ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bantur Naz

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Onlangs zijn we teruggekomen van ons verblijf in Bantur Naz. De kamers waren onberispelijk schoon en dankzij ons af en toe geven van fooien werden we steeds verrast met meer bloemen in verschillende vormen en maten! Het personeel, behalve twee uitzonderingen, was ontzettend leuk en we hebben veel gelachen met hen. Ze hebben zeker gevoel voor humor en zijn altijd bereid om te helpen. We waren vooral onder de indruk van de service en toewijding van Uzgur en Jenner, zij waren zeer vriendelijk en zorgzaam, vooral voor kinderen. De locatie is ook ideaal, op slechts 5 minuten lopen van het centrum. Voor iedereen die overweegt om naar Bodrum, Turkije te gaan, is dit zeker een betaalbare en waardevolle optie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Van 2 tot 9 september verbleef ik in hotel Bantur Naz. Ondanks eerdere negatieve recensies, wilde ik het zelf ervaren. Het hotel was verrassend netjes; de kamers werden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het eten was gevarieerd en smakelijk. Het personeel was vriendelijk en ze deden echt hun best. Mijn moeder en ik waren zeer tevreden over ons verblijf in hotel Bantur Naz. Het is absoluut een aanrader voor iedereen die hier geboekt heeft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service6

In 2011 verbleven mijn partner en ik in dit hotel toen het nog Bantur naz heette. De kamer was ruim en schoon genoeg voor ons. Het eten was niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. Wees ervan bewust dat mijn beoordeling gebaseerd is op mijn ervaring van 2011.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service6

De locatie van het hotel is top, maar helaas valt de rest van het verblijf tegen. De kamers aan de ene kant laten te wensen over: er is een lekkende douchecabine en je moet de schoonmakers wijzen op wat niet schoon is. Het personeel is soms onvriendelijk en lijkt de voorkeur te geven aan Turkse gasten. Het eten is redelijk, maar als je van lekker eten houdt, is dit niet de juiste keuze. Op de laatste dag is je all-inclusive bandje geldig tot 13.00 uur, daarna word je scherp in de gaten gehouden of je nog drankjes pakt, etc.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

De accommodatie Bantur Naz is budgetvriendelijk, maar de kwaliteit laat toch te wensen over. Het eten was teleurstellend, zowel het ontbijt als het avondeten waren niet smakelijk. Hoewel er dagelijks variatie was, kon dit niet goedmaken dat het eten over het algemeen ondermaats was. Gelukkig was de a-la-carte lunch wel acceptabel. De service was ook niet consistent, sommige medewerkers deden hun best terwijl anderen duidelijk minder gemotiveerd waren. Bij aankomst was de kamer erg vies, maar na een royale fooi werd dit verholpen. Het was ook positief dat er dagelijks nieuwe handdoeken werden gegeven. Helaas werkte de airconditioning niet goed, waardoor het nog steeds warm was in de kamer. Daarnaast was het erg gehorig in het hotel, waardoor we bijna elke nacht werden gestoord door geluiden van andere gasten. Om toch iets positiefs te benoemen: de locatie van het hotel was gunstig, met het strand op slechts 5 minuten lopen en het centrum op 10 minuten afstand. Het zwembad was ook een pluspunt, met voldoende ligbedden en parasols om te relaxen.





© 2007-2025 ReisChecker.nl