ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Vakantiewoning Diamond Of

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Voorzieningen1

Vorige zomer hebben we verbleven in dit teleurstellende hotel. Ondanks de vermeende 5-sterrenstatus was het allesbehalve luxe. Als trouwe Turkije-liefhebbers hebben we nog nooit zo'n slechte accommodatie meegemaakt. Het eten was zo ondermaats dat we de 16 dagen dat we er waren buiten de deur hebben gegeten, zelfs het ontbijt was niet te doen. De geur van uitwerpselen in de gang en de binnenplaats met de hitte was onverdraaglijk, aangezien deze niet werden opgeruimd. Onze aankomst was ook allesbehalve gastvrij. Ondanks dat we om 9 uur 's ochtends aankwamen, vertelden ze ons dat we pas rond 3 uur 's middags konden inchecken. We moesten onze waardevolle spullen ergens in onze bagage achterlaten en in onze warme kleding wachten op het strand. Toen we na 2 uur wachten iemand van de reisorganisatie zagen, kregen we geen beter antwoord en moesten we het er maar mee doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Voorzieningen7

Dit hotel is geen uitblinker, maar zeker een goede keuze voor een comfortabel verblijf. De ligging is ideaal, dicht bij het levendige centrum en een klein strandje dat niet spectaculair is. De kamers zijn ruim, netjes en schoon, wat zorgt voor een aangenaam verblijf. Het eten is van goede kwaliteit en smakelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Voorzieningen6

Het hotel kan beter worden beschouwd als een drie-sterren accommodatie dan als een vijf-sterren luxe verblijf. Het zwembad en het strand gedeelte van het hotel zijn aan de kleine kant en er zijn maar weinig ligbedjes beschikbaar. Gasten leggen 's ochtends al handdoeken neer om hun plekje te reserveren, wat behoorlijk frustrerend kan zijn. Helaas waren er regelmatig tekorten aan handdoeken bij het zwembad, dus moesten we onze eigen handdoeken van de kamer meenemen. Schaduwplekken zijn beperkt, er zijn wel wat parasols bij het zwembad maar helaas niet in het loungegedeelte, alleen op het strand. Wat betreft het eten was er gelukkig voldoende variatie en keuze, en de kwaliteit was goed (zelfs voor een weliswaar kieskeurige eter). De inbegrepen drankjes waren echter van goedkope kwaliteit, bijvoorbeeld de rode wijn smaakte erg goedkoop en was niet te drinken, terwijl de witte wijn iets beter te doen was. De airconditioning op de kamer werkte slecht, waardoor het te warm bleef om comfortabel te slapen. Over het algemeen zou ik dit hotel een 7 geven, het was oké, maar ik denk niet dat ik hier nog een keer zal verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Voorzieningen7

Na het doornemen van verschillende beoordelingen waren we enigszins nerveus toen we naar dit hotel gingen. Toch hebben we een fantastische vakantie gehad. Het hotel is recent failliet gegaan, maar heeft een doorstart gemaakt. Het eten was gevarieerd en goed van smaak, met warme gerechten zoals groenten, vlees, aardappelen en rijst. De kok hintte wel wat opzichtig naar een fooi tijdens het ontbijt voor het maken van een omelet. Ook de snacks tussendoor waren prima. Er waren voldoende handdoeken beschikbaar die de hele dag werden aangevuld, al moest je soms even wachten. Het zwembad had weinig stoelen en schaduwplekken, waardoor velen vroeg hun plekje reserveerden, maar dat is overal zo. Het zwembad was schoon, zij het niet erg groot. Het binnenzwembad bij de hammam was net zo koud als buiten, maar bood wel een fijne plek voor wat rust. Het personeel sprak niet veel Engels, maar zette zich hard in, was vriendelijk en attent. We verbleven met een baby en konden ons goed verplaatsen met de kinderwagen. Al met al geef ik dit hotel geen 5 sterren, maar een solide 4 sterren waar je een prettig verblijf zult hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Voorzieningen9

Nadat ik mijn verblijf had geboekt, besloot ik om de recensies op Zoover te lezen. Deze recensies riepen echter gemengde gevoelens bij me op. Hoewel er veel negatieve opmerkingen waren over het hotel, werden we bij aankomst bij Diamond of Bodrum zeer vriendelijk ontvangen. De kamers waren prima en werden goed schoongehouden. Een kleine fooi op het kussen zorgde zelfs voor creatieve verrassingen van de schoonmaaksters. Het gevarieerde eten bood voor ieder wat wils en het bedienend personeel in het restaurant verdient zeker lof. Ze waren vriendelijk, behulpzaam en maakten zelfs even tijd voor een praatje. Tijdens het diner werd je verwend met service, water en drinken werden regelmatig bijgevuld. Wat betreft het zwembad las ik enkele opmerkingen dat het kleiner was dan andere resorts, maar ik vond dat er genoeg ligbedden (inclusief matrassen) en zwemruimte beschikbaar waren. De locatie was perfect, op slechts 5 minuten lopen van het centrum van Bodrum. Kortom, een geweldige vakantie-ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Voorzieningen3

Hoewel dit hotel beweert een luxe 5-sterren accommodatie te zijn, valt het zwaar tegen. Onze kamer was belachelijk klein en bleef onverzorgd, met enkel het bed dat werd opgemaakt. De badkamerdeur kon niet eens volledig open vanwege krapte. Het eten was oké, maar niet opmerkelijk. Gelukkig was het personeel in het restaurant en de bar vriendelijk, maar de receptiemedewerkers waren ronduit onaangenaam. De locatie daarentegen was uitstekend; in slechts 10 minuten liepen we via een sfeervolle boulevard naar het stadje Bodrum. Een boottocht die we boekten was absoluut de moeite waard, maar let op dat deze niet overboekt raakt - anders eindig je zonder zitplaats voor 6 uur. Voor kinderen was er weinig te beleven. Over het algemeen was het een redelijke vakantie, en ik zou zeker nog eens naar Bodrum gaan, maar dit hotel zal ik nooit meer boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service6
  • Voorzieningen5

Dit hotel verdient absoluut geen vijf sterren, in mijn ervaring! Ik ben geen kritisch persoon en heb al vele hotels in Turkije bezocht, maar dit hotel was echt een grote teleurstelling. Het voelde meer als een simpel hotel met een zwembad dan als een luxe resort. Het eten was niet gevarieerd en vaak lauw. Er was slechts één eetzaal en een klein en verouderd à la carte restaurant. Het zwembad was veel te klein en je moest 's ochtends om 7 uur je bed uit om een plekje te kunnen bemachtigen. Al met al, voor ons geen tweede keer. Groetjes, Joey.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service6
  • Voorzieningen4

Samen met twee vrienden verblijf ik momenteel in dit hotel, en dat zegt eigenlijk al genoeg. Het was een hele uitdaging om via een Turkse reisorganisatie een hotel in Turkije te boeken voor drie vrienden, maar Diamond heeft ons gelukkig geholpen. Een van mijn vrienden was hier al in 2006 en destijds was alles van veel betere kwaliteit. We hadden een standaard kamer geboekt voor 90 euro per persoon, maar deze bleek belachelijk klein te zijn. De badkamer was zo klein dat de deur niet eens fatsoenlijk open kon, vanwege de wc die ervoor in de weg zat. We kregen zelfs een campingbedje (waar je dan 90 euro voor betaalt) als derde bed bijgezet en we hadden niet eens genoeg ruimte voor drie koffers. Uiteindelijk zijn we voor een tientje extra per persoon verhuisd naar een familiekamer, die gelukkig heerlijk ruim is. De locatie van het hotel is ideaal en is eigenlijk het enige wat een 5-sterren beoordeling verdient. Ondanks het all-inclusive concept, moet je zelfs betalen voor water uit de minibar. Water! Ook betaal je nog eens 2 euro voor een glas sinaasappelsap. Het aanbod van eten in het hotel is teleurstellend. Ik kom al vier jaar naar Turkije en het jaar ervoor verbleef ik in Letoonia in Antalya, wat voor dezelfde prijs veel meer waar voor je geld bood.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service6
  • Voorzieningen6

Ons verblijf in het hotel aan het strand was een feest voor het oog, met een prachtig uitzicht op zee en directe toegang tot het strand. Hoewel het strand klein was en vooral geschikt voor luieren op ligbedden, ontbrak het aan ruimte voor andere activiteiten. De kamer was redelijk comfortabel en schoon, met een werkende airco, kluisje en minibar. Helaas was de douchestang kapot, waardoor we de douchekop zelf moesten vasthouden. Het personeel reageerde snel toen we het meldden, maar de tijdelijke oplossing met lijm bleek niet waterbestendig. Het gastronomische aspect van het verblijf liet te wensen over, verre van wat je van een vijfsterrenhotel zou verwachten. Gelukkig konden we ons voornamelijk redden met vers fruit en heerlijke gebakjes en cake.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service7

De kamers zijn compact maar goed onderhouden. De ligging is uitstekend. Echter, vanwege het lawaai zowel overdag als 's nachts was dit veruit een van de meest vreselijke ervaringen ooit. Onze kamer bevond zich vlakbij het zwembad waardoor we continu last hadden van luide muziek. Bovendien hield de airco er regelmatig onverwachts mee op.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Voorzieningen1

Dit hotel kan absoluut niet op tegen een 5-sterrenbeoordeling en verdient eerder 2 sterren. De kamers zijn niet bepaald fris te noemen, met een badkamer die schimmel bevat en beddengoed dat pas na 8 dagen wordt ververst, inclusief bloedvlekken van vorige gasten. De handdoeken zitten vol met make-upresten van anderen en het eten is elke dag hetzelfde en saai. Het personeel is onvriendelijk en maakte zelfs een scène tijdens het ontbijt waarbij iemand direct werd ontslagen. Ook rookten ze bij de receptie binnen. De kussens bij het zwembad zijn bevlekt en beschimmeld, en de zwembadranden zitten vol met schimmel. Het gebouw is duidelijk verouderd met kromgetrokken laminaat, bruine en kapotte lampen. Het enige positieve punt is de locatie. Er waren meerdere stroomstoringen en klanten kwamen vaak vast te zitten in de liften. De douches bij het zwembad waren vies en bruin beschimmeld, geen uitnodigend gezicht. Het is zelfs zo erg dat mensen ongedoucht het zwembad in springen. Dit was mijn tweede keer in een 5-sterrenhotel in Turkije en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen7

Vorig jaar was mijn ervaring bij dit hotel in september verschrikkelijk, maar nu is het een hele verbetering. Het personeel is vriendelijker en de kamers zijn goed schoon. We hadden geboekt voor een kamer met zeezicht, hoewel de eerste kamer slechts gedeeltelijk zeezicht had, kregen we de volgende dag de perfecte kamer toegewezen. Het personeel was op de hoogte van onze wensen, wat bleek uit de notities bij de receptie. De service en vriendelijkheid van het personeel zijn uitstekend en de locatie van het hotel is ideaal. Hoewel het hotel geen 5 sterren meer is, lijken ze op de goede weg te zijn om dit niveau te bereiken als ze zo doorgaan. Er kan wel wat verbeterd worden aan de airconditioning in sommige kamers, maar het personeel is bereid om dit op te lossen voor de gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service4
  • Voorzieningen4

Het is sterk af te raden om dit hotel te boeken. Hoewel we al 10 jaar naar Turkije gaan, hebben we nog nooit zoiets meegemaakt. De beloofde vijf sterren bleken misleidend – dit hotel verdient hooguit drie sterren. Alleen de verpleegster leek het naar haar zin te hebben, gezien de exorbitante prijs die ze rekende voor een consult en een maagtablet. Ondanks het zeezicht ontbrak het aan een goedwerkende airco, waarover we zeven dagen hebben geklaagd zonder enige reactie. Het eten was van belabberde kwaliteit en potentieel ziekmakend: rauw vlees en plastic bekers die werden afgespoeld met gewoon leidingwater en zo aan de gasten werden geserveerd. Gelukkig nam de toeristeninformatie in Bodrum onze klachten serieus en gaat inspecteurs op het hotel afsturen vanwege meerdere meldingen. Kortom, dit hotel was een regelrechte nachtmerrie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service2
  • Voorzieningen3

De locatie van dit hotel is prachtig en het ligt dicht bij het bruisende centrum van Bodrum. Het is echter geen goed idee om een standaardkamer te boeken. Onze kamer had bijvoorbeeld geen natuurlijk licht, waardoor zwemkleding niet kon drogen. De kamer was verouderd, de badkamer vertoonde schimmel en was erg klein. Het beddengoed werd niet verschoond, alleen maar gladgestreken. Gelukkig waren er wel nieuwe handdoeken beschikbaar. Het eten liet te wensen over - het was slecht, eentonig en vaak koud. In het restaurant liepen er veel zwerfkatten rond die zelfs op de stoelen zaten, stoelen die al vies en bevlekt waren. Deze katten liepen zelfs door de gangen naar de slaapkamers. Het zwembad was verrassend klein gezien het aantal gasten. Bij de poolbar ontbrak het regelmatig aan ijsklontjes en cola, en de plastic bekers werden met de hand schoongemaakt en hergebruikt. De matrassen en ligbedden vertoonden ook schimmelplekken. Gedurende ons verblijf van 6 dagen hebben we niemand het zwembad zien schoonmaken! Al met al was dit hotel absoluut geen 5-sterrenwaardig. Het was een grote teleurstelling voor ons als eerste keer bezoekers van Turkije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4

Van 23 augustus tot 5 september verbleven wij in dit hotel en het was een unieke ervaring in Turkije. Ondanks dat we regelmatig in Turkije verblijven in hotels van hoge kwaliteit, was dit toch anders. De airconditioning functioneerde twee weken lang slecht, waardoor het constant 25 graden was. Het eten liet te wensen over, het vlees leek niet goed bereid te zijn en de stoelen bij het zwembad waren vies. De bekers werden met leidingwater en met de hand schoongemaakt, en overal liepen zwerfkatten rond die overal hun behoeftes deden. Zowel ik als mijn man werden ziek - ik had 12 dagen lang last van maagpijn en buikloop, net als vele andere gasten. Het zwembad was 's middags zo vies dat je de bodem niet kon zien. De loungebedden leken meer op oude matrassen met lakens erover. Ik denk dat de mensen die dit hotel goed vinden, nog nooit in een echt 5-sterrenhotel zijn geweest. De locatie en het uitzicht waren perfect, maar voor ons was dit eenmalig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service3
  • Voorzieningen6

De ervaring bij Daimond of Bodrum is flink veranderd sinds mijn vorige bezoek twee jaar geleden. Het lijkt erop dat er niet meer geïnvesteerd wordt in het onderhoud van de accommodatie. Veel elementen vertonen gebreken, van losse balkonspijlen tot gammele ligstoelen bij het zwembad en kapotte stoelen in de eetzaal. Het eten is matig en veel horeca-apparatuur lijkt niet goed te functioneren. Zelfs de verlichting laat te wensen over. Hoewel ik niet graag negatief ben, moet ik eerlijk zeggen dat de kwaliteit hier duidelijk achteruit is gegaan. Als ervaren Turkije-ganger komt dit helaas niet overeen met mijn eerdere ervaringen. Het lijkt erop dat er op alle mogelijke manieren bezuinigd wordt, inclusief op het personeel. Ik geef ze drie sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service4
  • Voorzieningen4

Ik ben altijd iemand die het glas halfvol ziet en het beste probeert te maken van elke situatie. Maar eerlijk gezegd, over dit hotel kan ik echt niets positiefs zeggen. De locatie is misschien wel top, maar dat is dan ook het enige positieve punt. Het is opmerkelijk hoe de beoordelingen op verschillende websites zo sterk uiteenlopen, maar in dit geval begrijp ik het volledig: de lage scores zijn afkomstig van eerlijke beoordelingen, terwijl de hoge scores waarschijnlijk het resultaat zijn van omkoping of van de hotelmedewerkers zelf. Dit hotel moet je echt vermijden! We hebben zojuist een klachtenformulier ingediend en hopen op een passende compensatie, want eerlijk gezegd verdient dit hotel absoluut geen vijf sterren. Twijfel je nog steeds of je hier wilt verblijven? Stuur me gerust een berichtje, dan deel ik graag mijn ervaringen over de slechte service, het gebrek aan hygiëne en de ontoereikende voorzieningen in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service4
  • Voorzieningen4

Op de foto's leek het hotel prachtig, met vijf sterren en een schitterende locatie. En die locatie is inderdaad adembenemend; het uitzicht vanuit de hotelkamer was ongeëvenaard. We hadden geboekt voor een kamer met zeezicht en dat is precies wat we kregen. Echter, het hotel vertoonde veel achterstallig onderhoud en verschillende faciliteiten werkten niet naar behoren, sommige zelfs onveilig. Dit hotel verdient absoluut geen vijf sterren, hoogstens drie. Wat betreft het eten, dat was ver beneden de standaard die je van een vijfsterrenhotel mag verwachten. Het kan gebeuren dat een hotel wat opknapwerk nodig heeft, maar hygiëne is wel het minste wat je mag verwachten; bestek en servies waren niet schoon, de eetzaal was vies en de keukenapparatuur was van bedenkelijke kwaliteit, om het zacht uit te drukken. Ik ben al vaker in Turkije geweest en verbleef altijd in vijfsterrenaccommodaties. Normaal gesproken klaag ik niet snel, maar wat ik hier heb meegemaakt is onacceptabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service5
  • Voorzieningen4

De locatie van het hotel is fantastisch, maar helaas valt de rest tegen en doet het eerder denken aan een 2-sterren hotel. Het eten en drinken is teleurstellend, vaak zijn er geen drankjes meer beschikbaar en het serviesgoed is regelmatig vies. De bar is vaak onbemand en de eetzaal heeft gammele stoelen en het eten is niet bijzonder. De hygiëne laat ook te wensen over. Mensen die een paar jaar geleden zijn geweest, hebben goede verhalen verteld, maar helaas voldoet het hotel nu niet meer aan die standaard. Ik zou het zeker niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6
  • Voorzieningen6

Overal waar je kijkt, zie je katten rondlopen in het restaurant, zelfs op de tafels. De verlichting laat ook te wensen over en tot overmaat van ramp waren beide liften de hele week kapot. De tweede lift werd zelfs gebruikt door het personeel voor hun waskarren. Onze kamer had geen enkel daglicht, de eetzaalstoelen waren allemaal kapot en de eetzaal werd slecht schoongemaakt. In de massageruimtes was de laminaatvloer niet goed gelegd, met overal losse plankjes. Aan het einde van het seizoen was er een tekort aan drank en de poolbar ging zelfs dicht. Gelukkig was het personeel wel vriendelijk, maar de manager liet veel te wensen over, en ook de touroperator greep niet in om het probleem op te lossen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen9

Dankzij Sezer, Ibrahim en de rest van het team hebben wij ontzettend genoten van onze vakantie. De gastvrijheid en inzet van iedereen maakten ons verblijf onvergetelijk. De locatie aan de baai in het centrum was perfect, met een rustige en vredige uitstraling. Blijf vooral op deze manier doorgaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Voorzieningen9

Onze reis begon met gemengde gevoelens toen we genoodzaakt waren om dit hotel te kiezen, omdat ons oorspronkelijk geboekte hotel nog niet gereed was. Na het zien van de vele negatieve beoordelingen op Zoover waren we sceptisch, maar uiteindelijk hebben we een geweldige tijd gehad! Het bleek dat er een nieuwe eigenaar was die het hotel volledig had gemoderniseerd: van de entree tot het meubilair. Er was ook nieuw personeel, inclusief een nieuwe keukenbrigade, die ons fantastisch verzorgden, met speciale dank aan Sezar en Ibrahim en hun team. Ondanks het voorseizoen en het niet al te drukke hotel, was de inzet van het personeel ongekend hoog. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden, mede omdat het gunstig gelegen is ten opzichte van het centrum van het gezellige stadje Bodrum!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen10

Geniet van een prachtig uitzicht op de baai en de gunstige ligging van dit hotel, op slechts een steenworp afstand van de levendige boulevard van Bodrum. Het hotel heeft onlangs een totale renovatie ondergaan, met een sprankelend schoon zwembad omringd door een prachtig terras met comfortabele ligbedden en loungekussens. De bediening is uiterst vriendelijk en altijd met een stralende glimlach. Absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastische ervaring was het om een week in deze prachtige accommodatie door te brengen! De inrichting was stijlvol, het uitzicht adembenemend en het personeel uiterst gastvrij. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waar de negatieve beoordelingen vandaan komen, want wij hebben alleen maar positieve herinneringen overgehouden aan ons verblijf. Ik kan het echt iedereen aanraden, net zoals ik eerder al mijn zus heb aangeraden om hierheen te gaan. Tien jaar geleden was ik hier ook al geweest en de kwaliteit en service zijn nog steeds top. Kortom, een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Van 16 mei tot 28 mei 2015 verbleven we in een hotel met een nieuwe eigenaar. De kamers waren prachtig en brandschoon. Elke dag kregen we schone handdoeken en om de paar dagen werd het beddengoed verschoond. Er stond ook een klein koelkastje op de kamer en bijna dagelijks kregen we 2 gratis flesjes water. Bij het zwembad waren er nieuwe ligbedden en je kon pasjes krijgen voor gratis badlakens, die je bij vertrek weer moest inleveren om diefstal te voorkomen. Het restaurant bood een fantastisch menu voor ontbijt, lunch en diner met een ruime keuze aan gerechten. De animatie vond slechts 2 keer plaats, maar in het hoogseizoen is er meer te doen. De bar serveerde diverse drankjes zoals wodka, whiskey, gin en cocktails zoals Gin & Tonic. Een kleine tip: ruim je lege glazen op bij de bar, sommige gasten lieten alles rondslingeren terwijl het personeel hard werkte. Vergeet niet om ook de barmedewerkers en schoonmaaksters een fooi te geven, ze doen echt hun best om het verblijf aangenaam te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen7

We hebben echt een fantastische tijd gehad! De service was top, lekker vriendelijk. Het enige minpuntje was dat het nog vrij rustig was met toeristen en er niet zoveel activiteiten waren in het hotel. Gelukkig was het centrum dichtbij en daar was het super gezellig en levendig. De lokale bevolking was ook heel vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Voorzieningen9

Nadat we waarschuwende opmerkingen hadden gelezen over het hotel, waren we aangenaam verrast door de recente positieve beoordelingen na de verandering van de eigenaar. En inderdaad: de accommodatie is vlekkeloos, het culinaire aanbod is gevarieerd en smaakvol, en de cocktails bij de zwembadbar zijn absoluut een traktatie! De locatie van het hotel is ideaal, op loopafstand van het schilderachtige Bodrum, en er stopt ook een handige bus recht voor de deur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8
  • Voorzieningen5

Het hotel heeft een prachtig uitzicht en is gunstig gelegen op slechts een paar minuten lopen van de stad. We verbleven er 13 dagen in mei en juni 2015. Helaas werkte de airconditioning en wifi op de kamer niet goed en de koelkast was ook niet voldoende gekoeld. Ondanks meerdere meldingen werd het probleem met de airco niet opgelost bij ons vertrek. De wifi werkte alleen bij de receptie en niet bij het zwembad. De strandbar en à la carte restaurants waren niet meer aanwezig. Er was geen animatie en 's avonds was er weinig te doen, behalve bij de Poolbar met slechts een paar zitplaatsen. Ook was er 's avonds vaak geen warm water voor douches vanwege de hoge hoeveelheid gasten. Het eten was teleurstellend en niet smakelijk. Het leek alsof het eten vooral gericht was op Turkse gasten en zelfs de frietjes waren niet lekker gebakken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Voorzieningen7

Dit hotel heeft een gunstige ligging en biedt comfortabele standaard kamers die dagelijks worden schoongemaakt met frisse lakens en handdoeken. Het eten is van goede kwaliteit en wordt snel bijgevuld als er bijna niets meer is. Het personeel is vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen. Het strand is klein en smal met fijne kiezelstenen en afgeronde stenen in het water (dus waterschoenen zijn handig). Je kunt zelfs drankjes bestellen tot aan de waterkant. Het zwembad is perfect om af te koelen, maar verwacht geen glijbanen; er is wel een bubbelbad van 3 meter doorsnee aan de zijkant. Voor de kleintjes is er helaas alleen een apart kinderbad van 2 meter doorsnee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen3

Deze plek is niet geschikt voor gezinnen met kinderen vanwege het gebrek aan kindvriendelijkheid. Bovendien leek het bijna elke avond wel alsof er ruzie in de bar was. Het is beter om deze locatie te vermijden als je op zoek bent naar een ontspannen en vredige ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service4
  • Voorzieningen4

Positieve aspecten van deze accommodatie zijn onder andere het prachtige uitzicht vanaf het dakterras, de kwaliteit van het eten, de voldoende beschikbaarheid van ligbedden bij het zwembad en de centrale ligging. Helaas zijn er ook enkele minpunten, zoals de matige netheid van de kamers, problemen met de ijskast en kluis, een vies terras, gebrek aan vervanging van lakens en minder grondige schoonmaak van de kamers. Daarnaast ontbreekt animatie, is de Engelse communicatie met het personeel in de lobby lastig en bleef een lek in de gang naar de kamer gedurende vijf dagen onopgelost, waardoor een gevaarlijke situatie ontstond. Al met al is deze accommodatie niet aan te bevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen6

Het hotel biedt een prachtig uitzicht en heerlijk eten, maar is mogelijk minder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwembad is relatief klein in vergelijking met de ruime kamers van het hotel. Een opvallend fenomeen in Turkije is dat je regelmatig de verkeerde familiekamer toegewezen krijgt, en ook bij dit hotel wordt dit 'ritueel' voortgezet. Het vergt standvastigheid en duidelijkheid om te krijgen waar je voor betaald hebt. Desondanks heeft het hotel een geweldig uitzicht, is het dichtbij winkels en de uitgaansstrip gelegen, op slechts 400 meter afstand van Halikarnas. Er is een klein privéstrand met bediening aanwezig, maar het strand bestaat uit kiezelstenen, dus waterschoenen zijn aan te raden. Een minpunt is het geluid van de discoboot die 's avonds om 23:00 vertrekt en doorgaat tot 5:00 uur. Als je gevoelig bent voor geluid, kan dit een punt van zorg zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6
  • Voorzieningen8

Dit hotel is zeker een aanrader, maar ik zou het geen 5-sterrenstatus geven. De kamers zijn netjes, maar aan de kleine kant. Als je geen zeezicht hebt, kan het uitzicht nogal somber zijn. Het eten is van goede kwaliteit en het zwembad, hoewel niet erg groot, biedt een prachtig uitzicht. De ligging dicht bij het centrum is ideaal! Het privéstrand is smal maar wel prettig, en het personeel is vriendelijk en hardwerkend, al spreken ze niet goed Engels. De 'hoteldokter' lijkt meer voor de show te zijn, aangezien hij niet eens een EHBO-doos heeft en je altijd direct doorverwijst naar een privékliniek (wees daar dus voorzichtig mee). Het grootste minpunt is dat technische problemen slecht worden aangepakt, wat kan resulteren in meerdere bezoeken aan de receptie voor bijvoorbeeld een kapotte airco (helaas een vaak voorkomende klacht).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service4
  • Voorzieningen4

Hallo allemaal, Ik heb onlangs een onaangename ervaring gehad tijdens mijn 11-daagse verblijf in een hotel. De eigenaar leek te zijn veranderd en sindsdien is de kwaliteit van het hotel aanzienlijk achteruit gegaan. Enkele van de negatieve aspecten waren onder andere dat de airconditioning niet goed functioneerde, het ontbijt iedere dag karig en eentonig was en diverse faciliteiten zoals de bar op de zevende verdieping en de disco gesloten waren. Er was ook gebrek aan service op het strand en we moesten steeds terug naar het hoofdzwembad voor een drankje. De kinderdisco was niet operationeel, er was geen entertainmentteam en muziek ontbrak. Bovendien waren niet alle eetgelegenheden open vanwege kostenbesparingen, en was het zelfs verboden om een luchtbed te gebruiken in het zwembad, ook al werd deze verkocht. Enkele positieve punten waren het vriendelijke personeel en de smaak van het avondeten, hoewel het menu beperkt was. De locatie van het hotel was wel uitstekend. Al met al zou ik dit hotel een beoordeling van 2 sterren geven. Ik ga al vijf jaar naar Bodrum en moet zeggen dat dit het slechtste hotel was dat ik heb meegemaakt. Ik was niet de enige die klaagde, iedereen om me heen had wel iets aan te merken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen8

Het lijkt erop dat alle problemen die in voorgaande jaren werden ervaren, nu van de baan zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service6
  • Voorzieningen8

De locatie is absoluut fantastisch, met prachtige uitzichten overal waar je kijkt. Het eten was in het begin goed, maar begon al snel eentonig te worden met veel van hetzelfde: groenten, rijst/pasta, stoofvlees, etc. Het ontbijt was lekker, maar herhaalde zich elke dag. Het strand was smal maar van goede kwaliteit, vergeet alleen niet je waterschoenen voor de stenen mee te nemen. Het zwembad voldeed aan alle verwachtingen. De kamers waren netjes en elke dag werden er nieuwe handdoeken neergelegd. Het personeel was wisselend, sommigen waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam, terwijl anderen je amper aankeken. Het centrum van Bodrum was leuk, maar ontzettend druk. Gedurende onze 13-daagse verblijf hebben we slechts twee keer animatie meegemaakt, overdag was er vrijwel niets te beleven. 's Avonds was er eenmaal een Turkse avond en eenmaal een optreden van een zanger, beide duurden echter slechts een half uurtje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2
  • Voorzieningen4

In de periode eind mei tot begin juni hebben wij veertien dagen met vier personen op deze bestemming doorgebracht. Helaas hebben we moeten constateren dat de accommodatie niet voldoet aan de verwachtingen die passen bij een vijfsterrenverblijf. De hygiëne liet te wensen over en hoewel het eten redelijk smaakte, ontbrak het aan variatie en kwaliteit. Het hoofdzwembad was zo vervuild dat we er geen gebruik van durfden te maken. Het restaurant en terras waren niet veel beter, met vieze tafels die gedurende ons hele verblijf niet werden schoongemaakt. De bediening liet te wensen over en de service in de bars was belabberd, met communicatieproblemen en zelfs kakkerlakken die in de beach bar en lobby rondliepen. Ondanks onze klachten leek er weinig verbetering te komen. Ondanks dat de kamers in eerste instantie schoon leken, bleek na een paar dagen het tegendeel waar. We hebben in het verleden verbleven in viersterrenhotels die aanzienlijk beter waren dan deze locatie, die in onze ogen niet meer dan drie sterren verdient. Helaas zullen wij hier niet terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service3
  • Voorzieningen6

Dit hotel was een grote teleurstelling. Toen we laat in de avond aankwamen, kregen we een kamer toegewezen zonder het beloofde uitzicht op zee. In plaats daarvan keken we uit op een binnenplaats die onaangenaam rook. Er werd ons verteld dat we de volgende dag misschien konden verhuizen naar een andere kamer. De volgende ochtend kregen we inderdaad een andere kamer aangeboden, waar we vanaf een afstandje de zee konden zien. Helaas rook deze kamer muf en was niet goed schoongemaakt. De viezigheid die er lag bij onze aankomst lag er bij ons vertrek nog steeds, wat duidelijk aangaf dat er weinig aan schoonmaak werd gedaan. Erger nog, op een gegeven moment had de schoonmaker per ongeluk de balkondeur open laten staan, waardoor ons bed vol lag met zwerfkatten - een vieze ervaring. Het personeel sprak gebrekkig Engels, waardoor het lastig was om klachten door te geven. Het eten was acceptabel, maar bij het buffet stond regelmatig vuil servies, wat ons deed vrezen voor de staat van de keuken. Al met al was dit een teleurstellende vakantie, zonde van het geld. Wij zullen niet meer kiezen voor Diamond of Bodrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

We waanden ons als koninklijke hoogheden tijdens ons verblijf in Turkije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Het hotel is uitstekend, met uiterst gastvrij personeel en voortreffelijk eten. Het bevindt zich aan de rand van de boulevard en het centrum van Bodrum, op slechts 10 minuten loopafstand. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Voorzieningen9

Een geweldig hotel met gastvrij personeel en uitstekende service. Ze zorgden goed voor ons en waren altijd bereid om te helpen, zelfs als het betekende dat ze de tafel dichterbij schoven. De locatie van het hotel was ideaal, vlakbij het bruisende centrum met leuke winkels en een prachtige boulevard om te wandelen. Zowel wij als onze kinderen hebben enorm genoten van de voorzieningen, zoals het georganiseerde uitgaan met de bus die ons veilig terugbracht, compleet met animatie. Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen10

Het hotel is gelegen op een serene plek die toch levendigheid uitstraalt door de ligging in het hart van het dorp. Op loopafstand van het bruisende centrum van Bodrum. De kamers en alle ruimtes zijn keurig en brandschoon. De service is uitstekend, met buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is van goede kwaliteit en ondanks klachten online hebben wij daar niets van gemerkt; er is een ruime keuze en het smaakt voortreffelijk. Als kers op de taart konden wij als ouders van een 2 maanden oude baby dag en nacht warm water verkrijgen. Hoewel er een oppasservice beschikbaar is, was dit voor ons vanwege de leeftijd van onze baby geen optie. Dit was onze derde bezoek in vier jaar tijd. Het eerste jaar was geweldig (2012). Het tweede jaar (2014) merkten we dat het hotel eigenlijk niet meer de vijf sterren waard was. Desondanks besloten we dit jaar terug te keren en waren aangenaam verrast door de verbeteringen in het hotel. Pluspunten zijn het prachtige uitzicht over Bodrum, de diverse terrassen om heerlijk te zonnen, en het schone en vriendelijke personeel. Echter waren de Wifi-verbindingen erg traag en de centrale koelingssystemen in plaats van individuele airconditioning op de kamers werkten niet optimaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Voorzieningen8

Dit hotel heeft een prachtige locatie, een schitterend zwembad en vriendelijk personeel dat soms moeite heeft met Engels. Het eten is acceptabel, maar de kamer liet helaas te wensen over!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Voorzieningen7

De locatie van het hotel is prachtig met een adembenemend uitzicht op de baai. Helaas waren de meeste faciliteiten gesloten en was de animatie weinig interactief, op een sporadisch potje darten na. Het eten was niet warm en wanneer hierover opgemerkt werd, beloofde het personeel verbetering vanaf een bepaalde datum, alsof gasten tot die tijd geen recht hadden op een warme maaltijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Voorzieningen7

Dit hotel bevindt zich op een fantastische locatie met een prachtig uitzicht. Helaas is de receptie niet erg gastvrij en laten ze je soms even wachten terwijl ze de telefoon beantwoorden tijdens een gesprek. De kamers zijn redelijk, hoewel het balkon wel wat aan de kleine kant is. Tijdens ons verblijf van 8 dagen was het eten niet erg gevarieerd en kregen we vaak hetzelfde voorgeschoteld. Het zwembad was klein maar voldoende voor het aantal gasten, hoewel de ligbedden erg dicht op elkaar stonden. Hierdoor was het gemakkelijk om contact te maken met andere gasten. Het strand, bereikbaar via een tunnel, was klein en rook naar riool. Bodrum is een leuke bestemming, maar ik zou waarschijnlijk niet snel voor dit hotel kiezen bij een volgend bezoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service5
  • Voorzieningen5

Dit hotel wordt gepromoot als een luxe 5-sterrenaccommodatie door de reisorganisatie, maar in werkelijkheid was het een grote teleurstelling. De kamer waar we verbleven was erg klein en donker, met nauwelijks een raam dat uitkeek op een muur. Het beddengoed voelde aan als schuurpapier, wat niet bepaald bijdroeg aan een comfortabele nachtrust. Ondanks dat je niet de hele dag op je kamer doorbrengt, is het wel fijn als de accommodatie in orde is. Toen we naar het zwembad gingen, merkten we al snel op dat er weinig tot geen animatie was en dat er voortdurend verkopers langskwamen om ons massages of excursies aan te smeren. Dit hoort misschien bij een vakantie in Turkije, maar de opdringerigheid was ongekend. Het personeel leek er ook weinig zin in te hebben en was onvriendelijk. Turkije was altijd al een favoriete vakantiebestemming voor mij, maar na deze ervaring zal ik zeker twee keer nadenken voordat ik terugkeer. Dit hotel zal ik in ieder geval nooit meer bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service7
  • Voorzieningen6

De eerste indruk leek veelbelovend op het internet, maar bij aankomst in het hotel bleek al snel dat de realiteit anders was dan verwacht. De aangegeven dinertijden klopten niet en er was geen eten beschikbaar gedurende de nacht, ondanks wat er op de website stond. Drankjes na middernacht waren enkel beschikbaar tegen extra kosten, terwijl het zou moeten vallen onder het all-inclusive concept - wat in werkelijkheid inhield dat er alleen alcoholvrij bier en niet-alcoholische wodka werd geserveerd, tenzij je bereid was een flinke meerprijs te betalen voor sterke drank. Het zwembadwater was troebel en de staat van het hotel deed vermoeden dat het zijn gloriedagen al lang achter zich had gelaten, met lege kamers en zichtbare tekenen van verval, zoals lekkages. De bar op de zevende verdieping was gesloten, wat resulteerde in constante tripjes naar beneden voor een drankje. Communicatie in het Engels was enkel mogelijk bij de receptie, verder sprak het personeel geen Engels. Daarnaast liet de versheid van het eten soms te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Voorzieningen4

De kamers zijn zonder al te veel zorg ingericht en de hygiëne laat te wensen over. Ondanks de dagelijkse "schoonmaak" bleef de vloer vies en waren de bekers in zowel de pool- als beachbar niet goed schoongemaakt. De alcoholische dranken waren van matige kwaliteit en leken vermengd met water, soms zelfs met ongewenste extra's zoals zand of een vlieg. Het restaurant liet ook te wensen over, met niet altijd schone borden en bestek, matig vlees en toetjes die allemaal op dezelfde harde, droge cake leken. Het personeel was over het algemeen ongeïnteresseerd, met enkele harde werkers daargelaten, maar de algehele ervaring voldeed zeker niet aan de verwachtingen van een 5-sterrenkwaliteit op welk gebied dan ook.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Voorzieningen5

Mijn ervaring bij hotel Diamond of Bodrum was teleurstellend. Bij aankomst moesten we tot halverwege de middag wachten op onze kamer, zonder vooraf op de hoogte te zijn gebracht van deze vertraging. De communicatie was slecht en het wachten duurde eindeloos, terwijl we steeds te horen kregen dat het nog maar 10 minuten zou duren. Uiteindelijk werden we gedwongen het zwembad te verlaten vanwege een bruiloft, waardoor we die avond geen gebruik konden maken van de faciliteiten. De reactie van de hostess op onze klachten was onbegrijpelijk en ongepast, waardoor we met verbazing achterbleven. Het eten in het restaurant was matig en repetitief, het personeel leek weinig interesse te tonen in de gasten en was niet goed opgeleid voor het bedienen aan tafel. Bovendien verliep het opruimen van de tafels slordig, met bestek en servies dat regelmatig op de grond belandde. De kamer was niet goed schoongemaakt en vertoonde schimmel in de badkamer. Zowel binnen als buiten was er sprake van achterstallig onderhoud. Al met al was het enige positieve aan mijn verblijf het weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service2
  • Voorzieningen7

Het eten liet echt te wensen over, zowel qua kwaliteit als variatie. Daarnaast vergat de schoonmaakster drie keer om schone handdoeken neer te leggen en de hotelmanager bood niet eens zijn excuses aan. Dit hotel staat niet meer op mijn lijstje voor een volgend verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4
  • Voorzieningen5

De eigenaar van het hotel leek vooral geïnteresseerd te zijn in vrouwelijke gasten die alleen reisden. De poolbar zou elke dag om 10.00 uur open moeten zijn, maar dat gebeurde zelden tijdens ons verblijf van 15 dagen. We werden zelfs een keer gevraagd om plaats te maken voor een grote groep mensen tijdens het poolbarbezoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Voorzieningen7

De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed, alles staat in balans. De ligging van het hotel is perfect, dichtbij Bodrum stad en de veerboot naar Kos. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en er zijn overal leuke zithoekjes. Het eten is voortreffelijk, vooral bij het zwembad waar alles vers wordt bereid. Nu het na het seizoen rustiger wordt, is het extra genieten. Ondanks de recente uitdagingen met vluchtelingen, blijft Bodrum echt een geweldige plek om te zijn. Een heerlijke vakantie wacht op je, dus twijfel niet en bezoek Bodrum! ☀️

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Voorzieningen7

Geweldige ligging, vriendelijk personeel en alles op loopafstand bereikbaar. Bovendien geniet je van een adembenemend uitzicht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Het hotel en de dienstverlening waren geweldig. Het eten was voortreffelijk. De locatie op loopafstand van het centrum was ideaal. Hoewel het strand klein was, waren er genoeg ligstoelen en werd er uitstekende service geboden, inclusief extra beveiliging.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Dit prachtige hotel bevindt zich direct aan het strand en de boulevard, waardoor het de perfecte uitvalsbasis is voor verschillende activiteiten, zoals bijvoorbeeld een trip naar Los.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Al sinds 2008 kom ik regelmatig in dit geweldige hotel en ik word altijd hartelijk ontvangen door het vriendelijke en behulpzame personeel. Het is echt een plek waar ik graag terugkom!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Het eten is nogal eentonig en lijkt meer gericht te zijn op lokale gasten. Het personeel was echter vriendelijk en de spa was van goede kwaliteit. Het voelt als een typisch hotel in de stad voor de lokale bevolking.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Dit hotel was ontzettend netjes en het personeel was enorm vriendelijk. Het uitzicht was adembenemend en de ligging was perfect voor mooie wandelingen in de buurt van het charmante stadje. Alles bij elkaar was het gewoonweg fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

De bushalte bevindt zich pal voor de ingang van het hotel, waardoor het heel gemakkelijk bereikbaar is. Vanaf de kade is het een korte wandeling naar de boulevard, wat erg prettig is. De kamers zijn prima en het personeel is vriendelijk. Echter, het strand bij het hotel is wat aan de kleine kant en kan nogal druk zijn gezien de grootte van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Ons verblijf was geboekt voor 8 dagen, maar na slechts één nacht zijn we vertrokken. De hygiëne liet te wensen over, van de badkamer tot aan het servies in het restaurant. Hoewel het personeel bij de receptie vriendelijk was, kon dat niet gezegd worden van de rest. Het eten was beperkt en daarom hebben we elders gegeten. Ik zou deze accommodatie niet aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service3
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Toen we in 2015 verbleven in Diamond of Bodrum in Turkije, waren we onder de indruk van de geweldige ervaring die we daar hadden. Het hotel blonk uit op het gebied van eten, service, hygiëne en kwaliteit, maar vooral de locatie was top. Het zat op slechts 10 minuten lopen van het bruisende centrum. Dit jaar besloten we opnieuw voor dit hotel te kiezen, maar helaas hebben we gemerkt dat de kwaliteit flink achteruit is gegaan. Het ontbijt was niet zo goed als voorheen en gedurende de eerste 3 dagen was zowel het ontbijt, de lunch als het avondeten lauw. Na herhaaldelijk klagen door meerdere gasten werd er pas actie ondernomen, maar het resultaat was nog niet top. Er was weinig variatie en extra service was ver te zoeken. De kwaliteit van het eten liet te wensen over en er waren geen verrassingen meer te vinden bij het dessert. Het bed werd niet opgemaakt en de airco maakte een storend geluid dat niet kon worden uitgezet. Uiteindelijk hebben we een andere kamer gekregen tegen een meerprijs met uitzicht op zee. Helaas was de muziek zowel bij het zwembad als op het strand te luid. Het zwembadwater was troebel en de snacks bij het zwembad waren koud in plaats van lauw. Het hotel vertoonde duidelijk tekenen van verval, met vieze en kapotte voorwerpen in de kamer, badkamer en zelfs in de spa. De service en extra's waren minimaal, zelfs voor de normen van oktober. Veel andere gasten deelden onze teleurstelling, wat betekent dat we niet de enigen waren die zo dachten. Het enige pluspunt dat is overgebleven, is de locatie, maar dat alleen is niet genoeg om een verblijf aangenaam te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging7
  • Voorzieningen10

De service in dit restaurant was geweldig, met zowel jong als oud personeel. De jongere medewerkers waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam, terwijl de oudere medewerkers nog wel wat kunnen leren op dat gebied. De communicatie in het Engels was niet geweldig bij de oudere medewerkers, wat soms tot frustratie bij de gasten leidde. Het eten was heerlijk en er was een ruime keuze beschikbaar. Helaas kregen we niet waar we extra voor hadden betaald, zoals het beloofde zeezicht. Dit voelde een beetje amateuristisch aan. Desondanks wil ik benadrukken dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam was. Normaal gesproken keer ik niet terug naar dezelfde accommodatie, maar dit hotel laat me twijfelen vanwege de vele gratis voorzieningen die worden aangeboden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Samen met mijn zus heb ik een week doorgebracht op deze locatie. Het hotel ligt direct aan het strand aan het einde van de bruisende boulevard. Hoewel het strand klein is en naar kattenpoep ruikt, en er luide muziek speelt, hebben wij ons veilig gevoeld als twee vrouwen en zijn we niet lastiggevallen. Het zwembad bij het hotel was groot genoeg en bood voldoende ruimte om te zonnebaden, met een bar waar muziek werd gespeeld, helaas soms te hard door een animatiemedewerker. Het ontbijt was uitgebreid en vers, behalve de koffie die helaas niet goed was. Het lunch- en dineraanbod was gevarieerd en van goede kwaliteit. De kamers waren prima, hoewel de matrassen aan de harde kant waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Het uitzicht is adembenemend, met een bruisend uitgaansgebied op steenworp afstand, bereikbaar te voet. De gerechten kunnen nog wat finesse gebruiken, aangezien ze vaak te koel geserveerd worden. Gelukkig is er een uitgebreide selectie om uit te kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

De locatie van dit hotel is fantastisch, met prachtig uitzicht vanaf het terras en het buitenrestaurant. Bovendien ligt het op loopafstand van winkels en de markt langs de zee, wat echt geweldig was. De hotelkamer kon wel wat verbeterd worden, aangezien de matras vrij hard was en de vloer niet al te schoon bleef. Gelukkig werden de handdoeken wel elke dag vervangen. Het eten was heerlijk en er was genoeg keuze, en de obers waren ook nog eens vriendelijk! Het hotel is alleen minder geschikt voor gezinnen met kinderen, aangezien er geen kleine glijbaan of iets dergelijks was en er veel trappen waren. Het strand was weliswaar klein, maar bood een prachtig uitzicht op de haven met allerlei bootjes. Hier kon je ook drankjes bestellen of zelf halen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Dit prachtige hotel is echt een pareltje! Het vriendelijke personeel zorgt goed voor je en het zwembad is geweldig, al zijn er helaas wat weinig ligbedden en wordt er niet echt gecontroleerd op handdoeken reserveren. Het dakterras biedt een schitterend uitzicht over de omgeving. In Bodrum zelf is het ook genieten, met weinig opdringerige verkopers in de winkels en restaurants. Het ultra all-inclusive concept is heerlijk en goed verzorgd, al was het diner soms lauw en ontbrak een magnetron om het op te warmen. Desondanks was het eten prima en was er een ruime keuze. Al met al zeker de moeite waard om hier nog eens terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen3

Het hotel oogt netjes, maar er heerst een enorme drukte en het interieur is gedateerd, al biedt het wel een prachtig uitzicht. De receptie is een chaos vanwege het gebrekkige Engels van het personeel, terwijl hetzelfde geldt voor het overige personeel. Het à la carte restaurant was op 20 mei nog steeds gesloten, terwijl voor snacks gedurende de dag ver gelopen moet worden. Elke dag wordt er dezelfde bonkende muziek bij het zwembad gedraaid. Kamers met uitzicht op zee hebben last van lawaai vanuit de bar en de avondshows. Het strand is smal en bezaaid met keien, waardoor het moeilijk begaanbaar is. De jacuzzi was vettig en vies en gedurende vijf dagen is er niet naar omgekeken. Het eten zou lekker zijn als het warm en voldoende aangevuld was. Al met al voldoet dit niet aan de verwachtingen van een 5-sterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Deze accommodatie verdient zeker geen vijf sterren. De receptie wordt slechts door één medewerker bemand die Engels spreekt. Het bedienend personeel beheerst geen andere talen en laat te wensen over in hun service. Helaas ontbreekt er een informatief boekje op de kamers en zijn de tv-zenders beperkt, zonder de mogelijkheid om bijvoorbeeld BVN te kijken. De guest relations laten te wensen over, aangezien hun beschikbaarheid en contactgegevens onduidelijk zijn. Het eten is van matige kwaliteit en er worden geen shows aangeboden, enkel eenmaal per week live muziek. Daarnaast ontbreekt het aan een overzichtsbord met avondactiviteiten. Het feit dat tomatensap alleen bij de zwembadbar verkrijgbaar is, geeft ook geen positieve indruk. Dit hotel kan eerder gezien worden als een driesterrenaccommodatie vergeleken met andere hotels in Lara.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Bij vertrek bleef een gemengd gevoel achter vanwege de uiteenlopende beoordelingen die variëren van 4 tot 9. Het hotel heeft een klassieke uitstraling, maar wordt goed onderhouden. Het team doet de hele dag hun uiterste best om de gasten tevreden te stellen. De gerechten zijn van goede kwaliteit en het personeel is bijzonder vriendelijk, al is de beheersing van de Engelse taal soms beperkt. Het buffet is rijkelijk gevuld en biedt diverse opties voor ontbijt, lunch en diner. Bij de strandbar kun je in de namiddag genieten van snacks zoals hamburgers, pizza's, pasta's en salades. Kortom, een overvloed aan eten en drinken gedurende de dag. Het animatieteam organiseert wel activiteiten, maar er is ruimte voor verbetering. De kamers zijn comfortabel en worden dagelijks schoongemaakt, met regelmatige verschoning van handdoeken. Gezien de prijs biedt het hotel een zeer goede service, dus klagen lijkt ongegrond. De locatie is uitstekend, op slechts 5 minuten lopen van het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Bij aankomst werden we meteen verwelkomd door de hartelijkheid van het personeel en de perfecte locatie van het hotel. Het eten bood elke dag variatie en we hebben er echt van genoten. De obers waren vriendelijk, hoewel niet allemaal even vloeiend in het Engels, wat eigenlijk wel charmant was. Het was erg grappig om "enjoy your meal" te horen wanneer ze het dessert afruimden. De kamers waren schoon en werden dagelijks voorzien van schone handdoeken en opgemaakte bedden. Een kamer met uitzicht op zee is zeker een aanrader vanwege het schitterende uitzicht! Het strand en het zwembad pasten perfect bij de grootte van het hotel. Buiten klonk trendy loungemuziek, maar als je dicht bij de speaker lag, was het behoorlijk luid. Er was regelmatige bediening op het strand en dagelijkse animatie. Het enige minpuntje was het geluid van een nabijgelegen nachtclub dat drie keer per week te horen was, maar dit was niet echt storend. Al met al, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en zeker een aanrader. Als je echter voor superluxe wilt gaan, moet je een paar honderd meer betalen en bijvoorbeeld naar Lara Beach gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Diamond heeft na een korte periode van sluiting en nieuwe overname een flinke upgrade ondergaan. De locatie van het hotel is fantastisch, direct aan het strand en op loopafstand van het centrum. Vanuit de mooie lounge en eetzaal geniet je van een adembenemend uitzicht over de baai. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren brandschoon en werden goed onderhouden. Het eten was zeer gevarieerd en er was altijd genoeg keuze. Helaas viel de animatie een beetje tegen en is minder geschikt voor jonge kinderen. Een speciale vermelding voor de touroperator, bedankt voor de uitstekende begeleiding ter plaatse.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Ik had een fantastische ervaring in dit prachtige hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit fantastische hotel is momenteel bezig met diverse upgrades en vernieuwingen sinds het onlangs is overgenomen. Het vriendelijke personeel draagt alleen maar bij aan de algehele vakantie-ervaring. De service is uitmuntend, de locatie prachtig, het eten voortreffelijk en de terrassen zijn heerlijk om te vertoeven. Het a la carte restaurant is een mooie plek voor zowel lunch als diner. Kortom, we hebben ontzettend genoten van ons verblijf en we zullen zeker terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Dit hotel verdient geen vijf sterren. Het strand was klein en vervuild, en de ligstoelen leken verouderd. Er waren te weinig plekken bij het zwembad en op het strand, ik vraag me af hoe het zal zijn in het hoogseizoen. Het personeel bij het zwembad was niet erg gastvrij, maar Zafer de barman en Mustafa in het restaurant waren juist wel heel vriendelijk. De kamer was niet erg schoon, en het opklapbed van onze 19-jarige zoon begaf het na een half uur, dat was teleurstellend. Gelukkig waren het uitzicht en het dakterras geweldig en zorgden ze voor een aangename sfeer, hoewel je wel moest rennen om een zitplaats te bemachtigen, aangezien die beperkt waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Het uitzicht was adembenemend en de ligging was prima. Het hotel mag dan geen 5-sterren zijn, maar de manager doet zijn best. Het eten werd zorgvuldig gecontroleerd op temperatuur en ook werden borden, glazen en bestek goed geïnspecteerd. Het zwembad is niet al te groot en er is niet veel te beleven voor kleine kinderen. De kamers waren redelijk, alhoewel we in eerste instantie een slechte, kleine kamer kregen toegewezen. Toen we vroegen om een andere kamer, werd er meteen gezegd dat dit niet mogelijk was omdat het hotel volgeboekt was. Uiteindelijk kregen we toch een redelijk goede kamer, maar het grootste minpunt was dat het personeel nauwelijks Engels sprak. Eén dame bij de receptie sprak wel Engels, maar de rest keek ons met grote, verbaasde ogen aan alsof ze ons niet begrepen. Ik vind dat personeel bij de receptie op zijn minst Engels zou moeten spreken. De obers, kamermeisjes en barpersoneel mogen van mij best hun eigen taal spreken, zolang ze maar hun werk goed doen. Als je geen al te hoge eisen stelt, is dit hotel een prima plek voor een vakantie. Veel plezier!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Dit hotel was precies wat we zochten: comfortabel, met vriendelijk en attent personeel. Het eten bood een mooie variatie en de ligging in juni zorgde voor genoeg ruimte bij het zwembad en op het strand. Het centrum, met zijn vele winkels en bars, was slechts op tien minuten loopafstand. Onze kamer was brandschoon en had voldoende kastruimte, inclusief een gratis kluisje. We hebben een geweldige tijd gehad en komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

We hebben een fantastische tijd gehad in dit hotel. Het uitzicht vanaf het dakterras was adembenemend en het personeel was ontzettend vriendelijk. Ze deden er alles aan om ons in de watten te leggen. Het eten was heerlijk en gevarieerd. Hoewel er minder animatie was in het hotel, deerde ons dat niet omdat we zonder kinderen waren. Ook de ligging nabij Bodrum was een groot pluspunt. Binnen 5 minuten lopen stonden we midden in de levendige stad, terwijl het hotel zelf heerlijk rustig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging8

In het kort, mijn vakantie was geweldig op een schitterende locatie. Het personeel heeft er alles aan gedaan om mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ik kan het zeker aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit hotel heeft een fantastische locatie aan de zee/haven, wat echt een pluspunt is. De kamers zijn comfortabel en het eten is zeker niet slecht. Wat echt opvalt is de uitstekende service en professionaliteit van het personeel. Er is altijd genoeg entertainment en het hotel is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Al met al was het een topvakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Dit hotel is echt geweldig! De medewerkers zijn vriendelijk en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. De kamers en badkamer zijn brandschoon en netjes. Het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit. Een echte aanrader! Ook op het strand wordt de hele dag drinken voor je gehaald, wat een topservice. Dit hotel is absoluut een aanrader voor een heerlijk verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service2
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Binnen 4 uur na aankomst bij het hotel ondervonden we al de eerste tegenslag. Nadat we even weg waren geweest, ontdekten we bij terugkomst dat onze kamer was doorzocht. Het was verontrustend. Het personeel bij de receptie reageerde spottend op onze melding. Na veel moeite kregen we een andere kamer toegewezen, maar ook deze bleek niet in orde te zijn. De deur was zelfs onstabiel. Opnieuw klaagden we bij de receptie, waarbij we beschuldigd werden van het zelf vernielen van de deur. Ondanks ons overduidelijke ongenoegen werden we slecht behandeld door het personeel. Het voedsel was ondermaats met beperkte keuzes. Ik ben teleurgesteld in mijn ervaring in dit hotel vanwege de slechte kwaliteit van de accommodatie en het personeel. Het voelde als een nachtmerrie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel was brandschoon en bood zelfs service op het strand. Het eten was keurig verzorgd en heerlijk, gedurende onze 15-daagse verblijf ontbrak het ons aan niets. Het personeel was vriendelijk en het zeewater was glashelder. We hebben absoluut genoten van onze tijd hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

Mijn laatste bezoek aan dit hotel was vier jaar geleden, en ik moet zeggen dat de kwaliteit flink is afgenomen sindsdien. Het interieur is verouderd en het personeel lijkt moeite te hebben met Engels, waardoor de communicatie stroef verloopt. Helaas hoef ik hier niet nog een keer naartoe te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Het hotel scoort goed op netheid, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de kamerbehandeling. Het strand is klein en kan wat beter onderhouden worden, aangezien gasten klagen over onaangename geuren. Het is slim om waterschoenen mee te nemen voor het strand. Het eten kan eentonig zijn, maar gelukkig is het centrum op slechts 5 minuten afstand van het hotel, wat levendig en gezellig is. Het personeel is vriendelijk en het uitzicht op de haven is absoluut prachtig, een echte vijfsterrenbeleving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service6
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

Dit hotel verdient geen 5 sterren! Het is duidelijk toe aan renovatie. Wel moet ik zeggen dat het personeel, vooral de dames bij de receptie, ontzettend vriendelijk waren. Het eten liet te wensen over, want het was vaak koud. Gelukkig maakte het prachtige uitzicht veel goed!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Verzorging5
  • Voorzieningen7

Ons verblijf in dit hotel met twee stellen vond plaats van 26 september 2019 tot 6 oktober 2019. Na een periode van sluiting is dit hotel nu overgenomen door het nabijgelegen hotel Salmakis. Echter lijkt het erop dat de heropening te overhaast was en er nog veel achterstallig onderhoud was. In onze kamer zat het mechanisme van de wc-afvoer los van de muur en was niet te repareren. Onze vrienden hadden te maken met een lekkage bij het toilet, wat pas na 5 dagen en meerdere klachten werd verholpen. Douchen in een badkuip staand is naar onze mening niet wat je van een 5-sterrenhotel zou verwachten. Het personeel sprak, afgezien van enkele uitzonderingen, nauwelijks Engels of Duits, waardoor communicatie erg lastig was, zelfs bij de receptie. De beloofde wifi werkte na enkele dagen helemaal niet meer vanwege een storing waar de receptie naar eigen zeggen niets aan kon doen. Tijdens het ontbijt was er twee dagen op rij geen boter beschikbaar. De animatie was al gestopt toen we aankwamen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Na het lezen van enkele minder positieve beoordelingen waren we voor ons verblijf een beetje huiverig. Gelukkig bleek onze bezorgdheid ongegrond te zijn. De kamers zijn recentelijk gerenoveerd en stralen nu een moderne sfeer uit, al moet de badkamer nog opgeknapt worden. De locatie aan de haven is werkelijk betoverend en het personeel is vriendelijk. De algemene ruimtes zijn schoon en goed onderhouden. Het eten is smakelijk, zij het niet overdadig zoals bij sommige andere hotels. Kritieken dat dit hotel geen vijfsterrenstatus verdient, komen op mij enigszins ongegrond over. Je weet immers wat je kunt verwachten voor de prijs die je betaalt. Al met al kan ik dit hotel zeker aanbevelen. Laat je betoveren door dit pareltje en geniet van een heerlijk verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

De locatie van dit hotel verdient zeker een 10+ beoordeling, vooral als je een kamer met uitzicht op zee boekt. Het centrum van Bodrum is op loopafstand en biedt genoeg vermaak voor de hele dag. Ondanks een paar negatieve recensies waren we aanvankelijk wat terughoudend, maar onze ervaring heeft al onze twijfels weggenomen. We begrijpen echt niet waar die negatieve beoordelingen vandaan komen; er zijn altijd mensen die iets te klagen hebben. Het eten is fantastisch, de locatie is geweldig, de WiFi werkt perfect en het zwembad is ook top. We hebben veel plaatsen in Turkije bezocht, van logies met ontbijt tot ultra-all-inclusive resorts, en deze vakantie behoort zeker tot onze top 3.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging4
  • Voorzieningen6

De ervaringen binnen onze familie waren gemengd toen we verbleven in dit hotel. Positieve punten waren de gunstige ligging aan het begin van de boulevard, het zwembad op de derde verdieping met prachtig uitzicht, de rooftop-bar met nog mooier uitzicht in de avond en de ruime familiekamer met handige indeling. Helaas liet het eten te wensen over en was weinig creatief, waren de all-inclusive snacks van lage kwaliteit, verschilde de kwaliteit van cocktails bij de verschillende bars in het hotel, sprak bijna geen enkel personeelslid Engels, was de service bij de receptie slecht (we kwamen door vertraging op Schiphol pas na het diner aan en konden 1,5 uur lang niets te eten krijgen), werd de kamer nauwelijks gekoeld door de airconditioning en waren de ligbedden bij het zwembad versleten. Dit hotel zou veel baat hebben bij renovatie en meer aandacht, want het zou zonde zijn om deze prachtige locatie te verliezen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen3

Geen luxe resort! De locatie is geweldig, maar dat is dan ook het enige positieve. - verwaarloosd onderhoud - ouderwetse en sfeerloze eetzaal - binnenzwembad is schoon maar duidelijk aan renovatie toe. - buitenzwembad te klein voor aantal gasten - problemen met afvoer en douchekop in de badkamer - beperkte keuze in maaltijden We hebben al op verschillende plekken in Turkije verbleven, maar dit hotel heeft ons teleurgesteld. Helaas geen herhaling voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging6

De locatie biedt een prachtig panorama en het personeel is vriendelijk, al is het jammer dat hun Engels niet helemaal vloeiend is. Toch doen ze zichtbaar moeite. De kamers zijn wat gedateerd en kunnen wel een renovatie gebruiken, ook mag er wat meer aandacht besteed worden aan de schoonmaak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging6

Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie met een schitterend uitzicht over de baai. Helaas kan het interieur van het hotel een opfrisbeurt gebruiken. Gelukkig zijn ze bezig met renovaties. Het eten was lekker, maar het aanbod was beperkt. Het dagelijkse menu van spaghetti met Italiaanse saus en rijst met kip werd eentonig. Het wachten in de rij voor een gebakken ei bij het ontbijt was frustrerend, aangezien er maar één kok was die voor elke gast apart een ei bakte. Het restaurantmanagement liet te wensen over en de jonge obers leken goed hun best te doen, maar hadden duidelijk behoefte aan betere begeleiding. Al met al hebben we een redelijk verblijf gehad, maar we zullen hier geen tweede keer boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Verzorging7

Het hotel heeft een wat verouderde uitstraling, maar onze kamer met zeezicht was over het algemeen prima, ondanks het onhandige bad-douche combinatie. De ligstoelen en parasols bij het zwembad kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het was elke keer wel gelukt om een plekje bij het zwembad te vinden. Het eten was redelijk tot goed, maar vrijwel elke dag hetzelfde. Het personeel zette zich in en de locatie is ideaal, op loopafstand van het centrum van Bodrum. Het verblijf was niet slecht, maar ook niet perfect - dit is echter geen 5-sterrenresort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Wat een fantastisch hotel met een adembenemend uitzicht! De ligging is perfect, vlakbij het centrum. Het personeel is ontzettend gastvrij en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het hotel is brandschoon en heeft zelfs een leuke doorgang naar een privéstrand. De badkamer is wat aan de kleine kant, maar wel erg schoon en prima te doen. Het hotel trekt een divers internationaal publiek en het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit. Hoewel het een wat ouder gebouw is, is het degelijk gebouwd. Vooral 's avonds is het uitzicht vanuit het zwembad en de verschillende loungeruimtes adembenemend. De bar en lounge zijn ook geweldig. Wij vinden dit hotel een absolute aanrader, met een gezellige wandelboulevard die het centrum verbindt. Laat je niet afschrikken door eventuele negatieve opmerkingen van anderen, dit is gewoon een top hotel! Wij hadden een kamer met uitzicht op zee en hebben enorm genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Na een fantastische week weg in dit hotel met een adembenemend uitzicht, zijn we weer thuis. De locatie is ideaal, direct aan het strand en vlakbij het levendige centrum en de haven. Bij het zwembad is er een handige handdoekenservice beschikbaar. Het zwembad is niet heel groot, maar past goed bij de sfeer van het hotel. Tijdens de maaltijden wordt het drinken voor je verzorgd, wat zowel in de middag als avond vlot verloopt. Elke dag worden er leuke activiteiten georganiseerd zoals darten, aqua gym, waterpolo en Zumba. Dit hotel is minder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het strand bestaat uit kiezels, dus het is aan te raden om waterschoenen mee te nemen. Voor een late check-out om 12:00 uur betaal je niets extra's, maar wil je de kamer behouden (indien beschikbaar) tot 16:00 uur kost dit €40 en tot 18:00 uur €60. Bij de Spa is er de mogelijkheid om te douchen. Echter, het enige minpuntje was dat onze airco niet naar behoren werkte en ondanks dat we dit hebben gemeld, is er geen actie ondernomen. Daarnaast waren de matrassen aan de harde kant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

De locatie was prima, maar het was jammer dat er geen comfortabele zithoekjes met parasols waren om te ontspannen met een boek of puzzel. De ruimte stond vol met ligbedden, maar we hadden graag a-la-carte gegeten omdat het buffet elke dag hetzelfde was. Tot onze verbazing bestond het a-la-carte menu alleen uit visgerechten, terwijl we hier allebei niet van houden. We hadden verwacht dat er ook een visrestaurant zou zijn, maar dat was niet het geval. De snackbar was ook moeilijk te vinden en het ontbijt liet te wensen over met dunne plakjes kaas en slechts één soort vleeswaren. Hierdoor aten we elke ochtend maar een snee brood met een gebakken ei. De koffie en thee werden geroerd met houten stokjes in plaats van gewone lepeltjes en waren vaak lauw. Al met al was dit hotel geen 5-sterren waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De ervaring was teleurstellend. Het eten was saai en altijd koud, zelfs als je als eerste bij het buffet stond. Op het kiezelstrand lag je hutje mutje en het zwembad was piepklein. De kamers waren niet schoon en er liepen zelfs mieren rond. Gelukkig hadden wij een ruime en mooie kamer, maar verder liet de kwaliteit te wensen over. Het personeel was vriendelijk, al waren ze soms iets te opdringerig. Er was geen entertainment aanwezig. Bodrum zelf was charmant met leuke winkeltjes, maar wel opdringerig. Al met al is dit hotel zeker geen 5 sterren waard, eerder hooguit 3.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service6
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Hoewel de locatie een adembenemend uitzicht biedt, laat de rest van de ervaring veel te wensen over. Het eten is vaak lauw en de beschikbaarheid van ligbedden bij het zwembad is beperkt, vooral als je later op de ochtend aankomt. De kamers vertonen tekenen van veroudering, met schimmel in de badkamer en een onaangename geur. Daarnaast laat de schoonmaak van de kamers te wensen over. Het lijkt erop dat je alleen een goede tafel buiten kunt krijgen als je genereus fooi geeft, aangezien deze vaak bezet worden gehouden door obers. Al met al, een teleurstellende ervaring waarvan we hadden gehoopt dat het beter zou zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit was ons tweede jaar in dit hotel, en we waren aangenaam verrast om te zien dat de punten die vorig jaar minder waren, zoals koud eten en beperkte variatie, aangepakt waren. Het eten wordt nu warm gehouden onder lampen en de keuzes zijn overvloedig. Voor elk wat wils! Als vaste gasten kregen we een upgrade naar een gerenoveerde, ruimere kamer. Hopelijk zetten ze deze modernisering voort naar meer kamers. Waar we vorig jaar nog moeite hadden om alles over het all-inclusive aanbod te vinden, kregen we nu een handig informatiepamflet. We zijn erg tevreden over dit hotel en overwegen om volgend jaar weer te gaan. De ligging is prachtig, het personeel is vriendelijk, en het dorpje is elke avond een genot om doorheen te wandelen, met leuke winkels en gezellige terrasjes voor een kopje koffie. Als we dan toch een minpunt moeten noemen, is het dat niet al het personeel Engels spreekt of begrijpt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid1

Met een prachtig uitzicht en heerlijk eten, is dit hotel een lust voor het oog. Echter, voor gezinnen met jonge kinderen is het misschien minder geschikt, gezien het relatief kleine zwembad in verhouding tot de kamers. Het lijkt bijna een traditie in Turkije om altijd de verkeerde familiekamer toegewezen te krijgen, en ook bij dit hotel is dat niet anders. Het vergt wat vastberadenheid om te krijgen waar je voor betaalt! Maar los van deze startproblemen, is het uitzicht fantastisch en de locatie ideaal, dichtbij winkels en uitgaansgelegenheden. Op slechts 400 meter van Halikarnas ligt een klein privéstrand met bediening, hoewel het een kiezelstrand is en dus niet prettig om zonder waterschoenen te betreden. Het geluid van de discoboot die 's avonds vertrekt en doorgaat tot in de vroege uurtjes kan een storende factor zijn voor lichte slapers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

We waanden ons als koning en koningin tijdens ons verblijf in Turkije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2

Hallo allemaal, ik wil graag mijn ervaring delen over het hotel waar ik helaas 11 dagen van mijn vakantie heb moeten doorbrengen. Sinds de verandering van eigenaar is de kwaliteit van dit hotel helaas drastisch achteruit gegaan. Enkele minpunten die ik heb ervaren zijn onder andere problemen met de airconditioning, eentonig en karig ontbijt, diverse faciliteiten zoals de bar op de 7e verdieping en de disco waren gesloten, gebrek aan service op het strand en weinig entertainment voor de gasten. Ook was er een beperkt aantal eetgelegenheden beschikbaar vanwege bezuinigingen en waren bepaalde regels, zoals het verbod op het gebruik van luchtbedden in het zwembad, nogal teleurstellend. Positieve punten waren de vriendelijkheid van het personeel en de smaak van het avondeten, ondanks de beperkte keuze. De locatie van het hotel was wel uitstekend. Al met al zou ik dit hotel slechts 2 sterren geven en na 5 jaar ervaring met hotels in Bodrum kan ik zeggen dat dit het minst aangename verblijf was dat ik heb gehad. Het leek erop dat iedereen aan het klagen was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel was echt een teleurstelling. Toen we 's avonds laat aankwamen, kregen we een kamer toegewezen zonder het beloofde uitzicht op zee. In plaats daarvan keken we uit op een binnenplaats die stonk als een riool. De belofte dat we de volgende dag naar een andere kamer konden verhuizen, was een schrale troost. De nieuwe kamer bood enigszins uitzicht op zee, maar rook muf en was duidelijk niet goed schoongemaakt. De vervuiling die er lag bij onze aankomst, lag er nog steeds bij ons vertrek. Het leek erop dat er nauwelijks werd schoongemaakt. Ook hebben we een keer meegemaakt dat de schoonmaker het balkon open had laten staan, waardoor ons bed vol lag met zwerfkatten - bijzonder onaangenaam. Het personeel sprak gebrekkig Engels, waardoor het moeilijk was om onze klachten kenbaar te maken. Het eten was oké, maar het servies bij het buffet was niet altijd schoon, wat ons deed vrezen voor de staat van de keuken. Al met al was dit een rotvakantie, verspilling van geld. Diamond of Bodrum zien ons hier in ieder geval nooit meer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Een fantastisch hotel met uiterst vriendelijk personeel en een uitmuntende service. Elk verzoek werd met een glimlach ingewilligd, zelfs als je vroeg om de tafel dichter bij je stoel te schuiven. De locatie van het hotel was ideaal, vlak bij het centrum waar je kunt genieten van sfeervolle winkeltjes en een mooie boulevard. Zowel wij als onze kinderen hebben enorm genoten van de perfect georganiseerde uitstapjes. Een bus stond klaar om ons op te halen en bracht ons veilig terug, onder begeleiding van animatie. Een werkelijk topverblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Ik ben zeer te spreken over dit hotel. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten was van hoge kwaliteit. Het hotel ligt aan de rand van de boulevard en het centrum van Bodrum, op slechts 10 minuten loopafstand, wat erg handig is. Ik zou dit hotel zeker aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Prima hotel met enkele tekortkomingen. De kamers zijn netjes, zij het wat aan de kleine kant. Een kamer met zeezicht is aan te raden, aangezien het uitzicht anders nogal somber kan zijn. Het eten is van goede kwaliteit en het zwembad, hoewel niet erg groot, biedt een prachtig uitzicht. De locatie nabij het centrum is fantastisch! Het privéstrand is smal maar aantrekkelijk. Het personeel is vriendelijk en hardwerkend, al is hun gebrek aan kennis van het Engels een minpunt. De aanwezigheid van een hotelarts lijkt meer voor de show te zijn, aangezien deze geen EHBO-kit heeft en gasten prompt doorverwijst naar een particuliere kliniek (let op!). Het grootste minpunt is de trage afhandeling van technische klachten, waardoor gasten zich vaak meerdere keren per week bij de receptie moeten melden voor een kapotte airconditioning (een veelvoorkomende klacht, helaas).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het lijkt erop dat alle problemen die voorheen speelden nu verleden tijd zijn en zijn opgelost.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid8

In de periode van eind mei tot begin juni hebben we hier veertien dagen doorgebracht met vier personen. We hadden gehoopt op een vijfsterrenervaring, maar helaas voldeed deze accommodatie daar niet aan. De hygiëne liet te wensen over en hoewel het eten niet slecht van smaak was, miste het variatie en kwaliteit. We werden verrast door de unieke gerechten met kip, kalkoen, gehakt en vis. Het hoofdzwembad was zo vervuild dat we het niet aandurfden om er een duik in te nemen. Zowel in het restaurant als op het terras waren de tafels smerig en plakkerig van de vorige gasten, en dit bleef gedurende ons verblijf onveranderd. Er was geen bediening aan tafel en het personeel leek onverschillig. Overal hoorden we continu het woord "finish", wat de vakantiesfeer niet ten goede kwam. De service in de bars liet te wensen over en er waren communicatieproblemen vanwege taalbarrières. We hebben zelfs kakkerlakken gezien in de strandbar en de lobby, waar we zelfs foto's van hebben gemaakt. Klachten indienen bleek zinloos en hoewel de kamers er op het eerste gezicht schoon uitzagen, bleek dit na een paar dagen niet het geval te zijn. We hebben al in viersterrenhotels verbleven die aanzienlijk beter waren dan deze accommodatie. Deze locatie verdient niet meer dan drie sterren en wij zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

De locatie van deze plek is werkelijk perfect, met prachtige uitzichten overal waar je kijkt. Het eten was in het begin goed, maar daarna begon het wat eentonig te worden met veel groenten, rijst/pasta en stoofvlees. Het ontbijt was lekker, maar elke dag hetzelfde. Het strand is smal maar goed, zorg wel dat je waterschoenen meeneemt vanwege de stenen. Het zwembad is prima, geen klachten daarover. De kamers zijn ook netjes en elke dag worden er nieuwe handdoeken gebracht. Het personeel is wisselend, sommigen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, anderen lijken je amper op te merken. Het centrum van Bodrum is leuk maar erg druk. Tijdens onze 13-daagse verblijf hebben we maar twee keer animatie meegemaakt, en overdag was er nauwelijks iets te doen. 's Avonds was er een Turkse avond en een zanger, beide duurden maar een half uurtje.

Melden


Reisperiode: mei 2019

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen4

De locatie was perfect en het eten goed te doen. Maar niet veel te doen in het hotel zelf. Niet veel konden Engels spreken en dat was wel een beetje vervelend, maar voor de rest heel vriendelijk personeel.

Geboekt bij

Corendon
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl