ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tourist

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel biedt geen parkeergelegenheid en de kamers hebben een wat ouderwetse uitstraling. Dit wordt wel gereflecteerd in de prijs. Gelukkig is er wel een zwembad beschikbaar voor gasten. Het continentale ontbijt kost echter 15 euro per persoon, wat aan de prijzige kant is gezien de kamerprijzen. Voor ons volgende verblijf zullen we waarschijnlijk op zoek gaan naar een ander hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft een fantastische locatie midden in de levendige stad, maar dankzij de uitstekende isolatie van de kamers heb je geen last van geluid van buiten. Houd er rekening mee dat de parkeergelegenheid beperkt is, maar gelukkig is er een openbare parkeergarage in de buurt waar je terecht kunt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Wat een smetteloze en eigentijdse kamer! De moderne inrichting weerspiegelt zeker zijn sterrenclassificatie. De kamer is voorzien van een grote tv en een nette badkamer waar zelfs de details, zoals de shampoofles, opvallen. Echter, zodra je het hotel verlaat aan de rechterkant, waan je je direct in de drukte van een bruisende stad. Het lijkt bijna alsof je in Istanbul bent beland in plaats van op weg naar het centrum op de Zeil-winkelstraat (op 1,2 km afstand met tal van winkels en een winkelcentrum). Wat betreft parkeren: Het hotel verzoekt je vriendelijk om dit vooraf per e-mail te regelen. Een uitdaging voor autoliefhebbers gezien het beperkte aantal parkeerplaatsen (zie foto) en het advies van het personeel om uit te wijken naar parkeergarage Baseler. Dit zou volgens hen €4 kosten, maar in werkelijkheid kostte het ons €24 van 18.00 tot 12.00 uur. Let op: het kan problematisch zijn voor voertuigen met een lage bodemvrijheid. Het is opvallend dat het hotel wel parkeergelegenheid op de site aanbiedt, maar in de praktijk kan dit een uitdaging zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in kamer 309 was teleurstellend. Het leek veel kleiner dan verwacht en vertoonde verschillende tekortkomingen, zoals vlekken in het tapijt en diverse kapotte voorzieningen (zoals de tv-aansluiting die niet goed werkte en het zeeprekje in de badkamer). De kofferstandaard had zelfs een losse metalen strip en er ontbrak decoratie boven het bed. De airco verspreidde een vreemde melkachtige geur, maar werkte op zich goed. Ondanks dubbele beglazing was er veel lawaai vanaf de straat, wat het verblijf minder aangenaam maakte. De omgeving van het hotel werd ook geplaagd door zwervers en bedelaars, wat de locatie 's avonds minder aantrekkelijk maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer was prima, maar helaas werd de nachtrust verstoord doordat het brandalarm twee keer afging midden in de nacht, waardoor alle gasten van het hotel ook wakker werden. Het hotel wees de verantwoordelijkheid af en schoof de schuld af op het bedrijf dat verantwoordelijk was voor het alarm. Ze waren terughoudend om een oplossing te vinden, maar uiteindelijk na aandringen kregen we een verontschuldiging en werden de parkeerkosten terugbetaald.



© 2007-2025 ReisChecker.nl