ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Pension Fame Residence

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Onze ervaring in dit hotel was over het algemeen prettig: de kamers waren mooi en schoon, het eten was smakelijk, de dolmus bracht ons snel overal naartoe en het entertainment was vermakelijk. Echter, het hotel kan naar onze mening niet echt de titel 'Ultra all inclusive' waarmaken. Hoewel drinken verkrijgbaar was van 12:00 tot 00:00 uur, zoals gebruikelijk, houdt 'ultra' in dat eten en drinken 24/7 beschikbaar zouden zijn. De beloofde gevulde minibar ontbrak en er was alleen water te vinden. Het eten was ook niet continu beschikbaar. De vloer in het restaurant was erg glad, wat tot valpartijen leidde, ook bij ons. Het hotel is gehorig en de service liet te wensen over. Het restaurantpersoneel was vriendelijk, maar het personeel in de lobby was een nachtmerrie. Ze spraken geen Engels, begrepen je niet en deden geen moeite om je te helpen. Daarnaast kwam het geheel slordig en chaotisch over. Hoewel we zonder kinderen reisden, merkten we dat de vriendelijkheid naar kinderen toe ver te zoeken was. Voor ons is een volgend bezoek uitgesloten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen8

Ons verblijf was over het algemeen prima: de kamers waren netjes en mooi, het eten was lekker en met de dolmus kon je snel overal naartoe. Echter, dit hotel voldoet volgens ons niet aan de verwachtingen van een 'Ultra All-inclusive' ervaring. Hoewel je tussen 12:00 en 00:00 drankjes kon halen, wat standaard is, ontbrak het aan continue eet- en drinkmogelijkheden. De beloofde minibar was slechts gevuld met water en het restaurant was niet de hele dag geopend. Daarnaast was het restaurant glad en onveilig, wat leidde tot valpartijen. Het hotel was gehorig en de aanwezigheid van luidruchtige gasten verergerde dit nog. De service liet ook te wensen over: het restaurantpersoneel was vriendelijk, maar het personeel bij de receptie was een nachtmerrie. Ze spraken geen Engels, negeerden gasten en werkten slordig en chaotisch. Hoewel wij zelf geen kinderen hadden, was de kindvriendelijkheid van het hotel ver te zoeken. Al met al, geen aanrader en wij zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

We hebben een fantastische week achter de rug. Het hotel was prachtig en zeer luxueus. Onze kamer bood een schitterend uitzicht op het zwembad en de zee. De bedden waren super comfortabel. De eetgelegenheden waren stijlvol en het eten was verrukkelijk. Na 19.30 uur was er ruim voldoende plek in de restaurants. Vooral het Italiaanse à la carte restaurant is een aanrader. Het personeel in de restaurants was vriendelijk en sprak redelijk goed Engels. Ook bij de receptie sprak men Engels. Enkele werknemers leken Russisch en minder vriendelijk, maar daar moet je gewoon geen aandacht aan besteden. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Russische gasten, die soms wat onbeschoft overkwamen, maar dat mocht de pret niet drukken. Het strand was niet zo bijzonder, maar de pier maakte dat ruimschoots goed. Op loopafstand bevond zich een bazaar en het winkelcentrum in Konackli was makkelijk te bereiken met de dolmus voor slechts €1,50. Ik zou aanraden om te vliegen op Gazipasa. De transfer duurde ongeveer 1 uur. Enkele minpunten waren de gladde vloeren in het restaurant, het moeten betalen voor wifi en een kluisje, terwijl dit normaal gesproken onder Ultra all-inclusive zou moeten vallen. Echter, de luxe van het hotel maakte veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen5

Hoewel ik normaal gesproken niet snel klaag en niet snel afga op de mening van anderen, was deze ervaring echt verschrikkelijk. Mijn hele vakantie was verpest. Het personeel was onbeleefd, de vloeren waren spiegelglad (waardoor mensen constant vielen), er waren veel Russen die zich arrogant gedroegen, het hotel was niet erg schoon (vieze toiletten en liften), in de spa werkten opdringerige mannen en het drinken was niet te drinken! Het enige positieve was het eten. Als je niet uit Rusland kwam, hoefde je niet op service en vriendelijkheid te rekenen. Ik vond het echt zonde van mijn geld en was opgelucht toen ik eindelijk naar huis mocht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Ons vorige verblijf in dit hotel was twee jaar geleden, en we waren teleurgesteld om te zien dat het sindsdien flink is veranderd. Er leken bars verdwenen te zijn, de minibar was minder goed gevuld en het aanbod van drankjes in het resort was ook afgenomen. Daarnaast leek het alsof je vroeg uit bed moest om 6 uur als je nog een ligbed bij het zwembad wilde bemachtigen, want anders was alles al bezet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen7

Bij aankomst rond 14.00 uur keken we uit naar een ontspannen middag bij het zwembad, maar helaas waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Het bleek dat je alleen tot 12.00 uur een handdoek kon krijgen, dus dat was pech hebben voor ons! De medewerkers bij de receptie waren allesbehalve behulpzaam en leken totaal niet geïnteresseerd in onze situatie. Het voelde alsof we van het kastje naar de muur werden gestuurd! Het hotel leek zich voornamelijk te richten op bepaalde gasten, waardoor wij ons een beetje buitengesloten voelden. Het beloofde à la carte diner bleek bij nader inzien alleen beschikbaar te zijn bij een verblijf van minstens 7 nachten. Daar ging ons romantische Italiaanse diner... Gelukkig waren de kamers wel keurig en scheen de zon volop, dus we besloten er het beste van te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst om 14:00 uur keken we uit naar een ontspannen middag bij het zwembad, maar helaas waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Het bleek dat je alleen tot 12:00 uur handdoeken kon verkrijgen, dus we hadden pech. De medewerkers bij de receptie leken onvriendelijk en niet echt geïnteresseerd in onze problemen, waardoor we het gevoel kregen dat we aan ons lot werden overgelaten. Het hotel leek vooral gericht te zijn op een bepaalde groep gasten, die blijkbaar speciale behandeling kregen en geen maaltijden uit hun eigen land hoefden te missen. Hoewel dit een beetje vreemd aanvoelde, hebben we ons er verder niet al te veel aan gestoord. Helaas bleek bij aankomst dat de beloofde mogelijkheid om één keer à la carte te dineren tijdens ons verblijf niet gold voor ons, omdat we minder dan zeven nachten bleven. Hierdoor moesten we ons romantische Italiaanse etentje laten varen. Gelukkig waren de kamers netjes en scheen de zon volop, dus hebben we besloten om er het beste van te maken en te genieten van onze tijd ondanks de tegenvallers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

Bij aankomst met ons gezelschap van 16 personen om kwart voor twaalf 's avonds, wilden we nog wat drinken na het inchecken. Helaas was de bar al gesloten tot middernacht. Het advies was om maar naar de discotheek te gaan. De ligbedden bij het zwembad moest je vroeg claimen anders waren ze bezet. Het personeel sprak gebrekkig Engels en Duits. De hygiëne liet te wensen over met vieze toiletten bij de zwembad- en strandbar, en in de lobby. Er lag zelfs ontlasting in het zwembad wat pas na meer dan een uur werd opgeruimd na onze melding. De vloeren waren glad en er waren veel valpartijen. Het eten was van slechte kwaliteit, maar het ontbijt was prima. De lift was gedurende ons verblijf van 12 dagen kapot. Gelukkig waren de kamers en het zwembad wel mooi en schoon. Bij vertrek moesten we meer dan 45 minuten wachten op de bus en kregen we van de receptie te horen dat we zelf naar Nederland moesten bellen voor opheldering. Kortom, door de slechte ervaringen op het gebied van service, hygiëne en faciliteiten, was dit voor ons de eerste en laatste keer in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen10

Bij aankomst valt meteen op dat de receptiemedewerkers niet echt geïnteresseerd zijn in het verlenen van goede service. Gelukkig zijn de medewerkers in het restaurant en achter de bars wel vriendelijk en doen ze hun best. Het hotel is behoorlijk groot en massaal, wat helaas ten koste gaat van de kwaliteit van het eten, al is er genoeg keuze. De staat van het hotel laat ook te wensen over, met loszittende plastic leuningen en andere gebreken. Het onderhoud lijkt hier niet hoog op de agenda te staan. De toiletten zijn niet altijd schoon en het toilet bij de poolbar spant de kroon wat betreft gebrek aan hygiëne. Gelukkig voldoen het zwembad en de glijbanen wel aan de verwachtingen. De kamers zijn redelijk en schoon. Al met al is dit hotel geen vijfsterrenaccommodatie of ultra all-inclusive waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen7

Dit hotel lijkt voornamelijk gericht te zijn op Russische gasten. Hoewel het nogal druk kan zijn in het restaurant door de grote hoeveelheid Russen, viel het ons vooral op dat het personeel bijna geen Engels spreekt naast Turks (hoewel ze wel Russisch spreken). Hierdoor leek het alsof ze niet echt moeite wilden doen om je te helpen en werden we soms wat snel afgepoeierd, vooral bij de receptie. Gelukkig was het eten lekker en gevarieerd, en waren de kamers ruim, netjes en schoon. Het zwembad was ook fijn, al moet je er wel op tijd bij zijn voor je handdoekje legt, anders is er geen plek meer. Desondanks heeft de matige service een deuk geslagen in onze vakantie-ervaring, wat toch wel een domper was op ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

De service in dit hotel laat echt te wensen over: het eten is ondermaats en het personeel heeft moeite met Engels. Dit was eens maar nooit meer, maar blijkbaar maakt het hotel zich daar niet druk om, gezien ze altijd vol zitten. Een gemiste kans.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Bij aankomst midden in de nacht werden we overweldigd door de pracht van de locatie en de lobby. Echter, het personeel bij de receptie liet te wensen over en het aanbod van drinken ontbrak. Gelukkig was de kamer comfortabel en hebben we lekker kunnen ontbijten. Het avondeten liet soms te wensen over en leek af en toe koud te zijn. Helaas leek de behandeling van gasten af te hangen van hun nationaliteit, met Nederlanders die minder aandacht leken te krijgen dan Russische gasten. De communicatie met het personeel verliep moeizaam en de hygiëne liet soms te wensen over, met onaangename verrassingen in de wc's. Het slopende sluitingstijdstip van de bar om middernacht was frustrerend en de prijzen voor drankjes en snacks waren aan de hoge kant. Al met al was de ervaring verre van ideaal en ik zou niet snel terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen4

Een tripje naar dit hotel? Niet doen. We hebben ons best gedaan, maar het was een complete mislukking. We hadden een verblijf van 18 dagen geboekt en de ellende begon al bij het inchecken. Bij aankomst kregen we een brief met minimale informatie en de boodschap: "zoek het maar uit". Vervolgens troffen we op onze kamer slechts 3 bedden aan, terwijl we met z'n vieren waren. Dit was het begin van een hele reeks teleurstellingen en het werd steeds erger. Na 13 dagen hebben we het opgegeven en zijn we vroegtijdig naar huis vertrokken. Dit hotel? Nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens ons verblijf van 10 dagen hebben we een aantal teleurstellingen ervaren. Bij aankomst ontbraken de extra bedden voor de kinderen, waar we wél voor betaald hadden. Het personeel bij de receptie leek ons te negeren en sprak geen Engels, wat de communicatie bemoeilijkte. De eerste nacht moesten mijn vrouw en ik op de bank slapen, terwijl onze kinderen hun eigen bed deelden. Gelukkig werden er midden in de nacht kussens op de bank gegooid en dekens over ons heen gelegd, maar een echt comfortabele oplossing was het niet. Gedurende ons verblijf werden de bedden niet verschoond en werden onze verzoeken om extra handdoeken genegeerd, waardoor we zelf maar handdoeken moesten 'lenen' van karren op andere verdiepingen. De hygiëne liet te wensen over, met zelfs ontlasting aan de wc-bril op onze kamer. De minibar was teleurstellend gevuld met alleen Pepsi en water, wat niet ideaal was voor de kinderen. Kortom, een vakantie met een aantal hobbels die ons verblijf minder aangenaam hebben gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Ik heb 13 fantastische dagen doorgebracht in dit schitterende hotel. Hoewel de receptie niet erg vriendelijk was en nauwelijks Engels sprak, maakte het vriendelijke personeel dat ruimschoots goed met hun glimlach. Helaas viel de airconditioning 's nachts regelmatig uit en moest je deze steeds handmatig weer aanzetten, wat behoorlijk vervelend was. Gelukkig compenseerde het heerlijke eten dit en heb ik toch een prima vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen5

Het hotel oogt prachtig, maar na verloop van tijd begonnen er wat gebreken op te vallen. Zo was de lift altijd traag, en werd het nog erger toen deze twee dagen kapot was. De kamer werd goed schoongemaakt, mits het kaartje aan de deur hing. Helaas werkte de airconditioning niet goed en viel deze telkens uit, wat erg storend was. Het ontbijt was geweldig, en ook lunchen op het strand was prima. Het avondeten was echter teleurstellend, mede door de drukte van Russische toeristen die soms onbeleefd waren. Er was weinig entertainment in het hotel, dus we brachten vaak onze avonden door in Konakli of Alanya. Kortom, het was een redelijke vakantie, maar we hadden er meer van verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Het personeel was vriendelijk en er was genoeg ruimte beschikbaar in zowel het restaurant als bij het zwembad en strand. De maaltijden en drankjes waren heerlijk en het personeel werkte hard. Ik zou zeker nog een keer terug willen komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Van 15 tot en met 29 augustus 2015 verbleven wij in een fantastisch hotel met 2 volwassenen en 3 kinderen, waar we gebruik maakten van een ruime familiekamer. Dit hotel overtrof al onze verwachtingen. Alles was brandschoon en het eten was voortreffelijk. Het personeel was uiterst vriendelijk en hadden altijd wel een grapje paraat. De animatie was erg vermakelijk en zorgde voor veel plezier. Sommige kritieken die we hieronder hadden gelezen, vonden we totaal ongegrond. Ja, de vloer bij het restaurant kon soms glad zijn, maar als er wat gemorst werd, stond er direct iemand klaar om alles op te ruimen en werd er continu geveegd. Hoewel niet al het personeel vloeiend Engels sprak, deden ze enorm hun best en waren ze altijd behulpzaam en vriendelijk. Toen onze hotelkamerdeur vast kwam te zitten, stond er binnen 5 minuten al iemand voor de deur om het te repareren. De schoonmaak was de hele dag door aanwezig en alles was tot in de puntjes verzorgd en netjes. Dit verblijf was perfect in alle opzichten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

Afgelopen zondag kwamen we aan in het hotel en hadden een standaard kamer geboekt. De man achter de receptie begon meteen te zuchten en vertelde ons dat het hotel overboekt was, vroeg of we naar een ander hotel wilden verhuizen. Dit hebben we vriendelijk geweigerd. We kregen uiteindelijk een kamer die bijna leek op een bezemkast. Na contact opgenomen te hebben met de receptie en tegen extra kosten een andere kamer te kunnen krijgen, begonnen we ons af te vragen waarom alles ineens mogelijk was nadat er extra geld bij betrokken was. Het voelde als een dubieuze zet. Dit alles heeft ons gevoel van vertrouwen in dit hotel flink aangetast. Wel was het uiteindelijk gelukkig opgelost door extra te betalen bovenop de al behoorlijke prijs voor 8 dagen. We hebben er het beste van gemaakt, maar ik raad ten zeerste af om dit hotel te boeken. Pas op voor standaard kamers en de focus op Russische gasten. Het is jammer dat we deze ervaring hebben gehad, maar gelukkig hebben we er nog iets van kunnen maken door extra kosten te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen6

Wat een prachtig hotel was dit zeg! We hadden een schitterend uitzicht op zee vanuit onze knusse kamer. Het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral het team in de bar. Elke dag werden de kamers keurig schoongemaakt en lagen er weer verse handdoeken voor ons klaar. Kortom, bijna perfect zou je denken. Maar toch was er iets wat onze ervaring enigszins verstoorde. Het hotel leek wel overspoeld te worden door een bepaalde groep mensen, waarvan de meesten uit Rusland kwamen. Helaas waren velen van hen nogal onbeschoft en brutaal. Ze duwden zich voor en reageerden agressief als je er iets van zei. Ook verspilden ze voedsel alsof het niets was of waren te dronken om te eten. Het was echt vervelend om je vakantie met zulk gedrag te moeten delen. En dan die Russische dames, die allemaal dachten dat ze een fotomodel waren en zich er ook naar gedroegen. Dat vonden we echt walgelijk. Zonder de aanwezigheid van deze groep mensen zou het hotel echt geweldig zijn, maar helaas zorgde hun gedrag voor een flinke deuk in onze vakantiepret. Volgend jaar kiezen we daarom voor een andere bestemming, in de hoop dat daar minder van dit soort gasten zullen zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Voor de betaalde prijs had ik absoluut een betere ervaring verwacht. Het hotel bevindt zich ver weg van enige vorm van levendigheid, met slechts een klein stadje in de buurt. Het eten liet te wensen over, vaak koud en smakeloos. Er was weinig diversiteit en zelfs de frietjes waren slap en smakeloos. De lunch bestond uit droge hamburger- en hotdogbroodjes die je wegspoelde met liters cola. En om dan nog extra te moeten betalen voor een kluisje en WiFi, voelt zeker niet als 'all-inclusive'. De bediening in zowel de restaurants als bars was belabberd, met lange wachttijden voor een simpel drankje. Hoewel de hotelkamers er fraai uitzagen, vergaten ze meerdere keren om handdoeken te vervangen en bedden op te maken. Het personeel buiten bij de bar deed waar ze zin in hadden, en lachten je uit als je vroeg om een ander glas of meer ijs. Kortom, een ervaring om niet te herhalen: Viking Infinity? Nee, dank je.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Bij aankomst maakte het Hotel een fantastische indruk van buiten, maar eenmaal binnen viel het behoorlijk tegen. Het leek vooral Russen aan te trekken en voor ons voelde het alsof het hotel niet goed werd schoongehouden. De toiletten bij het zwembad werden in vijf dagen tijd slecht tot bijna niet schoongemaakt en de keuken in het midden van de eetzaal zorgde ervoor dat onze kleding al naar eten rook voordat we gingen dineren. Daarnaast vonden we het eten weinig gevarieerd en het receptiepersoneel leek totaal niet geïnteresseerd in de gasten. Een ander minpunt was dat het een ultra all-inclusive resort was waar je elke dag €2 moest betalen voor een kluisje en €10 voor wifi, wat in deze tijd niet meer acceptabel is. Gelukkig maakte de gezellige groep waarmee we reisden het verblijf nog enigszins aangenaam, maar voor ons is dit geen plek waar we nog eens naar toe zouden gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit hotel straalt pure luxe uit en heeft een sterke aantrekkingskracht op Russische gasten. De animatie is minimaal en het entertainment laat te wensen over. Desondanks zijn de kamers keurig en het eten gevarieerd. Als je op zoek bent naar rust, is dit hotel zeker een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Dit prachtige hotel heeft talloze kamers die allen van goede kwaliteit en proper zijn. De service was naar behoren en de zwembaden en toiletten waren goed onderhouden. Laten we niet alleen focussen op de Russische gasten, maar ook op de Nederlanders die zich soms asociaal kunnen gedragen. Een deel van hen lijkt altijd wel iets te bekritiseren, terwijl ze misschien thuis niet zo'n luxe ervaren als hier en niet zoveel variatie aan eten hebben. Het is normaal dat in een groot complex ook wat drukte heerst. Wij hebben in ieder geval genoten van ons verblijf, en hadden zelfs gezellig contact met andere Nederlandse gasten die al voor de tweede keer terugkwamen. Laten we eerlijk en oprecht zijn wanneer we een beoordeling geven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Bij aankomst begon het al meteen mis te gaan. De receptie was onvriendelijk en gestrest, waardoor alles rommelig verliep. Na een halfuur wachten kregen we eindelijk onze kamers, maar tot onze verbazing waren deze niet naast elkaar zoals we hadden aangegeven bij het boeken. Eén kamer was op de vijfde verdieping en de andere op de zesde, aan tegenovergestelde kanten van het gebouw. Omdat het al laat was, hebben we het maar zo gelaten. Het ontbijt de volgende ochtend was oké, maar de gladde vloeren met struikelgevaarlijke matten waren echt niet handig. Een van onze groepsleden is zelfs gevallen. Gelukkig was het eten wel goed. De brug naar het strand was een hele onderneming. In andere hotels hadden we steeds tunnels zodat je de weg niet merkte, maar hier was het duidelijk voelbaar. Gelukkig waren de zwembaden wel goed geregeld. Al met al hebben we een mooie vakantie gehad, ondanks deze strubbelingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Toen ik de vele beoordelingen zag, kon ik niet geloven wat ik las. Ik ben in mei samen met een vriendin 12 dagen op vakantie geweest en we hebben al besloten om volgend jaar terug te gaan. Als je een hotel met een Russische eigenaar boekt, is de kans groot dat er veel Russen aanwezig zijn. Maar kom op, je bent op vakantie! Geniet en kijk gewoon de andere kant op als het je niet aanstaat. Met bijna 700 kamers zijn er genoeg andere gasten om mee om te gaan. De locatie is toch makkelijk op te zoeken op Google Maps? Dus dat zou geen verrassing moeten zijn. Door de opzet van het resort merk je niets van de weg. Voor slechts 10 euro kun je met de taxi naar een gezellig winkelcentrum worden gebracht. En eigenlijk is op het resort zelf alles voorhanden. Onze ervaring met het eten was geweldig: veel variatie en alles warm, ongeacht of je om 19:00 of 20:30 uur ging eten. Het ontbijt en de lunch in het hotel of aan het strand waren ook prima. Het personeel was vriendelijk en deed hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. Soms viel het avondentertainment een beetje tegen, maar de disco bij de strandbar maakte dat meer dan goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Voorzieningen8

Fantastische vakantie gehad!! Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar dat hoort erbij, toch? Bij aankomst was het hotel jammer genoeg volgeboekt. Gelukkig werden we voor 3 dagen overgeplaatst naar Azura Deluxe: Ultra all inclusive, echt een top hotel! Ze beweerden zelfs dat het beter was dan ons oorspronkelijke hotel. Aangezien we een geweldig alternatief kregen aangeboden, vonden we het helemaal niet erg. Na 3 dagen werden we warm ontvangen in Vikingen Infinity. Als goedmakertje kregen we de rest van ons verblijf gratis wifi, een gratis kluis en in plaats van een familiekamer (zonder zeezicht) kregen we 2 x 2 persoonskamers met zeezicht! Het eten was echt geweldig!!!!! Ontzettend gevarieerd en heerlijk! De animatie was leuk, de shows waren top. Het personeel was super vriendelijk! Eén keer werden we 's nachts om 02:30 uur gebeld omdat ze een kopie van ons ID nodig hadden, volgens mij hadden ze geen idee van de tijd. Als tegemoetkoming kregen we een excursie aangeboden. Dat wilden we niet, dus kregen we een late check-out aangeboden. Ook heel fijn:) Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad met mijn vriend en ouders! De kamers waren prachtig en goed onderhouden. Wel was het enorm groot!!!! Soms een nadeel omdat alles volgeboekt was, maar we hadden gelukkig onze contacten in het restaurant (ober) die een tafeltje voor ons reserveerden :) Er waren inderdaad Russen aanwezig, maar Nederlanders kunnen ook net zo erg zijn, wij hadden er geen last van! Dit hotel verdient zoveel meer dan de 6,5 die het krijgt! De locatie is fijn, dichtbij het strand en de winkeltjes, alleen jammer dat de zwembaden langs de drukke weg liggen. Dat had beter gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het eten was heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. Het hotel was schoon en netjes. Elvis van het animatieteam heeft ons fantastisch geholpen en zorgde ervoor dat we 's avonds leuke activiteiten konden doen. Barman Bilal gaf ons veel opties en was zeer behulpzaam. Een hartelijk dankjewel aan iedereen voor hun gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Terug van onze vakantie en we hebben genoten van ons verblijf. Toch vonden we het jammer dat we extra moesten betalen voor wifi en een kluisje. Bij een vijfsterrenhotel met ultra all-inclusive service hadden we verwacht dat dit bij de prijs inbegrepen zou zijn. Ook vonden we het een minpunt dat de minibar alleen was gevuld met water en een frisdrankje of biertje ontbrak. Wat betreft het eten, misten we wat variatie. Elke dag zagen we dezelfde gerechten op het buffet en het geheel kwam nogal simpel over. In vergelijking met eerdere ervaringen in andere luxe hotels viel dit wat tegen. Positieve punten waren het vriendelijke personeel, voldoende ligbedden, prachtige zwembaden en een mooie kamer. Onze algehele beoordeling van het hotel komt overeen met de gemiddelde rating tot nu toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Bij aankomst in het hotel ontdekten we dat er slechts drie bedden waren, terwijl we met vier personen waren. De airconditioning schakelde telkens na 20 minuten uit en moest constant opnieuw worden ingeschakeld. We kregen elke dag slechts drie handdoeken, terwijl we er vier nodig hadden, wat we herhaaldelijk bij de receptie aangaven, maar er werd niets aan gedaan. De koelkast op de kamer bevatte alleen water, geen frisdrank, en hiervoor moest extra betaald worden. Bovendien was er geen gratis wifi en moesten we betalen voor het gebruik van een kluisje. Het eten was eentonig en vaak koud. De hygiëne in de badkamers liet te wensen over, met spetters op de muren en gebrek aan schoonmaak bij de zwembaden, waar er zelfs geen toiletpapier beschikbaar was in de openbare toiletten met een sterke urinegeur. Toen er medische hulp nodig was, bleek de zogenaamde "verpleegkundige" in het hotel weinig Engels te spreken en moesten we zelf gebaren maken om een arts op te roepen. Bij het zwembad zou er van 9 tot 17 uur een badmeester aanwezig moeten zijn, terwijl de baden eigenlijk van 8 tot 20 uur geopend waren, maar de badmeesters verdwenen wanneer de glijbanen gesloten waren, waardoor kinderen onbeheerd op de glijbanen speelden met gevaarlijke gevolgen. De handdoekenservice begon pas om 10 uur, hoewel dit officieel om 8 uur zou moeten zijn, wat erg onhandig was. Tot slot, de glijbanen bevonden zich aan de overkant van een drukke weg, wat een groot nadeel was. Al met al was de algehele ervaring van dit hotel verre van wat je van een vijfsterrenaccommodatie zou verwachten. Dit was voor ons eens maar nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen10

Hoewel er veel kritische reviews zijn, is dit hotel prachtig en uitstekend onderhouden. De animatie is top en het personeel is vriendelijk. Het zwembad is prachtig en gasten zouden zich niet moeten laten beïnvloeden door een paar negatieve opmerkingen tussen duizenden positieve beoordelingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De service bij dit restaurant is ondermaats en de sfeer is niet bepaald aangenaam. De bediening lijkt er niet echt zin in te hebben en de geur is ook niet om over naar huis te schrijven. Al met al geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst word je meteen overweldigd door de grootsheid van alles. Als een gezin met drie tienermeiden was wifi een must, maar het prijskaartje van 10 euro per persoon per week kwam neer op 50 euro in totaal. Voor een kluisje betaalde je 15 euro per week. Het hotel bood geen ultra all-inclusive service. Onze familiekamer was fantastisch ruim en schoon, met elke dag schone handdoeken. De zwembaden waren ook geweldig groot en het leggen van handdoeken vroeg in de ochtend viel mee. Het aantal Nederlandse gasten was op één hand te tellen, dus we vormden bijna een eigen legioen met slechts vier gezinnen aanwezig. Het halen van drankjes buiten was soms wat ver lopen en druk, maar acceptabel. Handdoeken waren alleen verkrijgbaar tussen 8 uur 's ochtends en 12 uur 's middags. Het strand was klein en rotsachtig, maar hier kwamen we toch niet vaak. Op dat moment bestond 80% van de gasten uit Turkse bezoekers. De animatie was teleurstellend, vooral voor gezinnen met jonge kinderen, het was meer gericht op volwassenen en het animatieteam sprak nauwelijks Engels of Duits. De receptie was uiterst onvriendelijk, wat we nog nooit eerder zo hadden meegemaakt in andere hotels. Al met al had het hotel zijn voor- en nadelen, maar we hebben ons prima vermaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik heb echt genoten van mijn vakantie! Het hotel was prachtig, de kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

We hebben een geweldige zes dagen gehad in dit hotel! De gastvrijheid was top, het eten was heerlijk en onze kamer werd elke dag keurig schoongemaakt. De zwembaden waren ook goed onderhouden en de glijbanen waren super leuk. Ik begrijp niet waarom dit hotel een lage score heeft, want ik geef het zeker een 8. Ook wat betreft de veiligheid in Turkije kan ik alleen maar positief zijn. We hebben ons nergens onveilig gevoeld en werden zelfs vriendelijk geholpen door mensen op straat. Ons verblijf vond plaats van 6 tot 11 mei en ik zou het zeker aanraden aan anderen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Hoewel sommigen niet enthousiast waren, kunnen wij alleen maar positief zijn over ons verblijf in dit hotel! Het eten was van uitstekende kwaliteit, de service was top en het personeel was ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en onbeleefd, en het eten werd elke dag geserveerd met weinig variatie. Gasten leken onbeschoft, aangezien ze ongegeneerd in het eten neusden en lepels terugstaken in schalen zonder commentaar. 's Nachts was er overlast van luidruchtige dronken mensen tussen 3:30 en 4:30 uur. De foto's van het zwembad op internet leken niet overeen te komen met de werkelijkheid. Overdag was er luide muziek bij het zwembad, terwijl het 's avonds op het terras akelig stil bleef. Een beetje achtergrondmuziek had de sfeer kunnen verbeteren. Tussen 23:00u en 00:00u werd er meestal wat muziek gespeeld, maar dit bracht geen gezelligheid met zich mee. Het drinken bij de disco aan zee was ook geen aangename ervaring. De muziek stond te hard en er werden dagelijks gevechten gemeld, waarbij beveiliging met knuppels en pepperspray moest ingrijpen. Kortom, de algehele sfeer liet veel te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

De accommodatie beschikt over prachtige kamers en serveert heerlijk eten. Helaas is de communicatie in het Engels niet zo vlot verlopen, aangezien het personeel het niet goed beheerst. Ook kan het voorkomen dat er soms een lange rij staat bij de bar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Durven ze serieus te beweren dat dit een ultraluxe all-inclusive ervaring is?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Dit hotel lijkt een voorkeur te hebben voor Russische gasten en behandelt Nederlandse gasten anders. Hoewel het personeel vriendelijk is en graag wil helpen, lijken ze te worden tegengehouden om dit te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

In deze accommodatie lijkt het alsof Russische gasten de voorkeursbehandeling krijgen en Nederlanders als minder belangrijk worden beschouwd. Dit zorgt voor een gevoel van vernedering en discriminatie, ver van de gastvrijheid die men zou verwachten. Het management lijkt zich volledig te buigen naar de Russische bezoekers, wat resulteert in lange wachttijden en beperkte service voor andere gasten. Het lijkt alsof het hotel onder nieuw Russisch management staat, wat de ervaring niet ten goede komt. Het gebrek aan efficiënte bediening bij de barretjes zorgt ervoor dat het krijgen van een drankje een tijdrovende taak wordt, waarbij je slechts beperkt wordt bediend. Het gevoel van ongelijke behandeling tussen verschillende gasten is verontrustend en zorgt ervoor dat men het hotel niet snel opnieuw zal bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Veel overlast van luidruchtige gasten Het hotel leek constant een feestlocatie te zijn, met harde muziek bij de zwembaden en dronken gasten die de sfeer bedierven. Zelfs bij de disco aan zee was het geen pretje, met luide muziek en chaotische rijen bij de bar. Gelukkig sprak ik tijdens mijn terugreis met drie Turkse gezinnen die waren verhuisd naar een ander hotel om toch nog van hun vakantie te kunnen genieten. Het lijkt erop dat sommige gasten de Russen aan de bar voorrang verleenden, wat de ervaring nog onaangenamer maakte. Al met al, geen prettige ambiance om te ontspannen en te genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is absoluut een aanrader voor wie van vermakelijk entertainment houdt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Mijn ervaring in Vikingen Infinity was een mix van positieve en negatieve aspecten. Bij aankomst werd onze bagage tot aan de kamer gebracht, maar de medewerker wilde niet vertrekken voordat we betaald hadden. Dit leidde tot een ongemakkelijke situatie die gelukkig uiteindelijk werd opgelost. Het hotel zelf was prachtig, maar al snel merkten we dat er veel problemen waren. De maaltijden lieten te wensen over en er ontstonden lange rijen bij het buffet. Het viel op dat de Russische gasten voorrang kregen en soms zelfs meerdere borden meenamen, waardoor er weinig keuze overbleef voor de andere gasten. Het leek alsof het hotelpersoneel ook hun handen vol had aan de Russische gasten, waardoor de service voor anderen tekortschoot. Al met al was het ultra all-inclusive concept niet zoals verwacht, en moesten we vaak buiten het hotel eten om voldoende keuze te hebben. Het voelde soms alsof we moesten strijden voor een fatsoenlijke maaltijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Het hotel is werkelijk prachtig. De kamers waren keurig en goed verzorgd. Samen met mijn partner hebben we hier een heerlijke tijd gehad. Gelukkig geen opdringerig animatieteam. Het enige minpunt was het avondeten. Na een tijdje begon het allemaal op elkaar te lijken en werd het wat eentonig. Gelukkig kon je 's middags genieten van lekkere gerechten van de Doner spit en waren er genoeg eetmogelijkheden bij het strand. De harde muziek bij het zwembad viel eigenlijk best mee. Als je wat verder van de speakers af zat, was het goed te doen. Wel moet je vroeg genoeg zijn om een plekje bij het zwembad te bemachtigen, vooral omdat het tussen 20 en 28 juli behoorlijk druk was toen wij er waren. Er waren veel gasten uit Oost-Europese landen, maar gelukkig hebben wij daar geen overlast van ondervonden. Soms stond er een rij bij de lobbybar en bij het zwembad voor drankjes. Veel plezier voor degenen die hier nog naartoe gaan op vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Stel je voor dat je toe bent aan een ontspannen vakantie. Dan is dit hotel absoluut een aanrader om te overwegen. Het beschikt over drie prachtige zwembaden direct naast het hotel, terwijl de kinderen aan de overkant van de straat kunnen genieten van een klein zwembad en een heus glijbanen paradijs. Het is misschien niet de beste keuze als je afhankelijk bent van een rolstoel, vanwege de vele hoogteverschillen in het complex. Hoewel het hotel wat afgelegen ligt, kun je gemakkelijk het centrum bereiken met een taxi of dolmus. Voor slechts €10,- kun je zelfs vanuit de animatie naar een discotheek gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De hotelkamers en zwembaden waren naar behoren, maar de overige faciliteiten lieten te wensen over. Het eten liet te wensen over en de locatie rondom het hotel bood weinig vertier. Voor een taxirit naar het centrum van Alanya was je al snel 50 euro kwijt. Het strand was ook niet ideaal, met veel stenen en rotsen. Daarnaast moest je betalen voor wifi en een kluisje. De kwaliteit van de alcoholische dranken liet te wensen over en er waren geen geïmporteerde drankjes beschikbaar. Al met al is dit geen hotel dat ik zou aanbevelen. Mijn advies: vermijden alsjeblieft!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is een pareltje, met vriendelijk personeel en kraakheldere kamers. Het enige minpuntje is dat er veel Russen zijn, maar over het algemeen vormen zij geen hinder. Tijdens de maaltijden kunnen ze wel wat luidruchtig zijn. Een kleine fooi aan het personeel zorgt voor een top service! Kortom, een heerlijke vakantiebestemming om lekker te ontspannen. Wij, drie jongens van 22 jaar, hebben ervan genoten zonder veel te hoeven doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

De accommodatie zelf verdient zeker een 5-sterrenbeoordeling vanwege de ruime en goed onderhouden kamers. Er zijn echter enkele aspecten die de algehele ervaring beïnvloeden. Het hotel is indrukwekkend groot en mooi, maar de taalvaardigheid bij de receptie is beperkt en de oberdiensten laten te wensen over. Er was zelfs eens een opmerkelijk incident waarbij gasten moesten wachten terwijl de obers ruzie aan het maken waren. De wachttijden bij de bar kunnen onacceptabel lang zijn, wat ons dwong om dubbele drankjes te bestellen. Het harde muziekvolume bij de zwembaden maakt het moeilijk om te ontspannen, waardoor we vaak naar het drukke strand moesten uitwijken. Het culinaire aanbod voldoet helaas niet aan de verwachtingen die bij een 5-sterrenhotel horen, met weinig variatie en speciale gerechten. De koffieservice in bekers vanwege een tekort aan drinkgerei in het restaurant en de algemene onvriendelijkheid van het personeel zijn ook minpunten. Hoewel de accommodatie op zichzelf luxe uitstraalt, kan ik vanwege de genoemde tekortkomingen niet zeggen dat mijn ervaring een 5-sterrenwaardering verdient; eerder ergens tussen een goede 3-sterren en een matige 4-sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Dit groots opgezette hotel ligt op een prachtige locatie aan een mooi strand. Ondanks de drukte van toeristen, was er nog genoeg ruimte op het strand en bij de bar. Het eten had iets beter gekund, maar er was voldoende variatie. Met onze ervaring in meer dan 15 hotels kunnen we zeggen dat dit hotel bovengemiddeld scoorde op het gebied van eten. Er waren meerdere restaurants met voor ieder wat wils. Het is zeker de moeite waard om met het openbaar vervoer, zoals de dolmus, Alanya en Antalya te bezoeken. Ook de marktdagen in Manavgat, op maandag en donderdag, zijn een aanrader. De kamer was ruim en werd dagelijks schoongemaakt, met frisse lakens en handdoeken. Ondanks enkele negatieve reacties over bepaalde gasten, hebben wij hier geen last van gehad. Het animatieteam was geweldig en zorgde voor veel vermaak!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

De feedback over de Russen die voorgaan in de rij en onvriendelijk zijn, klopt inderdaad. Hoewel het eten lekker is, is het jammer dat het restaurant altijd druk is, waardoor je niet rustig kunt kiezen. Het eten is vaak koud doordat de wachtrijen lang zijn en er niet genoeg tafels zijn. Zelfs bij het zwembad moet je vroeg zijn om een plek te bemachtigen. Als je rond half 9 's ochtends arriveert, zijn de meeste ligbedden al bezet door handdoeken zonder zichtbare eigenaars. De muziek bij het zwembad is ook te luid. Het enige positieve punt is dat het hotel schoon is, maar al met al is de prijs niet gerechtvaardigd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut niet aan te raden! De service is verschrikkelijk en onvriendelijk, het eten is altijd koud en eentonig. Het hotel wordt gedomineerd door luidruchtige gasten en zowel het restaurant als de cocktailbar sluiten veel te vroeg. Zelfs als je al een tijdje in de rij staat voor een cocktail, wordt je gewoon weggestuurd vlak voor sluitingstijd. Het was een vreselijke ervaring, vooral omdat onze kinderen (9 en 12 jaar oud) hongerig waren en zelfs na het eten vaak moesten overgeven. Uiteindelijk moesten we noodgedwongen de taxi nemen naar Avsallar om daar te eten, wat eigenlijk niet de bedoeling is bij een all-inclusive verblijf. Nooit meer voor ons!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Dit hotel verdient geen enkele ster. De service is ver te zoeken; vragen worden genegeerd en het personeel is allesbehalve vriendelijk. Het eten is niet alleen koud, maar de eetzaal is ook veel te druk en lawaaiig, vooral door het massaal aanwezige luidruchtige publiek. De ligbedden zijn al bezet voordat de zon opkomt en de animatie voor zowel volwassenen als kinderen is ronduit teleurstellend. Een bezoekje aan het a la carte restaurant eindigde in een voedselvergiftiging voor ons allemaal. Dit hotel is absoluut geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Na het lezen van enkele minder positieve beoordelingen waren we een beetje bezorgd over dit hotel, maar onze ervaring bleek uiteindelijk heel positief te zijn! Het buffet bood een grote variëteit aan gerechten, de zwembaden waren ruim en de glijbanen voor de kinderen waren fantastisch. Het strand was heerlijk rustig en al met al hebben we een geweldige vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Laat je niet verleiden door de fraaie buitenkant van dit hotel! Hoewel het hotel er goed uitziet, laat het eten veel te wensen over. Alles is koud en er is enkel droge kalkoen. Ik heb al in meerdere all-inclusive hotels verbleven, maar dit slaat echt alles. Het feit dat je moet betalen voor wifi en een kluis is belachelijk. Wij komen hier nooit meer en we moeten nog 6 dagen. Ik vraag me af of we dat wel gaan redden. Help!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Na ons telefonisch gesprek wil ik graag mijn ervaringen delen over mijn recente reis met boekingsnummer: 443149. Ik heb enkele klachten die ik tijdens de reis ook aan de lokale reisbegeleider van FTI heb gemeld, maar helaas vond hij het niet nodig om hier actie op te ondernemen. Dit is voor mij ongebruikelijk, aangezien ik de afgelopen 20 jaar 17 keer naar Turkije ben gereisd en nooit eerder klachten heb ingediend. Ik hoop dat u mijn zorgen serieus neemt en met een passende oplossing kunt komen. Een van mijn klachten betreft het wifi. Ik had vooraf drie keer contact opgenomen met de klantenservice van Zoover, waar mij werd verteld dat wifi gratis zou zijn. Echter, ter plaatse werd er 10 euro per apparaat gevraagd. Dit resulteerde in een extra kostenpost van 20 euro, terwijl ik ervan uit ging dat dit inbegrepen zou zijn. De FTI reisbegeleider gaf aan dat wifi in de lobby wel gratis was, maar dit bleek niet het geval te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Voordat we naar het hotel gingen, hadden we al veel recensies gelezen over het eten en de aanwezigheid van veel Russen. Bij aankomst werden we echter teleurgesteld door de maaltijden die werden geserveerd. Het leek meer op restjes van de vorige dag die niet eens warm waren en er was zeer weinig keuze. Om fatsoenlijk te kunnen eten, moesten we elke dag de taxi naar het centrum van Alanya nemen. Het personeel was onvriendelijk en niet erg behulpzaam. Ondanks dat we hadden afgesproken dat er twee aparte bedden zouden zijn, kregen we een kamer met een tweepersoonsbed. Na veel gedoe bij de receptie kregen we pas na 4 dagen een uitklapbed op de kamer. Ik kan dit hotel alleen maar omschrijven als een nachtmerriehotel en ik raad iedereen af om hier te boeken! Op de foto's ziet het er prachtig uit, maar in werkelijkheid is het dat absoluut niet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben een fantastische tijd gehad in dit exclusieve all-inclusive resort. Het personeel was van hoge kwaliteit, super behulpzaam en altijd vrolijk. De wandeling naar de zee over de brug was het waard, vooral met het geweldige eten en drinken dat het resort te bieden had. En de luxe lobby was de kers op de taart!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Deze ervaring zal zeker een speciaal plekje krijgen in onze herinneringen. Het personeel heeft alles op alles gezet, het eten was fantastisch en het hotel was kraakhelder en netjes. We hebben enorm genoten en raden het van harte aan. Ik heb enkele geweldige gesprekken gehad met vriendelijke medewerkers, met name een chef-kok die elke dag opmerkingen maakte over mijn t-shirts vanwege onze gedeelde muzieksmaak. We werden vrienden, maar alle andere medewerkers waren ook geweldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Wat een prachtig hotel was dit zeg! Het personeel was super vriendelijk en de kamers werden goed schoongehouden. Er verbleven wel veel Russische gasten, maar over het algemeen waren ze niet vervelend - behalve tijdens het eten, dan konden ze soms wat luidruchtig zijn. Als je het personeel zo nu en dan een fooitje gaf, waren ze ontzettend behulpzaam en deden ze alles voor je. De vakantie was echt heerlijk om gewoon lekker te relaxen en niet te veel te hoeven doen. Wij, drie jongens van 22 jaar, hebben er enorm van genoten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het is lang geleden dat ik zo'n fantastische vakantie heb gehad. Mijn vrouw en kinderen hebben hier echt genoten. Het hotel is heel schoon en het personeel zorgt goed voor je.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Prachtig hotel, met een gastvrije staf, fraaie zwembaden en een exclusief strand. Het diner was erg smakelijk en gevarieerd, waardoor we een heerlijke vakantie hebben gehad! Het enige minpuntje was de teleurstellende wifi-verbinding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was fantastisch! Het personeel was ontzettend vriendelijk en de pier was een geweldige plek om te ontspannen. Daarnaast hebben we genoten van heerlijk eten dat we op het strand konden bestellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ons gezinsuitje naar Vikingen Infinity Resort & Spa was werkelijk fantastisch! Samen met mijn partner en kinderen hebben we genoten van een onvergetelijke vakantie vol avontuur en vermaak. Het resort overtrof al onze verwachtingen met een overvloed aan faciliteiten en activiteiten. Vooral onze kinderen waren dolblij met de spannende glijbanen en het prachtige strand. De weelde en luxe van het resort waren ronduit indrukwekkend. Onze ruime en smaakvolle kamer voorzag in alle modern comfort, waardoor we elke avond heerlijk konden ontspannen na een dag vol avonturen. Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent, waardoor we ons echt in de watten gelegd voelden. Ook opvallend was de perfecte ligging van het resort, met levendige markten in de buurt waar we ons konden onderdompelen in de lokale cultuur en prachtige souvenirs konden inslaan. Als vakantiegangers bereikten we werkelijk de ideale balans tussen plezier en ontspanning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geen enkel negatief punt te bekennen, enkel lof en positieve punten te benoemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

De WiFi in dit hotel laat veel te wensen over, zelfs na het betalen van extra kosten werkte het nog steeds niet. Het personeel heeft niet echt een vrolijke uitstraling en lijkt niet echt behulpzaam te zijn. Gelukkig is het hotel wel ruim en goed onderhouden, de schoonmakers doen echt goed hun best. Er zijn veel zwembaden beschikbaar, vooral voor kinderen is dit een leuke toevoeging! Helaas vond ik het eten niet lekker en waren de gerechten niet goed afgedekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben genoten van de toevoeging van nieuwe verblijfsmogelijkheden! Het was een fantastische ervaring om samen met mijn familie te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamer was in orde en heel schoon, de bedden lagen ook prima. Er waren veel Russische gasten en het personeel leek niet erg betrokken. Het was een chaos in het restaurant, met veel lawaai van gillende kinderen en rennende kinderen. Het personeel sprak nauwelijks Engels en leek geen moeite te doen om te helpen. Het hotel lag langs een drukke snelweg, wat je goed kon horen vanuit je kamer. Er was te weinig personeel, waardoor je overal lang moest wachten. Het strand was klein en niet erg schoon. Het hotel was verouderd en er was niet veel ruimte in het restaurant vanwege de drukte. Buiten speelden ze drie verschillende soorten muziek door elkaar. Je moest betalen voor wifi, wat op zich geen probleem is, maar het werkte niet goed. Al met al, eens maar nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Na het investeren van 550 euro kregen we kamers met prachtig uitzicht op zee en een eigen zwembad. Helaas waren er veel dingen kapot en hing er een muffe geur in de kamer. Het hotel vertoonde duidelijke tekenen van ouderdom, met zelfs regen die door het plafond van het restaurant naar binnen lekte. Het leek alsof er voornamelijk Russische gasten aanwezig waren. Het eten was redelijk, maar begon na verloop van tijd eentonig te worden. Gelukkig was de animatie goed georganiseerd. De zwembaden waren in orde, maar de strandbedjes waren versleten en veel trapjes bij het zwembad waren los. Al met al hebben we een redelijke vakantie gehad, maar gezien de prijs zal ik niet snel terugkeren naar deze locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Het hotel heeft een aantrekkelijke uitstraling en is gunstig gelegen voor wie niet midden in de drukte wil zitten. Er is voldoende eten en drinken beschikbaar. Helaas liet de ontvangst te wensen over. Als je je niet te veel verwachtingen stelt, zul je niet teleurgesteld worden. De kamer is keurig, maar de badkamer laat te wensen over en het beddengoed werd niet regelmatig verschoond. De kamers zijn gehorig, wat voor mij storend was. Hoewel er veel entertainment is voor liefhebbers van muziek en drank, vond ik het te rumoerig. Er is een waterpark en glijbanen voor kinderen, en voldoende ligplekken bij het strand, maar het zwembadwater was koud. Het hotel personeel werkt hard, maar er is verschil in vriendelijkheid. De omgeving wordt voornamelijk bezocht door Russen, Engelsen en Turken. De nabijheid van winkels en bazaars is prettig, evenals de normale prijzen bij de Migros supermarkt. Tijdens excursies word je helaas regelmatig opgelicht, zelfs in de dolmus. Het is teleurstellend dat klachten hierover worden weggelachen. Ikzelf zou niet snel terugkeren naar dit hotel, maar wel vanwege het weer en de zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Bij aankomst in het hotel werden we overweldigd door de moderne uitstraling en de grootte ervan, maar al snel begonnen we de tekortkomingen op te merken. De kamer vertoonde gebreken, zoals gordijnen die niet goed pasten en licht doorlieten, scheuren in het plafond en vochtig behang. Zelfs bij regen lekte het restaurant aan alle kanten en leek er weinig onderhoud plaats te vinden. Als deze situatie aanhoudt, zou het hotel over vijf jaar een vervallen pand kunnen zijn, wat echt zonde zou zijn gezien het potentieel voor een prachtig hotel. Het ontbijt was redelijk, maar miste bijvoorbeeld bolletjes en de avondmaaltijden waren wat eentonig, hoewel de toetjes teleurstellend waren in vergelijking met andere Turkse hotels. Gelukkig waren de cocktails gratis en was de chicken corner geweldig. We hebben weliswaar een leuke vakantie gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Met ons gezin, bestaande uit 2 kinderen van 4 en 1 jaar oud, hebben we onlangs een vakantie doorgebracht in Turkije. Hoewel we al vaker in dit land zijn geweest, hebben we nog nooit zo'n teleurstellende ervaring gehad! Het hoogtepunt was zonder twijfel de glijbanen, hoewel we helaas slechts één dag konden genieten omdat ze onverklaarbaar gesloten waren. Op het gebied van eten was het een regelrechte ramp. Het restaurant was een complete chaos, veel te klein en overvol. Het eten was vaak koud, eentonig en de schalen werden niet tijdig bijgevuld. Daarbij waren borden en bestek niet altijd proper en moesten we zelfs onze tafel schoonmaken. Het personeel was onbeschoft en leek totaal niet geïnteresseerd in onze ervaring. Zelfs de hygiëne liet te wensen over, met vieze karretjes die rondreden en onfrisse borden die te lang op tafels bleven staan. Als klap op de vuurpijl zijn we allemaal ziek geworden van het eten, waarbij vooral de kinderen veel hebben overgegeven. Zelfs de bedden werden niet dagelijks verschoond. Om het allemaal af te maken, moesten we ook nog eens betalen voor wifi. Kortom, een ervaring om snel te vergeten en absoluut geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een onvergetelijke vakantie voor het hele gezin! Het personeel was vriendelijk en attent, het hotel was brandschoon en sfeervol. Het eten was verrukkelijk en gevarieerd, met een 24-uurs buffet. De accommodatie was top-notch en bood vermaak voor alle drie generaties. We kunnen niet wachten om hier weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het hotel biedt een prima verblijf, maar helaas zijn wij geen fans van All Inclusive. De sfeer was soms wat chaotisch door de drukte en het massale karakter, waardoor ook de kwaliteit van het eten te wensen overliet. Ondanks het ruime aanbod, miste het aan finesse. Het hotel oogt luxe, maar heeft dringend behoefte aan renovatie op sommige punten. De ligging ten opzichte van Anlanya is redelijk, met de taxi is de stad goed bereikbaar in ongeveer 20 minuten. De Dolmus is goedkoop maar lastiger te bereiken, wat kan zorgen voor gevaarlijke situaties. Als je eenmaal in de Dolmus zit, is het een voordelige en redelijk comfortabele manier van reizen, ondanks dat het soms erg vol kan zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onze vakantie met onze twee kinderen bij Vikingen Infinity Resort & Spa was fantastisch! Het eten bij het foodcourt bij de zwembaden was een culinair avontuur, met een variëteit van heerlijke pizza tot het zelf versieren van donuts. Onze kamer was een waar paradijs. En laten we het aquapark en de glijbanen voor de kinderen niet vergeten! De twee weken dat we hier verbleven waren gevuld met plezier en veiligheid. Het was een onvergetelijke ervaring voor ons gezin en we zijn al van plan om hier in de toekomst weer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Tijdens mijn verblijf heb ik een extra bedrag betaald voor een ruimere kamer met meer comfort en zonlicht. Het bleek echter dat de airconditioning de helft van de tijd niet functioneerde vanwege energiebesparing. Hierdoor moest ik 's nachts 3 tot 4 keer opstaan om de airco opnieuw in te schakelen, wat resulteerde in een warme kamer de helft van de tijd. Ondanks mijn klacht bij de receptie kreeg ik mijn extra betaling niet terug en werden enkel loze beloftes gedaan, wat een gevoel van oplichting gaf. Het personeel was onbeschoft en humeurig. Het eten smaakte allemaal hetzelfde en was niet lekker. Bovendien waren er lange wachtrijen, zelfs overdag wanneer je een drankje wilde halen. Bij de zee lagen te veel rotsen en de zwembaden werden slecht schoongehouden, aangezien er kleine wormpjes in zwommen, wat de kinderen afschrikte om erin te gaan. Ook het lawaai van het verkeer in de kamer was storend. Kortom, ik zal hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben over het algemeen zeer tevreden met dit hotel. Het is ruim opgezet en biedt een creatief activiteitenprogramma. Het eten is voortreffelijk, gevarieerd en voor ieder wat wils. Het personeel is zeer toegewijd en vriendelijk, wat het verblijf compleet maakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was een waar genot! Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam, ook al sprak niet iedereen vloeiend Engels. Eén persoon sprong er echt uit: Munire, een warme persoonlijkheid met een hart van goud. Ze beantwoordde al onze vragen met zoveel toewijding en vriendelijkheid. Haar gastvrijheid maakte ons verblijf nog specialer. Dikke pluim voor haar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Onze accommodatie was brandschoon en tot in de puntjes verzorgd. De voorzieningen zoals wifi en airconditioning waren prima in orde. Het dinerbuffet bood een smakelijke diversiteit aan gerechten en de drankjes waren van hoge kwaliteit. Het vriendelijke personeel bezorgde ons een warm welkom met altijd een glimlach. Het hotel leek voornamelijk geanimeerd door gezinnen met kinderen, wat het een levendige sfeer gaf die zowel stellen als gezinnen ten goede kwam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De locatie bood prachtige vergezichten, het vriendelijke personeel zorgde voor een aangename sfeer en de zwembaden waren een verfrissende toevoeging. Ons verblijf liet een positieve indruk achter en we zouden zeker overwegen om opnieuw te boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf hier! Het eten was voortreffelijk, de kamers waren brandschoon en de omgeving rondom de zwembadbar was zeer goed onderhouden. Bovendien waren de medewerkers bijzonder vriendelijk en beleefd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik raad ten zeerste aan om te genieten van de culinaire hoogstandjes, de smetteloze accommodaties en de ontspannen vakantievibes die deze plek te bieden heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was fantastisch en we hebben echt genoten. Onze kleine heeft zich uitstekend vermaakt en het eten was voortreffelijk. Er was genoeg entertainment en diversiteit. Het personeel was buitengewoon vriendelijk. Elke dag werden de kamers schoongemaakt en ze waren erg comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik heb ontzettend genoten van mijn tijd in dit hotel. Alles was gewoon perfect: van het vriendelijke personeel tot het heerlijke eten, het verfrissende zwembad, de comfortabele kamers, het prachtige strand en de ontspannende spa. Het was echt een fantastische ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastisch verblijf hebben we gehad in dit hotel! Het personeel was ontzettend gastvrij en het eten was voortreffelijk. De zwembaden waren echt top. We zijn zeker van plan om hier in de toekomst nogmaals te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Het diner was fantastisch, de accommodaties waren brandschoon en het afgelegen strand met de waterglijbanen was echt geweldig! Maar tijdens het avondeten was het behoorlijk druk in het restaurant, wat betekende dat het een uitdaging was om een lege tafel te vinden en wat bestek te bemachtigen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit enorme hotel biedt zoveel variatie en activiteiten dat je je nooit zult vervelen. Er zijn vier verschillende zones om te ontspannen, waaronder een hoofdzwembad met meerdere zwembaden, een pier met een strandbar en een plek voor kippetjes (heerlijk!). Verder is er een glijbaanbad, een kinderspeelbad met leuke glijbanen en een relaxt strandbad. Overdag is er genoeg entertainment, zoals darts, waterpolo en zelfs een schuimparty op donderdag. 's Avonds zijn er activiteiten zoals een kinderdisco, spetterende dansshows, live muziek van een band bij de poolbar en een discofeest tot in de late uurtjes. Ook hoef je je geen zorgen te maken over eten, want er zijn 24/7 voldoende eetgelegenheden beschikbaar. Het hotel wordt goed schoongehouden en het attente personeel verdient zeker een pluim.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ons verblijf in het hotel was fantastisch! We hebben genoten van de culinaire verrassingen in het restaurant, waar het aanbod gevarieerd en smaakvol was. Daarnaast konden we genieten van snacks bij de strandbar, heerlijke gebakjes en zelfs gratis ijsjes. De kamers werden regelmatig schoongemaakt, waardoor we ons altijd in een frisse omgeving bevonden. Bovendien was het personeel uiterst vriendelijk en gastvrij, wat ons verblijf extra aangenaam maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Op dit moment verblijven we in dit hotel en we zijn onder de indruk van de eigentijdse en ruime kamers. Het diner biedt een aangename variëteit en we zijn tevreden over de kwaliteit. Hoewel sommige werknemers beperkt Engels spreken, is het receptiepersoneel bekwaam in het voeren van rustige gesprekken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het resort bood voldoende ruimte en schoonheid aan zowel de zee als het zwembad. De culinaire ervaring was een waar genot, vooral de voorgerechten. Een schilderachtige brug leidde ons van de snelwegen naar de prachtige waterkant. De accommodaties en zwembaden waren van uitstekende kwaliteit en straalden een aangename sfeer uit. Helaas liet de kwaliteit van de drankjes te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ik was fan van het hotel, de inrichting was prachtig en de kamers waren ruim genoeg voor een gezin. De airconditioning was een verademing. Er waren talloze zwembaden en overal kon je genieten van lekker eten, of het nu bij de zee was of bij de zwembaden. Het aanbod aan eten was gevarieerd en er was genoeg keuze voor kinderen. Ook handig: er waren winkels op loopafstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

In zijn totaliteit is het hotel best aangenaam, netjes en ruim opgezet. Wel merk je het tekort aan personeel. In het restaurant dien je zelf je bestek en servetten te pakken en het eten is niet echt bijzonder. Maar het grootste minpunt is de wifi, die niet inbegrepen is (€2 per dag per toestel), en deze is van bedenkelijke kwaliteit met zwakke verbinding en regelmatige uitvalmomenten. Ondanks enkele minpuntjes, is het toch een acceptabel hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastische tijd hebben we gehad! Het weer was heerlijk met temperaturen tussen de 27 en 29 graden de hele week. Onze familiekamer was geweldig, elke dag schone handdoeken en netjes schoongemaakt. Er was een ruime keuze aan eten gedurende de hele dag. Onze 3-jarige dochter had genoeg activiteiten te doen, net als haar twee oudere zussen van 15 en 22 jaar. Als ouders konden wij ontspannen en genieten van heerlijke cocktails terwijl onze kinderen zich vermaakten in het zwembad, de zee en op het strand. Turkije, je was geweldig en we zullen zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Mijn partner en ik brachten vier dagen door in dit hotel van 18 tot 21 oktober. Hoewel smaken kunnen verschillen als het gaat om eten, moeten we toegeven dat we blij verrast waren met de prijs-kwaliteitverhouding. Wat echt voor ons het verschil maakte, was de fantastische live muziek op de avond van vrijdag 18 oktober. Onze dank gaat vooral uit naar de getalenteerde artiesten die die avond optraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Tijdens onze zomervakantie verbleven we in dit hotel, vol verwachting door de prachtige foto's die we hadden gezien. Helaas viel het personeel tegen en moesten we grotendeels zelf bedienen. Het gebouw vertoonde tekenen van achterstallig onderhoud en het eten was eentonig. De kwaliteit van het hotel kwam niet overeen met de 5-sterrenbeoordeling, eerder met een 3-sterrenniveau. We hebben meerdere hotels in Alanya bezocht en dit was een van de slechtste ervaringen. Het enige pluspunt waren de grote zwembaden waar de kinderen van genoten hebben. Voor ons zal dit geen herhaalbezoek worden, helaas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

De plek is fantastisch, maar de zwembaden zijn behoorlijk fris. Hier en daar kan het wel wat meer aandacht gebruiken, maar over het algemeen is het schoon. Het eten begint snel eentonig te worden. Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden waar zelfs de meest kritische eters tevreden zullen zijn. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen. Om naar White City te gaan, kun je het beste een dolmus of taxi nemen, of je kunt ook in ongeveer 10 minuten lopen. Al met al een fijne plek om te verblijven. Wij waren er op 28 oktober en het was nog steeds aangenaam warm met 26 graden, hoewel het 's avonds wat frisser was maar zeker niet koud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit hotel oogt indrukwekkend met zijn grootte, maar de vraag blijft of het echt die 5-sterrenstatus verdient. Het gebruik van het betaalde internet in het hotel en de kosten van drankjes (behalve water) in de lobby na middernacht kunnen verrassend zijn. Voor een drankje moest je zelfs naar de beachbar op zo'n 10 minuten loopafstand. De kamers waren ruim, maar helaas te gehorig, waardoor geluiden van andere gasten en gangen duidelijk te horen waren. Ondanks enkele mankementen werden deze wel opgelost. Het eten bood weinig variatie en leek bijna elke dag hetzelfde. Gelukkig was de hygiëne goed op orde. De locatie is gunstig, op loopafstand van de bazaars. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar er is ruimte voor verbetering in het hotelconcept. Het hotel was wel rolstoelvriendelijk en kindvriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Vanaf het allereerste moment voelden we ons enorm gastvrij ontvangen op het vakantieoord. Naarmate de vakantie vorderde, werd dit gevoel alleen maar versterkt. Of het nu ging om de heerlijke Mojito-cocktails van Ayhan bij het strand, de attente zorg van Mehmet tijdens het ontbijt, Nurlallah tijdens het avondeten, of de vrolijke skatemoves van Ozman en Hasan in de avond. Met slechts 4 sterren doen we het resort eigenlijk tekort. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel verdienen absoluut een extra ster. Elk hotel heeft zo zijn minpuntjes, maar overall was onze vakantie bij Vikingen Infinity meer dan geslaagd. We hebben genoten van heerlijk eten, softijs, durum doners en pittige sauzen van het buffet. De cocktails waren verrukkelijk! Ook vonden we de livemuziek bijzonder gezellig en sfeervol.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst verliep alles chaotisch doordat we in eerste instantie slechts één kamer kregen in plaats van de familiekamers die we hadden geboekt. Pas na 3 dagen konden we eindelijk gebruikmaken van de juiste kamers. Het eten was van slechte kwaliteit en resulteerde er zelfs in dat een van de kinderen ziek werd en moest overgeven. Tot overmaat van ramp werden we geconfronteerd met een dramatische situatie waarbij we geacht werden te betalen voor het tapijt waarop was overgegeven. De schoonmaakster was onbeschoft en kon slechts herhalen dat we naar de receptie moesten gaan, ondanks dat ze geen Engels sprak. Dit zorgde voor een ongemakkelijke situatie waarbij er uiteindelijk zelfs dreigementen werden geuit door een werknemer die niets met de zaak te maken had. Uiteindelijk moest ik mijzelf verdedigen en luid spreken om te voorkomen dat er onterechte kosten in rekening zouden worden gebracht, zoals sommige medewerkers beweerden. Gelukkig greep de beveiliging in om de situatie onder controle te krijgen. Na dit alles sprak ik met de manager, die aangaf dat de beschuldigingen en eisen ongegrond waren.

Melden


Reisperiode: juni 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Super gastvrij en vriendelijk personeel. prachtig hotel met een kiezelstrand en het centrum op een paar minuten lopen. Ook een paar discotheeks, maar die zijn erg duur.

Melden


Reisperiode: oktober 2017

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Zeer netjes en schoon hotel. Niet erg groot. Direct aan het strand en de verzorging was uitstekend! Veel verschillend eten elke dag, ruime keuze warm en lekker. Nette kamers, fijn zwembad en gratis bedjes aan het strand. In oktober helaas niet veel meer buiten het hotel te doen, maar voor een weekje relaxen prima! Gezellig haventje in de buurt op loopafstand

Geboekt bij

Corendon
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl