ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bantur Naz

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Onlangs zijn we teruggekomen van ons verblijf in Bantur Naz. De kamers waren onberispelijk schoon en dankzij ons af en toe geven van fooien werden we steeds verrast met meer bloemen in verschillende vormen en maten! Het personeel, behalve twee uitzonderingen, was ontzettend leuk en we hebben veel gelachen met hen. Ze hebben zeker gevoel voor humor en zijn altijd bereid om te helpen. We waren vooral onder de indruk van de service en toewijding van Uzgur en Jenner, zij waren zeer vriendelijk en zorgzaam, vooral voor kinderen. De locatie is ook ideaal, op slechts 5 minuten lopen van het centrum. Voor iedereen die overweegt om naar Bodrum, Turkije te gaan, is dit zeker een betaalbare en waardevolle optie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Van 2 tot 9 september verbleef ik in hotel Bantur Naz. Ondanks eerdere negatieve recensies, wilde ik het zelf ervaren. Het hotel was verrassend netjes; de kamers werden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het eten was gevarieerd en smakelijk. Het personeel was vriendelijk en ze deden echt hun best. Mijn moeder en ik waren zeer tevreden over ons verblijf in hotel Bantur Naz. Het is absoluut een aanrader voor iedereen die hier geboekt heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service6

In 2011 verbleven mijn partner en ik in dit hotel toen het nog Bantur naz heette. De kamer was ruim en schoon genoeg voor ons. Het eten was niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. Wees ervan bewust dat mijn beoordeling gebaseerd is op mijn ervaring van 2011.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service6

De locatie van het hotel is top, maar helaas valt de rest van het verblijf tegen. De kamers aan de ene kant laten te wensen over: er is een lekkende douchecabine en je moet de schoonmakers wijzen op wat niet schoon is. Het personeel is soms onvriendelijk en lijkt de voorkeur te geven aan Turkse gasten. Het eten is redelijk, maar als je van lekker eten houdt, is dit niet de juiste keuze. Op de laatste dag is je all-inclusive bandje geldig tot 13.00 uur, daarna word je scherp in de gaten gehouden of je nog drankjes pakt, etc.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

De accommodatie Bantur Naz is budgetvriendelijk, maar de kwaliteit laat toch te wensen over. Het eten was teleurstellend, zowel het ontbijt als het avondeten waren niet smakelijk. Hoewel er dagelijks variatie was, kon dit niet goedmaken dat het eten over het algemeen ondermaats was. Gelukkig was de a-la-carte lunch wel acceptabel. De service was ook niet consistent, sommige medewerkers deden hun best terwijl anderen duidelijk minder gemotiveerd waren. Bij aankomst was de kamer erg vies, maar na een royale fooi werd dit verholpen. Het was ook positief dat er dagelijks nieuwe handdoeken werden gegeven. Helaas werkte de airconditioning niet goed, waardoor het nog steeds warm was in de kamer. Daarnaast was het erg gehorig in het hotel, waardoor we bijna elke nacht werden gestoord door geluiden van andere gasten. Om toch iets positiefs te benoemen: de locatie van het hotel was gunstig, met het strand op slechts 5 minuten lopen en het centrum op 10 minuten afstand. Het zwembad was ook een pluspunt, met voldoende ligbedden en parasols om te relaxen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service2

Toen we besloten om een verblijf in dit hotel te boeken, hebben we verschillende recensies gelezen die uiteenliepen in mening. Maar uiteindelijk vonden we dat er wel wat waarheid zat in de negatieve opmerkingen, vooral om de volgende redenen: - De locatie is geweldig, vlakbij het strand en het levendige centrum. Het centrum is zeker een bezoek waard! - Wat echter echt tegenviel was de service: barslecht! Het personeel was totaal niet behulpzaam en leek zich verdacht te gedragen bij het opnemen van onze bestelling. Ze waren onbeschoft en ongeduldig bij vragen of verzoeken. Alleen de schoonmaker was oké. - Het eten was redelijk van smaak, maar vaak koud en eentonig. Een keer kregen we zelfs rauwe kip omdat de rij bij de grill te lang was! - De kamers zijn basic en werden elke dag schoongemaakt. Wij verbleven eerst in kamer 508 (boven het restaurant) waar de keukengeuren binnenkwamen, later verhuisden we naar 210. - Opvallend was dat het personeel zelf de prijs bepaalt voor het huren van kluisjes en kamerverlengingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Toen we last-minute in dit hotel kwamen, hadden we niet te hoge verwachtingen. Maar bij aankomst bleken alle twijfels ongegrond! De kamer was tiptop in orde en alles zag er nieuw uit. De zwembaden waren ook geweldig. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Er waren wat klachten over het eten, vooral van moeilijke eters, maar wij vonden het heerlijk en genoten van de gevarieerde maaltijden bereid door de chef. De WiFi werkte niet optimaal tijdens ons verblijf, maar dat stoorde ons niet echt, we waren immers op vakantie. Het feit dat het hotel alleen gasten boven de 16 jaar toelaat, vonden wij juist een pluspunt. Al met al een aanrader: Bodrum Eos Hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb een fantastische tijd gehad tijdens mijn verblijf in een hip hotel waar persoonlijke aandacht centraal staat! Als je op zoek bent naar een betaalbare vakantiebestemming en liever niet in een massaal hotel verblijft, dan is dit zeker een aanrader. De locatie is perfect, op loopafstand van de boulevard en het strand. Wat ook heel fijn was, is dat het ontbijt tot 11:30 uur geserveerd wordt, ideaal voor de uitslapers onder ons die graag na een avondje stappen lekker willen uitslapen! Ook werd de kamer dagelijks goed schoongemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

De recente renovatie van het hotel zorgde ervoor dat we verbleven in een prachtige kamer. Het eten was voortreffelijk, met een ruime keuze en een topkwaliteit. Het hotel beschikt over een mooi zwembad en is gelegen in een rustig straatje. We hebben een geweldige fotoreportage van onze dochter laten maken door een erg vriendelijke fotograaf. Dit is absoluut een aanrader om als souvenir van deze geweldige vakantie te hebben. Wij komen hier zeker nog een keer terug...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Net terug van onze 15-daagse vakantie in Bantur Naz en we hebben een fantastische tijd gehad. De culinaire ervaring was top, met elke avond buiten twee chefs die iets bijzonders bereidden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, alhoewel de kamers niet perfect waren, werden ze elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Kortom, een geweldige vakantie! Een absoluut aanrader! :)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9

We hebben last minute geboekt voor een verblijf in het Eos Hotel. Bij aankomst merkten we al snel op dat de medewerkers niet goed Engels spraken. Hoewel ze prima bestellingen konden opnemen, was een informeel praatje niet echt mogelijk. We moesten zelf achterhalen wanneer het diner geserveerd werd en waar we het konden nuttigen, aangezien er geen handige gids of informatiemap beschikbaar was. Ondanks deze kleine tegenvaller hebben we toch enorm genoten van ons verblijf. Het gevarieerde eten bood altijd wel iets lekkers en het zwembad, hoewel niet heel bijzonder, was zeer schoon en er waren voldoende ligbedden beschikbaar. Onze kamer (met een tweepersoonsbed) was ruim en comfortabel, maar helaas kampten we met problemen met de douche die nogal wisselende temperaturen vertoonde. Het Eos Hotel bevindt zich vlakbij winkels, mits je de snelste route weet te vinden (een smal steegje achter het Mandarin Hotel aan de overkant van de straat). Eén minpuntje was dat zelfs in het hotel medewerkers je nog extra spullen proberen aan te smeren. Al met al was het een aangename vakantie net buiten het hoogseizoen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Bantur Naz is een fantastisch hotel met een warme en gastvrije sfeer. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zet alles op alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We zijn van plan om hier absoluut nog een keer terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Na mijn recente verblijf van 10 dagen kan ik zeggen dat dit hotel er verrassend netjes uitziet voor een accommodatie met drie sterren! Het eten verdient zeker een ruime voldoende, al moet je in gedachten houden dat de Turkse keuken toch iets anders is dan wat we in Nederland gewend zijn. Het personeel is vriendelijk, de zwembaden zijn prachtig en het all-inclusive arrangement is zeer goed verzorgd, ook in de middaguren. De kamers zijn prima voor een nachtje slapen, vooral wanneer het kwik buiten de 38 graden aantikt! 's Avonds is het heerlijk om nog even een drankje te doen aan de bar voordat je op stap gaat. De ligging van het hotel is perfect en daardoor een absolute aanrader voor iedereen die op vakantie gaat!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6

Bij Bantur-Naz Hotel heerst een levendige sfeer met veel jonge gasten die van het nachtleven houden. Het eten was gevarieerd en van goede kwaliteit met dagelijks wisselende opties. Echter, het was teleurstellend dat de tafellakens vaak vies waren en hieraan weinig aandacht werd besteed door het personeel. Hoewel de kamers enigszins tegenvielen, werden ze wel dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken door een vriendelijke schoonmaakster.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Dit is mijn tweede bezoek hier en ik moet zeggen dat dit hotel echt waar biedt voor je geld. Binnen 3 minuten loop je zo het centrum van Bodrum in. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Er was een klein probleempje met de airconditioning, maar dit werd binnen 5 minuten opgelost. Geweldige service!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service5

Afgereisd op een zaterdag en weer vertrokken op maandag... en waarom? We kozen dit hotel vanwege de aangeprezen "grondige" renovatie en de aantrekkelijke prijs. Echter, bij aankomst bleek al gauw dat niet alles was aangepakt en het leek alsof amateurs aan het klussen waren geweest: de douchecabine viel uit elkaar, het matras lag op een houten plank, er waren kieren bij de deur waar je naar buiten kon kijken, enzovoort. Zodra je buiten kwam, belandde je in een soort dansscène voor en door het personeel, met keiharde muziek van 12.00 tot 24.00 uur. Rustig een boek lezen bij het zwembad was onmogelijk - ondanks herhaaldelijk verzoek om andere muziek en zachter volume was er slechts kortstondig een verandering, waarna weer de luide muziek in 3/4 maat te horen was. Het eten liet ook te wensen over, het keuzemenu werd niet begrepen. Samen met twee andere koppels zijn we op maandag vertrokken en kregen we een verblijf in Hotel Manderin aangeboden, met dezelfde eigenaar. Gelukkig heeft Sanne van de reisorganisatie dit goed opgelost. Weliswaar was het daar beter, maar wel grootschaliger. Na ons vertrek is er blijkbaar het een en ander aangepakt, zoals het eten en de muziek. De pluspunten waren de zwembaden, het kleinschalige karakter en het uiterst attente personeel (hoewel soms wat chaotisch).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging4
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

De accommodatie is brandschoon, het personeel is ontzettend vriendelijk en doet enorm zijn best. Je krijgt zeker waar voor je geld. Het diner wordt in buffetvorm geserveerd en biedt een ruime keuze voor iedereen. Het hotel ligt op een heuvel, dus het is handig om goed ter been te zijn als je naar het centrum wilt wandelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Tijdens mijn verblijf van 2 weken in dit hotel heb ik gemerkt dat het ontbijt niet echt indrukwekkend was, zelfs niet naar Turkse normen, maar het was acceptabel voor gasten die niet al te kieskeurig zijn. Het personeel in het restaurant lijkt hun favorieten te hebben, vooral voor vrouwelijke gasten, waardoor ze attent zijn. De kamers zijn extreem gehorig, wat zorgde voor veel overlast van een groep Duitse gasten die 's avonds luidruchtig waren en de hele buurt wakker hielden. Ondanks dat we 6 keer bij de receptie hebben geklaagd, werd er niets aan gedaan! Vrienden van ons hadden zelfs 2 keer kakkerlakken in hun kamer (de man bij de receptie vroeg ons wat hij daar aan moest doen). Al met al hebben we wel genoten van onze vakantie, maar wat mij betreft is dit hotel geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Ondanks de negatieve beoordelingen die we hadden gelezen, vertrokken we met wat zorgen, maar eenmaal ter plaatse bleek het allemaal mee te vallen! De kamers, hoewel niet meer nieuw, waren toch comfortabel en schoon. We hebben een keer een klacht ingediend bij de receptie en dit werd meteen opgelost. Het personeel is uiterst vriendelijk en erg attent, vooral richting kleine kinderen. Het eten was heerlijk en gevarieerd elke dag. Het hotel bevindt zich op loopafstand van leuke winkeltjes, wat het 's avonds erg gezellig maakt om daar nog even heen te gaan. Als we weer naar Turkije gaan, kiezen we zeker opnieuw voor dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Bijna twee weken verbleven we hier. Het hotel is heerlijk rustig, niet te massaal. Het eten is van uitstekende kwaliteit en gevarieerd, zowel 's avonds als overdag bij het zwembad. De kamer had weliswaar wat beperkte opbergruimte, maar dat kan per kamer verschillen. De foto's op internet laten precies zien hoe het eruitziet. Tot 23 uur is alles all-inclusive, daarna betaal je aan de bar. Dankzij de vriendelijke service hebben we tot nu toe nog geen extra kosten hoeven maken. Het strand ligt op ongeveer 700 meter afstand, waar ook bars en clubs te vinden zijn voor een avondje uit. Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. Bij de receptie kun je een kluis huren. Kortom, een uitstekend hotel wat betreft prijs-kwaliteitverhouding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

Samen met mijn allerbeste vriendin heb ik een geweldige tijd beleefd in Hotel Eos. Hoewel het personeel niet perfect Engels spreekt, weten ze zich toch goed verstaanbaar te maken. Ze zijn ontzettend behulpzaam en zullen alles uit de kast halen om je tevreden te stellen. Onze kamer was knus, maar voorzien van een fijn balkon. De regendouche was heerlijk en we hadden zelfs twee grote spiegels - eentje in de badkamer en eentje in de slaapkamer. De airconditioning werkte prima en we konden de temperatuur en timer zelf instellen. De kamer werd dagelijks schoongemaakt, misschien niet brandschoon, maar zeker acceptabel. Elke dag kregen we schone handdoeken: twee grote, twee kleine en een vloermatje. Voor badhanddoeken moesten we een borg betalen bij de receptie. De WiFi liet wel wat te wensen over, maar dat mocht de pret niet drukken. 's Ochtends konden we genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet met vleeswaren, kazen, salades, fruit, brood, eieren en verse pannenkoeken. De lunch was een vast menu, terwijl het "snack-uurtje" bestond uit heerlijke cake en koekjes. Het diner was ook in de vorm van een uitgebreid buffet, inclusief een chef die buiten stond te grillen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

Na een uitgebreide renovatie bevindt het hotel zich nog in de beginfase. De kamers zijn compact, maar wel goed onderhouden. Het personeel lijkt nog niet helemaal op elkaar ingespeeld, wat zorgt voor een soort georganiseerde chaos. Het eten is van goede kwaliteit, maar de variatie laat te wensen over. Elke dag wordt er een nieuwe menukaart gepresenteerd waarbij de voorgerechten en hoofdgerechten van plaats wisselen. Veel gasten kozen ervoor om buiten het hotel te dineren, ondanks dat dit bij het arrangement inbegrepen was. De harde jazzmuziek, die urenlang werd afgespeeld, werd pas na herhaaldelijk verzoek aangepast naar een niveau dat voor iedereen acceptabel was. Communicatie met het personeel verliep soms moeizaam omdat slechts enkelen gebrekkig Engels spraken (en sommigen alleen Arabisch), wat tot misverstanden leidde. Incidenteel gedroeg een medewerker zich helaas arrogant naar de gasten, wat natuurlijk onaanvaardbaar is. Hoewel wij waar voor ons geld kregen door een scherpe aanbieding, vonden gasten die aanzienlijk meer betaalden dit wellicht minder. Desondanks hebben wij het beste van ons verblijf weten te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

Er is weinig goeds te melden over ons verblijf in dit hotel. Hoewel we begrijpen dat je bij een accommodatie met drie sterren geen luxe kunt verwachten, is het niet acceptabel dat schimmel de muren van onze kamer versierde. Het feit dat er mieren en kakkerlakken rondliepen en de badkamerdeur aan het rotten was, maakte de ervaring nog erger. Zelfs de bar liet te wensen over op het gebied van hygiëne; als je geen schoongespoelde glazen vraagt na het drinken met een groep, gebeurde dit niet automatisch. Het personeel was ook niet altijd even vriendelijk en het eten liet veel te wensen over. Een vriend van ons moest zelfs naar het ziekenhuis vanwege een darmontsteking. Gelukkig waren het zwembad en de receptie wel positieve punten. Kortom, denk goed na voordat je een drie-sterren hotel in Turkije boekt - dat zullen wij voortaan zeker doen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Een charmante accommodatie met een speelsheid in architecturele details, maar het aantal trappen kan een uitdaging vormen voor mensen met beperkte mobiliteit. Het uitzicht is aangenaam en de locatie is ideaal - binnen enkele minuten bereik je zowel het centrum als het strand. Het personeel is bijzonder hartelijk en attent, en de prijs-kwaliteitverhouding van dit 3-sterrenhotel is meer dan redelijk. Het diner is een smaakvolle ervaring met veel variatie; 's avonds worden er zelfs gerechten buiten bereid, wat een extra touch geeft. De kamers zijn ruim genoeg voor de basisbehoeften en worden dagelijks schoongemaakt, inclusief verse handdoeken. Eventuele klachten worden snel opgelost zodra ze gemeld worden. Voor kinderen is er misschien niet veel entertainment, afgezien van twee zwembaden, kindvriendelijke gebieden en een biljarttafel, maar het vriendelijke personeel maakt het verblijf toch aangenaam voor de jongsten. Een groep van tien dames heeft hier genoten van een gezellig verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service5

Toen we aankwamen spraken we met een vrouw die zei dat ze gelukkig de volgende dag naar huis zou gaan. Op dat moment begreep ik nog niet helemaal wat ze bedoelde... Als je Turkse afkomst hebt of een jonge blonde vrouw bent, zul je hier een geweldige tijd hebben! Samen met mijn beste vriend waren we verrast dat het leek alsof we soms niet eens werden opgemerkt... Het personeel, soms gekleed in strandkleding, nam af en toe de tijd om een biertje voor ons te tappen - in hetzelfde glas waarmee we 's ochtends begonnen! Je kunt hier tot 22 uur eten, maar tegen die tijd houden ze je bord in de gaten! Precies om 22 uur moet je zelfs met je handen opscheppen als je nog iets wilt eten... Dankzij de leuke mensen die we hebben ontmoet en het mooie weer hebben we een geweldige vakantie gehad en zullen zeker terugkeren naar Bodrum, maar niet naar dit hotel! De dame die de kamers schoonmaakte (zeer goed) met slechts 4 tanden in haar mond ontving veel fooi van ons, dus misschien heeft ze nu een heel nieuw gebit... vergeet niet haar fooi te geven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

Het zwembadwater is aangenaam, en de handdoeken worden dagelijks vervangen. Wanneer er iets kapot is, wordt er snel naar gekeken. Twee koks bereiden elke avond extra's tijdens het diner. De afstand tot het strand en het centrum is goed. De kamers zijn redelijk schoon, al worden bepaalde plekken niet meegenomen, zoals het balkon, achter de wc, de douche, deuren en onder de bedden. Onze kamer grensde aan het zwembad/de bar, waardoor het moeilijk was om voor 02.00 uur te slapen vanwege het geluid. Het personeel mist wat vriendelijkheid, en de lunch is à la carte wat soms voor langere wachttijden kan zorgen. Het ontbijt moet vroeg genuttigd worden, anders is er niets meer te krijgen. Het avondentertainment begint om 22.45 uur, terwijl de all-inclusive opties om 23.00 uur eindigen. Bij onenigheid doet het personeel of de nachtwaker helaas niet veel, zelfs niet om 02.30 uur 's nachts. Het hotel ligt op een heuvel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10

Na het doorlezen van de recensies hier, viel me op dat er een aantal kritische geluiden tussen zitten. Echter, mijn ervaring met dit hotel was juist positief wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding. Het hotel is gunstig gelegen, dicht bij zowel het centrum als het strand. Wat betreft het gezeur over koud eten: misschien moet je gewoon wat eerder aan tafel gaan. Het personeel was vriendelijk en deed hun best. En ja, je moet inderdaad zelf je drankje halen bij het zwembad - daar is niets mis mee. De kamers waren goed en werden elke dag schoongemaakt. Mocht er toch iets mis zijn, dan wordt er geprobeerd het op te lossen of krijg je een andere kamer aangeboden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Na ons laatste verblijf in Bodrum zijn we niet van plan om terug te keren, zeker niet naar Hotel Bantur Naz. Hoewel Bodrum zelf aangenaam is, paste deze omgeving niet bij ons. Het hotel heeft zijn sterren zeker niet verdiend. Gelukkig waren de bedden en airconditioning in orde en hebben we geen enkele kakkerlak gezien, maar we besloten toch na één nacht van kamer te veranderen om andere redenen. Het enige pluspunt was de gratis WiFi die beschikbaar was in het hotel. Het is belangrijk om de beoordelingen op de reisorganisatie goed te lezen voordat je boekt, daar vind je ook mijn gedetailleerde beoordeling. De eerste kamer vertoonde verschillende gebreken, zoals een kapotte douchewand, lekkende douchebak, exploderende douchekop en borden met resten spaghetti en vuilniszakken in de gang. In de tweede kamer, gelegen boven de receptie, hadden we wel WiFi-dekking, maar alle kamers waren klein. Toch was alles in goede staat, behalve de lawaaierige spoelbak van het toilet die om de zoveel tijd veel herrie maakte. Dit werd pas na drie meldingen gerepareerd! Bovendien vergat de schoonmaakster ons een keer nieuwe handdoeken en toiletrollen te geven, waarvoor we zelf om moesten vragen. De kamer boven de receptie en lobby bevond zich in een gehorige gang.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service4

De badkamer leek wel een schimmelkwekerij door gebrekkig onderhoud, terwijl groepen Franse toeristen voor overlast zorgden. De geur bij de buitenbar was ondragelijk, met een zwerm vliegen erboven. De ligbedden bij het zwembad waren kapot en werden niet vervangen, terwijl de manager erbij stond als een standbeeld. Een hinderlijke fotograaf leek het woord 'nee' niet te begrijpen. Dit avontuur gaan we liever niet nog eens aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Na het lezen van negatieve reviews online waren we wat sceptisch toen we naar dit hotel gingen. Na een week hier te hebben doorgebracht, kunnen we zeggen dat we een fantastische vakantie hebben gehad en dat de negatieve verhalen zeker overdreven waren. Voor de prijs die je betaalt, is dit echt een prima hotel. De kamers waren schoon en het personeel was vriendelijk. We hebben een geweldige week gehad in dit hotel en hebben echt genoten. Het zwembad werd elke dag schoongemaakt en het eten was gevarieerd en lekker. Als we de volgende keer weer naar Turkije gaan, keren we zeker terug naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is redelijk. De ligging is gunstig, maar het is minder geschikt voor mensen die moeite hebben met lopen. De kamers zijn wat aan de kleine kant en kunnen een opknapbeurt gebruiken, maar ze worden wel dagelijks goed schoongemaakt. Het eten biedt weinig keuze, vooral bij het ontbijt. Het personeel kan wat irritant zijn (ze spreken ook nauwelijks Engels) en schenken vaak drinken in hetzelfde glas. Ze komen niet rond met drankjes, dus je moet altijd zelf naar de bar. Ondanks dit alles heb ik wel een hele fijne vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Samen met een vriendin heb ik een geweldige tijd gehad bij Bantur Naz. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hoewel de kamers wat gedateerd waren, mocht dat de pret niet drukken. Het eten overtrof al mijn verwachtingen, elke dag was er iets anders en zelfs ik, als kieskeurige eter, was tevreden. De locatie was perfect, dicht bij de boulevard/strand en uitgaansgelegenheden! In de tweede week was het wel wat drukker en waren er helaas vaak geen ligbedjes beschikbaar bij het zwembad, wat een minpuntje was voor een all-inclusive hotel. Let ook goed op de prijzen van de excursies, want daar kan nogal wat verschil in zitten! Een aanrader is om via het hotel een fotoshoot te doen, de foto's zijn echt prachtig! Kortom, ik heb me uitstekend vermaakt en kom zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Hotel Bantur Naz is perfect voor feestgangers! De kamers zijn eenvoudig, maar het eten is verrassend goed met elke avond een ander menu. Als je op zoek bent naar uitzonderlijk eten, kun je beter kiezen voor een 3-sterrenhotel. Verder is het all-inclusive concept heerlijk ontspannend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

Helaas valt er weinig positiefs over deze accommodatie te zeggen. Het personeel is niet erg vriendelijk en lijkt favorieten te hebben. De kamers vertonen achterstallig onderhoud en zijn vies, met schimmelplekken en geen balkon. De airconditioning lekte herhaaldelijk en er liepen enorme kakkerlakken van wel 10 centimeter rond. Daarnaast is er veel geluidsoverlast in de kamers. Ondanks meerdere klachten over een groep Duitse gasten bij de receptie, werd er niets aan gedaan. Ik ben zelf niet kritisch als het om eten gaat, maar de maaltijden lieten echt te wensen over, sommige gerechten waren zelfs rauw. Verschillende mensen werden ziek van het voedsel. De avonden bij de zwembadbar waren gezellig, maar er hing een onaangename zure geur rond de bar. Bovendien werd het chloor in de zwembaden slechts twee keer per week bijgevuld, zonder enige vorm van controle. De dag erna prikten je ogen bijna uit je hoofd van de chloorlucht. Al met al hebben we nog wel van onze vakantie kunnen genieten, maar we zullen dit hotel nooit meer bezoeken en raden het ook niemand aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6

Dit hotel is een goede keuze als je op zoek bent naar eenvoud en schone kamers. Het buffet is prima, hoewel het drinken soms lauw is. Gelukkig is er elke avond variatie. De hele dag door kun je drankjes halen bij de bar en 's avonds is het erg gezellig bij de poolbar. Verwacht geen luxe 5-sterrenhotel, gezien de betaalbare prijs. Desondanks hebben we een fantastische vakantie gehad. De locatie is ideaal, met gemakkelijke toegang tot barretjes, winkeltjes en de zee. Het water is kraakhelder, hoewel het een kiezelstrand is. Met waterschoenen of slippers ben je zo bij het water, aangezien het strand niet groot is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Ik heb recentelijk een bezoek gebracht aan Bantur Naz en ben net weer terug. Tijdens mijn verblijf heb ik interessante mensen ontmoet in dit degelijke hotel. Het eten was niet spectaculair, maar dat is begrijpelijk gezien de betaalbare prijs. De drankjes waren prima, maar ik zou geen bier aanraden. De kamers waren aan de kleine kant, maar werden uitstekend schoongehouden. Al met al was het een geweldige vakantie, mede dankzij het vriendelijke personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service1

Het is ongelooflijk hoe slecht we behandeld zijn in hotel Bantur Naz. Na een conflict met het personeel werden mijn vriendin en ik laat op de avond het hotel uitgezet. De mensen daar zijn zo bekrompen en kortzichtig dat het bijna triest is. Het hotel laat ook te wensen over: de kamers zijn redelijk, maar de schoonmaakster, Gonzuela, verdient een pluim. Het eten is oké, maar vrij eentonig (hoewel vegetariërs wel opties hebben). En dan die continue luide muziek bij het zwembad de hele dag door, niet te vergeten. Gelukkig vonden mijn vriendin en ik snel een ander onderkomen in een naburig hotel, dat als een oase van luxe en service voelde in vergelijking met Bantur Naz. En dit alles voor slechts een kwart van de prijs die we hadden betaald. Een pijnlijke grap, maar dan met een goede afloop.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Na vijf keer te hebben genoten van een vakantie bij hotel Bantur Naz, hebben we gelijk weer geboekt voor de volgende keer. De zon trekt ons telkens naar deze plek, en de waarde die je krijgt voor je geld is geweldig. Het hotel Bantur Naz is echt een aanrader! De vriendelijkheid van het personeel is uitstekend en het eten en drinken zijn top. Elke keer beleven wij daar een fantastische vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel was echt top: de accommodatie was keurig verzorgd en het eten was van goede kwaliteit, al was de keuze beperkt en niet erg gevarieerd - maar dat wordt weerspiegeld in de prijs. De hotelkamers waren mooi en het hotel bevindt zich op een perfecte locatie, op slechts 10 minuten lopen van het centrum van Bodrum. De medewerkers bij de receptie spraken uitstekend Engels, hoewel het personeel in het algemeen niet zo vloeiend was, maar ze deden wel hun best. Als er iets kapot was, zoals de airconditioning bij ons, kwamen ze direct om het te repareren, dus de service was geweldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service8

De accommodatie is misschien niet luxueus, maar de hartelijke service maakt dat meer dan goed. We bezochten de plek aan het einde van het seizoen en werden nog steeds met veel enthousiasme ontvangen door het personeel. Ze waren vriendelijk en maakten graag een praatje, wat de sfeer erg gezellig maakte. Mijn zus en ik hebben genoten van ons verblijf en we hebben zelfs een beetje extra vermaak toegevoegd voor de andere gasten. Het viel ons op hoe liefdevol ze omgaan met de honden en katten die daar wonen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Wij verbleven een week in juni in dit hotel en waren aangenaam verrast door de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De kamers waren netjes en voorzien van airconditioning. Het personeel, met Ayhan aan het hoofd, was ontzettend vriendelijk en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het buffeteten was lekker en gevarieerd, met vaste tijden voor ontbijt, lunch en diner. Hoewel het diner wat laat werd geserveerd, kon je tot 16.00 uur nog van de lunch bij het zwembad genieten. Het feit dat er geen animatie was, vonden wij juist een pluspunt. Het hotel bevindt zich op een ideale locatie in Bodrum, op loopafstand van winkeltjes en bars. Bodrum zelf is een prachtige badplaats die doet denken aan het bruisende St. Tropez in Frankrijk. Kortom, een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging5
  • Service2

Dit hotel was echt een grote teleurstelling voor ons. We verbleven er 10 dagen en het eten liet echt te wensen over. 's Ochtends was er nauwelijks keuze, alleen wat brood, een ei en water. 's Middags was het niet veel beter met snacks bij het zwembad als enige optie. Het avondeten was ook niet geweldig, vooral veel visgerechten waar we niet van houden. We zullen hier niet meer terugkomen. Een ander minpunt was dat als je om 12 uur uitcheckt, je geen all-inclusive meer hebt en zelfs geen eten of drinken krijgt zonder bij te betalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Na een verblijf van 2 weken in een all-inclusive hotel kan ik zeggen dat de bediening vriendelijk was en het buffet redelijk, maar helaas was de lunch vaak te koud. De kamers werden redelijk schoon gehouden door het personeel, en als je iets nodig had, waren ze bereid om te helpen. Echter, als je hoge verwachtingen hebt qua prijs-kwaliteitverhouding, loop je het risico teleurgesteld te worden. Dit hotel is wellicht niet geschikt voor fijnproevers of gasten die op zoek zijn naar luxe, maar als je genoegen neemt met minder, is het een prima optie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Het personeel is superaardig! Ze zijn ontzettend vriendelijk en weten elke avond wel iets bijzonders te organiseren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Wanneer je op het laatste moment een voordelige deal boekt, moet je geen hoge verwachtingen koesteren. Het hotel oogde wat gedateerd, de kamers waren klein en gelegen langs een drukke verkeersweg in het oudere gedeelte van het gebouw. De geluidsisolatie van de kamers liet te wensen over. De schoonmaak was redelijk goed verzorgd. Het eten bood voor ieder wat wils, maar de kwaliteit was niet bij iedereen in de smaak. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, vooral wanneer er fooi in het spel was. Het all-inclusive arrangement eindigde stipt om 23.00 uur, zonder enige flexibiliteit. De barprijzen waren aan de hoge kant, wat resulteerde in een lege bar tegen sluitingstijd. Er was weinig toezicht op lawaai en overlast. Dit hotel is meer geschikt voor jongeren en minder voor mindervaliden vanwege de vele trappen. De ligbedden waren aan vervanging toe. Al met al zou ik niet opnieuw voor dit hotel kiezen of het aanbevelen. Desalniettemin heb ik wel leuke mensen ontmoet en genoot ik van de gezelligheid, wat de vakantie toch nog plezierig maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt een pareltje! Het is knus en biedt uitstekende service met oog voor detail. De locatie is perfect, dichtbij het centrum. Het buffet heeft een gevarieerde selectie en de lunchkaart is inclusief. De kamers zijn altijd schoon en voorzien van frisse handdoeken. De receptie lost eventuele problemen snel op en spreekt vloeiend Engels. Hoewel de rest van het personeel minder Engels spreekt, zijn ze zeer professioneel en gemotiveerd om hun werk goed te doen. De werktijden zijn lang, maar er is ruimte voor wat slaap tussendoor. De managers zijn streng maar rechtvaardig. Een leuk detail is dat het personeel lief is voor de katten en honden in de buurt. Gelukkig ontbreekt een entertainmentteam, wat een verfrissende keuze is.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl