ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Green Beach Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service2

Bij aankomst rond 23:00 uur was het onmogelijk om nog iets te eten te krijgen. De communicatie aan de receptie verliep moeizaam vanwege de taalbarrière. Voor het gebruik van een kluisje moest je dagelijks betalen en het werkte met een sleutel, wat niet handig was. De kamer rook muf en de geur was allesbehalve aangenaam. De wasbak had geen stop, waardoor alles direct wegspoelde. Ook waren er te weinig dekens om comfortabel met z'n tweeën onder te liggen. Het eten liet te wensen over en voor een vers fruitsap moest je zelfs nog extra bijbetalen. Zelfs met de all-inclusive formule was dit het geval. De maaltijden waren eentonig en vaak koud, zowel tijdens de lunch als het avondeten. Het avondeten begon pas om 19:30 uur, wat veel te laat was. Het restaurant was overvol en het was moeilijk om een zitplaats te vinden doordat mensen als een dolle naar binnen stormden, met name de Russen die zich prima leken te vermaken, maar geen Engels spraken. De à la carte restaurants vereisten extra betaling en soms werden reserveringen last-minute geannuleerd als er te weinig gasten waren. Het zwembad daarentegen was wel goed onderhouden. Al met al was het geen prettig verblijf voor Belgische gasten en het liet een negatieve indruk achter op de vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5

Het eten in dit vijfsterrenhotel kan nauwelijks tippen aan de kwaliteit die je zou verwachten. Het lijkt alsof ze om de twee dagen hetzelfde gerecht serveren. Opvallend is dat het personeel extreem attent is naar Russische gasten, terwijl ze bij anderen minder moeite lijken te doen. Het lijkt erop dat je brutaal moet zijn om hier goed behandeld te worden. Ons bezoek was voornamelijk gericht op onze kinderen, maar de kinderclub werd gerund door twee Russische meiden die geen Engels spraken en meer met zichzelf bezig leken te zijn dan met de kinderen. Het incident waarbij bijna een kind verdronk werd zelfs niet opgemerkt. We hebben door de jaren heen vele vijfsterrenhotels bezocht, maar deze sprong er negatief uit. Hoewel minder kieskeurige eters de Turkse gerechten misschien lekker vinden, viel het voor kenners tegen en leek het alsof het eten uit een kantine kwam. Het is een persoonlijke keuze, maar ik zou dit hotel ten zeerste afraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service9

Wat een prachtig uitzicht! We zijn al twee keer eerder in Turkije geweest, beide keren naar de Rivièra (Side en Belek). Dit hotel was echter niet zo goed als de vorige twee. Het eten was prima en gevarieerd, maar de sfeer werd voornamelijk bepaald door de Russische gasten. Het voelde echt als een "Russisch hotel" en zij gedragen zich niet altijd even beleefd als wij. Buiten het hotel was er niet veel te doen, dus moesten we het doen met matige avondshows. Gelukkig maakte Bodrum veel goed, en ook Cumbed was erg gezellig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4

Mijn advies is om dit hotel te vermijden en elders te boeken. Er zijn zoveel teleurstellende aspecten, zoals muf ruikende kamers, eentonig en koud eten, onbeleefde gasten, nors personeel en dubieuze kosten (bijvoorbeeld voor ligstoelen). Daarnaast is de locatie saai en zijn er weinig activiteiten buiten het hotel. Bodrum is een uur rijden. De foto's op de websites zijn misleidend, en in werkelijkheid valt alles enorm tegen. Na drie dagen hebben wij zelfs moeten verhuizen naar een ander hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel was fantastisch, maar er waren veel Russische gasten. Wij verbleven daar van 1 tot 10 juli 2011 en hebben volop genoten. De animatie bij het zwembad en 's avonds was geweldig. Gelukkig geen last gehad van de Russen, die overigens allemaal erg aardig waren. Het eten was uitstekend en het hotel werd goed onderhouden. De ligging was prachtig en je kon met de lift naar het zeeplatform. Als je dus een kamer boekt in het hoofdgebouw, hoef je geen trappen te beklimmen. Zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Dit was onze tweede bezoek aan deze locatie. We hebben gemerkt dat er enkele positieve veranderingen zijn doorgevoerd, maar helaas ook enkele negatieve. De nieuwe lift naar de zee is zeker een pluspunt, maar het feit dat er na 23.00 uur geen all-inclusive optie meer is, vinden wij jammer. Gelukkig blijft het personeel nog steeds vriendelijk en gastvrij. Hoewel er veel Russische gasten zijn, lijken zij nu minder onbeschoft dan voorheen. Het personeel treedt adequaat op wanneer er mensen proberen voor te dringen, wat wij erg waarderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Mijn partner en ik zijn pas terug van een heerlijke 8-daagse vakantie in Green Beach. Het is een prachtig hotel met ontzettend gastvrij personeel dat er alles aan doet om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers waren mooi en werden goed schoongehouden. Het eten was ook prima met een ruime variatie aan gerechten. Wel willen we jullie waarschuwen: als je besluit om naar de hamam buiten het hotel te gaan, wees op je hoede. De toeroperator belooft een compleet pakket voor 20 euro, maar in werkelijkheid krijg je alleen een simpele scrub en toegang tot de sauna. Voor massages betaal je extra en deze zijn behoorlijk prijzig. Terwijl de spa in het hotel juist veel beter was en qua prijs-kwaliteitverhouding veel gunstiger dan buiten het hotel. De massages van de Balinese dames waren werkelijk fantastisch. Wij willen absoluut in september weer terug naar dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service8

Dit prachtige hotel biedt een uitstekende ervaring, met een levendig animatieteam, heerlijk eten, een aangenaam zwembad en vermakelijke shows. Het enige minpunt is de afgelegen ligging, ver van Bodrum en zonder veel in de directe omgeving. Gelukkig waren er in eind mei relatief weinig Russische gasten, wat onze ervaring ten goede kwam, gezien eerdere mindere ervaringen. Al met al een uitstekende keuze voor een weekje vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service5

Ik heb al in verschillende hotels in deze omgeving verbleven, maar nog nooit zo'n teleurstellende ervaring gehad. Het eten was koud, ze serveerden wijn in plastic bekers, het licht werd al om 21:15 uur uitgedaan tijdens het diner, je moest achter je bestek aan rennen en ze deden geen enkele moeite om aan te vullen of iets extra's te doen, alleen maar excuses. De ligging was prachtig, maar dat was dan ook het enige positieve punt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3

Wanneer een Turkse groep in het hotel verblijft, lijkt het alsof alles draait om hun behoeften. De voorkeursbehandeling is overduidelijk; de beste tafels en ruimtes worden speciaal voor hen gereserveerd. Ondanks een prachtige renovatie en een ooit schitterend uiterlijk, lijkt het alsof het onderhoud is verwaarloosd en vertonen de meeste kamers tekortkomingen - en ja hoor, opnieuw worden de beste kamers gereserveerd voor de Turkse gasten. Het is echt zonde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service4

Het verblijf bood prachtig uitzicht vanuit de kamer en de zwembaden waren redelijk. Helaas liet het personeel te wensen over qua Engelse taalvaardigheid en was de entertainment vooral gericht op Russische gasten. Het menu was repetitief en voor extra's moest er vaak bijbetaald worden, terwijl dit niet hoort bij een all-inclusive ervaring. De kwaliteit van de kamers liet ook te wensen over, met stof en zelfs vergeten voorwerpen van vorige gasten. Kortom, deze vakantie voldeed niet aan onze verwachtingen en kan worden bestempeld als onze minst geslaagde trip tot dusver.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8

Onlangs bezochten we Green Beach en tot onze verbazing was het hotel gesloten vanwege een grootschalige renovatie. De heropening staat gepland voor eind april en op basis van wat we hebben kunnen zien, belooft het een prachtige transformatie te worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging2
  • Service9

Geen aanrader als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer, maar het personeel is vriendelijk en de kamers zijn schoon. Het animatieteam is top! Het hotel was net geopend en wij waren een van de weinige Nederlanders tussen de vele Russen, Turken en Engelsen. Houd er rekening mee dat de bars pas om 11.00 uur opengaan en om 23.00 uur sluiten, zelfs tijdens de vakantieperiode. De taxikosten naar Bodrum bedragen 30 euro en naar het busstation in Gundogan 7 euro. Over het eten waren we tevreden tijdens ons verblijf van 12 dagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service2

De kamer was benauwd, we dronken uit goedkope plastic bekers en de bedden waren verschrikkelijk. Bovendien werd de sfeer verpest door een grote groep luidruchtige gasten die constant op het eten afkwamen en ons opzij duwden. Al met al, geen plek om aan te raden.

Melden


Reisperiode: september 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geweldig hotel, vriendelijk personeel! het was een top vakantie met een hele mooie ligging aan zee!

Geboekt bij

VakantieDiscounter
Melden


Reisperiode: januari 2015

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Prima plekje onder de zon! Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad :) Zeker aan te raden! Groetjes D

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl