ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nh

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Vanuit dit hotel heb je een prachtig uitzicht op de Porta Nigra, zowel vanuit je kamer als tijdens het ontbijt. De ligging van het hotel is perfect, met de mogelijkheid om te parkeren achter het hotel tegen een gereduceerd tarief. Vanaf hier is alles op loopafstand te bereiken, waardoor je gemakkelijk de Romeinse historie kunt bezichtigen. Een klein minpuntje was dat de kamers en gangen erg warm waren, maar gelukkig was de ontbijtzaal juist aangenaam koel. Het personeel bij de receptie had wel wat vriendelijker en behulpzamer mogen zijn, maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al was het erg gezellig en aangenaam in Trier, een leuke stedentrip met veel historie op korte afstand van Nederland.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij binnenkomst lijkt het misschien wat gedateerd, maar de kamers zijn netjes en het ontbijtbuffet is uitstekend. De ligging is ideaal, je hoeft alleen de straat over te steken om in het centrum te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van het hotel is uitstekend en het ontbijt is heerlijk. Er is een handige openbare parkeergelegenheid bij het hotel. Echter, de kamers zijn dringend toe aan een update. Het schoonmaakniveau laat te wensen over, met haren op het tapijt, watervlekken in het bad, een onaangename geur uit de afvoer, zwarte vlekken op de gordijnen en schimmel in de badkamervoegen. Hierdoor lijkt een viersterrenwaardering niet meer gerechtvaardigd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben mijn parkeerkaart kwijtgeraakt en werd geconfronteerd met een belachelijke boete van maar liefst €50! Dit terwijl ik normaliter slechts €18 zou betalen voor een dagkaart, gezien het feit dat de parkeergarage op kenteken werkt. De staat van de hotelkamer was beneden alle peil: overal lagen haren en zelfs een gebruikte condoom die achteloos in de hoek was achtergelaten



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tien jaar geleden maakten we hier fantastische herinneringen, maar tijdens ons recente verblijf tussen kerst en nieuwjaar in 2024 liep het helaas anders. Bij aankomst merkten we dat de verwarming in onze kamer niet werkte en meldde dit direct bij de receptie. Ze brachten een mobiele olieradiator, maar die kon de kou niet verdrijven. Ondanks de belofte dat er iemand langs zou komen om de verwarming te repareren, gebeurde dit nooit. Het resultaat was dat ik ziek en ellendig naar huis moest vertrekken. De receptie leek weinig interesse te tonen in mijn probleem, enkel in het innen van betalingen voor ontbijt waar ik niet eens van kon genieten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl