ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Vakantiewoning Mandarin Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Van 16 juni tot 26 juni verbleven we in kamer 140, met uitzicht op het zwembad. De meeste kamers op de eerste verdieping hadden ruime balkons, terwijl de hoger gelegen kamers een wat kleiner balkon hadden. Hoewel de badkamer wat verouderd was en aan renovatie toe was, was alles wel goed schoon. Het personeel was erg vriendelijk en deed hun uiterste best om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten was gevarieerd en smakelijk. Op de laatste dag werden we om 17.30 uur naar de luchthaven van Bodrum gebracht, hoewel we om 12.00 uur onze kamer moesten verlaten. Gelukkig konden we voor 5 euro per uur tot 17.00 uur langer op onze kamer blijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Het Mandarin Resort is werkelijk een pareltje van een verblijf. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de service is uitmuntend. Het culinaire aanbod is breed en verrukkelijk; er is voor ieder wat wils. Elke dag hebben we genoten van heerlijke maaltijden. De kamers zijn stijlvol en worden dagelijks grondig schoongemaakt, met frisse handdoeken als kers op de taart. Tijdens ons verblijf met twee jonge kinderen, beiden onder de drie, hebben zij zich uitstekend vermaakt in dit resort. Een suggestie zou zijn om wellicht een animatieteam in te schakelen dat ook oudere kinderen kan vermaken. Het hotel gaf aan dat ze momenteel bezig zijn met verbeteringen, dus wie weet wordt dit meegenomen in hun upgrade-programma.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Bij dit resort hoef je geen entertainment te verwachten, maar dat was precies waar wij naar op zoek waren. We hebben hier voor de tweede keer verbleven en het personeel is duidelijk toegewijd om een 5-sterrenervaring te bieden. Het eten en drinken zijn van goede kwaliteit en de locatie is ideaal, op slechts 10 minuten lopen van het centrum van Bodrum. Misschien overwegen we volgend jaar nog een bezoekje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Net terug van een fantastische vakantie bij het Mandarin Resort! We hadden een voordelige kamer geboekt en waren aangenaam verrast door de ruimte en het balkon aan de achterkant van het hotel. De kamer werd dagelijks keurig schoongemaakt. De klantenservice en het personeel waren uitstekend, en de locatie van het hotel op slechts 5-10 minuten loopafstand van de boulevard van Bodrum was perfect. Voor de feestgangers is de Dejavu Club een absolute aanrader. Het resort beschikt over 2 zwembaden en serveert heerlijk eten. Naast het hotel bevindt zich de Tikky bar, waar je 's avonds gezellig kunt genieten van drankjes (all-inclusive tot 23.00 uur). Er is muziek en ruimte om te dansen, maar geen entertainmentprogramma. Kortom, dit hotel is zeker een aanrader voor een geslaagde vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is absoluut een aanrader vanwege de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het personeel is zeer gastvrij en de kamers zijn altijd schoon, met dagelijks vers gewassen handdoeken en beddengoed. De culinaire ervaring is geweldig, met een gevarieerd aanbod voor alle smaken, en de mogelijkheid om in de prachtige tuin te genieten van het ontbijt, de lunch en het diner. Er zijn twee schone en mooie zwembaden met gloednieuwe ligbedden en parasols. De ligging nabij het centrum is ideaal. Een klein minpuntje zijn enkele nachten waarop het wat rumoerig kan zijn door Franse jongeren die laat thuis komen na het stappen. Misschien kan dit worden voorkomen door beveiligingspersoneel in te schakelen voor een rondje controle rond dat tijdstip.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid3

De locatie is fantastisch, je wandelt de heuvel af en bent meteen in het centrum. Het eten is redelijk gevarieerd, echter laat de kwaliteit van het vlees soms te wensen over doordat het niet goed is schoongemaakt en je veel vet of harde stukjes proeft. De ligbedden bij het zwembad zijn nieuw en worden elke ochtend gereserveerd. Het aanbod van eten en drinken gedurende de hele dag is absoluut top! Er is voldoende personeel aanwezig dat altijd bereid is om te helpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Na onze verblijf van 11 dagen in het Mandarin Resort, kan ik met zekerheid zeggen dat we een fantastische tijd hebben gehad. Samen met mijn zus en ouders, hebben we volop genoten van het heerlijke weer (40 graden) door voornamelijk bij het zwembad te relaxen. Ondanks de toenemende drukte werden er steeds genoeg bedjes beschikbaar gesteld, wat ons veel comfort bood. Het eten was voortreffelijk en het personeel was ontzettend vriendelijk en zorgzaam, wat onze ervaring extra speciaal maakte. Gedurende ons verblijf merkten we dat het hotel recentelijk een nieuwe eigenaar heeft gekregen, wat resulteerde in diverse verbeteringen. Zo werden er nieuwe tafels bij het zwembad geplaatst, werden er veranderingen doorgevoerd in de eetgelegenheden en werd de kookapparatuur geüpgraded. Helaas was de fitnessruimte gesloten vanwege renovaties. 's Avonds brachten we gezellige momenten door in de Tikky bar, waar we konden genieten van leuke muziek en drankjes tot 23.00 uur. De nabijheid van de boulevard en winkeltjes, op slechts 5 minuten loopafstand, maakten onze vakantie compleet. Kortom, we hebben een geweldige tijd gehad en ik zou het Mandarin Resort zeker aanraden aan anderen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf was geweldig! We hadden een familiekamer met een prachtig uitzicht op de twee zwembaden, ruime kamers en een groot balkon. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten was voortreffelijk, met koks die 's avonds buiten kookten en een koud buffet binnen. De desserts waren heerlijk. Tot 23:00 uur konden we genieten van all-inclusive (inclusief cocktails) met een dj in de Tikkybar. Er was geen animatie, wat het minder geschikt maakte voor jonge kinderen. De locatie was goed, hoewel het overal behoorlijk steil was - naar het strand gaan betekende veel trappen af of een steile weg op. Discotheken, het strand, restaurants, alles was dichtbij. En niet te vergeten: er was gratis wifi!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Met ons groepje van vier jonge mensen tussen de 18 en 22 jaar hebben we 11 dagen genoten van een verblijf in het Mandarin Resort. Elke dag werden we verrast door de heerlijke maaltijden met een overvloed aan keuzes. Het vriendelijke en behulpzame personeel deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De avonden in de Tikkybar waren ontzettend gezellig, waar zelfs de DJ en het personeel met ons meedansten. De locatie was perfect, met slechts een korte wandeling vanaf de bar naar de zee, boulevard en winkelstraat. Bij aankomst bleek onze kamer dubbel geboekt, maar dit werd snel opgelost met een mooiere en ruimere kamer. Eventuele problemen werden direct binnen twee uur aangepakt. Het entertainment bij de Tikkybar was ook top, met optredens van onder andere een buikdanseres, breakdancegroep en traditionele Turkse dansers. Kortom, een vakantie om zeker nog eens te herhalen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Met een gezelschap van 8 volwassenen en 2 kleintjes hebben we een geweldige week beleefd in juni. De locatie was ideaal, het eten was voortreffelijk en de service was uitstekend. De kamers waren onlangs gerenoveerd en zagen er prachtig uit. Het enige nadeel was dat je vroeg je handdoek op een ligbed moest leggen, anders was er geen plek meer bij het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is een prachtige en eigentijdse locatie die ruim en brandschoon is. Het toegewijde personeel doet er alles aan om ervoor te zorgen dat elke gast een geweldige ervaring heeft. De ligging van het hotel is ideaal, op slechts 5 minuten lopen van het levendige centrum van Bodrum. Dus als je genoeg hebt van het zwembad, kun je gemakkelijk naar bezienswaardigheden zoals het kasteel en de moskee gaan voor wat culturele verkenning. We hebben met het hele gezin genoten van winkelen tegen eerlijke prijzen. Echter, het huren van handdoeken in het hotel kan wel wat verbeterd worden. Soms waren er tekorten, ondanks een betaalde huurprijs. Hoewel je je eigen kamerhanddoeken mocht gebruiken bij het zwembad, is dat natuurlijk niet zo comfortabel als een groter formaat handdoek dat speciaal bedoeld is voor ligbedden. Hopelijk wordt dit in de toekomst opgelost met een handige handdoekenbalie bij het zwembad, voor voldoende beschikbaarheid van handdoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Mijn dochter en ik verbleven hier een week lang in juli 2012. De kamer die we kregen was nieuw, maar vertoonde wat kleine mankementen in de badkamer, zoals wateroverlast en een kapotte deur. Gelukkig compenseerde de heerlijke douche dat ruimschoots. Elke dag kregen we schone handdoeken en we hadden een prachtig uitzicht op een van de zwembaden. Het zwembad was fantastisch, met veel ligbedden en nieuwe parasols. Zelfs om half 10 waren er nog steeds plekjes vrij, wat behoorlijk uniek is in het hoogseizoen! We hebben voortreffelijk gegeten bij het Mandarin, vooral de gerechten die ze vers voor je klaarmaken in de prachtige binnentuin. De locatie van het hotel was perfect, op slechts 5 minuten lopen van het strand en de boulevard van Bodrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Wij verbleven in dit resort met twee tieners en hebben een geweldige tijd gehad! Het zwembad had voldoende ligbedden en als we erom vroegen, werden er zelfs extra bijgeplaatst. Het eten was voortreffelijk en de inspanningen om het resort te upgraden naar vijf sterren waren duidelijk merkbaar door de dagelijkse verbeteringen. Elke dag werden we voorzien van vier grote en vier kleine schone handdoeken. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De boulevard was slechts op tien minuten loopafstand, hoewel het strand met zijn kiezels en smalle uiterlijk teleurstellend was. Gelukkig maakten de gezellige terrassen 's avonds veel goed. Al met al was het een fantastische vakantie voor een betaalbare prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel is top! Het personeel is super vriendelijk, de kamers zijn brandschoon en het eten is heerlijk. Het enige minpuntje is dat de Franse jongeren soms wat luidruchtig zijn en niet altijd rekening houden met de andere gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt top, alles was keurig en goed onderhouden. Het eten was ook van hoge kwaliteit, met veel verschillende opties voor iedereen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt vlakbij de bruisende barstraat van Bodrum, via een klein pad naast het hotel. We hebben echt genoten van onze vakantie hier. En een speciale shoutout naar Marcel, Ilona, Sjonnie boy en Simoon - jullie hebben onze tijd extra gezellig gemaakt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt een aanrader! De locatie is top en het eten is heerlijk. Alleen de badkamers kunnen wel wat verbetering gebruiken. We hebben een geweldige vakantie gehad en leuke mensen leren kennen. Een hartelijke groet aan Frank, Esther, John en Simone!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

De keuken biedt heerlijke en gevarieerde gerechten, de bediening is vriendelijk en bereidwillig. Helaas liet de kamer te wensen over, de airco werkte niet goed en viel elke nacht uit of werd bewust uitgeschakeld. Ook waren de tv-beelden van slechte kwaliteit en was er geen geluid op BVN. De geur in de lobbybar was onaangenaam en de barman schonk drankjes alsof het zijn eigen geld kostte, ondanks de all-inclusive formule. Desondanks was ik over het algemeen toch tevreden met de prijs-kwaliteitverhouding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is een geweldige plek vlakbij het bruisende centrum. Het diner was verrassend lekker met veel keuzemogelijkheden. Het personeel was uiterst vriendelijk en stond altijd klaar om te helpen. Let wel, ongeveer een derde van de kamers biedt alleen uitzicht op het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Tijdens het drukke vakantieseizoen verbleven we in dit hotel en we hebben een fijne tijd gehad. De service was uitstekend en het eten was divers en van goede kwaliteit. Ondanks de hitte tijdens het hoogseizoen bracht het zwembad geen verkoeling, aangezien het water ook warm was. Gelukkig hadden de kamers airconditioning die goed werkte, en ze werden elke dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bodrum is een chique stad met veel winkels en bars, maar het is ook erg prijzig, vooral voor mijn tieners. Ze verveelden zich af en toe, aangezien er op het resort naast zonnen, eten en zwemmen weinig te doen was. De activiteiten in de stad waren ook te duur. Een strand en sportieve activiteiten ontbraken, waardoor we besloten dat het een leuke zonnige vakantie was, maar dat we niet nog een keer zouden teruggaan. Het was een ervaring voor een keer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Terug van ons verblijf in het Mandarin resort in Bodrum en wat hebben we genoten! Dit prachtige hotel heeft een geweldige ligging en de kamers zijn ruim en brandschoon. Het eten was heerlijk en gevarieerd, al was het soms wat minder leuk om te moeten wachten bij de kookplaten tijdens het diner of bij de pannenkoeken 's middags. Soms stonden we wel 15 tot 20 minuten te wachten op een stukje kip! We verbleven met onze twee jonge kinderen, maar voor hen was er niet veel te doen (hoewel we wisten dat er geen animatie was). Af en toe hadden we wat overlast van luidruchtige Franse "gasten" die geen rekening hielden met de andere gasten, met name 's middags. Ondanks deze kleine minpuntjes hebben we toch een schitterende vakantie gehad in dit prachtige hotel. Ronny, Wilma, Tessa, Rick, Margriet en Gerard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Recentelijk gerenoveerd hotel. Familieblokken zijn niet alleen bedoeld voor families, maar ook voor grote groepen van zo'n 40 onstuimige Franse gasten. Elke avond is het feest tot in de late uurtjes, met luide muziek, discostemming, en flink wat lawaai. Pas rond 4.30 uur keert de rust terug als ze eindelijk thuiskomen. Geluiden drongen duidelijk door tot in de onderliggende kamers, zelfs het zachtste gefluister was te horen, tot aan het openen van een minibar toe. Hoewel de inrichting prima was, waren er nog blote kabels zichtbaar vanwege de renovatie, wat in een familiekamer niet echt wenselijk is. Ondanks herhaalde klachten bij de receptie - zelfs tot 5 keer midden in de nacht vanwege overlast - kon zelfs de beveiliging weinig doen omdat hij geen Engels sprak. Als tegemoetkoming stond er wel een fruitmand en een fles wijn als excuus klaar op de kamer, wat wel attent was. Ondanks het all-inclusive arrangement mocht je slechts 1 crêpe per persoon en 2 drankjes per persoon meenemen. Dus als ouder met kinderen had je gewoon pech en moest je weer achteraan aansluiten! Het eten was redelijk, maar vrij eentonig. 's Middags stond er pannenkoek op het menu, al duurde het wel erg lang voordat de kinderen hun pannenkoek kregen. Wie dit heeft bedacht, vraag ik me af! Over het algemeen was het oké, maar ik ben niet van plan om hier nog een keer naartoe te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad! Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamers waren schoon en het eten was verrukkelijk (sommige mensen klagen echt over alles). Alles was vers en goed bereid. We hadden het geluk om een ruime kamer te krijgen, aangezien we met z'n tweeën in een familiekamer verbleven. Wij kijken er al naar uit om volgend jaar weer terug te gaan, waarschijnlijk al meteen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel is zeker aangenaam, maar het verdient nog niet helemaal de 5-sterrenstatus. Helaas was het brood bij het ontbijt niet helemaal vers (zelfs beschimmeld). Gelukkig was de rest van het eten wel lekker. Het bier is alcoholvrij, wat een teleurstelling was. De schoonmaak mag ook wel wat grondiger en het personeel was wel vriendelijk. Een leuk extraatje was het Turkse dansoptreden na het diner.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Samen met mijn beste vriendin heb ik onlangs een fantastische vakantie gehad. Het personeel was echt heel gastvrij en deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Wat betreft het eten: elke avond stonden er vier koks klaar om weer nieuwe en verrassende gerechten te bereiden, zoals mosselen, garnalen en kebab. Alles was vers en het brood was 's ochtends nog warm, heerlijk! De badkamer mocht dan wel wat gedateerd zijn, maar het was wel brandschoon en elke dag kregen we schone handdoeken en badlakens. Het enige minpuntje was de harde muziek bij de Tikky bar 's avonds. De meeste gasten waren wat ouder en het geluidsniveau van de discomuziek maakte het moeilijk om een gesprek te voeren. Ondanks dat denken we er zeker over om terug te komen naar deze plek. Groetjes, Marian en Tineke.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Onlangs zijn we teruggekeerd van een geweldige vakantie. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en stond altijd klaar om het ons naar de zin te maken. De maaltijden waren zeer divers; elke avond bereidden 4 à 5 koks steeds weer nieuwe gerechten, zoals mosselen, garnalen en kebab. Alles was vers, zoals het warme brood in de ochtend, wat echt heerlijk was. De badkamer was modern en schoon, en we kregen dagelijks schone badlakens en handdoeken. We verbleven in een familiekamer. Het enige minpunt was het volume van de muziek bij de Tikky bar 's avonds. De meeste gasten waren wat ouder en het was bijna onmogelijk om een gesprek te voeren vanwege de luide discomuziek. Gelukkig konden we af en toe genieten van een 'Hollands halfuurtje' met muziek en dans (denk aan Frans Bauer en polonaises). - Jan en Hennie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

We verbleven hier van 23 september tot 5 oktober 2012. In het begin was alles prima in orde, maar na 1 oktober sloeg de sfeer om. Plotseling begonnen ze zonder aankondiging kamers te betreden om te schilderen en sauzen, terwijl het brood droog was en de muziek bij de Tikky bar oorverdovend hard was. Het vlees was vaak rauw van binnen, zelfs als je na 20 minuten wachten eindelijk aan de beurt was in de rij. Het restaurant was regelmatig leeg en moesten we herhaaldelijk vragen om bijgevuld te worden. Al met al, voor ons geen Mandarin meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

De kamers waren prachtig, zij het wat aan de kleine kant. Het eten was over het algemeen goed, maar het brood liet te wensen over - soms te oud en soms nog rauw. Ook moest je vaak zelf om dingen vragen. De muziek in de Tukki Bar was leuk, maar veel te hard. Het personeel was vriendelijk en gezellig, maar helaas zag het er niet al te fris uit. Het zwembad was mooi en het water heerlijk, maar helaas werd het slecht schoongemaakt. Kortom, ons verblijf in dit hotel was een mix van positieve en teleurstellende ervaringen, en we waren niet de enigen die dat vonden. Anderen die er twee weken verbleven, merkten op dat de eerste week prima was, maar dat ze na de tweede week minder enthousiast waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Hoewel de vier sterren ver te zoeken waren, was het toch een aangename vakantie. Het resort is momenteel in transformatie naar een vijf sterren accommodatie. Onze familiekamer bood genoeg ruimte voor twee volwassenen en twee kleine kinderen, hoewel we wel even de bedden moesten verschuiven. De badkamer had duidelijk wat onderhoud nodig, maar de rest van de kamer was prima in orde. De locatie van het resort is perfect, met de boulevard en het centrum op slechts 10 minuten loopafstand. Het resort zelf wordt goed onderhouden en is omgeven door veel groen. De bediening overdag liet wel wat te wensen over en leek meer bezig te zijn met persoonlijke zaken dan met gasten. Het eten was goed en er was voldoende keuze tijdens ontbijt, lunch en diner. Helaas was er na 18:00 uur geen drinken meer te verkrijgen op het resort, behalve bij de Tikkybar omdat alle andere faciliteiten gesloten waren. Voor een vijf sterren resort moet er nog het nodige verbeterd worden. Het was leuk voor een keer, maar er zijn betere plekken te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Ik wil graag mijn ervaring delen over ons recente verblijf in dit hotel. Het is een knusse plek met een intieme sfeer, wat meteen een gevoel van thuis zijn creëert. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij, zelfs de receptionisten stralen warmte uit. Dit is toch wel anders dan mijn eerdere ervaringen. Het eten was heerlijk en er was genoeg keuze, al moet ik wel zeggen dat sommige gasten wel heel creatief waren met hun hagelslag en pindakaas. Het zien hiervan bezorgde me altijd een vrolijke lach! Eén kritiekpuntje dat ik wil maken is dat de desserts van mindere kwaliteit waren. Elders heb ik betere toetjes gezien. Het hotel is duidelijk bezig met de upgrade naar vijf sterren, maar er moet nog wat verbetering plaatsvinden. Voor nu, als viersterrenhotel, is het echter prima. Het is een fijn hotel voor een redelijke prijs. Ik zou het zeker aanraden. Malik, Mehmet, Ferhat en Abdulrachman, bedankt! Jullie zijn een fantastisch team.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel wordt goed bijgehouden en staat bekend om zijn heerlijke gerechten, maar het menu kan soms wat eentonig zijn. De accommodaties zijn schoon en goed onderhouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Deze meivakantie ben ik voor de tweede keer met mijn gezin naar het Mandarin Resort geweest. Het was opnieuw een fantastische ervaring. Opvallend was dat er deze keer minder Nederlanders aanwezig waren en vooral veel Fransen en Polen. Gelukkig waren er geen jongerenreizen meer toegestaan, wat voor een fijnere sfeer zorgde. De vernieuwde Tikky Bar en het nieuwe à la carte restaurant waren mooie toevoegingen aan het resort. Helaas hebben wij het restaurant net gemist. Ook de Hamam van het hotel was een groot pluspunt. Het personeel was vriendelijk en leek dit jaar nog professioneler dan vorig jaar, wat wij als prettig hebben ervaren. Het eten was over het algemeen goed, hoewel sommige gerechten in de warmhouders niet erg warm waren. De locatie van het resort is ideaal, op loopafstand van de Boulevard en het busstation. Voor de jongeren werd er zelfs een gratis pendeldienst naar Gumbet aangeboden. Kortom, ik heb weer een geweldige vakantie gehad en zou dit hotel zeker aanraden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel was een fantastische plek om te verblijven! We hebben een week lang genoten van alle faciliteiten en het was elke euro waard. De zwembaden hadden altijd een gezellige sfeer en er was leuke animatie voor zowel jong als oud, zowel overdag als 's avonds. Het eten was heerlijk, vooral omdat je buiten kon dineren en de koks ter plaatse verse gerechtjes maakten. We kijken er al naar uit om hier weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Samen met een gezelschap van twee en ook wat vrienden verbleven we in deze accommodatie. De kamers waren keurig en de bedden lagen heerlijk. We hebben een fantastische vakantie gehad. Het eten was goed en er was altijd wel iets lekkers te vinden. Ook het ontbijt was prima met vers brood. Kortom, we hadden niks te klagen. De avondmuziek was een beetje gericht op de Franse smaak, wat jammer was, maar we hebben er toch van genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is een uitstekende keuze voor een verblijf met een gevarieerde culinaire ervaring en vriendelijke service. Het enige minpunt is dat de Tikkybar alleen all-inclusive aanbiedt, wat een beperking kan zijn voor sommige gasten. De muziek in de bar is levendig en Frans georiënteerd, maar de DJ kan soms iets te veel zijn eigen stijl doordrukken. De ligging van het hotel is ideaal, net een korte wandeling bergopwaarts van het centrum. Met slechts twee verdiepingen biedt het hotel een knusse sfeer. Daarnaast zijn er twee zwembaden en voldoende ligstoelen om te ontspannen. Het eten wordt geserveerd in een prachtige binnentuin, wat zorgt voor een aangename eetervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

In juni 2013 verbleven we in het Mandarijn Resort, een geweldig hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Tijdens het ontbijt en diner werden we geholpen door Ali, tijdens de lunch door Okan en bij de Tikky Bar door Gungor. Ze waren altijd beleefd en maakten graag een praatje als je de moeite nam om contact te leggen. Zelfs de manager deed graag mee aan grapjes. Het vriendelijke en leuke personeel maakte onze vakantie extra speciaal. Het eten was soms niet helemaal warm, maar er was altijd genoeg keuze. Zowel binnen als buiten kon je dineren. De kamers waren keurig en schoon, en de zwembaden, hoewel niet spectaculair, waren perfect om even af te koelen en erg schoon. Het centrum van Bodrum lag op slechts 5 minuten loopafstand, waardoor je gelijk in de drukke winkelstraat met vele bazaars stond. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad in een fantastisch hotel! We overwegen zeer zeker om volgend seizoen weer naar het Mandarijn Resort te gaan. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel was prachtig, maar er waren wat teleurstellingen. Tijdens het eten liepen er onverzorgde zwerfkatten rond, wat niet bepaald smakelijk is. Ook moesten we lang wachten bij het buffet en kregen we uiteindelijk slechts twee kleine stukjes vlees. Het viel op dat Turkssprekende gasten dubbele porties kregen, wat niet eerlijk is. Gelukkig mochten we wel één keer per week à la carte dineren, waar gelukkig geen katten te bekennen waren. Helaas hadden we last van geluidsoverlast, ondanks de aanwezigheid van bewakers die hier niet veel aan leken te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Het hotel ziet er prachtig uit, hoewel we specifiek voor het strand waren gekomen, viel deze een beetje tegen. Het strand was slechts 3 meter breed en bestond uit kiezels, met de ligbedden erg dicht op elkaar. Het zwembad was leuk, maar de luide muziek die daar werd afgespeeld kon storend zijn. Ook in de Tikky bar boven was het geluidsniveau vaak erg hoog. Het buffet binnen bood genoeg keuze en je mocht zoveel eten als je wilde, maar voor gerechten van de barbecue buiten moest je lang in de rij staan en kreeg je maar een kleine portie. Tijdens het eten liepen er vaak straatkatten rond in het restaurant, wat sommige gasten als onprettig konden ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Onlangs hebben we twee weken doorgebracht in juni. Het eten was naar mijn mening erg smakelijk met een ruime keuze. Vanuit de Tikkybar naar rechts beneden lopen bracht ons bijna direct in het centrum, wat erg handig was. De sfeer in de Tikkybar was ook erg gezellig. Het enige minpunt waren de vele Franse gasten die voor wat overlast zorgden, maar dat is bijna onvermijdelijk in elk hotel. De kamers waren prima, maar dat maakte niet uit, aangezien je er alleen slaapt. De bediening was fantastisch!! Ze stonden altijd voor je klaar zolang je ook respectvol met hen omging. Het enige minpunt vond ik dat de foto's op de websites erg eenvoudig waren, terwijl in werkelijkheid het hotel er veel aantrekkelijker en beter uitzag. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8

Terug van een weekje genieten bij het Mandarin Resort. Het was echt een heerlijke vakantie! Het hotel bevindt zich op slechts een steenworp afstand van het centrum, wat erg handig was. Het eten was van goede kwaliteit zonder katten in de eetzaal, al waren ze wel te vinden rond de tafels buiten. Het resort beschikt over twee prachtige zwembaden die zeer goed worden onderhouden, net als de tuin. De kamers waren uitstekend, brandschoon en voorzien van goede airconditioning. De kluis op de kamer was zelfs gratis, al werd er wel een kleine borg van 10 euro gevraagd. Op de laatste dag konden we tegen een bijbetaling van 25 euro tot 17.00 uur op de kamer blijven. Al met al vond ik het zeker waar voor mijn geld!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens ons verblijf in het Mandarin Resort van 16 tot 23 augustus hadden we zowel positieve als minder positieve ervaringen. Het hotel was keurig schoon en de kamers werden dagelijks goed onderhouden. Met twee zwembaden en heerlijk eten, was er voldoende keuze en versheid te vinden. Het vriendelijke personeel zorgde voor een aangename sfeer. De ligging op slechts 5 minuten van het centrum was erg handig, met de Tikkybar als leuke hotspot in de buurt. Helaas werden onze maaltijden soms verstoord door rondzwervende katten, wat het buitenshuis eten minder aangenaam maakte. Het avondentertainment bleef beperkt tot muziek, wat een tegenvaller was voor gezinnen met kinderen die op zoek waren naar animatie. De selectie van alcoholische drankjes was ook teleurstellend, aangezien alleen wijn en bier beschikbaar waren en voor cocktails extra betaald moest worden. Bovendien was het na 18.00 uur niet meer mogelijk om bij het zwembad drankjes te bestellen, wat betekende dat je naar de Tikkybar buiten het hotel moest gaan. Ondanks deze minpuntjes hebben we genoten van ons verblijf dankzij het vriendelijke en gezellige personeel. We hebben ons zowel binnen als buiten het hotel goed vermaakt, hoewel de aanwezigheid van de zwerfkatten toch wel een domper was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Het Mandarin Resort is een ideale plek om te ontspannen, vlakbij het bruisende centrum waar je kunt slenteren langs de haven en door de gezellige winkelstraatjes. Het hotel is altijd schoon, met zorgvuldig schoongemaakte kamers en attente medewerkers die altijd paraat staan. Hoewel er wat kritiek was op het eten, waren wij juist onder de indruk van de uitgebreide keuze van het buffet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Het personeel was ontzettend vriendelijk en stond altijd klaar om te helpen. Toen mijn föhn stuk bleek te zijn, kreeg ik de volgende dag meteen een fonkelnieuwe. Als kieskeurige eter was ik blij verrast met de diversiteit aan opties die ze boden. De prijs-kwaliteitsverhouding was echt top, zeker voor wat je van Turkse standaarden mag verwachten - voor een luxere ervaring moet je misschien uitwijken naar een 5-sterrenhotel. De ligging was perfect, op loopafstand van het strand, winkels, busstation en markt, zolang je goed ter been bent.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

De locatie nabij het centrum is zeker een pluspunt. Helaas is het eten vaak lauw en snel op, en er zijn lange wachtrijen bij de buitenbereidingen doordat het personeel niet goed reageert op de gasten. Om dit enigszins te compenseren, wordt er vaak weinig moeite gedaan. Vlak voor sluitingstijd om 23.00 uur wordt er slechts één consumptie per persoon verstrekt. De muziek bij het zwembad, op het terras en in de Tikky bar is erg hard. Het hotel verdient geen 4 sterren, naar verluidt streven ze naar een 5e ster. Ik ben in mei in het Cettia Beach hotel in Marmaris geweest, wat veel beter was dan deze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen8

Onze recente vakantie in het Mandarin Resort was fantastisch! Het eten was heerlijk met veel variatie voor ieders smaak. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de lobby bar zorgde 's avonds goed voor ons. De kamers waren netjes en elke dag kregen we nieuwe flesjes water. Het resort ligt op loopafstand van het centrum en de zwembaden waren geweldig. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en we zullen zeker terugkeren naar dit resort!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Voorzieningen6

Nadelen: Het duurde ontzettend lang voordat je een gebakken eitje, vlees of vis kon bemachtigen, soms moest je wel een kwartier wachten. Het buffet was regelmatig leeg en het eten was soms lauw. De ligstoelen vertoonden veel scheuren en er waren te weinig beschikbaar, zelfs om half 9 's ochtends was er al geen plek meer als je naar het ontbijt ging. Tussen 5 en 6 's ochtends werden al handdoeken op de ligstoelen gelegd. Ongemakkelijke situaties ontstonden door Fransen die zichzelf boven anderen plaatsten en zelfs parasols van anderen weghaalden. Ondanks de aankondiging op de gevel van het hotel dat het een 5-sterrenaccommodatie was, voelde het eerder als een 4-sterrenhotel. Dit was mijn 11e keer in Turkije en ik heb vele 4 en 5-sterrenhotels bezocht, maar deze ervaring was veruit de slechtste. Er was totaal geen entertainment voorzien, hoewel dit bekend was. De muziek bij de Tikki bar stond veel te luid, waardoor een normaal gesprek onmogelijk was. Voordelen: Vriendelijk personeel, gunstige locatie, comfortabele bedden, gratis kluis, heerlijk ijs en goede service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen6

Binnen 5 dagen moest ik maar liefst 3 keer van kamer wisselen tijdens mijn verblijf. De eerste kamer lag pal tegenover de luidruchtige lift, wat zorgde voor constante verstoring. De tweede kamer keek uit op een bouwplaats en was in slechte staat met een vieze badkamer en ontbrekende douchekop. Kamer nummer 3 was simpelweg smerig en vertoonde duidelijke tekenen van verwaarlozing. Het zwembad was een teleurstelling, met kapotte ligstoelen, harde muziek en een tekort aan ligbedden. Het buffetvoedsel was lauw, hoewel vers bereide gerechten van goede kwaliteit waren, maar wel gepaard met lange wachttijden. Voor cocktails moest extra worden betaald, evenals voor verse jus bij het ontbijt. Kortom, deze accommodatie was absoluut geen 4-sterren waard en eindigde als een grote desillusie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen8

Dit hotel biedt een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. Het bevindt zich op loopafstand van Bodrum, waardoor het een gunstige locatie heeft. Het culinaire aanbod is divers en smakelijk. Gasten kunnen genieten van twee zwembaden: één met achtergrondmuziek en één zonder muziek voor een rustige sfeer. Het enige minpunt dat genoemd kan worden, is dat sommige gasten zich luidruchtig gedragen. Door de harde deuren en de slechte akoestiek in de gangen, kan dit geluidshinder veroorzaken voor andere gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Onlangs keerden we terug van onze vakantie op 23 juni 2014 en we hebben ontzettend genoten. Het resort ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van zowel het stadscentrum als de zee, wat prima te belopen is. Onze kamer bevond zich in gebouw B, kamer 315, en de kamers zagen er goed uit. De bedden waren comfortabel, en een kluisje en een minibar waren gratis beschikbaar. Ook hadden we toegang tot de BVN tv-zender. Het eten was gevarieerd met zowel warme als koude buffetten, en tijdens het diner was er zelfs een extra buffet met gegrilde gerechten buiten. Zeker een aanrader is het inclusieve à la carte diner. Het personeel deed hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken, maar het is belangrijk dat je hiervoor openstaat. Het klopt dat er wat zwerfkatten rondliepen, maar deze beestjes hebben ook hun plekje nodig. Al met al zou ik zonder twijfel terugkeren naar dit resort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen8

We hebben genoten van ons verblijf in het Mandarine Resort. Het personeel was erg vriendelijk en het culinaire aanbod liet niets te wensen over. De ligging aan de rand van Bodrum zorgde ervoor dat we binnen no-time in het bruisende centrum stonden. Het was een heerlijke week vol rust en ontspanning. Tijdens het weekend was er zelfs livemuziek en een traditionele Turkse dansshow in het restaurant. Hoewel er verder weinig entertainment was, vonden wij dit helemaal prima. We zouden hier zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

Samen hebben mijn partner en ik afgelopen zomer genoten van een fantastisch verblijf in het Mandarin resort. Hoewel het eten soms niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed, heeft dit gelukkig onze vakantie niet verpest. De kamers waren brandschoon en de ligging van het hotel vlakbij het centrum was ideaal. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het resort was prachtig groen. Kortom, we hebben een geweldige tijd gehad in het betoverende Bodrum!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Tijdens ons verblijf met mijn twee kinderen van 7 en 10 jaar hebben wij enorm genoten van onze vakantie. Het zwembad was prachtig, het personeel was zeer vriendelijk en het eten was voortreffelijk. Soms moesten we wel wat langer wachten voor vers eten, maar tijdens de vakantie is het belangrijk om te ontspannen en te genieten van de rust. De zwembaden waren fantastisch, maar voor een dagje strand moet je elders zijn, aangezien het te ver weg is van het resort. Een flink minpunt was het stapelbed in onze kamer, dat absoluut niet geschikt was voor kinderen. Het beschermingsrekje zat op zo'n hoogte dat een kind er gemakkelijk tussendoor kon vallen. Helaas is mijn zoontje van 7 hierdoor gevallen, wat resulteerde in een heftige ervaring waarbij we de laatste nacht en dag in het ziekenhuis moesten doorbrengen. Hij liep een zware hersenschudding op, kreeg 11 hechtingen en zal een litteken overhouden. Dit incident heeft een donkere schaduw geworpen over verder prachtige vakantie. Gelukkig heeft de hotelmanager ons persoonlijk uit het ziekenhuis gehaald, ervoor gezorgd dat we onze vlucht terug naar huis niet misten en alle medische kosten betaald. Dit ongeluk had echter nooit mogen gebeuren onder deze omstandigheden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

De check-in bij de receptie verliep vlot en het personeel was erg vriendelijk. Zowel de touroperator hostess als de manager hebben eventuele problemen snel en efficiënt opgelost. Het hotel heeft een fijne en ontspannen sfeer. De kamer was brandschoon en keurig netjes opgeruimd. Al met al een zeer geslaagd verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen7

Afgelopen augustus verbleven we in dit hotel en werden bij aankomst hartelijk ontvangen met een welkomstdrankje. Het personeel deed enorm hun best om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas lieten de kamers te wensen over. De staat ervan was verontrustend, met schimmel in de badkamer, vlekken (waaronder bloed) op het beddengoed en handdoeken die dagelijks werden aangetroffen, en vlekken op de muren. Ondanks herhaaldelijke klachten werd de kamer elke dag 'schoongemaakt', maar dit mocht niet echt baten. Bovendien waren de borden en glazen in het restaurant constant vies, waarbij de schuld op de vaatwasser werd afgeschoven - een excuus dat niet acceptabel is voor gasten. Al met al was dit een teleurstellende ervaring en zouden we er niet nog een keer verblijven, ondanks de uitstekende locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Voorzieningen8

Onlangs verbleven we in het Mandarin Hotel, dat net heropend was na de winterstop. Ondanks de lage bezetting van slechts 20%, was het personeel volledig aanwezig en zorgde voor een aangename ervaring. Hoewel het eten niet helemaal voldeed aan onze verwachtingen, compenseerden de inzet en vriendelijkheid van het personeel dit ruimschoots. De ligging van het hotel was ideaal, op korte loopafstand van het strand, de winkelstraat en het Dolmusstation. Voor de prijs die we betaalden, was ons verblijf zeker de moeite waard. Als kers op de taart kregen we bij ons vertrek na 10 dagen zelfs nog een attent klein cadeautje, wat de ervaring helemaal compleet maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7
  • Voorzieningen8

Het viel me meteen op dat er katten rondliepen bij de eettafels. Ze leken bijna als mascottes van het hotel te worden beschouwd. Helaas leken sommige gasten niet te begrijpen dat het geen goed idee is om de katten aan tafel te voeren. Dit zorgde voor een ongemakkelijke sfeer bij meerdere gasten, wat de algehele ervaring in het hotel niet positief beïnvloedde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen10

Dit resort is echt fantastisch! De medewerkers verdienen alle lof voor hun harde werk en vriendelijkheid. De kamers zijn schoon en mooi ingericht, en het buffet is gevarieerd en heerlijk. Bovendien ben je binnen 5 minuten zowel in het centrum als op het strand. Ik kan niet wachten om weer terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen9

Dit hotel is echt een pareltje! De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Het eten is heerlijk en gevarieerd, en het drankassortiment is indrukwekkend. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. De hygiëne is ook top, de kamers zijn brandschoon en de gangen worden de hele dag door bijgehouden (zelfs 's avonds laat nog!). Binnen 5 minuutjes wandelen sta je al op de boulevard met gezellige winkeltjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

De faciliteiten in de accommodatie lieten te wensen over, van de airco en koelkast tot de douche die niet goed functioneerden. De airco maakte veel lawaai en blies koude lucht direct op het bed, waardoor het onmogelijk was om comfortabel te slapen. Hierdoor liep ik een stevige verkoudheid op, inclusief oorpijn. Het personeel was niet erg snel in hun service, hoewel sommigen wel vriendelijk waren. De hygiëne liet ook te wensen over, met glazen in de douche die nog vies waren van de vorige gasten. Er was weinig te doen voor kinderen en de aangeboden excursies waren prijzig. Ook duurde het erg lang voordat de maaltijden werden geserveerd, bijvoorbeeld de pizza die pas tussen 3 en 4 uur aankwam. Het drinken stopte al om 11 uur, waarna je alleen nog terecht kon in de luide Tikki bar buiten het resort zelf. Het eten was bedorven en toen ik dit meldde bij het personeel, gaven ze aan dat dit vaker voorkwam en lieten ze het gewoon staan. Ook waren er gevaarlijke spijkers uit de plinten en metalen strips die omhoog staken in de slaapkamer. Alles leek scheef en versleten, met kapotte gordijnen en algehele nalatigheid. De vakantie was een teleurstelling en verre van wat je mag verwachten van een vijfsterrenverblijf. Ik zou het eerder twee sterren geven, gezien de vele tekortkomingen. Al met al een slechte ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Voorzieningen8

Momenteel verblijven we in dit hotel en hoewel de foto's er prachtig uitzien, vallen enkele zaken behoorlijk tegen. Er zijn lange wachtrijen voor een stukje vlees of pizza, wat resulteert in 10-15 minuten in de rij staan voor een karig gerecht. Veel voedselbakken zijn leeg en de koks lijken uitgeput en zwijgzaam. De kamers laten te wensen over, met vieze ramen, douchewanden en afvoerputjes. Gelukkig zijn het zwembad en de locatie wel positieve punten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen9

Mijn vakantie in Bodrum was erg aangenaam. De plaats heeft een leuke en gezellige sfeer. Helaas voldeed het Mandarin Resort niet aan mijn verwachtingen. Er waren maar 6 fitnessapparaten beschikbaar, waarvan de helft defect was. De badkamer was verouderd en leek niet goed schoongemaakt te worden. Hoewel het restaurant leuk was, hebben we vanwege de lange wachtrijen en lege buffetten ervoor gekozen om elders te dineren. Gelukkig was de kwaliteit van het eten wel goed. Het personeel in het restaurant en bij de receptie was vriendelijk, maar de schoonmakers en keukenpersoneel negeerden ons en zeiden geen gedag. Gelukkig beschikte het resort over mooie zwembaden met voldoende ligbedjes en parasols. De locatie was echter ideaal, op slechts een paar minuten lopen van het levendige centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Voorzieningen9

We hebben genoten van een fantastische vakantie. Het was heerlijk om te kunnen wandelen naar het stadje en het busstation. Met de lokale bus hebben we uitstapjes gemaakt naar Turgutreis en Yalikavak om de markt, de haven en het stadje te verkennen, wat ongeveer 40 minuten duurde. Op deze manier hadden we de vrijheid om onze eigen tijd en planning te bepalen. Het personeel in het hotel was ontzettend vriendelijk en de kamers waren redelijk schoon met dagelijkse schone handdoeken. De airconditioning werkte goed en het feit dat we BVN op tv hadden, was een prettige verrassing. Het eten was vers en perfect op temperatuur, en we waardeerden de mogelijkheid om ter plekke verse gerechten te laten bereiden. De aanwezige katten hebben ons niet gestoord. Helaas liet de animatie wat te wensen over - ze waren niet erg enthousiast en haakten snel af, wat een beetje schreeuwerig en ongeïnspireerd overkwam. Gelukkig was het fijn dat je bij het zwembad kon kiezen of je met of zonder muziek wilde zijn. Het enige minpuntje was de 'gewoonte' van vroege vogels om 's ochtends vroeg al ligbedden te claimen voor de hele dag, terwijl velen er slechts een paar uurtjes gebruik van maakten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Terug van een verblijf van 11 dagen in het Mandarin Hotel op 24 juli. De meningen over dit hotel zijn nogal verdeeld, variërend van een 1 tot een 9. Wij vonden het echter een redelijk tot goed hotel voor de prijs die we hebben betaald. Positieve punten waren onder andere de ruime kamers in het hoofdgebouw en de netheid zowel binnen als buiten. Het merendeel van het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De ligging ten opzichte van het centrum van Bodrum was gunstig. Aan de andere kant werd er 's nachts veel lawaai gemaakt door (dronken) gasten. Bij het ontbijt en het avondeten waren er lange wachtrijen van 15-20 minuten voor warme gerechten. Het zelf opscheppen was niet toegestaan en de porties waren klein. Daarnaast vonden wij het eten niet altijd even smaakvol, hoewel smaken natuurlijk verschillen. Er was weinig animatie, en slechts twee dames waren 's avonds actief in de Tikkybar. De zwembaden waren erg druk en er was te weinig ruimte en ligbedden vanwege het hoogseizoen. Het reserveren van ligbedden met handdoeken was gebruikelijk en vrijwel noodzakelijk om een plekje te bemachtigen. Tot slot, fooien die in de pot worden achtergelaten gaan naar de managers en niet naar het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen8

Tijdens ons verblijf in een huisje werden we bij aankomst meteen overweldigd door een onaangename geur die uit de deur kwam. Helaas werden we ook geconfronteerd met ongenode gasten in de vorm van kakkerlakken in onze kamer, maar onze klachten hierover werden niet serieus genomen. Ondanks dit alles, moet ik toegeven dat het eten wel lekker was en voor ieder wat wils bood. Het hotel voldeed echter geenszins aan de verwachtingen die bij een vijfsterrenaccommodatie passen. Ook in het centrum van Bodrum viel het tegen, met straten die bezaaid waren met vuilniszakken. De animatoren ter plaatse leken weinig te doen en lieten de kinderen wat in de steek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Dit prachtige hotel biedt veel waar voor je geld! Elke dag kun je genieten van heerlijk uitgebreid eten van goede kwaliteit. Het hardwerkende en vriendelijke personeel zorgt ervoor dat de kamers dagelijks grondig worden schoongemaakt en voorzien van frisse lakens en handdoeken. Het gebruik van de kluis in de kast en de airconditioning is gratis, waarbij je zelf de gewenste temperatuur kunt instellen. Gelukkig hadden we weinig last van de zwerfkatten die af en toe rondliepen tijdens het eten. Het hotel heeft twee zwembaden, waarvan één met muziek. Bij de poolbar kun je de hele dag tot 18:00 uur drankjes bestellen, en vanaf 18:00 uur kun je terecht in de Tikky Bar. 's Middags kun je ook eten bij de snackbar, met keuzes zoals hamburgers, pide, pannenkoeken en ijs. Elke avond is er livemuziek in de Tikky Bar. Op slechts 5 minuten lopen vind je de boulevard en het strand, helaas is dit alleen een kiezelstrand. Voor een zandstrand en een bruisend uitgaansleven kun je naar Gumbet gaan (15 minuten met de bus voor slechts €1).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen6

Momenteel verblijven we nog steeds in het Mandarin Resort, maar ik raad ten zeerste af om hier te reserveren! Tenzij je genoegen neemt met een minderwaardige behandeling. Het personeel is onbeschoft en de dienstverlening laat zeer te wensen over. Wachten in de rij voor een klein stukje vlees gedurende 20 minuten is absoluut onacceptabel. Als je vraagt om een kinderportie, word je met frustratie aangekeken. Daarnaast zijn de kamers niet hygiënisch en duidelijk verwaarloosd. De kitranden in de badkamer zijn niet wit maar zwart en de beloofde WiFi is zo goed als waardeloos.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Na een last-minute wijziging in onze plannen zijn we beland bij de Mandarin Resort. De faciliteiten waren redelijk, maar de staat van de badkamer liet echt te wensen over met schimmige voegen. Het restaurant kampte met lange wachtrijen en serveerde matige porties halfgaar eten. Het personeel was over het algemeen niet bepaald vriendelijk, op een enkele uitzondering na. Opmerkelijk was dat we herhaaldelijk te horen kregen dat bepaalde gerechten op waren, terwijl we toch All-Inclusive hadden geboekt. Ook viel het gebrek aan entertainment op en we hadden helaas last van ongedierte zoals kakkerlakken en muizen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Onze kamer keek uit op het serene zwembad, wat een heerlijk uitzicht gaf. Het hotel was aangenaam en goed onderhouden, ik zag constant medewerkers bezig met schoonmaken. De Tikky Bar, gelegen aan de straatkant, droeg bij aan een gezellige sfeer. Helaas waren er lange rijen en wachttijden bij het avondeten, aangezien alles ter plekke werd bereid. Dit zorgde ervoor dat je soms wel 10 minuten moest wachten voordat je gerecht klaar was. Ook werd er telkens maar genoeg voor ongeveer 10 personen tegelijk bereid, wat betekende dat als je nr. 11 was, je opnieuw 10 minuten moest wachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Ondanks de nabijheid van het centrum, heerste er 's avonds een rustige sfeer. Het hotel ligt vlakbij het busstation en is gemakkelijk bereikbaar met dolmus. De sfeer is aangenaam en niet te druk. Het eten was heerlijk en versbereid, maar soms duurde het even voordat de warme gerechten werden aangevuld. Een beetje geduld is dus wel vereist. Onze kamer was wat ouder, maar dat stoorde ons helemaal niet. In de bar verliep alles vlekkeloos en zonder problemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

De kamer was erg vies en de afvoerputjes hadden een groene kleur (hopelijk van een chemisch product). Bovendien was er weinig variatie in het eten. Tijdens ons verblijf van 9 dagen hebben we geen croissantjes of chocoladebroodjes gezien. Het avondeten was ook niet optimaal, want je moest lang in de rij staan voordat je warm vlees kreeg. Het werd namelijk altijd op bestelling gebakken, wat zo'n 15 minuten wachten betekende. De bediening in het restaurant liet te wensen over, meestal moest je zelf je drankje gaan halen. Wij en andere Belgische en Nederlandse gasten die tegelijk met ons daar waren, zullen niet meer terugkeren naar deze accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Het Mandarin Resort is een fantastische plek om te verblijven. Het hotel bevindt zich op slechts 10 minuten loopafstand van het centrum, wat een perfecte balans biedt tussen de drukte en de rust. Hoewel onze kamer wat aan de kleine en verouderde kant was, was deze uiterst schoon en van alle gemakken voorzien. Dagelijks werden we verwend met schone handdoeken en regelmatig vers beddengoed. Als je op tijd jouw handdoek op een ligstoel wist te leggen, had je geluk en kon je genieten van een comfortabel plekje bij het zwembad. Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam, ondanks de taalbarrière verliep de communicatie soms met handen en voeten. Wat dit hotel echt bijzonder maakte, was het voortreffelijke eten. Er was een uitgebreide keuze, regelmatig nieuwe gerechten en altijd meer dan genoeg om van te smullen. Vooral de gerechten die ter plekke bereid werden, waren heerlijk! De kleine porties maakten het mogelijk om van verschillende gerechten te genieten. Kortom, het Mandarin Resort is absoluut een plek waar we in de toekomst graag weer zouden verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen4

De locatie was prima en het personeel was erg behulpzaam. Het zwembad was ook erg leuk. Echter, de accommodatie voldeed niet helemaal aan de verwachtingen. De kamers vertoonden al behoorlijk wat tekenen van slijtage en zijn toe aan renovatie. Het geluidsniveau was ook een minpunt. Het eten was redelijk eentonig, maar er was altijd genoeg variatie in het buffet om iets lekkers te vinden. Over het algemeen was het verblijf okay, maar niet voldoende om nog een keer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Het personeel was erg aardig en behulpzaam, maar de hotelkamers en het zwembad hebben duidelijk een renovatie nodig. De douchekop was beschimmeld, het bad was kapot en de zwembadtegels vertoonden scheuren en groene schimmel. Het hotel verdient geen 4-sterrenbeoordeling. Het eten was redelijk goed, maar de presentatie was eenvoudig en ontbrak de finesse die op sommige foto's te zien is. Helaas kregen we zelfs een schimmelinfectie vanwege vieze handdoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

De locatie van dit hotel is perfect, vlakbij zowel het centrum als het strand. Het personeel is super vriendelijk en staat altijd voor je klaar. De kamers zijn brandschoon en het hotel beschikt over twee heerlijke zwembaden. Er is altijd genoeg plek op de ligbedden bij het zwembad. Het eten is heerlijk en het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen4

De kamer waarin we verbleven had een wiebelige bedpoot die niet werd gerepareerd, wat resulteerde in een oncomfortabele nachtrust. Daarnaast waren de kitranden in de badkamer bedekt met schimmel, wat leidde tot een onaangename ervaring en zelfs voetschimmel. Ondanks het melden van deze problemen aan de hostess van de reisorganisatie, werd er geen andere kamer aangeboden en werd er geen officieel klachtenrapport opgesteld. Toen we de klachten meldden bij de receptie, kregen we als 'troost' een fruitmand aangeboden. De reisorganisatie bood uiteindelijk een schamele tegoedbon van slechts €123 als compensatie. Dit was teleurstellend gezien de ernst van de situatie. Hoewel het personeel vriendelijk was en de locatie goed, heeft deze ervaring mijn vertrouwen in deze reisorganisatie ernstig geschaad. Ik zal in de toekomst niet meer met hen op vakantie gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

De kamers zijn ruim genoeg en bieden comfort. De locatie is ideaal voor wie van uitgaan houdt. Echter, tijdens het diner kan het nogal druk zijn en kunnen de wachtrijen lang zijn, vooral voor warme gerechten. Er lijkt nogal wat verbetering nodig te zijn in het efficiënter bedienen van de gasten, aangezien het even kan duren voordat je je eten ontvangt en dit kan leiden tot afgekoelde gerechten. Desondanks is het eten zelf van goede kwaliteit en gevarieerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen5

De accommodatie voelt erg ouderwets aan. Helaas hebben we last gehad van het eten en het zwembad rook naar schimmel. Daarnaast was de wifi van slechte kwaliteit. Gelukkig was onze kamer redelijk en schoon, en werden de handdoeken en het bed elke dag keurig verzorgd. Het personeel was niet erg vriendelijk en sprak nauwelijks een andere taal dan Turks, behalve bij de receptie. Het enige lichtpuntje waren Sedar en Onur, die wel beleefd waren. Voornamelijk Turkse gezinnen met kinderen verbleven in het hotel, maar in het weekend waren er vaak vrijgezelle mannen die overlast veroorzaakten. Voor vrouwen alleen of met tienerdochters is dit niet de meest geschikte plek. Ook is het belangrijk om te weten dat het kasteel van Bodrum momenteel in renovatie is en niet bezocht kan worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

De locatie is top, maar verder stelt het weinig voor.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen7

Dit hotel heeft een ouderwetse uitstraling met enkele tekortkomingen, zoals een kapot deurslot dat makkelijk toegang biedt tot de kamer. De hygiëne laat te wensen over, maar het eten is lekker en het personeel is uiterst vriendelijk. De locatie van het hotel is echter overweldigend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Een uitstekende plek om te genieten van een geweldige vakantie in Bodrum. De kamer is prima in orde en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De faciliteiten zijn ook van goede kwaliteit. Het enige minpuntje is dat de internetverbinding niet altijd even goed werkt. Maar al met al valt er weinig te klagen voor deze prijs. Het personeel werkt lange dagen, dus het is begrijpelijk dat ze soms vermoeid zijn. Het eten is misschien niet altijd naar ieders smaak, maar met genoeg eetgelegenheden in de buurt is er altijd wel een alternatief te vinden. In 13 dagen ben ik slechts 2 keer iets tegengekomen dat ik minder lekker vond, dus dat is te overzien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging1
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Het hotel ligt ver verwijderd van het strand en de zee, wat niet expliciet was aangegeven. Als dit wel het geval was geweest, had ik nooit voor de Mandarin gekozen. Tijdens de transfer werd mijn bagage per ongeluk bij een ander hotel afgeleverd door de chauffeur, pas de volgende dag werd het teruggevonden. De host van de touroperator was onbereikbaar en na een half uur in de wacht te hebben gestaan bij het hoofdkantoor in Nederland, was mijn zonvakantie de eerste twee dagen behoorlijk verpest.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service3
  • Verzorging1

De locatie en spa zijn absoluut hoogtepunten van dit hotel, maar het voldoet niet aan de verwachtingen die je zou hebben van een viersterrenaccommodatie. Vijf jaar geleden was het hier fantastisch, maar nu lieten de kamers te wensen over - ondanks herhaalde klachten werd er niets aan gedaan. De badkamer was beschimmeld en het eten was van slechte kwaliteit; niet gaar, erg vet en niet vers. Tijdens ons verblijf waren er veel zieke gasten. De algemene toiletten waren vies, vaak zonder toiletpapier en een stortbak die dagenlang blijft lopen. Verlichting in de toiletten was kapot, wat wacht er tot er iemand struikelt?! Het merendeel van het personeel spreekt alleen Turks en 's avonds is alleen de bar geopend, waar de muziek veel te hard staat. Een teleurstelling. Wij zullen nooit meer terugkeren naar Mandarin Resort! Een tip: ga lekker en voordelig eten bij Curly de Meter naast het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen4

We hebben een geweldige tijd gehad tijdens onze vakantie, maar helaas lag dat niet aan het hotel waar we verbleven. Gelukkig was de locatie van het resort wel ideaal, met het centrum op slechts 5 minuten loopafstand. Onze kamer had uitzicht op het zwembad met een ruim balkon, en de bedden waren comfortabel. Helaas waren er ook negatieve aspecten aan dit resort, zoals de schimmel in de badkamer en het onverwachte bezoek van kakkerlakken. De schoonmaak liet te wensen over en er waren zelfs dagen waarop we zelf op zoek moesten naar toiletpapier. Het eten in het hotel was ook teleurstellend, met halfgare kip en aangebrande hamburgers op de BBQ. Sommige gasten hebben zelfs kakkerlakken gezien in het restaurant. Gelukkig was het personeel wel vriendelijk, dat was dan wel weer een pluspunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging1
  • Voorzieningen5

De kamers zijn duidelijk gedateerd, met schimmel in de badkamer en een beschadigde vloer. De schoonmaak laat veel te wensen over en zelfs wc-papier is vaak niet aanwezig. Het eten is eentonig en bevat voornamelijk groene sla. Ik bezocht deze accommodatie acht jaar geleden en toen was het nog geweldig, maar nu zijn er zelfs kakkerlakken in het restaurant. De ligbedden bij het zwembad zijn vaak kapot of in slechte staat. Voor ons zal het Mandarin Hotel zeker geen aanbeveling meer ontvangen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Dit hotel overtrof mijn verwachtingen. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom sommige mensen negatieve recensies achterlaten. Het eten was uitstekend en de kamers waren geweldig, vooral gezien de prijs die we betaalden. Het personeel was vriendelijk, hoewel sommigen misschien wat beter Engels zouden kunnen spreken. Kortom, ik was zeer tevreden met mijn verblijf in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Fantastisch hotel op een toplocatie! Genoten van heerlijke gerechten en gastvrij personeel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Dit hotel biedt een uitstekende all-inclusive ervaring met vriendelijk en attent personeel, perfect voor het verkennen van Bodrum en de prachtige omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Dit hotel overtrof mijn verwachtingen! De locatie is fantastisch, dicht bij zowel het stadscentrum als het strand. De kamers zijn ruim, schoon en comfortabel, en de bedden zijn heerlijk. Het eten was ook een aangename verrassing, met voldoende keuzes en perfecte temperatuur en smaak. Het hotel en de omgeving waren goed onderhouden en charmant. Het sanitair was de hele dag door brandschoon en fris, wat de gastvrijheid van dit hotel benadrukt. Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit resort was echt een pareltje! Samen met mijn vriendin hebben we hier acht dagen doorgebracht en het was een fantastische vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is. Het hotel was geweldig, het eten was heerlijk en overvloedig, de ligbedden bij het zwembad zouden echter wat meer beschikbaar mogen zijn, want als je te laat bent, is er geen plek meer. De hotelkamers waren gezellig met een leuk balkon. Kortom, een heerlijke plek voor een topvakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Dit hotel is een heerlijke plek om te verblijven. Het is brandschoon, de bedden liggen fantastisch en het eten is voortreffelijk. Bovendien ligt het hotel op een ideale locatie, dicht bij zowel het centrum als het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen7

Samen met mijn partner verbleven we in het Mandarin Resort in Bodrum. Aanvankelijk twijfelden we door enkele negatieve beoordelingen, maar uiteindelijk hebben we besloten ervoor te gaan. Het resort oogt op het eerste gezicht als een charmante en knusse plek, maar helaas zijn veel voorzieningen slecht onderhouden. Er zijn veel versleten ligbedden en onbeschofte gasten die hun plastic bekers zomaar naast het zwembad gooien. De kamers kunnen ook wel een opfrisbeurt gebruiken, vooral vanwege de vervelende mieren. Gelukkig hebben we geen enkele kakkerlak gezien, ondanks eerdere waarschuwingen. Het personeel is vriendelijk en het eten is lekker. Voor mij is een herhaalbezoek niet aan de orde, maar het is een prima hotel als je op zoek bent naar een budgetvriendelijke all-inclusive vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Het resort straalde een stijlvolle uitstraling uit en hoewel de kamers niet superluxe waren, waren ze wel schoon en netjes, met veel ruimte. Elke dag werd de kamer keurig schoongemaakt. Het eten was smakelijk en gevarieerd, wat zorgde voor een aangename culinaire ervaring. We hebben hier een ontspannen en plezierige tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Ik had wat twijfels na het horen van wat minder positieve verhalen, maar ik was aangenaam verrast door dit knusse resort midden in de stad. Hoewel de schoonmaak beter zou kunnen, vond ik het nog steeds acceptabel. Het eten was tot nu toe uitstekend, gevarieerd en smakelijk. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Het enige minpuntje was het fenomeen van handdoekje leggen: al om 7 uur waren alle ligbedden voorzien van een handdoek. Gelukkig hadden wij een familiekamer met aparte slaapkamer, dat was goed geregeld. Kortom, wij hebben hier een fantastische vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen2

De hotelkamers waren bedroevend, met overal schimmel en kalk op de douchekoppen en kranen. Zelfs het zwembad liet te wensen over, aangezien de glijbanen regelmatig defect waren, wat een teleurstelling was voor onze energieke kinderen. Bovendien ontbraken faciliteiten zoals een binnenzwembad en een kapsalon, en het eten leek niet vers te zijn - kruiden werden gebruikt om de smaak van gerechten van de vorige dag te verbloemen. De airconditioning en waterkoker waren ronduit vies, waardoor we uiteindelijk zelfs met een longontsteking naar huis vertrokken. Geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service1
  • Verzorging6
  • Voorzieningen5

In ons verblijf is de kluis al twee keer opengebroken en is er geld uit onze portemonnee gestolen. Ondanks onze meldingen doet het hotel niets en lijkt het personeel niet te worden aangesproken op deze situatie. We hebben zelfs aangifte gedaan bij de politie en het blijkt dat meerdere gasten hetzelfde hebben meegemaakt, waarbij geld en sieraden zijn verdwenen. Het gaat zelfs zo ver dat zelfs etenswaren uit de kamer worden meegenomen. Dit voelt zeer onbetrouwbaar! Sindsdien nemen we altijd al onze waardevolle spullen mee naar het zwembad om verdere incidenten te voorkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging1
  • Voorzieningen7

In eerste instantie kregen we een verkeerde kamer toegewezen, pas na 2 dagen konden we in de juiste kamer verblijven die we hadden geboekt. Helaas liet de hygiëne te wensen over en hebben we gedurende onze 11-daagse vakantie nooit schoon beddengoed gekregen. Het eten was vaak koud en er ontbrak regelmatig wc-papier en handdoeken, wat telkens weer moest worden aangevuld. Hoewel de service goed was, was de airconditioning zo vies dat we deze niet konden gebruiken. Al met al is deze accommodatie geen aanrader en zullen wij hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen1

Na een verblijf van een week in dit resort, kunnen we helaas niet anders concluderen dan dat het een teleurstellende ervaring was. De kamer en badkamer werden gedurende ons verblijf geen enkele keer schoongemaakt, de bedden vertoonden vlekken en gaten, het menu in het restaurant was elke dag hetzelfde en de zwembaden waren niet bepaald hygiënisch te noemen. Daarbij leek alles wat kapot kon gaan ook daadwerkelijk kapot te zijn. Bovendien werden er tijdens ons verblijf bij mede-Nederlanders geld uit de kluis gestolen, wat door het hotelpersoneel niet serieus werd genomen. Integendeel, ze dreigden met uitzetting als er ruchtbaarheid aan gegeven zou worden. Zelfs klachten van andere gasten werden genegeerd of met onbeschoftheid afgedaan. De hostess was nergens te bekennen als er problemen waren. Het enige pluspunt was de locatie dicht bij het centrum. Al met al een ervaring die ons doet besluiten hier nooit meer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst in het resort dat zichzelf 5-sterren waande, kwamen we er al snel achter dat niet alles was zoals beloofd. De Hamam was buiten gebruik, het a la carte restaurant gesloten en de sportzaal was verre van indrukwekkend. Zelfs het binnenzwembad was gesloten en leeg. Onze kamers waren niet goed schoongemaakt en pas na veel klagen werd ons bed na 5 dagen een keer verschoond. We moesten zelfs onze handdoeken vervangen, aangezien deze niet vernieuwd werden. Het zwembad vertoonde gebreken, zoals losse tegels en ontbrekende afdekroosters. De rand van het zwembad was bedekt met een groene aanslag. Op ons balkon was de reling zelfs los, wat pas op de voorlaatste dag werd gerepareerd. Veel ligbedden rondom het zwembad waren kapot of doorgezakt. Na veel klachten bij Tui en bij de reisleiding in te dienen, kregen sommige bezoekers andere kamers aangeboden die of nog erger waren of aan de uiterste rand van het resort lagen. Het eten was eentonig, met elke dag hetzelfde gebakken ei bij het ontbijt en bijna dagelijks Tur

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Een charmant en gezellig hotel met drie sterren waardig. Het eten is niet heel uitgebreid, maar wel van goede kwaliteit. De kamers zijn prima, hoewel hier en daar wat achterstallig onderhoud te merken is, maar voor ons voldeed het. Het park is mooi aangelegd met prachtige beplanting en de zwembaden zijn goed. Helaas zijn er geen matrassen op de ligstoelen. Ondanks dat ik veel negatieve beoordelingen had gelezen, viel het naar mijn mening reuze mee. De schoonmaak van de kamer kan beter, maar was acceptabel. Het personeel is vriendelijk en doet hun best. Het centrum van Bodrum is te voet te bereiken, mits je goed ter been bent.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging2
  • Voorzieningen5

De maaltijden waren prima, maar de badkamer liet te wensen over door veroudering en schimmel. Daarnaast was er bij het zwembad een tekort aan ligbedden, ontbrak een overdekt zwembad en was de jacuzzi buiten werking. Het viel op dat veel parasols beschadigd waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

De locatie was prima en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad was aangenaam, maar de accommodatie voldeed niet helemaal aan de verwachtingen die horen bij de toegekende sterren. De kamers vertoonden tekenen van slijtage en een renovatie lijkt noodzakelijk. Geluidsoverlast was ook een minpunt. Het eten was wat eentonig, maar het buffet bood toch voldoende variatie om iets lekkers te vinden. Over het algemeen was het verblijf goed, maar niet goed genoeg om in de toekomst opnieuw te kiezen voor deze locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2

Ons verblijf in dit hotel in augustus was een leuke ervaring, met een hartelijke ontvangst met een cocktail. Het personeel deed zijn uiterste best om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas lieten de kamers te wensen over. De hygiëne liet veel te wensen over met schimmel in de badkamer, vlekken (zelfs bloed) op het beddengoed en handdoeken die dagelijks werden aangetroffen, en vlekken op de muur. Ondanks herhaald klagen werd de kamer elke dag 'schoongemaakt', maar dit loste het probleem niet op. Bovendien waren de borden en glazen in het restaurant constant vies, waarbij de vaatwasser de schuld kreeg, wat voor de gasten natuurlijk geen excuus is. Hoewel de locatie echt geweldig was, zou ik hier niet snel meer terugkeren. Erg spijtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Op dit moment verblijven we nog steeds in het Mandarin Resort, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ten zeerste afraden aan iedereen die overweegt om hier te boeken. De ervaring hier is verre van prettig; het personeel lijkt totaal ongeïnteresseerd en de klantenservice laat ernstig te wensen over. Het wachten in de rij voor een beperkte portie vlees duurde eindeloos, wat ronduit frustrerend was. Zelfs wanneer je om een extra portie vraagt voor je kind, word je met onbegrip bekeken. Daarnaast zijn de kamers verre van hygiënisch en lijkt er weinig aandacht te zijn voor onderhoud. De badkamer vertoont schimmel in plaats van netheid en de beloofde WiFi is allesbehalve betrouwbaar. Mijn advies: zoek elders naar een accommodatie voor een aangenamer verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service9

Ik wil graag met je delen dat ik tijdens mijn bezoek aan dit hotel katten bij de eettafels heb opgemerkt. Het personeel lijkt de katten te beschouwen als mascottes van het hotel, en het valt me op dat sommige gasten ze voeren aan tafel, zonder dat hier iets van wordt gezegd. Dit kan negatieve reacties uitlokken bij andere gasten die zich hieraan storen, wat uiteindelijk een minder prettige ervaring kan veroorzaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Hoewel het hotel dicht bij het centrum ligt, is het 's avonds verrassend rustig. Het is handig gelegen nabij het busstation en dolmus. Dit hotel heeft een aangename sfeer, zonder al te veel drukte. Het eten was heerlijk en vers bereid ter plekke. Soms duurde het echter even voordat de warme gerechten werden aangevuld, dus een beetje geduld is wel vereist. Onze kamer had een klassieke uitstraling, wat wij juist charmant vonden. De service aan de bar verliep vlot en zonder complicaties.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in het Mandarine Resort. Het personeel was uiterst vriendelijk en het culinaire aanbod was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. De locatie aan de rand van Bodrum zorgde ervoor dat we binnen een korte wandeling van 10 minuten in het bruisende centrum stonden. We hebben genoten van een ontspannen week vol rust. Tijdens het weekend werden we vermaakt met live muziek en traditionele Turkse dansen in het restaurant. Hoewel er verder weinig animatie was, vonden wij dit juist prettig. Wij zouden zeker overwegen om hier nogmaals te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

De kamer was erg vies en onhygiënisch, met verstopte afvoerputjes die een onaangename groene kleur hadden. Het eten liet ook te wensen over, met een gebrek aan variatie en het ontbreken van klassiekers zoals croissants of chocoladebroodjes gedurende de hele 9-daagse ervaring. Tijdens het avondeten moest je lang in de rij staan om een warm gerecht te krijgen, aangezien alles op bestelling werd bereid en het wachten gemiddeld 15 minuten duurde. De bediening in het restaurant liet ook veel te wensen over, waarbij gasten vaak zelf hun drankjes moesten halen. Het was zo teleurstellend dat wij en ook andere Belgische en Nederlandse gasten die tegelijk met ons verbleven niet van plan zijn om ooit nog terug te keren naar deze accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Onze kamer keek uit op een serene zwembadomgeving. Het hotel was aangenaam en brandschoon, met constant bezige personeelsleden die het tot in de puntjes verzorgden. De Tikky Bar bevond zich aan de levendige straatkant, wat een gezellige sfeer gaf. Echter, het langdurige wachten in de rij bij het avondeten was een domper. Er werd ter plekke gekookt, wat resulteerde in ongeveer 10 minuten wachten per gerecht. Dit zorgde voor wat oponthoud, vooral als je als 11de persoon in de rij stond en weer opnieuw 10 minuten moest wachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4

Na een omboeking belandden we bij Mandarin Resort. Het zwembad en de kamer waren redelijk, maar de badkamer liet te wensen over met zwarte schimmel in de kitnaden. In het restaurant stonden we lang in de rij en de portionering van de gerechten (zoals halfgare kip en eieren) was teleurstellend. Het merendeel van het personeel was afstandelijk en we hoorden regelmatig dat bepaalde gerechten op waren, ondanks dat we een All-Inclusive arrangement hadden geboekt. Op het gebied van entertainment was er weinig tot niets te beleven. Ook hadden we last van ongedierte, zoals kakkerlakken en muizen, tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar de hotelkamers en het zwembad kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. De douchekop had schimmel, het bad was kapot en in het zwembad waren tegeltjes stuk en was het rooster bedekt met groene schimmel. Het hotel verdient naar mijn mening geen vier sterren. Het eten was redelijk goed, maar het ontbrak aan aankleding zoals op de foto's. Helaas heb ik een schimmelinfectie opgelopen door vieze handdoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

De locatie van dit hotel is perfect, vlakbij zowel het centrum als het strand. Het personeel is uiterst vriendelijk en staat altijd voor je klaar. De kamers zijn schoon en er zijn twee heerlijke zwembaden. Je hoeft nooit te zoeken naar een ligbed bij het zwembad. Het eten is lekker, vooral het uitgebreide ontbijtbuffet is een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Mijn partner en ik hebben afgelopen zomer genoten van ons verblijf in het Mandarin resort. Het diner was niet altijd top, maar dat mocht de pret niet drukken. De kamers waren brandschoon en de ligging van het hotel vlakbij het centrum was ideaal. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het resort was prachtig groen. Kortom, we hebben een fantastische tijd gehad in het betoverende Bodrum!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Het Mandarin Resort is een uitstekend hotel in een rustige omgeving, op slechts een korte wandeling van het levendige centrum. Hoewel onze kamer klein en wat verouderd was, was deze brandschoon en van alle gemakken voorzien, met dagelijks frisse handdoeken en regelmatig vers beddengoed. Het hotel hanteert een 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'-beleid voor ligbedjes bij het zwembad, wat een beetje geluk vereist. Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om te helpen, ondanks soms taalbarrières. Het absolute hoogtepunt van ons verblijf was het fantastische eten: een ruime selectie, vaak wisselend en altijd in overvloed. Vooral de gerechten die ter plaatse worden bereid, zijn overheerlijk en de kleinere porties maken het mogelijk om van meerdere smaken te genieten. Kortom, een hotel om zeker nog eens terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Binnen slechts 5 dagen hebben we 3 keer van kamer moeten wisselen. De eerste kamer bevond zich recht tegenover de lift, wat resulteerde in constant gebel dag en nacht. Daarnaast lag deze kamer pal naast de receptie en lobby, waardoor we de hele nacht werden gestoord door lawaaiige gasten. De tweede kamer keek uit op een bouwplaats, met alle bijbehorende herrie. De badkamer was ronduit smerig en had een onaangename rioollucht, en er ontbrak zelfs een douchekop met stang. In de derde kamer was het nog erger: schimmel in de badkamer, vieze kitranden en algemeen gebrek aan onderhoud. Bij het zwembad waren er tal van kapotte ligbedden, veel te harde muziek en te weinig plek om te liggen. Het eten in de buffetten was lauw, maar het verse eten dat ter plekke werd bereid was van goede kwaliteit, al moest je wel erg lang wachten (ongeveer 15 minuten). Helaas waren de cocktails niet inbegrepen bij de all-inclusive formule en moesten ze apart worden betaald voor 10 euro per stuk. Ook voor verse sinaasappelsap bij het ontbijt moest nog eens 2 euro worden neergeteld. Al met al komt deze accomodatie absoluut niet in de buurt van een 4-sterren beoordeling. Een grote teleurstelling!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Het personeel bij de receptie begroette ons vriendelijk bij aankomst. We waren onder de indruk van de efficiënte hulp van zowel de reisleider als de manager bij het oplossen van onze kwestie. Het hotel gaf ons een gevoel van comfort en ontspanning. Onze kamer was brandschoon en netjes, wat zorgde voor een lach op ons gezicht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Onlangs zijn we teruggekomen van een geweldige vakantie op 23 juni 2014. Het resort ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van zowel het centrum als de zee, wat goed te doen is. We verbleven in kamer 315 in gebouw B en waren erg tevreden met de uitstraling van de kamer. De bedden waren comfortabel, en we waardeerden de gratis kluis en koelkast. Ook was er een breed scala aan tv-zenders beschikbaar, waaronder BVN. Het eten was gevarieerd met zowel koude als warme gerechten, en er was zelfs een extra barbecuebuffet tijdens het diner. Een absolute aanrader was het gratis à la carte diner. Het personeel deed hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken, maar het was belangrijk om open te staan voor interactie. Het klopt dat er wat zwerfkatten rondliepen, maar deze beestjes verdienen ook een kans op een beter leven. Al met al zou ik zonder twijfel weer naar dit resort terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

De kamer was in slechte staat met een doorgezakt bed en schimmelige kitranden in de badkamer. Helaas kon de gastvrouw geen andere kamer regelen en heeft geen officiële klacht ingediend. Gelukkig ontvingen we als compensatie alleen een fruitmand na klagen bij de receptie. De touroperator bood slechts een tegoedbon van € 123 aan. Het personeel was vriendelijk en de locatie was goed, maar de ervaring met de touroperator was teleurstellend. Ik zal in de toekomst nooit meer met deze touroperator op vakantie gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Samen met mijn twee kinderen van 7 en 10 heb ik enorm genoten van onze vakantie hier. Het zwembad is prachtig, het personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk. Soms moet je wel even wachten in de rij voor vers eten, maar ach, je bent op vakantie dus dat hoort erbij. De zwembaden zijn fantastisch, maar als je op zoek bent naar een strand, dan is dit resort niet de beste keuze, want het is te ver weg. Een groot minpunt was het stapelbed, dat totaal niet veilig was voor kinderen. Het beschermende plankje zat te hoog, waardoor mijn 7-jarige zoon er makkelijk tussenuit kon vallen. Hierdoor belandden we helaas de laatste nacht en dag in het ziekenhuis, waar hij een zware hersenschudding, 11 hechtingen en een litteken aan overhield. Dit heeft een zure nasmaak gegeven aan verder een geweldige vakantie. De hotelmanager kwam ons persoonlijk ophalen uit het ziekenhuis, zorgde dat we onze vlucht naar huis konden halen en betaalde de rekeningen. Desondanks had dit natuurlijk nooit mogen gebeuren!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl