alles slecht. Alles ziet er prachtig uit op de brochure maar in het echt was het niks.

Melden


Reisperiode: februari 2018

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging3
  • Voorzieningen6

slecht, met alle respect, we hadden hier meer van verwacht. In de brochure en op internet zie je een prachtig plaatje, met alles erop en eraan. Echter wanneer je aan komt, zie je er niks van terug. Waardeloos, mijn kind lag gewoon te janken over deze vakantie.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl