ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Kaptan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb een fantastische vakantie gehad, alles was top: heerlijk eten, vriendelijk personeel en een schone kamer. Het enige minpuntje was dat sommige gasten hun eigen muziek meenamen naar het zwembad, wat de rust een beetje verstoorde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Dit was onze vijfde en laatste keer in dit hotel en het verblijf was niet zoals gebruikelijk. Vanwege het Suikerfeest waren er veel Turkse gasten die constant voorrang kregen. A la carte dineren op het strand was niet mogelijk om chaos te voorkomen. Op het terras was geen bediening vanwege de Turkse gasten. Het buffet was dit jaar schaars en er was te weinig personeel, waardoor het overal een rommeltje werd gedurende de dag. Het is jammer van dit hotel, op deze manier jagen ze de weinige gasten die nog steeds naar Turkije komen definitief weg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Terug van ons verblijf bij Grand Kaptan en het personeel was geweldig. Echter, sinds de overname is het hotel aanzienlijk verslechterd. Op de laatste dag stopt het eten al om 12.00 uur en is het van slechte kwaliteit en eentonig. Ook hebben we meegemaakt dat er een glazen douchewand spontaan brak en het duurde maar liefst 4 keer voordat het goed was schoongemaakt (met glas in de hand van een peuter). De badkamer was schoon, maar de deur gaf problemen. Het kostte een half uur om mijn zoon uit de badkamer te redden, en hij was niet de enige die die week opgesloten zat. Het animatieteam was aardig, maar weinig actief. Kortom, wat eerst een 5-sterren ervaring was, is nu amper nog 4-sterren waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service10

Het personeel was fantastisch en het eten was van topkwaliteit!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Vanaf 18 juli tot 2 augustus verbleven we in dit hotel, na het al te hebben geboekt in november 2015 vanwege onze goede ervaring in 2010. Helaas viel het deze keer behoorlijk tegen. Door recente gebeurtenissen zoals aanslagen en een coup hadden veel mensen geannuleerd, wat resulteerde in een flink lagere bezetting in het hotel. Bij aankomst werden we weliswaar vriendelijk bedankt voor ons bezoek, maar de teleurstelling was groot. De gebruikelijke avondshows op het dakterras waren verdwenen en vervangen door kamers, wat een domper was. De meeste bars waren gesloten of boden slechts beperkte service, vanwege het gebrek aan gasten. Het animatieteam deed hun best, maar was niet erg indrukwekkend, en er was weinig te doen na 23.00 uur. Het hotel zelf leek al 5 jaar geen renovatie meer te hebben gehad, met gebreken in het zwembad en de kamers die weliswaar schoon maar verouderd waren. Het warme zwemwater leidde zelfs tot oorontstekingen bij sommige gasten. Al met al voelden we ons niet waar voor ons geld kregen en hadden we liever elders geboekt, als we van tevoren het gebrek aan faciliteiten hadden geweten. Al met al was dit onze meest teleurstellende buitenlandse ervaring ooit.





© 2007-2024 ReisChecker.nl