ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mercure Porta Nigra

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een perfecte uitvalsbasis om Trier te verkennen! De kamers zijn prachtig en ruim, en het ontbijtbuffet is uitgebreid en verrukkelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Met een prachtig uitzicht op de imposante Porta Nigra vanuit zowel de kamers als de ontbijtzaal, heeft dit hotel een fantastische locatie. Achter het hotel was er gelegenheid tot parkeren (met korting aangeboden), waardoor alle Romeinse bezienswaardigheden te voet bereikbaar waren. De kamers en gangen waren echter wat aan de warme kant, al was de ontbijtzaal juist aangenaam koel. De receptie had wat vriendelijker en behulpzamer mogen zijn, maar dat mocht de pret niet drukken. Ondanks dat was het verblijf in Trier erg gezellig en aangenaam. Een leuke stedentrip boordevol historie op korte afstand van Nederland.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie van het hotel is uitstekend, met handige parkeergelegenheid en een smakelijk ontbijt. Echter, de kamers zijn dringend toe aan een update. De hygiëne laat te wensen over met haren op het tapijt, watervlekken in het bad, een stinkende afvoer, gordijnen met vlekken en schimmel in de voegen van de badkamer. Hierdoor verdient het hotel geen 4-sterren meer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tien jaar geleden hebben we hier een geweldige tijd gehad, maar tijdens ons recente verblijf tussen Kerst en Nieuwjaar 2024 was de ervaring heel anders. Helaas liet de verwarming op onze kamer te wensen over en ondanks onze melding bij de receptie, bleef de kamer koud. Er werd ons een mobiele olieradiator aangeboden, maar deze kon de kou niet verdrijven. Ondanks de belofte dat er iemand zou langskomen om het probleem op te lossen, gebeurde dit nooit. Het resultaat was dat ik uiteindelijk ziek naar huis moest vertrekken. Het leek alsof de receptie geen interesse had in onze situatie, enkel in het innen van betalingen voor zaken zoals ontbijt waar we niet van konden genieten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het verliezen van mijn parkeerkaart was duur: maar liefst €50 voor een dagkaart die normaal gesproken €18 kost, terwijl de garage toch op kenteken werkt. De hotelkamer was ronduit teleurstellend. Overal lagen haren en tot overmaat van ramp vonden we een gebruikte condoom in een hoek van de kamer. We hebben hier melding van gemaakt, maar kregen geen andere kamer aangeboden. Uiteindelijk moest de schoonmaakster eraan te pas komen om de condoom te verwijderen. Echt walgelijk!



© 2007-2025 ReisChecker.nl