- Prijs / kwaliteit10
- Ligging8
- Service10
- Kindvriendelijkheid10
Ik ben zeer te spreken over de uitstekende dienstverlening die zowel binnen als buiten het hotel werd geboden. Het strand was adembenemend en de algehele sfeer was echt geweldig.
Sluiten
Ik ben zeer te spreken over de uitstekende dienstverlening die zowel binnen als buiten het hotel werd geboden. Het strand was adembenemend en de algehele sfeer was echt geweldig.
Het hotel bood een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het voedsel was van goede kwaliteit met dagelijkse aanbod van basisproducten en variatie in vis, vlees en kip. De drankjes waren redelijk, met zoete vruchtensappen en gratis cocktails, maar de wijn was voortreffelijk, zowel de rode als de witte. Het merendeel van het bedienend personeel was vriendelijk, hoewel sommigen minder vriendelijk waren tegenover vrouwen. De schoonmaakploeg leverde uitstekend werk, met dagelijkse reiniging van het zwembad, de lobby en eetruimtes. De wifi in de lobby werkte prima, maar daarbuiten wat minder. De zwembaden waren heerlijk en je kon ook gebruik maken van het zwembad van het buurhotel. Helaas was de zee minder vanwege de harde wind en het kiezelstrand, maar er waren genoeg ligbedden beschikbaar. Een tip was om een luchtbed mee te nemen, aangezien de bedjes bij zee en zwembad vrij hard waren. Het centrum van Konakli was op tien minuten loopafstand en andere steden waren gemakkelijk te bereiken met de dolmus. Het hotel bood entertainment zes dagen per week en activiteiten overdag. Kortom, een geweldig hotel voor een voordelige prijs. Let wel op bij het boeken van excursies, omdat het via het hotel duurder uit kan vallen dan elders.
De kamer was redelijk, maar had zeker schoner gekund, vooral de vloeren en het balkon waren niet al te fris bij aankomst. Als je een fooi achterlaat, krijg je af en toe een extra handdoek. In de ochtend was het zwembad schoon, maar later op de dag hingen er constant haren aan je vingers. De glijbanen waren slechts kort geopend en het strand was niet geschikt voor (jonge) kinderen vanwege de grote keien en ruwe zee. Het eten was lekker, maar wel wat eentonig. Het benedenrestaurant was overvol, terwijl het restaurant boven juist heerlijk rustig was. Het animatieteam zorgde voor leuke shows. Konakli had weinig te bieden, met slechts een overdekt winkelcentrum en enkele bazaars. De bus naar Alanya kostte slechts 1,50 per persoon, maar de chauffeurs waren gehaast en niet erg vriendelijk. Het aquapark in Alanya was een teleurstelling: vies, klein en het personeel was niet gastvrij. Al met al was het een aardige vakantie, maar 15 dagen met 3 jonge kinderen in dit hotel was toch iets te lang.
Alles is tot in de puntjes verzorgd en de medewerkers zijn niet alleen vriendelijk, maar ook erg zorgzaam voor de rondsnuffelende katten. Het hele plaatje voelt gewoon heel vertrouwd aan.
De keuze bij de buffetten is beperkt, maar de kwaliteit is wel goed. Let op: voor de handdoekenservice moet je betalen (€1 per handdoek en €1 per matras per dag), en je kunt ze alleen 's ochtends vervangen, niet 's middags. Zorg ervoor dat je je handdoek om 5.00 uur 's ochtends neerlegt, anders grijp je mis. We verbleven in een schone en nette kamer, maar de kluisjes zijn erg klein en de oude televisie vertoont aan de bovenkant een storende rode of groene lijn in beeld. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, behalve bij de receptie. IJsjes zijn alleen verkrijgbaar in de strandbar op dinsdag, donderdag en zondag van 16.30 tot 17.30 uur. Bij het zwembad is er wel elke dag om 14.00 uur slush puppy, maar wees er op tijd bij, want op is op. Veel gasten klaagden over de Wifi: slechte verbinding en constant opnieuw moeten inloggen. Gelukkig zijn er veel leuke winkeltjes in de buurt. Al met al is dit het slechtste hotel dat we in de afgelopen 20 jaar hebben gehad!
Op 1 augustus arriveerden wij in dit hotel om middernacht. Bij aankomst konden we meteen onze kamers betrekken en genieten van het restaurant dat nog open was. De locatie is perfect voor een ontspannen vakantie. Het zwembad is wat aan de kleine kant, vooral gezien het hotel vol zat. Onze kamer was schoon en ruim, zonder enige klachten. Let echter op, er waren veel mensen die bij het zwembad uitgleden vanwege de gladde vloer. Het zou handig zijn als ze matten zouden neerleggen om dit te voorkomen. Het eten was lekker, maar de variatie begon na verloop van tijd een beetje te ontbreken. Desondanks hebben we een geweldige vakantie gehad!
Het zwemwater bleek van slechte kwaliteit en dat begon op te vallen toen het troebel werd in de middag. Toch besteedde ik er niet veel aandacht aan. Pas op de dag voor vertrek begonnen mijn kinderen te klagen over buikpijn, misselijkheid en oorpijn. De vertrekdag was een regelrechte ramp. Alle kinderen waren ziek en ik kreeg plotseling een pijnlijke oorontsteking die snel erger werd. Vanaf het middaguur begonnen de kinderen achtereenvolgens over te geven en dat stopte niet tot aan onze aankomst op Schiphol. Overgeven gebeurde in de lobby van het hotel (omdat we om 12 uur uit de kamer moesten en pas om 19.00 uur werden opgehaald), in de bus, op het vliegveld en zelfs in het vliegtuig. De kinderen hebben meer dan 27 keer overgegeven en hadden allemaal koorts, en de jongste kreeg ook een oorontsteking. Het leek geen toeval. Op de dag van vertrek heb ik met meerdere Nederlanders gesproken die dezelfde klachten hadden. De terugreis heeft een groot deel van onze vakantie verpest. Ik zou Titan Garden niet aanbevelen.
Tijdens mijn eerste reis naar Turkije was dit hotel de kers op de vakantie taart! Het personeel was ontzettend vriendelijk, behulpzaam en hadden altijd zin in een grapje. De tegels bij het zwembad waren wel wat glad, maar het eten was prima met voldoende keuzemogelijkheden. De salades en pasta waren bijna elke dag hetzelfde, maar er werd dagelijks gevarieerd met vlees en frietjes. De kamer was prima, alhoewel de ventilatie in de badkamer wat minder was - maar met de deur open was dat snel opgelost. Om de drie dagen werden de lakens verschoond en mooi opgemaakt. De airco werkte goed en was zelf in te stellen. Handdoeken kon je zelfs 's avonds laat nog op de stoelen leggen, voor de vroege vogels. Op loopafstand waren er zowel kleine als grote markten, en er was een bushalte naast het hotel waar je naar Alanya kon gaan. Daar waren vergelijkbare marktjes. Bij de moskee was er zelfs een Nederlands reisbureau waar je met een leuk praatje excursies kon boeken voor een goede prijs. Kortom, dit hotel is zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken! Ik heb al plannen om terug te gaan.
De faciliteiten bij dit hotel lieten zwaar te wensen over. Bij het zwembad moest je betalen voor handdoeken en extra's zoals ijsjes en cocktails op de ligstoelen. Het buffet in het restaurant bood slechts beperkte keuzes, terwijl bij de live muziek 's avonds het lawaai van zowel het hotel als aangrenzende activiteitenstorenend was. De hygiëne in de kamers en het restaurant liet ook te wensen over, met vuile glazen, handdoeken en tafellakens. Zelfs na klachten werden problemen niet adequaat opgelost, met onvoldoende schoonmaak en slecht onderhouden kamerinrichting. De behandeling door het personeel, inclusief de manager, was ronduit onbeleefd en geen enkel excuses werd aangeboden. Al met al, een teleurstellende ervaring in een hotel dat duidelijk zijn dienstverlening en hygiënestandaarden moet verbeteren.
Voor een redelijke prijs kregen we een comfortabele kamer en goede service aangeboden. Het personeel was niet altijd even vriendelijk, maar ze werkten wel continu, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Hoewel het eten redelijk was, kozen we er toch voor om op vijf van de zes dagen uit eten te gaan in Alanya, vanwege de levendige sfeer en de variatie in gerechten. Het zwembad werd al vroeg 's ochtends bezet door irritante mensen, waardoor we pas in de middag een bedje konden vinden. Daarom besloten we meestal naar het strand te gaan, waar meer rust en voldoende ligbedden waren. Als vegetariër vond ik het aanbod in het hotel en in Turkije als geheel beperkt, maar kon ik mezelf redden met pizza's en pasta. Mijn tip is om activiteiten te zoeken die verkoeling en schaduw bieden in de hitte van de zomer.
Na mijn verblijf van twee weken op Titan ben ik terug. Hoewel sommige mensen ervoor kiezen om hier vaker te komen, begrijp ik die keuze niet helemaal. Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen, maar gedurende onze vakantie werd het personeel bij de receptie steeds onvriendelijker. Ze plaatsten ons in een familiekamer in het bijgebouw, maar dat beviel ons niet. Na veel moeite kregen we uiteindelijk een andere kamer, die gelukkig wel mooi en schoon was. Het zwembad was aangenaam en ook de animatie was leuk, met personeel dat echt zijn best deed om het naar je zin te maken. Wat betreft het eten, ik snap niet dat hier positieve waarderingen voor zijn. Hoewel het eten lekker was, werd het al snel eentonig. Het saladebuffet was oké, maar het warme eten bood weinig variatie. Na twee weken begon het eten tegen te staan en was er weinig keuze meer. Het was ook frustrerend om 's nachts vroeg op te moeten staan om een bedje bij het zwembad te kunnen bemachtigen vanwege het fenomeen 'handdoekje leggen'.
Wat een teleurstelling. De zwembaden waren veel te klein voor de drukte en de hotels waren zo dicht op elkaar gebouwd dat het leek alsof ze probeerden met elkaar te concurreren met lawaai van animatie en muziek. Overdag werden er ongepaste spellen zoals 'sexy dansen' bij het zwembad georganiseerd. Zelfs midden in de nacht werden handdoeken op stoelen gelegd. Toen we het hotel hierop aanspraken, durfden ze niets te doen uit angst voor boze gasten. En inderdaad, gasten werden letterlijk gezien terwijl ze vochten om een ligstoel. Het leek wel alsof alleen maar luidruchtige mensen hier verbleven. De kamer was alleen schoon als je extra fooi gaf, anders werd er nauwelijks iets gedaan. Het eten was wel oké en het personeel in het restaurant deed hun best. Ze zetten zelfs drankjes voor je klaar voordat ze open gingen. De pides (Turkse pizza) waren versgebakken en erg lekker. Het was echter wel erg frustrerend om drie kwartier in de rij te staan voor een ijsje, dat gebeurde maar liefst drie keer per week. Voor ons geen herhaling van deze vakantie. Volgend jaar gaan we gewoon weer lekker naar de Ardèche, na jarenlang Zuid-Frankrijk met de auto te hebben bezocht.
Dit hotel was helaas een teleurstelling. We werden geconfronteerd met karige maaltijden en beperkte keuzes, moesten elders drinken halen vanwege tekorten, en werden geconfronteerd met onhygiënische handdoeken en glazen. Het lawaai van discobars maakte het verblijf nog onaangenamer. Al met al was dit hotel verre van wat je zou verwachten van een 4-sterrenaccommodatie. Na vele bezoeken aan Turkije is dit absoluut een ervaring die we niet eerder hebben meegemaakt.
Titan Garden heeft een geweldige locatie omdat het dorpje Konakli op loopafstand ligt. Het hotel wordt goed schoongehouden, hoewel sommige kamers last hebben van schimmel in de badkamervoegen. Dagelijks wordt er schoongemaakt bij het zwembad, in de lobby en in de eetruimtes. De Wifi in de lobby werkt goed, maar buiten is er vaak geen bereik, wat nog verbeterd kan worden. Het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit, met verschillende opties van vlees, vis en groenten. Persoonlijke aandacht van het personeel in het restaurant wordt gewaardeerd. Helaas is het zwembad in verhouding met het aantal kamers wat aan de kleine kant, waardoor er niet altijd genoeg ligstoelen beschikbaar waren. Gelukkig bood het strand een alternatief met voldoende ligbedjes en een goed georganiseerde beachbar. Het strand zelf had wel last van vuil, wat minder prettig was. Een ander minpunt was de aanwezigheid van opdringerige gasten die de privacy van gezinnen konden verstoren. Desondanks is de markt op woensdag in Konakli een aanrader en de bus naar Alanya voor slechts €1,50 die voor het hotel stopt, is handig en betaalbaar. Over het algemeen was het drinken goed geregeld en prettig.
Ons verblijf duurt nog even, maar we kijken gelukkig uit naar de terugreis over 3 dagen. Het hotel heeft een nostalgische uitstraling met wat ouderwetse charme. Helaas zijn de zwembaden niet berekend op het hoge aantal gasten, wat tot ongemak kan leiden. Een opvallend aantal mensen kampt met gezondheidsklachten zoals oor- en darmproblemen, waarvan de dokter het water als oorzaak aanwijst, hoewel het hotel dit ontkent. Wijzelf zijn ook niet ontsnapt aan deze ongemakken, helaas. De afwezigheid van een luchtafvoer in de badkamer is storend, vooral wanneer de buren ook van deze faciliteit gebruikmaken. Het eten is smakelijk, zij het enigszins beperkt in keuze. Het reserveren van ligbedjes bij het zwembad blijkt een ware uitdaging, aangezien handdoeken al om 5 uur 's ochtends worden neergelegd. De airconditioning liet te wensen over, maar na aandringen werd dit gelukkig verholpen. De receptie gaf een wat onvriendelijke indruk en maakte bij het inchecken al enkele fouten, die niet met een verontschuldiging werden rechtgezet. Ook de WiFi-verbinding was teleurstellend, een zeldzaamheid voor onze zesde vakantie in Turkije. De Guest Relations probeerden het goed te maken met een diner in Titan Select, een attent gebaar maar helaas niet voldoende om de teleurstelling van deze vakantie weg te nemen.
Een vier weken durend verblijf in Titan Garden bracht ons een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar er zijn genoeg verbeterpunten te noemen. Vooral de presentatie van de maaltijdbuffetten liet te wensen over, evenals de temperatuur van de gerechten en het rumoer bij het afhaalpunt van servies in het restaurant. Daarnaast waren de liften gedurende ons gehele verblijf van vier weken niet schoongemaakt. De voegen van de tegelvloeren in zowel de kamers als de badkamers waren ernstig vervuild doordat er slechts gedweild werd en niet geschrobd. Dit zorgde voor gevaarlijk gladde vloeren rondom de zwembaden.
Met z'n drieën zijn we naar Titan Garden gegaan voor een vakantie. De kamers waren prima; elke dag schone handdoeken en een goede schoonmaakservice. Het zwembad was vaak te druk, maar wel goed onderhouden. Het was wel een gedoe om een ligbedje te bemachtigen, je moest er vroeg bij zijn. Voor een matrasje moest je betalen, deze kon je bij de bar halen voor 1 euro. De drankjes bij de bars varieerden van smaak. Ons hotel lag gelukkig dicht bij de winkeltjes. Het eten was bijna elke dag hetzelfde en vaak lauw. Sommige obers waren wat irritant, maar anderen waren wel vriendelijk. Osman was een goede en aardige ober. Al met al kiezen we de volgende keer toch liever voor een ander hotel dan Titan Garden.
Turkije is echt een topbestemming, vooral het hotel waar we verbleven was geweldig. We zijn er al vier keer geweest en telkens is het weer genieten.
Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd en het personeel is uitzonderlijk gastvrij. Ze verwennen je met persoonlijke aandacht in het restaurant, vooral als je een aantal dagen op dezelfde plek zit met al je drankjes. Het eten is van hoge kwaliteit en de menu-opties voor vis, vlees en groenten zijn gevarieerd. Sommige gasten lijken echter een 4-sterren hotel te boeken en dan de service van een 5-sterren hotel te verwachten. De zwembaden zijn goed onderhouden, maar het is een beetje jammer dat mensen hun handdoeken vroeg op de ligbedjes leggen. Gelukkig is er bij het tweede zwembad altijd wel een plekje vrij. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en de zee is heerlijk warm, hoewel de stenen in het water het wat minder aangenaam maken om te zwemmen.
Het hotel ligt gunstig nabij het charmante dorpje Konakli en op korte loopafstand van het strand. Met de bus, die voor de deur stopt, kun je voor slechts 1.50 euro naar Alanya reizen. Het personeel in het restaurant was uiterst vriendelijk, maar de receptionistes kunnen daar nog wel iets van leren, aangezien ze soms onbeleefd overkomen. Bij aankomst ontdekten we schimmel in de badkamer, wat direct werd gemeld. Helaas werd er gedurende drie opeenvolgende dagen niets aan gedaan door de receptie. Desondanks was de kamer overigens wel keurig schoon. Wat betreft het eten vonden wij de keuze nogal beperkt, tenzij je dol bent op salades. Al met al zouden wij niet snel meer voor dit hotel kiezen.
Prachtig hotel met uitstekende faciliteiten. We hebben genoten van de shows in de avond. Ook was de ligging van het hotel gunstig, omdat je met de bus binnen 10 in het centrum bent. Ook op loopafstand had je heerlijke restaurants en winkels. Het hotel zelf heeft zeer vriendelijk personeel en heerlijk liggende bedden.
echt n topweek gehad daar! supergoed verzorgd en netjes schoon hotel! heel klantvriendelijk personeel,echt voor herhaling vatbaar