ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Welcome Rheinresidenz

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Voor de vierde keer verbleven we in dit hotel en we merkten dat het niveau flink gedaald was. Bij het inchecken kregen we meteen gedoe omdat ze beweerden dat we niet hadden betaald, terwijl dit wel degelijk het geval was. Tijdens ons verblijf was er geen kamer service meer, waardoor onze kamer gedurende de vijf dagen niet was schoongemaakt. We ontdekten schimmel in de badkamer en veel kalkaanslag op de douchekraan. Zelfs het ontbijt was niet meer wat het geweest was, met zelfs geen vers roerei meer beschikbaar. Het dieptepunt was toen we bij het uitchecken opnieuw geconfronteerd werden met het onbetaald laten van de rekening, wat resulteerde in een vertraging van vijf minuten terwijl de administratie het betaalbewijs vond. De receptioniste vroeg zelfs om een betalingsbewijs, maar ik kon dit niet tonen aangezien ik alles met mijn creditcard betaal en het bewijs op mijn laptop stond, die ik niet bij me had tijdens de vakantie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ons verblijf in de zes persoons suite met uitzicht op de Rijn had zowel positieve als negatieve aspecten. Het personeel was vriendelijk en de locatie van het hotel was prachtig, met mogelijkheden om te wandelen, fietsen en nabijgelegen stadjes zoals Xanten te verkennen. Het adembenemende uitzicht op de Rijn was absoluut een hoogtepunt. De kamer was ruim met twee tweepersoonsbedden en een bedbank, wat prima was. Het enige minpuntje was dat het plastic van het nieuwe matras niet was verwijderd, waardoor er wat ongemak was. Ook was het lastig om het bij het bedbankje goed donker te maken, waardoor de kinderen vroeg wakker werden door het licht. Daarnaast hadden we een incident met een rioollucht in de douche, wat onaangenaam was maar wel adequaat werd afgehandeld door het personeel. Hoewel het ontbijt uitstekend was met veel keuzes en verse producten, vonden we het avondeten aan de prijzige kant en wat karig in portie. Al met al was ons verblijf aangenaam, maar gezien de genoemde minpunten en de relatief hoge prijzen van de kamers, denk ik dat er nog verbeteringen mogelijk zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een prachtig hotel gelegen in een schitterende omgeving. De kamers zijn zeer ruim en het is handig dat er de mogelijkheid is om gebruik te maken van een kitchenette, hoewel hier extra kosten aan verbonden zijn. Een ander extraatje waarvoor je moet betalen, is het parkeren, wat kan oplopen tot wel 8 euro per dag. Tijdens mijn verblijf was er helaas sprake van verbouwingswerkzaamheden die behoorlijk veel lawaai veroorzaakten. Bouwvakkers die luid aan het praten waren, hameren, boren, en dit alles op slechts enkele meters afstand van mijn balkon. Na klachten kon er uiteindelijk wat van de prijs af, maar er werden geen excuses aangeboden. Voor een hotel met vier sterren had ik meer verwacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van het hotel is werkelijk prachtig en het gebouw zelf oogt ook heel fraai. Er is zelfs een speeltuin voor de kinderen en de zitgelegenheid is uitnodigend. Helaas sprak het interieur mij niet helemaal aan. De kamer oogde niet bijzonder verzorgd, met wat viezige meubels zoals de bank, en de badkamer kon wel een grondiger schoonmaak gebruiken. Het geheel komt wat gedateerd over naar mijn smaak. Gelukkig is de service geweldig en was het ontbijt werkelijk fantastisch.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb nog maar net mijn intrek genomen in kamer 109 en tot mijn teleurstelling werkt de koffiemachine niet. Ik heb het vriendelijk gevraagd bij de receptie om deze te laten vervangen, maar na 6 uur was er nog steeds niets gebeurd. Ze boden excuses aan en zeiden dat er niemand beschikbaar was om dit op te lossen. Ik heb voorgesteld om een koffiemachine uit een lege kamer te halen en deze om te wisselen, maar dat bleek helaas niet mogelijk.



© 2007-2025 ReisChecker.nl