ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Kaptan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Het Hotel Grand Captain was oké. Het eten was lekker, maar vrij standaard met gerechten zoals rijst, spaghetti, aardappelpuree, kip, groenten en friet. De kamers waren netjes en schoon, hoewel de bedden vrij hard waren. De badkamer met ligbad was geweldig. Helaas stelde de kinderclub niet veel voor, onze vierjarige zoon vond het saai en bij slecht weer was er weinig te doen. De communicatie in het Engels was ook niet geweldig. We hadden veel overlast van renovatiewerkzaamheden op het dak, elke ochtend werden we om 7.20 uur gewekt door getimmer. Het zwembadwater was erg koud. Gelukkig was de fotoservice erg goed en klantvriendelijk. De gratis shuttlebus naar het centrum was een leuke toevoeging, maar de nieuwe speelplaats die werd gebouwd was nog niet klaar, dus onze zoon kon er niets aan hebben. De kinderdisco was ook niet erg spectaculair, wat onze kleine teleurstelde. Het koelkastje op de kamer werd regelmatig bijgevuld en de nieuwe directeur was vriendelijk. Over het algemeen was het hotel niet erg kindvriendelijk. Het restaurant was prima, de kamers werden elke dag schoongemaakt en de lakens werden wekelijks verschoond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Het eten was van hoge kwaliteit en goed op temperatuur. Echter, een minpunt is dat wanneer een familielid dringend moet overvliegen omdat de situatie kritiek is, het niet mogelijk is om hen in jouw betaalde tweepersoonskamer te laten slapen. Er moet dan een aparte kamer geboekt worden of zelfs uitgeweken worden naar een ander hotel indien de accommodatie volgeboekt is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit was mijn achtste verblijf in dit prachtige hotel en over het algemeen ben ik er dol op. Er was echter één ding dat mij wat stoorde tijdens mijn verblijf.

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging9
  • Voorzieningen4

Niet de moeite waard Het eten was echt niet lekker en elke dag kregen we hetzelfde voorgeschoteld, bijna iedereen voelde zich ziek worden in het hotel. Het personeel was ontzettend onvriendelijk. Ik ga hier nooit meer naartoe.

Geboekt bij

Sunweb
Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Net terug van een fantastisch verblijf in Grand Kaptan! We waren aangenaam verrast door de luxe en het gemak van dit hotel. De ligging is perfect, met het strand op een steenworp afstand en een gratis shuttlebus naar het centrum van Alanya. Het eten was heerlijk, vooral het ontbijt liet niets te wensen over. Een avondje in het Italiaanse restaurant was voor ons persoonlijk geen hoogtepunt, maar gelukkig maakte de levendige animatie veel goed. Voor zowel jong als oud is er de hele dag door entertainment. Wij, drie zussen allemaal in de twintig, hebben enorm genoten van ons verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9

Hotel Grand Kaptan is een uitstekende keuze voor een zorgeloos verblijf. Ondanks de ligging aan een levendige verkeersweg, merk je hier bijna niets van. Het strand en het terras zijn gemakkelijk bereikbaar via het zwembad en een handig tunneltje. Het personeel verwelkomt je met open armen en staat klaar om je te verwennen met hun gastvrijheid. Met het all-inclusive arrangement hoef je nergens naar om te kijken en kun je genieten van kwalitatief uitstekend eten met een ruime keuze. De ruime kamers worden dagelijks schoongemaakt, waardoor je je nergens zorgen over hoeft te maken tijdens je verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Overal waar je kijkt, is er kip in alle mogelijke bereidingen te vinden. De bedden waren keihard en de kamer leek niet goed schoongemaakt te zijn. Het zwembadwater was veel te warm, iets wat wel eens verkeerd kon aflopen. Door de recente prijsverlagingen trokken veel lokale bewoners naar de accommodatie, waardoor de sfeer veranderde. Hierdoor misten wij, als betalende gasten, de luxueuze buffetten waar we eerder van genoten. Het was een teleurstellende ervaring met te weinig personeel, wat resulteerde in een rommelige eetzaal met vuile borden op tafel. "Small Kaptan" lijkt hier beter van toepassing te zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4

Helaas werden de beloofde faciliteiten niet waargemaakt tijdens ons verblijf. Er was een gebrek aan cocktails, de a la carte restaurants waren gesloten en de bekende Turkse pannenkoekjes waren nergens te bekennen. Het buffetrestaurant bood voornamelijk koude gerechten aan, met weinig variatie buiten pasta, friet en vis. Zelfs het brood met kaas was onaantrekkelijk vanwege dikke bromvliegen. Om toch iets te eten te hebben, hebben we chips voor onze zoon gekocht. Mijn man was teleurgesteld en het ontbrak aan entertainment, zoals beloofd. De animatie beperkte zich tot een potje darten waarbij de animators zelf meespeelden en partijdig waren, wat eerder voor hilariteit dan vermaak zorgde. Het zwembadwater was gevaarlijk warm en een broeinest van bacteriën. Bij het zwembad was er geen muziek en men verwees naar het zwembad als een 'rustige zone', maar gelukkig zorgden enkele gasten met muziek voor wat sfeer. De speelhal was slecht verlicht en sommige apparaten werkten niet. De fotograaf bleek onbetrouwbaar te zijn met willekeurige prijzen voor fotoshoots. Ondanks de teleurstellingen in het hotel, waar men excuses maakte vanwege het lage aantal gasten, moesten we de volle prijs betalen zonder compensatie. Gelukkig was er Mehmet, een vriendelijke medewerker, die de enige was die een 5-sterrenbehandeling waardig was. De busdienst naar Alanya en terug was een pluspunt. Al met al was het gezelschap van medegasten het hoogtepunt van de reis, maar het hotel voldeed niet aan de verwachtingen en was duidelijk geen 5-sterrenaccommodatie. Het hotel lijkt meer geschikt voor oudere gasten dan voor vakantiegangers die op zoek zijn naar vermaak. Het verzoek om een goede recensie achter te laten paste niet bij onze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6

Het vijfsterrenhotel Grand Kaptan in Alanya laat te wensen over. Tijdens ons verblijf werden we voor 1 of 2 nachten overgeplaatst naar een lager ingeschaald hotel van dezelfde groep, wat voor hen blijkbaar normaal is. Naast ons werden ook nog eens 30 personen voor 1 nacht overgeboekt. Klachten werden genegeerd of onvoldoende afgehandeld, waardoor onze ervaring allesbehalve aangenaam was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Het personeel in het restaurant, de spa en het entertainmentteam zijn uitzonderlijk goed. Ze staan altijd voor je klaar en niets is te veel gevraagd. Het strandrestaurant is geweldig. Wat de ervaring bij Grand Kaptan echt uniek maakt, is de aanwezigheid van Turkse gasten die bijdragen aan de authentieke Turkse sfeer. Het eten heeft een duidelijk Turkse invloed, wat het onderscheidt van andere resorts waar ik ben geweest. Daarnaast heeft het hotel een knusse en overzichtelijke opzet door de kleinschaligheid. Ik ben van plan om volgende zomer waarschijnlijk twee keer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Ik heb enorm genoten van mijn vakantie! De locatie was perfect, het eten was heerlijk en het zwembad was echt genieten. Daarnaast was het superhandig dat er een shuttle bus naar Alanya beschikbaar was. Ik kan deze plek zeker aanraden voor een topvakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Het Grand Kaptan hotel is echt top! Het is goed toegankelijk voor rolstoelen en ideaal voor gezinnen met kinderen. Het eten is gevarieerd en lekker, en het animatieteam was aanwezig maar niet opdringerig. Het restaurant aan zee is ook zeker een aanrader! Maak je geen zorgen over de tunnel, het is geen enkel probleem!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

We verbleven voor de eerste keer in het Grand Kaptan met een groep van 6 personen en we hebben er echt van genoten. De kamer was prachtig, de douche was schoon en elke dag werd ons beddengoed verschoond. Bij aankomst was er sprake van een overboeking, maar dit werd keurig opgelost door ons twee nachten bij de buren onder te brengen. Ze beloofden dat we met ons zessen op dezelfde verdieping zouden verblijven en als extraatje kregen we een gratis massage voor ons allemaal. Het eten was van zeer goede kwaliteit en de animatie was ook erg leuk. Het enige minpuntje was het strand, dat niet echt een mooi zandstrand was. Desondanks waren we over het algemeen zeer tevreden over ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb een fantastische vakantie gehad, alles was top: heerlijk eten, vriendelijk personeel en een schone kamer. Het enige minpuntje was dat sommige gasten hun eigen muziek meenamen naar het zwembad, wat de rust een beetje verstoorde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Dit was onze vijfde en laatste keer in dit hotel en het verblijf was niet zoals gebruikelijk. Vanwege het Suikerfeest waren er veel Turkse gasten die constant voorrang kregen. A la carte dineren op het strand was niet mogelijk om chaos te voorkomen. Op het terras was geen bediening vanwege de Turkse gasten. Het buffet was dit jaar schaars en er was te weinig personeel, waardoor het overal een rommeltje werd gedurende de dag. Het is jammer van dit hotel, op deze manier jagen ze de weinige gasten die nog steeds naar Turkije komen definitief weg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Terug van ons verblijf bij Grand Kaptan en het personeel was geweldig. Echter, sinds de overname is het hotel aanzienlijk verslechterd. Op de laatste dag stopt het eten al om 12.00 uur en is het van slechte kwaliteit en eentonig. Ook hebben we meegemaakt dat er een glazen douchewand spontaan brak en het duurde maar liefst 4 keer voordat het goed was schoongemaakt (met glas in de hand van een peuter). De badkamer was schoon, maar de deur gaf problemen. Het kostte een half uur om mijn zoon uit de badkamer te redden, en hij was niet de enige die die week opgesloten zat. Het animatieteam was aardig, maar weinig actief. Kortom, wat eerst een 5-sterren ervaring was, is nu amper nog 4-sterren waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service10

Het personeel was fantastisch en het eten was van topkwaliteit!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Vanaf 18 juli tot 2 augustus verbleven we in dit hotel, na het al te hebben geboekt in november 2015 vanwege onze goede ervaring in 2010. Helaas viel het deze keer behoorlijk tegen. Door recente gebeurtenissen zoals aanslagen en een coup hadden veel mensen geannuleerd, wat resulteerde in een flink lagere bezetting in het hotel. Bij aankomst werden we weliswaar vriendelijk bedankt voor ons bezoek, maar de teleurstelling was groot. De gebruikelijke avondshows op het dakterras waren verdwenen en vervangen door kamers, wat een domper was. De meeste bars waren gesloten of boden slechts beperkte service, vanwege het gebrek aan gasten. Het animatieteam deed hun best, maar was niet erg indrukwekkend, en er was weinig te doen na 23.00 uur. Het hotel zelf leek al 5 jaar geen renovatie meer te hebben gehad, met gebreken in het zwembad en de kamers die weliswaar schoon maar verouderd waren. Het warme zwemwater leidde zelfs tot oorontstekingen bij sommige gasten. Al met al voelden we ons niet waar voor ons geld kregen en hadden we liever elders geboekt, als we van tevoren het gebrek aan faciliteiten hadden geweten. Al met al was dit onze meest teleurstellende buitenlandse ervaring ooit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Dit was onze derde keer in dit hotel en we blijven er maar van genieten. De kamers zijn ruim en brandschoon, het eten en drinken zijn van topkwaliteit en heerlijk. Op slechts 10 minuten lopen van het hotel bevindt zich Oba, een levendig gebied met leuke winkels en een gezellige markt die twee keer per week plaatsvindt. Het hotel biedt een gratis shuttlebus naar Alanya, dat op slechts 10 minuten afstand ligt. Daarnaast worden er gratis zwemhanddoeken verstrekt en zijn er prachtige zwembaden. Let wel op: het strand heeft kiezelstenen, dus het is handig om waterschoenen mee te nemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Dit uitstekende hotel biedt een handige pendeldienst naar het stadscentrum, dat zich op slechts 10 tot 15 minuten rijden bevindt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel "Grand Kaptan*****" is werkelijk een pareltje waar aan alles gedacht is. De ruime en keurig verzorgde kamers, voorzien van mooie badkamers, boden ons een comfortabel verblijf. De twee zwembaden overtroffen al onze verwachtingen. Het eten was voortreffelijk en ook op het strand ontbrak het ons aan niets. Zelfs aan het strand genoten we van het all-inclusive concept met heerlijk eten en drinken. De vriendelijke en behulpzame medewerkers hebben onze vakantie echt onvergetelijk gemaakt. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: augustus 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Leuk en gezellig personeel! Van alles te doen. Strand op loopafstand van hotel, onder een tunneltje door en je bent op het privé strand. Leuk zwembad met bar in het water.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Heel leuk hotel en leuke animatie. Lekker eten en een mooi strand op loopafstand. Er is ook veel te doen in de buurt en de stad is ook in de buurt

Melden


Reisperiode: juli 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Erg fijn hotel dat van alle gemakken is voorzien met zelfs een klein winkel centrum en een arts. Geniet van de rust als je van een all-inclusive hotel als deze wilt genieten.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl