ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bariscan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service8

Samen met mijn gezelschap van vier personen ben ik net terug van een verblijf. Aanvankelijk was ik wat terughoudend vanwege de gemengde beoordelingen, maar tot mijn aangename verrassing heb ik een goede tijd gehad. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was uitstekend: we verbleven in nette en schone kamers, hebben lekker gegeten, genoten van een schoon zwembad en werden vriendelijk geholpen door het personeel. Het strand was vlakbij en voor slechts 1 euro konden we gebruik maken van ligbedden met parasols. Op de dag van ons vertrek mochten we zonder problemen onze kamer behouden tot vertrek. De manager was wat afstandelijk, maar met een glimlach konden we toch aardig met haar overweg. Het enige nadeel was de afstand tot het centrum van Alanya, maar dat wisten we van tevoren. Hoewel er in de omgeving nog niet veel te doen is, is het gebied volop in ontwikkeling en zal het in de toekomst alleen maar aantrekkelijker worden. Al met al hebben we met ons viertal een ontspannen en plezierige vakantie gehad. Dit bewijst maar weer dat ervaringen momentopnames zijn en grotendeels afhangen van de instelling van de persoon zelf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

De accommodatie zelf was prima, maar het eten was een regelrechte ramp. Het is een wonder dat het personeel er zelf niet ziek van wordt. Zowel mijn partner als ik zijn flink ziek geworden van het eten. Gelukkig bevindt het hotel zich op een mooie, rustige locatie vlakbij het strand. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, al spreekt slechts één van hen fatsoenlijk Engels. Wat echt niet door de beugel kon, was dat ze al begonnen met opruimen terwijl er nog gasten in het hotel verbleven. Ik zou graag weer naar Magmuhtlar terugkeren, maar dan absoluut niet naar dat hotel. Gelukkig wordt er momenteel genoeg bijgebouwd, dus volgend jaar hebben we genoeg andere opties om uit te kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging4
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel biedt veel waar voor je geld, met vriendelijk personeel en comfortabele kamers die dagelijks worden schoongemaakt. Het eten is van goede kwaliteit en er is genoeg keuze, inclusief drinken. Ik zal hier zeker weer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid2

Na een verblijf van een week in het Bariscan hotel, moeten we eerlijk zeggen dat de kwaliteit niet overeenkwam met wat je zou verwachten van een 3-sterrenhotel. Het was helaas niet ideaal voor ons gezin met een anderhalf jaar oude baby. Er waren geen kinderstoelen beschikbaar, waardoor ons kleintje bij ons op schoot moest eten. Het kinderbedje was niet veilig, als een wiebelige schommel met een wollige deken in plaats van een fatsoenlijk matras. Nadat het bedje de eerste nacht was ingestort, hebben we het zelf met handdoeken moeten stabiliseren. De badkamer had geen douchegordijn, waardoor alles kletsnat werd en gevaarlijk glad was. Bovendien was er alleen 's ochtends warm water beschikbaar. Hoewel de kamers dagelijks werden schoongemaakt, werden de handdoeken slechts om de paar dagen vervangen en het beddengoed bleef onveranderd. Het eten was eenvoudig maar vers, hoewel de variatie beperkt was - voornamelijk één soort vlees en wat salades, waarbij gerechten zoals lever en kippenniertjes ons niet bepaald enthousiast maakten. Gelukkig was het personeel vriendelijk, de kamers waren redelijk schoon en de locatie was gunstig gelegen. Misschien is het hotel meer geschikt voor stellen zonder kinderen die niet al te hoge verwachtingen hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Ik heb enorm genoten van mijn tijd bij "Chef", waar ik echt hard moest werken. Jamour was ook een fantastische toevoeging, altijd vriendelijk en behulpzaam. Gedurende 14 dagen werden we goed verzorgd en waren de kamers altijd spik en span. Het was een geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4

Mijn verblijf was fantastisch! Het personeel van het hotel was ontzettend vriendelijk en ik heb geen enkele keer onvriendelijkheid ervaren. De kamers werden altijd netjes schoongemaakt, al hing het af en toe voor dat schone handdoeken werden teruggehangen. Het eten liet wat te wensen over, met voornamelijk koude pasta en salades. Gelukkig hebben we een avond bij een geweldig Vlaams restaurant gegeten! De animatie was een beetje matig met slechts één avond vol activiteiten zoals een buikdanseres en spelletjes. Gelukkig was er in de buurt een leuk 'zaakje' waar je goedkoper dan via de reisorganisatie activiteiten kon boeken. Het strand, hoewel bij een ander hotel gelegen, bood genoeg vermaak, maar de soms ruige zee met rotsen was niet ideaal voor kinderen. Ook was er een knus Nederlands cafe genaamd Old Dutch waar ik me erg op mijn gemak voelde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is echt een pareltje! De culinaire ervaring is top, en het personeel is ontzettend attent. De barkeeper onthoudt zelfs je naam, wat een leuke touch is. Elke dag worden de kamers keurig schoongemaakt. Voor deze prijs krijg je echt waar voor je geld, beter dan menig vijfsterrenhotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4

In augustus 2006 maakte ik een reis naar deze plek en door een technisch probleem met het vliegtuig werden we terug naar het hotel gebracht. Daar kregen we een avondmaaltijd aangeboden. Echter, om vier uur 's nachts werd ik plotseling ziek! Bij terugkomst in Nederland ben ik nog een week lang flink ziek geweest, omdat ik voedselvergiftiging had opgelopen van de maaltijd die avond: kip cordon bleu. Dit bleek uit een test in het ziekenhuis, waar een bacterie werd aangetroffen die vaak in kip voorkomt. Ik had daarvoor verder niet in het hotel gegeten, omdat het niet helemaal naar mijn smaak was. Ondanks dit nare incident heb ik wel een fijne tijd gehad in Alanya, er was genoeg te doen en te zien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service10

Als oudere stel zijn wij ontzettend blij met ons verblijf! Het personeel is uiterst gastvrij en de kamers worden dagelijks goed schoongemaakt, inclusief de bedden en handdoeken. Hoewel we kieskeurig zijn als het aankomt op eten, hebben we genoten van de maaltijden. Momenteel is de bereikbaarheid wat lastig vanwege wegwerkzaamheden, maar het belooft veel goeds voor de toekomst. Kortom, we hebben hier een geweldige tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

De eigenaresse van het hotel was onaangenaam, de ligging was ver van het centrum, er heerste veel bouwoverlast en de meeste gasten waren oudere Turkse mensen. Hoewel de kamers redelijk schoon waren, zorgde het eten ervoor dat ik elke dag ziek werd, waardoor we buiten het hotel moesten eten. Al met al is dit geen hotel dat ik zou aanbevelen en ik zal er zeker nooit meer terugkeren.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl