ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Vakantiewoning Fantasia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen10

Onlangs teruggekeerd van een fantastische vakantie in dit hotel met een toplocatie direct aan het strand. Het zwembad was heerlijk, met genoeg ligstoelen en zelfs de mogelijkheid om op zachte kussens op het gras te ontspannen. De buffetten waren een culinair feest, met een divers aanbod dat constant werd aangevuld zodat je nooit misgreep. Het team was buitengewoon vriendelijk, vooral gastvrouw Neslihan, die toevallig ook uit Nederland kwam, was zeer attent. Het animatieteam verdient ook lof met hun geweldige programma en avondshows die elke dag anders waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen6

Toen ik de recensies las van het hotel waar we verbleven, voelde ik zoals gewoonlijk wat nervositeit. In het verleden ben ik eens teleurgesteld geweest, maar dat was hier gelukkig helemaal niet het geval. Ik kan eerlijk gezegd niets slechts zeggen over dit hotel. Het is misschien niet hypermodern en er ligt tapijt op de kamer, maar alles is uitzonderlijk schoon en goed onderhouden. Het tapijt lijkt zelfs gloednieuw te zijn gelegd. Het eten was voortreffelijk. Elk buffet bood een verscheidenheid aan smaken, allemaal vers en goed bereid. Het leek alsof alles van topkwaliteit was, van het eten tot de bedden en kussens. Het personeel streeft er echt naar om ervoor te zorgen dat de gasten tevreden zijn en terug willen komen. De sfeer is echt ontspannen en vakantiegericht, mede dankzij het zeer vriendelijke personeel. Het hotel biedt ook 's avonds geweldige entertainment. De shows waren van topkwaliteit en maakten de ervaring compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen10

Het hotel is fantastisch! Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, vooral de obers Tugay Er en Ali sprongen eruit! De ligging aan zee is prachtig, maar het enige nadeel zijn de vele trappen die het lastig maken om met een baby van 8 maanden te bereiken. Het buffet was elke dag heerlijk en gevarieerd, ik begrijp niet waarom sommige mensen zeiden dat het elke dag hetzelfde was. Op bepaalde dagen waren er speciale thema's, zoals echte Turkse gerechten of veel visgerechten. Ik ben 3 kilo aangekomen, dus dat zegt genoeg! Vergeet niet te reserveren voor de 3 à la carte restaurants. Het centrum ligt op slechts 5 minuten afstand met de dolmus die elke 5 minuten langskomt. Een winkelcentrum, een mini-pretpark en een bazaar zijn allemaal vlakbij, wat erg handig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Laten we beginnen met de minder positieve punten: het eten was nooit warm, zowel niet tijdens de lunch als het avondeten. De reisleiding was bijna onzichtbaar, we hebben ze slechts één keer gezien: de dag na onze aankomst en de dag van vertrek. Op een ochtend tijdens het ontbijt kwamen we zelfs een kakkerlak tegen, terwijl we op de vijfde verdieping verbleven! De lichtschakelaar in onze kamer werkte niet goed en veel trappen waren slecht verlicht. Gelukkig waren er ook positieve aspecten, zoals de leuke animatie, de netheid bij het zwembad en op het strand, en het vriendelijke personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en konden we meteen naar onze kamer, alhoewel dit niet de kamer was die we geboekt hadden. Gelukkig werd dit probleem snel opgelost bij de receptie. Onze kamer was ruim genoeg voor 3 volwassenen en een 10-jarig kind, met uitzicht op de drukke straat, maar hier hadden we geen last van. Het enige grote minpunt was dat we slechts één sleutel kregen. Het hotel heeft twee zwembaden, waarvan het ontspanningszwembad onze favoriet was vanwege de mooie uitstraling. Helaas waren de toiletten en douches die zowel door zwembadbezoekers als strandgasten werden gebruikt toe aan vernieuwing en waren niet erg schoon. Het eten was naar onze mening goed, met niet al te uitgebreide buffetten maar wel alles wat je nodig hebt. De animatie vonden we wat teleurstellend. Het personeel, zowel bij de bars als in het restaurant, was heel vriendelijk en bediende ons altijd met een glimlach.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Over het algemeen was ons verblijf erg goed. Het eten was goed verzorgd en gevarieerd, hoewel het een buffet bleef, werd er elke dag geprobeerd om variatie te bieden. De snacks in de middag hadden echter wel wat gevarieerder kunnen zijn. De kamers werden dagelijks grondig schoongemaakt als dat nodig was. Handdoeken werden dagelijks vervangen en de lakens werden drie keer per week vernieuwd. De kamers waren standaard, voorzien van airconditioning, een minibar, een degelijke badkamer en waren zeer schoon, met comfortabele bedden. Er waren ruime zwembaden, twee grote zwembaden, een kinderbad, en een kleiner bad voor watervallen en andere wateractiviteiten. Misschien ontbraken er wel glijbanen voor de kinderen. Er waren echter te weinig ligstoelen voor het aantal bezoekers, wat elke dag tot een zoektocht leidde. Het animatieteam was zeer goed, vriendelijk en bracht leuke shows, wat erg plezierig was. De kinderanimatie had wellicht wat Nederlands gemist, maar de kinderen amuseerden zich toch prima. Een minpuntje was het voorgestelde strand: het was meer een stukje aangelegd zand op een steiger, wat niet ideaal was voor kinderen. Dit was onjuiste informatie die ons was gegeven. Het personeel was erg vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Fantasia is een uitstekende accommodatie voor een verblijf van een week. Het is geen massaal all-inclusive resort, maar een gezellig middelgroot hotel. De kamers zijn keurig en schoon. Het eten is zeer smakelijk en biedt voldoende keuzemogelijkheden voor ontbijt, lunch en diner. Hoewel de zwembaden aangenaam zijn, geven wij de voorkeur aan het strand vanwege de rust en omdat er geen handdoeken worden geclaimd en er geen luide muziek is. Het personeel is attent en vriendelijk. Het centrum is gemakkelijk bereikbaar met de dolmus, slechts 10 minuten rijden en voor maar 2 Turkse lira per rit stopt deze voor het hotel. Naar mijn mening verdient dit hotel zeker 4 sterren. Let wel op dat het hotel veel trappen heeft, aangezien het zwembad en het strand lager gelegen zijn. Dit kan lastig zijn voor mensen die moeite hebben met lopen of voor ouders met kleine kinderen in buggy's.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen2

Absoluut geen luxueuze ervaring Erg verouderd en gedateerd Ondanks all-inclusive moest je extra betalen voor een flesje water En zelfs voor Gordon Gin en Campari?! Het barpersoneel leek niet betrokken en was onvriendelijk Drinken uit vieze plastic bekers voor wijn en bier Onbeschoft gedrag van sommige gasten Wij zullen hier niet meer terugkeren, er zijn genoeg betere opties.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen5

Het hotel heeft zeker pluspunten, vooral op het gebied van eten en entertainment. Het buffet is heerlijk en gevarieerd, met echt smakelijke opties. De animatie is ook van hoge kwaliteit en zorgt voor veel plezier. Helaas viel de kamer waar we negen dagen verbleven erg tegen. Het was een benauwde familiekamer met een muffe geur die deed denken aan lang vergeten kleding. Zelfs het beddengoed voelde vochtig aan. Na twee nachten mochten we verhuizen naar de kamer aan de overkant, maar deze was ook niet ideaal, vooral vanwege de luidruchtige Ping Pong kamer die 's ochtends vroeg openging. Daarnaast was de douchekop te laag voor volwassenen, waardoor we moesten bukken om eronder te passen. Het zwembad was te klein voor het aantal hotelgasten, waardoor vroege vogels hun handdoeken moesten neerleggen om een plek te bemachtigen en het in de namiddag erg druk was. Ondanks deze minpunten hebben we toch nog redelijk kunnen genieten van onze vakantie, maar voor ons zal dit een eenmalige ervaring blijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service8
  • Voorzieningen2

Het verblijf in het hotel voldeed totaal niet aan onze verwachtingen. Er waren meer gasten uit Iran dan uit Europa, wat voor een andere sfeer zorgde. Bij het zwembad droegen vrouwen kleding en lieten kinderen zonder luier rondlopen. Sommige gasten dronken cocktails in het water en lieten vuile borden slingeren. Toen ik een opmerking maakte, kreeg ik een grove belediging naar mijn hoofd geslingerd. Het hotel was niet schoon en het voelde vies aan, maar het personeel was wel altijd vriendelijk. Ondanks dat dit mijn vijfde keer in dit hotel was, zal ik hier nooit meer terugkeren. Het management negeerde klachten en na een jaar hard werken en veel geld te hebben betaald, was dit alles snel te vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Voorzieningen10

Bij ons recente verblijf voelden we ons eerder als anonieme klanten dan als welkome gasten. De kamer met zeezicht was wel schoon, maar de kledingkast was ongebruikelijk smal en het bed was alles behalve comfortabel voor een verblijf van twee weken. De airco produceerde zoveel lawaai op de laagste stand dat het ons soms wakker hield. De badkamer was weliswaar klein, maar functioneel. Het ontbijt was redelijk, maar het brood leek niet altijd vers te zijn. Het eten voldeed niet aan onze verwachtingen voor een vijfsterrenaccommodatie, eerder aan die van een drie-sterrenhotel. Het personeel was niet erg vriendelijk en leek onderling veel te roddelen over de gasten. Gelukkig maakte het prachtige zwembad veel goed en hebben we daar wel van genoten. Al met al vonden we één bezoek voldoende. Vijf sterren is zeker te hoog gegrepen, zelfs vier sterren lijken op sommige punten overdreven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Onze verblijf van twee weken in Hotel Fantasia Deluxe was echt fantastisch. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de vriendelijke medewerkers bij de receptie. De kamer en badkamer waren prachtig, schoon en ruim met een prachtig uitzicht op zee. De airconditioning was stil en gemakkelijk in te stellen. Het hotel was zeer goed onderhouden en schoon, het personeel was erg vriendelijk en de zwembaden en het strand waren heerlijk om te ontspannen. De animatieactiviteiten waren ook erg vermakelijk. Het eten was een beetje wisselend, maar er was altijd ruim voldoende keuze bij ontbijt, lunch en diner. Over het algemeen hebben we een geweldige tijd gehad in Hotel Fantasia Deluxe. Enkele nadelen waren de zeer harde bedden, de opdringerige fotografen die constant om foto's bleven vragen en het feit dat er tijdens de maaltijden maar weinig drinken werd aangeboden (één drankje bij binnenkomst en daarna niet meer gezien). Het hoogtepunt van ons verblijf was de mogelijkheid om drie keer in een à la carte restaurant te dineren (vis, Mediterraans en Turks).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen2

Ik wilde eigenlijk meer details geven, maar ik ben beperkt tot 1000 tekens, dus hier een korte samenvatting: 1) De airconditioning was echt slecht! 2) Alles was vies met vlekkerig tapijt! 3) Het zwembad was versleten met schimmel op de tegels! 4) Er was geen fatsoenlijke opbergruimte voor kleding (erg frustrerend). 5) De kamer was erg slecht schoongemaakt! 6) Het eten was redelijk van smaak, maar er was te weinig keuze, zeker als je er 15 dagen verblijft! 7) Het animatieteam was oké, maar dat is niet waar je voor komt! Mijn advies: Boek dit niet. De foto's online zien er goed uit, maar het is eerder 'schoon van een afstand, maar verre van schoon'. Ik geef het maar 3 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Geweldig hotel met heerlijk eten, comfortabele kamers en vriendelijk personeel. Ik begrijp echt niet waar sommige mensen over klagen! Een kleine tip voor bezoekers die van plan zijn de arts in het hotel te bezoeken: informeer vooraf naar de kosten om verrassingen te voorkomen. Ik werd namelijk flink opgelicht en moest 255 euro betalen voor een consult van slechts 15 minuten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Het eten tijdens de lunch was nogal teleurstellend. Er werd voornamelijk macaroni of spaghetti geserveerd, zonder aardappelen, frietjes of puree. Voor een hotel met vijf sterren is dit toch wel onder de maat. Ik kan meerdere hotels met drie sterren noemen waar het eten tien keer beter is. Daarom vind ik dat dit hotel slechts twee sterren verdient. Het vlees en andere gerechten waren redelijk, maar ook niet bijzonder. Voor mij is lekker eten het belangrijkste tijdens een reis! 's Avonds was het eten iets beter en was er eindelijk puree beschikbaar, waar een lange rij voor stond. Buiten werden er frietjes geserveerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Dit prachtige hotel is een perfecte keuze voor wie op zoek is naar luxe en culinaire verwennerij. Het attente personeel staat altijd voor je klaar. Houd er wel rekening mee dat het hotel niet geschikt is voor mensen met beperkte mobiliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Voorzieningen6

Het ontbijt liet veel te wensen over: oud brood, kaas op een weinig creatieve manier gesneden, dezelfde groenten, fruit en vlees elke dag. De 'salad bar' leek wel een standbeeld, nauwelijks aangevuld. Roerei als water, omelet was een marathon wachten in de buitenlucht. Gelukkig kon niemand een paardenoog verpesten. De lunch was een teleurstelling, met overbakken kipblokjes, kalkoen doodgekookt en vis zwartgeblakerd, geserveerd met instantpuree of rijst. En het avondeten? Herhaling van zetten. Als je op tijd was, kreeg je fatsoenlijk bestek en een stoffen servet, maar later zorgde men amper voor je met wegwerpservetten. Vieze tafellakens werden niet eens gewisseld, wat betekende dat je tussen het vuil van anderen moest eten. Soms duurde het wel 10 minuten voordat ze je iets te drinken kwamen vragen. De all-inclusive formule was ook een deceptie: geen fatsoenlijke whisky of rum, enkel goedkope lokale likeuren. Schandalig! Zelfs in eenvoudige hotels in Turkije kon ik beter drinken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Dit hotel valt verre van de luxe die je van een 5-sterren accommodatie zou verwachten. Het ontbijt blijft elke dag hetzelfde en het avondeten varieert slechts in presentatie, helaas wel elke avond koud geserveerd! Tafels waren slordig gedekt, waarbij je vaak zelf je bestek bij een andere tafel moest pakken. De tafelkleden waren duidelijk vies en bleven gedurende de hele week onveranderd op tafel liggen. De kamers zijn benauwd en klein, met bedden die beter dienstdoen als planken. De airco weigerde dienst en zelfs het nemen van een douche leek op een krachtmeting door de moeilijk te bedienen douchekop. Het zwembad had een lekkend dak, waardoor regenbuien net zo goed binnenshuis plaatsvonden. Kortom, dit hotel schreeuwt om een broodnodige opknapbeurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit was mijn tweede keer hier, maar wat een teleurstellend jaar was dit zeg! Het aanbod aan eten was zeer beperkt (kip, kip, kip en nog meer kip!). Het ontbijt was elke dag hetzelfde, de roereieren waren niet te eten (een geel prutje), lange wachtrijen voor verse omeletten, vieze tafels en veel zwerfkatten die om eten bedelden en hardhandig werden weggejaagd. De service bij de receptie was slecht (mijn handdoek was van het balkon gewaaid en ondanks herhaaldelijk melden werd er niks aan gedaan, uiteindelijk dankzij een Turkse vriend een nieuwe handdoek gekregen van het hotel, wat wel een mooi gebaar was). De animatie was zoals altijd goed, de kamers waren mooi en verzorgd, en er waren leuke activiteiten 's avonds. De ligging van het hotel is ook prima! Maar voor mij is het helaas de laatste keer geweest.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastische plek om even bij te komen na een drukke week! Het hotel is prachtig en de kamers zijn ruim en goed onderhouden. Elke maaltijd is een culinaire verrassing en het personeel staat altijd voor je klaar. Soms is er wat extra moeite nodig om je verstaanbaar te maken, maar dat hoort erbij. Al met al een aanrader. En laten we eerlijk zijn, wat maakt het uit als je af en toe zelf bestek moet pakken? En ja, de soep wordt hier wat minder warm gegeten dan wij gewend zijn, maar dat hoort nu eenmaal bij het ontdekken van een andere cultuur tijdens je vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service4
  • Voorzieningen6

Dit hotel was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Het eten was erg eentonig en de eetzaal was rumoerig door het lawaai van het schoonmaken van bestek en borden. Daarnaast liepen er katten rond en stonden er verwelkte bloemen op tafel. Het eten was ook niet echt warm. De receptie liet nogal te wensen over wat service betreft, bijvoorbeeld er stond wel een waterkoker op de kamer om zelf koffie te zetten, maar het water en de koffie werden niet automatisch bijgevuld en als je er om vroeg duurde het nog eens twee dagen voordat het werd gebracht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Tijdens de week van 14 februari tot 21 februari 2016 verbleven zo'n 250 gasten in dit hotel, die allemaal deel uitmaakten van een voordelige groepsreis. Voor een all-inclusive ervaring moest een kleine extra bijdrage worden betaald, wat de meeste gasten graag deden. Het culinaire aanbod tijdens het ontbijt, de lunch en het diner was zeer uitgebreid en bood elke dag een scala aan keuzes. Er was een overvloed aan drankjes, inclusief wijn, bier en raki. De kwaliteit van de service en voorzieningen in dit vijfsterrenhotel was opmerkelijk gezien de prijs. Gasten die klagen, hebben waarschijnlijk te hoge verwachtingen of zijn erg verwend. Het was wel duidelijk dat het hotel nog in de 'winterslaap' was, aangezien de ligbedden nog niet waren uitgestald toen de zon volop scheen en de temperatuur onverwacht opliep tot 24 graden. Sommige gasten waren ongeduldig en probeerden 's morgens vroeg al een plekje te veroveren door handdoeken op de bedden te leggen. Gelukkig zorgde ons gul fooigebruik ervoor dat onze kamer elke dag brandschoon was. Kortom, wij hebben enorm genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De service was top-notch, de kamers waren brandschoon en elke dag werden we verrast met schone handdoeken en een fles water op onze kamer. Het all-inclusive arrangement was ook super. Het eten was van hoge kwaliteit en de drie maaltijden per dag - ontbijt, lunch en diner - waren tot in de puntjes verzorgd. De bediening was buitengewoon en verdient alle lof!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Na een avontuurlijke reis door het westen van Turkije met een touroperator, hebben we nog een week doorgebracht in het fantastische Fantasia de luxe hotel. Dit hotel is werkelijk een pareltje waar aan alles is gedacht. Zo was er zelfs een waterkoker met koffie, thee, suiker en melk op de kamer, samen met dagelijks een verse fles water. Het vriendelijke personeel zorgde elke dag voor schone handdoeken en beddengoed, en het brede scala aan heerlijk eten gedurende de dag (van 's ochtends tot 's avonds) was van uitstekende kwaliteit. Dit alles uiteraard met een All Inclusive arrangement. Drankjes, zowel koud als warm, waren de hele dag beschikbaar en aan de bar zelfs tot 23.00 uur. Verder waren er faciliteiten zoals een hamam, massages, kapper, fitnessruimte, etc., beschikbaar tegen bijbetaling. De ruime kamers waren prachtig ingericht en elke dag was er animatie in en rondom het schitterende zwembad. Kortom, Fantasia de luxe heeft ons een onvergetelijk verblijf bezorgd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De kamer was knus en comfortabel, vooral met het gezellige balkon. Helaas was het behoorlijk fris in de bar en lounge, maar nadat we dit hadden aangegeven, werd de verwarming gelukkig meteen aangezet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen3

In de avond is er weinig te beleven, het eten is repetitief en mist de klassieke frietjes. De animatie is teleurstellend, het binnenzwembad is te warm voor kleine kinderen en veel van de aangekondigde activiteiten hebben wij niet kunnen vinden. Eén zwembad was zelfs vervuild.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Het personeel is ontzettend gastvrij, de kamers zijn brandschoon, de zwembaden zijn heerlijk en het eten is gevarieerd en smakelijk voor ieders smaak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen10

Dit hotel heeft een warme en uitnodigende sfeer, is brandschoon en beschikt over een prachtige spa- en wellnessfaciliteiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

De all-inclusive formule is prima, maar het zou fijn zijn als er meer variatie was in het eten. Het huidige aanbod begint een beetje eentonig te worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging2
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

Na een verblijf van een week ben ik teleurgesteld over de kwaliteit van het eten - het was vaak koud en leek opgewarmd. Hierdoor vond ik het hotel zeker geen vijfsterrenwaardig op culinair gebied. Gelukkig waren de medewerkers van de bar, receptie en het restaurant wel uiterst vriendelijk en behulpzaam. De massage die ik kreeg van Mehmet was daarentegen fantastisch, maar helaas was er nog een andere masseur aanwezig wiens bedoelingen niet helemaal zuiver leken. De animatie was daarentegen wel goed verzorgd, vooral Kyle en een ander meisje deden het fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Een prachtig all-inclusive resort met een geweldige ligging aan zee. De kamers bieden een prachtig uitzicht op de zee. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam op alle niveaus. De buffetten zijn uitstekend verzorgd en er is voldoende ruimte in de restaurants en bij de zwembaden. Ook al was het nog niet erg druk vanwege het begin van het seizoen, het animatieteam heeft er alles aan gedaan om mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De jonge medewerkers waren zeer vriendelijk en toonden oprecht interesse in mij, waardoor ik me erg welkom voelde. Ik heb echt genoten van mijn verblijf hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Voorzieningen8

Het eten was vaak koud of lauw en het menu herhaalde zich na vier dagen, voornamelijk bestaande uit Turkse gerechten. De tafels werden niet goed schoongemaakt en de tafellakens werden niet vervangen na het vertrek van de vorige gasten, waardoor de omgeving er vies uitzag. Zelfs aan de bar bij het zwembad kregen gasten plastic bekers, zelfs voor warme dranken, wat een ongemakkelijke ervaring was. Het entertainment 's avonds was niet van hoge kwaliteit, met repetitieve spellen en optredens van de animatoren. Het zou beter zijn om professionele groepen in te huren om de avond te vullen. Al met al is het dringend nodig dat er verbeteringen worden aangebracht, vooral op het gebied van de maaltijden en avondentertainment. Volgens andere terugkerende gasten is de kwaliteit van dit hotel met 60% afgenomen en er is een urgente behoefte aan verandering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen10

Onze vakantie was werkelijk fantastisch! De sfeer was heerlijk ontspannen en het personeel was buitengewoon vriendelijk. De kamers werden uitstekend schoongehouden en ondanks dat het geen hoogseizoen was, was er genoeg amusement dankzij het geweldige animatieteam bestaande uit Kyle, Bob en Romeo. Hartelijk dank voor de geweldige week! Wat betreft het eten begrijp ik echt niet waar mensen over klagen. Er was elke avond voldoende keuze, met elke keer iets anders op de buitengrill. Natuurlijk was er veel Turks eten, maar ja, waarom zou je dan naar Turkije gaan? Fantasia, we komen volgend jaar zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het eten was verrukkelijk en gevarieerd met een brede selectie aan gerechten, zowel koud als warm. 's Ochtends kon je ter plekke genieten van heerlijke omeletten met verschillende toppings naar keuze, zoals kaas en salami. Elke avond stond er iets lekkers op de barbecue, zoals köfte en kip. Misschien zouden ze het aanbod van fruit wat kunnen uitbreiden, maar dat is dan ook het enige puntje van kritiek. De locatie van het hotel is ideaal, met een 'dolmus' die elke minuut voor het hotel stopt en je binnen 7 minuten in het centrum brengt. Als je eerder uitstapt, ben je zelfs al bij het station van Kusadasi. Over de animatie kan ik geen uitspraak doen, aangezien we het hotel voornamelijk hebben gebruikt als slaap- en eetgelegenheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Dit hotel sprak me aan vanwege de knusse sfeer en intieme uitstraling, precies waar ik naar op zoek was. De rust in het hotel en aan het strandje was precies wat ik nodig had om te ontspannen. Houd er wel rekening mee dat er een flink aantal treden naar het strand leiden, wat een uitdaging kan zijn voor minder mobiele gasten. De all-inclusive formule was zeker de moeite waard, en de kamers waren eenvoudig maar met een prachtig uitzicht. Het restaurant, met een terras met een schitterend uitzicht, was een heerlijke plek om te dineren. Als je op zoek bent naar een ultramodern hotel met een overvloed aan eet- en drinkopties, dan is dit misschien niet de juiste keuze voor jou. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, ondanks enkele kleine onvolkomenheden die onvermijdelijk zijn in elke accommodatie. Hoewel de minibar op de kamer niet inbegrepen was, zou er dagelijks een fles water worden verstrekt, maar dit werd niet altijd nagekomen. Ook miste ik de kleine details zoals de versieringen op het bed die ik gewend ben van andere hotels. Ondanks deze minpuntjes heb ik een fantastisch verblijf gehad en kijk ik met plezier terug op mijn tijd hier. Ik ben van plan om in 2017 weer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

We hebben een geweldige en ontspannen herfstvakantie gehad in dit resort. De kamers zijn wel wat ouderwets ingericht, de badkamer is wat moderner maar helaas soms wel een nare geur. De airco liet wat te wensen over, maar gelukkig had dit weinig invloed in de herfst. Het uitzicht vanaf het balkon op zee was prachtig. De kamer werd elke dag keurig schoongemaakt. Het eten was naar Turkse normen prima. Voldoende variatie voor een week en altijd warm. Buiten werd er elke avond vers vlees bereid. In de ochtend kon je kiezen voor heerlijke omeletten met kaas, tomaat en ham. De all-in formule was goed verzorgd, en de cocktails waren ook erg lekker! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, vooral Emre sprong er echt uit! Het resort beschikt over 2 zwembaden. Het grotere zwembad had altijd muziek, terwijl het 'relax zwembad' wat kleiner was en heerlijk rustig. Met een paar treden naar beneden stond je op het kunstmatige strand met ligstoelen en parasols. Tijdens ons verblijf was er niet veel entertainment meer. Hartelijke groet, Manon & Stef.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen2

Met een groep van 4 volwassenen en 1 tiener verbleven we in dit hotel van 31/10/16 tot 6/11/16. De kamer 551 bood prachtige uitzichten en was ruim van opzet. Echter, kamer 748 bleek behoorlijk warm. Helaas maakte het hotel zich klaar voor de winter tijdens ons verblijf, wat betekende dat de buitenzwembaden gesloten werden, het strand leeggemaakt werd en veel faciliteiten, zoals pool- en beachbars, de snackbar, gameroom en animatie, niet beschikbaar waren. Daarnaast ontbrak het aan een patisserie en was het eten elke dag kariger, van mindere kwaliteit en weinig gevarieerd. Al met al was dit geen aanrader voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Dit hotel bevindt zich op een vredige locatie en biedt uitstekende faciliteiten. Met het handige Dolmus busje, dat direct voor de deur stopt, ben je binnen no-time en zonder hoge kosten in het levendige centrum van Kusadasi.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Prachtig verblijf Vriendelijke medewerkers Heerlijk dineren Met de lokale bus ben je zo in het levendige stadscentrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit hotel is echt een pareltje! Het personeel is ontzettend gastvrij en staat altijd voor je klaar. Het management is ook top. De kamers zijn brandschoon en het eten is divers en heerlijk. Met de dolmus ben je zo in het centrum, dus de ligging is perfect. Ik hoop dat dit hotel altijd zijn charme blijft behouden en dat het een plek van gezelligheid blijft voor iedereen die het bezoekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Al 40 keer zijn we naar Fantasia geweest, maar we merken dat de magie langzaamaan lijkt te vervagen. Het is spijtig om te zien dat de betovering minder lijkt te worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Eens maar nooit meer! Het eten was ondermaats, elke dag hetzelfde en lauw. De gasten bestonden voornamelijk uit Iraniërs en Arabieren, compleet bedekt bij het verwaarloosde zwembad. De discotheek is verdwenen en de eettafels, wc's en linnengoed lieten te wensen over. Ik adviseer sterk om je geld niet aan dit hotel te verspillen. Zelfs in Nederland zou dit hotel nog geen 2 sterren verdienen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Dit prachtige hotel is een waar paradijs met ontzettend gastvrije medewerkers. De culinaire ervaring is verrukkelijk en biedt voor ieder wat wils. De hartelijkheid richting kinderen is werkelijk hartverwarmend. Het animatieteam is van topklasse en weet op een fantastische manier de gasten te vermaken, vooral de kleintjes. Onze vakantie was ultiem genieten en gevuld met onvergetelijke momenten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Wees extra alert als je op de benedenverdieping verblijft en houd een oogje in het zeil voor je bezittingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen9

Het animatieteam was hartelijk en leuk. Helaas was het Engels van het hotelpersoneel niet optimaal. Er leek een voorkeur te zijn voor Albanezen en Arabieren, wat voor een ongemakkelijke sfeer zorgde. Het restaurantpersoneel leek vooral hen te assisteren, terwijl Europeanen minder aandacht kregen. Dit gaf ons niet het gevoel van welkom zijn. Het eten was saai en kon beter qua smaak. Over het algemeen was de ervaring niet positief en we raden dit hotel niet aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Al zes jaar lang bezoeken we deze plek en het blijft fantastisch. Hoewel er tijdelijk wat mindere momenten waren, hebben ze de boel flink verbeterd, zoals met de relaxpool en de balladebar. Er wordt nog steeds aan verbeteringen gewerkt, maar de hartelijke ontvangst bij aankomst geeft echt het gevoel van thuiskomen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en altijd behulpzaam, en de animatie is geweldig. Wij kunnen niet wachten om in september weer terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Een aantrekkelijke reisbestemming in de buurt van de levendige stad Kusadasi, met een handige Dolmushalte vlak voor de deur. De locatie is ideaal, met een prachtige tuin, fraaie zwembaden en een aangelegd strand met een betonnen pier. Jammer genoeg zijn er geen glijbanen aanwezig. Het hotel is enigszins gedateerd en kan wel een grondige renovatie gebruiken, gezien het al bijna 20 jaar oud is. Dit is duidelijk merkbaar aan de versleten badkamer, het tapijt op de kamers dat aan vervanging toe is en de verouderde liftcapaciteit die niet voldoet aan het aantal gasten van het hotel, wat resulteert in lange wachttijden voor de 8 verdiepingen tellende accommodatie. Voor gasten die op de achtste verdieping zitten, is de trap geen haalbaar alternatief. Airconditioning ontbreekt in de gemeenschappelijke ruimtes en de gratis wifi in de lobby laat te wensen over. Het buffetrestaurant biedt typische Turkse gerechten, met voornamelijk kip en kalkoen, maar een beperkte variatie aan fruit. De a la carte restaurants zorgen voor een aangename afwisseling, met drie keer per week gratis opties. Het ontbijt begint pas echt om 8u30, met eieren en pannenkoeken, maar er is geen vers geperst fruitsap beschikbaar. Aan het zwembad zijn wel heerlijke ijsjes, snacks en gebak verkrijgbaar. De bars zijn 24/7 geopend met onder andere Pepsi cola en lokale dranken. Het animatieteam levert overdag uitstekend werk met activiteiten zoals aquagym, waterpolo, darts en clubdans. Het avondentertainment bestaat uit drie ingehuurde acts per week, die goed zijn, terwijl de drie eigen producties geen indruk maken. Over het algemeen hebben we weinig geklaagd, maar we hebben in het verleden in Turkije al veel modernere hotels bezocht voor dezelfde prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

De beschrijving van de kamer kwam niet overeen met wat we verwachtten en wat ons was beloofd. Ondanks duidelijk te hebben aangegeven dat we een kamer met 3 normale bedden wilden en absoluut geen veldbed, bleek bij aankomst dat onze zoon geen bed had. Na herhaaldelijk klagen kregen we uiteindelijk een veldbed, maar met slechts een wit laken erop. Het hotel beweerde geen kamer met 3 normale bedden te hebben, terwijl andere gasten wel zo'n kamer hadden. Het beddengoed en handdoeken lieten ook te wensen over, met handdoeken die naar azijn roken en een gebrek aan voldoende handdoeken voor ons gezin. Het eten in het hotel was teleurstellend, met weinig variatie en vaak koud geserveerd. Het hotelpersoneel was onvriendelijk en onbehulpzaam, met uitzondering van enkele vriendelijke medewerkers. De animatie was matig en de attitude van het personeel liet veel te wensen over. Hoewel het zwembad schoon was, waren de regels verrassend streng en werd er weinig rekening gehouden met de behoeften van kinderen. Over het algemeen was de ervaring teleurstellend en het gebrek aan adequate oplossingen voor onze klachten droeg hier zeker aan bij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen3

Het personeel was onprofessioneel, de kamer was verre van wat we hadden verwacht op basis van de informatie van de touroperator. Het eten was van lage kwaliteit, niet zoals beloofd en de eetzaal was onverzorgd en onhygiënisch. Zelfs de borden en het bestek waren vies. Er liepen mieren over de koffiekoeken tijdens het ontbijt, wat echt onsmakelijk was. Ondanks meerdere pogingen om de airconditioning te repareren, bleef deze slecht werken. De reisleiding was niet behulpzaam en reageerde boos toen wij en andere gezinnen onze klachten uitten. Door de gebrekkige hygiëne zijn we allemaal ziek geworden, waarbij ikzelf zelfs voedselvergiftiging opliep. Het is onacceptabel dat we een hele jaar moeten sparen voor een vakantie en dan zo'n verschrikkelijke ervaring meemaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen6

De entree van dit hotel doet denken aan een duister horrorpaleis van Euro Disney, met overal tapijt en een gebrek aan licht. 's Ochtends ontbrak het aan vers brood en waren de tafels vies en plakkerig, zonder bestek in zicht. Het koffieapparaat was ronduit smerig en leek nooit te worden schoongemaakt, waardoor gasten zelf op zoek moesten naar glazen voor water. Het avondeten bracht weinig variatie en werd slecht aangevuld, terwijl warme dranken schaars waren. Zelfs gasten van verschillende nationaliteiten uitten hun klachten over de hygiëne en de onvriendelijke bediening. Hoewel de locatie ideaal was, op slechts vijf minuten van het centrum van Kusadasi en vlakbij een bazaar en winkelcentrum, ontbrak het aan informatie over deze bezienswaardigheden. 's Avonds was het donker en luidruchtig door de nabijheid van een drukke weg. De kamers werden dagelijks schoongemaakt, maar het tapijt zowel in de gangen als in de kamers was een minpunt. De animatie was teleurstellend door een gebrek aan zitplaatsen en tafels, terwijl het zwembad verschillende dieptes had, wat verwarrend kon zijn. Al met al zou dit hotel volgens ons maximaal drie sterren verdienen, als gasten eerlijk zouden kunnen beoordelen. Het hotel leek niet overeen te komen met de verwachtingen die reisorganisaties scheppen. Sorry.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Alles was perfect geregeld, de hotelmanager Haluk Ildiri was ontzettend vriendelijk en geweldig! Ik raad dit hotel ten zeerste aan aan iedereen. De animatie was top, mede dankzij Atef Fifi (Helmut). Dus, aarzel niet en boek een verblijf, je zult er geen spijt van krijgen. Wij komen volgend jaar zeker terug voor meer zon, cocktails, biertjes en feestjes!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Als je hier niet tevreden bent, kun je nergens tevreden zijn. Dit hotel is fantastisch! Het personeel is ontzettend vriendelijk en het animatieteam is echt top. Onze vakantie was geweldig en we zullen hier zeker weer naartoe gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik heb echt een fantastische vakantie gehad! De animatie was geweldig, vooral Erdal zorgde voor veel plezier tijdens het darwte. En Sam was ook heel gezellig en kwam gezellig een praatje maken. Natuurlijk zijn er altijd wel verbeterpunten, maar onze kamer werd elke dag schoongemaakt, de toiletten in het hele hotel waren schoon en het eten was goed, misschien een beetje eentonig, maar ja, dat hoort erbij als je voor all inclusive kiest. We zijn twee keer gaan eten in Kusadasi en het was geweldig. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam, niets was te veel voor hen. Over 8 maanden zitten we er alweer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging1
  • Voorzieningen5

Dit hotel ademt nostalgie met zijn antieke charme en unieke uitstraling. De kamers hebben een vast tapijt met karakteristieke vlekken die het verhaal van vele reizigers lijken te vertellen. De bedden zijn stevig en bieden een goede nachtrust na een dag vol avonturen. De badkamers hebben een retro vibe en verlangen naar een beetje liefdevolle aandacht, met een bad waarin je bijna kan wegzwijmelen en douchekoppen die hun beste jaren hebben gehad. Verwacht geen luxe toiletartikelen, maar genoeg schone handdoeken voor dagelijks gebruik. Het ontbijt biedt een variatie aan broodsoorten, zoete broodjes en een uitgebreide selectie aan jam en honing. De maaltijden zijn eenvoudig, maar voedzaam, met stoofpotjes die je doen denken aan huisgemaakte gerechten. Het fruitaanbod is divers, met verse seizoensvruchten en een overvloed aan heerlijke desserts. De koffieautomaat in de eetzaal heeft zijn leeftijd, maar schenkt nog altijd smaakvolle koffie. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Helaas is de WiFi alleen beschikbaar in de lobby en kan het soms wat traag zijn. Voor de sportievelingen onder ons: een flinke klim van ongeveer 100 treden brengt je naar het zwembad en het strand, wat zorgt voor een extra workout na al dat lekkere eten. Het animatieteam zorgt voor vermakelijke activiteiten en straalt positiviteit uit. De ligbedden bij het strand kunnen wel een poetsbeurt gebruiken, maar dat mag de pret niet drukken. Kortom, dit hotel is een unieke ervaring die je terugbrengt naar vervlogen tijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

De dienstverlening was top, het hotel is ruim en goed onderhouden, maar wel een beetje ouderwets. De kamers zijn keurig, maar aan de kleine kant. Het buffet is uitgebreid, maar bevat veel gelijkaardige gerechten. Naar mijn mening voldoet dit hotel zeker niet aan de Europese normen voor 5-sterren accommodaties zoals ik gewend ben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Opnieuw hebben we enorm genoten van onze vakantie hier! De animatie was fantastisch, met Fifi, Erdal, Eddy, Mido, Sam en Gaby die echt voor plezier zorgden. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en deed er alles aan om ons verblijf perfect te maken, van de schoonmakers tot het receptiepersoneel. We komen hier al 6 jaar en zien dat het hotel steeds beter wordt, wat een positieve ontwikkeling! Het voelt echt als thuiskomen, we kijken er al naar uit om in mei weer terug te komen

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Al 6 jaar lang maken we met veel plezier gebruik van de gastvrijheid van dit fantastische hotel. Het voelt als een tweede thuis, mede dankzij de warme en persoonlijke sfeer die het personeel creëert. Binnenkort wordt er zelfs een nieuw zwembad geopend, wat ons verblijf in april extra bijzonder zal maken. Dit hotel heeft een speciaal plekje in ons hart en we kijken er elk jaar opnieuw naar uit om hier te verblijven. Het is voor ons absoluut een tophotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Geweldige ervaring in dit hotel! Het personeel was vriendelijk en zorgde ervoor dat ik me helemaal thuis voelde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Fantastisch hotel met geweldige medewerkers, heerlijk divers eten en leuke animatie. Ondanks dat ze momenteel aan het renoveren zijn, stoort dit mij totaal niet. Ik kom hier al zeven jaar en keer op keer voelt het als thuiskomen; iedereen kent ons hier inmiddels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

De locatie is absoluut perfect!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Prachtig hotel met een nieuw zwembad en stijlvolle vloerbedekking in zowel de kamers als de gemeenschappelijke ruimtes. De culinaire opties zijn divers, hoewel het eten soms iets warmer mag zijn. Een absolute hoogtepunt was het entertainment verzorgd door de energieke Erdal en Mido! Ze zetten zich echt in om ervoor te zorgen dat alle gasten een geweldige ervaring hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

De accommodatie is uiterst gastvrij en streeft altijd naar verbetering. Onlangs is het zwembad vernieuwd en het personeel is bijzonder vriendelijk. De animatie is leuk en het eten is prima. Dit verblijf voelt als een tweede thuis, waardoor wij hier al 7 jaar met plezier terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt geweldig! Alles is tot in de puntjes verzorgd en brandschoon. De entertainment is fantastisch; ze organiseren allerlei leuke activiteiten en stralen enthousiasme uit! Het personeel is ook geweldig: altijd met een glimlach op hun gezicht en enorm vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is fantastisch! Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. De kamers zijn brandschoon en worden dagelijks goed bijgehouden, ook rondom het zwembad. Het animatieteam is geweldig, niet opdringerig maar altijd gezellig. Ik kom hier al 7 jaar lang twee keer per jaar en het voelt echt als thuiskomen. Bovendien zijn ze bezig met renovaties, wat het alleen maar beter maakt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastische ervaring in dit gezellige en gastvrije hotel! De sfeer is heerlijk ontspannen en het animatieteam is top. Het personeel is ontzettend vriendelijk, zowel in de bars als in het restaurant. De kamers zijn prachtig schoon en het eten is verrukkelijk! Ik kan niet wachten om in september alweer voor de vierde keer terug te keren. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Dit aangename hotel biedt comfortabele kamers en een gastvrije service. Het heerlijke buffet en het indrukwekkende zwembad met een diepte van 3,50 meter zijn absolute pluspunten. Het enthousiaste animatieteam zorgt voor volop vermaak. Elke dag worden de kamers netjes schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bovendien is de ligging van het hotel ideaal, met een schilderachtig winkelcentrum op loopafstand van het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt top! Het animatieteam was geweldig en zorgde voor veel plezier. We kunnen niet wachten om volgend jaar weer terug te komen. Het eten was heerlijk en het hotel was brandschoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Helaas voldeed het verblijf niet aan mijn verwachtingen. Het hotel was gedateerd en het eten werd elke dag herhaald. Het zogenaamde strand was teleurstellend, bestaande uit een betonnen plaat bedekt met wat zand, bereikbaar via een roestig zwembadtrapje dat loszat. De toegang tot de pier was beperkt en de weg daar naartoe was hobbelig en gevaarlijk. Op de pier waren er zelfs grote gaten waar je zo in de zee kon vallen. De strandbar was vaak gesloten en de zwembaden sloten al om 19.00 uur. In het restaurant ontbrak airconditioning en de service liet te wensen over, met onoplettend personeel dat verkeerde bestellingen bracht of vergat. De hotelkamers waren simpel en ouderwets, en de bedden waren oncomfortabel hard. De omgeving bood weinig vermaak en ik vond dat mijn geld niet goed besteed was. Het was een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

We hebben volop genoten van ons verblijf in dit fantastische hotel. Het eten en drinken waren uitstekend en zorgden voor een geweldige ervaring. We hebben heerlijke cocktails gedronken en genoten van goede koffie om onze innerlijke behoeften te voldoen. Alles was tot in de puntjes verzorgd en we hebben een ontzettend gezellige tijd gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging4
  • Voorzieningen6

Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik voel me verplicht om deze feedback te delen zodat anderen op de hoogte zijn van mijn ervaring hier: 1. Teleurstellend genoeg is er geen strand aanwezig op deze locatie. Dit kan een groot minpunt zijn voor groepen met niet-zwemmers of kleine kinderen. Het betonnen platform en het zwembad boden niet de gewenste ervaring die we zochten. 2. De animatie in dit hotel is oorverdovend en de geluidsisolatie van de kamers is onvoldoende. De boxen zijn op een onhandige plek gericht, waardoor rustig slapen vrijwel onmogelijk is. Als je op zoek bent naar een rustige vakantie, dan moet je hier niet zijn. 3. Ondanks de bewering van 5-sterrenwaardigheid, voelde de ervaring meer als een mix van culturen en gewoonten, waaronder luide muziek die sommige gasten geweldig vonden, maar niet iedereen kon bekoren. 4. De kamers werden niet altijd grondig schoongemaakt en het vereiste vaak herhaaldelijk verzoeken om dit wel te laten doen. 5. Tot overmaat van ramp, was wifi op de kamers niet inbegrepen en diende er extra voor betaald te worden. De enige positieve punten waren het eten, de kamers en het uitzicht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Als je graag wilt ontspannen op een prachtige locatie aan zee, dan is dit hotel niet de juiste keuze. Hoewel het hotel beweert een strand te hebben, is dit eigenlijk een teleurstelling. Het zogenaamde "strand" is slechts een betonnen oppervlak bedekt met een dun laagje zand, gelegen aan een dijk met vervallen trappen en zwerfhonden. De animatie in het hotel is matig, met luide muziek die de hele dag doorgaat. Zelfs bij het zwembad of op het betonnen platform aan zee is er geen rust te vinden vanwege geluidsoverlast van het naburige hotel en zijn kleine zwembad. Bovendien kan je 's nachts niet echt van een goede nachtrust genieten vanwege het lawaai dat doordringt tot in je kamer. Echter, het eten in het buffetrestaurant is wel een lichtpuntje in deze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Ik heb een fantastische tijd gehad tijdens mijn verblijf. Het eten was gevarieerd en elke dag werd er iets nieuws geserveerd. Het uitzicht vanaf het zwembad en het strand was geweldig en alles was goed schoon gehouden. Mijn kamer werd elke dag keurig opgeruimd en netjes achtergelaten. Het enige minpuntje was dat de drinkopties wat beperkt waren met alleen cola, fanta en water beschikbaar. Desondanks heb ik enorm genoten van mijn vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Ons huidige verblijf in dit hotel is fantastisch. Het menu is gevarieerd en smaakvol, zelfs na twee weken hebben we er nog geen genoeg van gekregen. De kamers zijn ruim, met prachtig uitzicht op zee en brandschoon. Een minpunt is dat het merendeel van het personeel weinig Engels spreekt, wat het lastig maakt om met hen te communiceren. Dit is jammer, want de service is verder uitstekend. Er is geen strand aanwezig, maar wel een steiger van beton. Hierdoor loop je meteen de zee van 1,5 meter diep in, wat een beetje zwemmen zeker een must maakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

Dit hotel doet denken aan de tijd van welleer, maar niet op een goede manier. Het interieur is verouderd en versleten, alsof het sinds de jaren '80 niet meer is aangeraakt. De tapijten op de kamers vertonen vieze vlekken en de muren zijn al even smoezelig. Het eten wordt geserveerd op een temperatuur die beter thuis in de koelkast past, en het bestek is soms twijfelachtig schoon. De frisdranken en vruchtensappen zijn mierzoet en merkwaardig, verre van gekoeld. Zelfs een simpel glas water is lauw. De tafels zijn plakkerig en het schoonmaken met vuile doekjes maakt het er niet beter op. Het uitzicht biedt slechts half zeezicht en een afgebladderde gevel van een oud gebouw. Een lichtpuntje is de afwezigheid van spinnenwebben en het redelijk vriendelijke personeel. Na vele hotelbezoeken in Turkije kunnen we met zekerheid zeggen dat we hier nooit meer zullen terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

Het valt me op dat sommige opmerkingen hier totaal niet overeenkomen met onze ervaring. Wij hebben hier een geweldige tijd en zijn helemaal weg van deze plek. Sommige mensen lijken overal wel iets op aan te merken te hebben! Het eten is heerlijk, het entertainmentteam doet ontzettend hun best om iedereen te vermaken. Natuurlijk zijn er altijd verbeterpuntjes, maar dat mag de algehele ervaring niet verpesten. Dus ik begrijp niet waarom er zo negatief wordt geschreven over dit hotel. Wij genieten volop en raden anderen zeker aan om hier hun vakantie door te brengen! Groetjes van tevreden gasten uit Nijmegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Dit hotel is echt top! Er is geen handdoekje-leggen-gedoe, het eten is verrukkelijk, de cocktails zijn heerlijk en de animatie is geweldig. De kamers zijn gewoon prima. En als je klaagt over de muziek bij het zwembad, kun je gewoon naar het tweede zwembad gaan waar het rustiger is. Ook wist je van tevoren dat er muziek bij het strand zou zijn! Op loopafstand is een leuke bazaar met goede prijzen en verkopers die niet opdringerig zijn. Kortom, een fantastisch hotel! Oh, en voor 10 euro per week heb je overal wifi-bereik.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Dit hotel was echt top, maar eerlijk gezegd waren de frietjes een beetje teleurstellend (niet krokant genoeg). Gelukkig maakten het prachtige uitzicht en de centrale ligging veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt een pareltje met een geweldig team, voortreffelijk eten en prachtige kamers. Ze zijn momenteel bezig met het upgraden van de kamers om hun 5-sterrenstatus nog meer eer aan te doen. Het eten is een ware traktatie en het aanbod is zeer divers. Na 7 jaar voelt dit als ons tweede thuis, maar voor velen is het al veel langer een geliefde plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Ik was zeer tevreden over dit hotel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het eten en drinken waren van uitstekende kwaliteit. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is absoluut fantastisch! De kamers zijn prachtig en bieden een adembenemend uitzicht op zowel de zee als de bergen. Het personeel is ontzettend gastvrij en de service is uitstekend. Het eten is om van te smullen, zeker gezien onze eerdere ervaringen in Turkije. Ook de zwembaden zijn schitterend en er zijn genoeg ligbedden voor iedereen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een geweldig hotel! Het eten en drinken zijn van uitstekende kwaliteit en er zijn voldoende ligbedjes beschikbaar. Het enige minpuntje is dat er niet veel winkels in de directe omgeving zijn, maar gelukkig is er een klein overdekt winkelcentrum op slechts 300 meter afstand. Voor een bezoek aan het centrum van Kusadasi kun je een taxi nemen voor 6 euro of de dolmus voor slechts 1 euro. Ik ben zeker van plan om hier weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

De accommodatie bevindt zich op een afgelegen locatie, ver weg van de drukte van de stad. Desondanks biedt het een prachtig panoramisch uitzicht en heerlijke rust. Het eten is voortreffelijk en het personeel is zeer gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8

Het hotel oogt prachtig en heeft een goede ligging bij het zwembad, met comfortabele ligbedden eromheen. Helaas mist het wat gezelligheid, vooral in de namiddag bij het zwembad, waar een echte bar met zithoek ontbreekt. Ook 's avonds ontbreekt die sfeer naar onze mening. De animatie is de hele dag door actief bezig, wat leuk is. Het eten is over het algemeen prima, maar er zijn punten die verbeterd kunnen worden. Zo worden bij het ontbijt spiegeleieren/omeletten uit een opwarmbak geserveerd in plaats van vers gebakken voor elke gast, wat jammer is. De Turkse pizzabakker staat weggestopt achterin de eetzaal, terwijl hij juist meer centraal aanwezig zou moeten zijn. De kamers zijn schoon en netjes. Op slechts 7 minuten lopen is er een bazaar en op 17-20 minuten lopen een groot winkelcentrum, wat goed te doen is. Voor een bezoek aan het centrum van Kusadasi kun je een taxi nemen voor ongeveer €7. Gedurende de hele dag kun je snacks eten. Er is 24-uursservice in het hotel bij één bar, dus je kunt altijd drankjes krijgen. Het Long Beach strand is op loopafstand, maar het is wel even een stukje lopen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service5
  • Verzorging6

Het hotel heeft een wat gedateerde uitstraling, hoewel het eten van goede kwaliteit was. Helaas leek het personeel niet meer zo gemotiveerd als voorheen. Gelukkig bevindt zich op loopafstand een charmante bazaar, waar op woensdag een levendige markt plaatsvindt in het centrum. Al met al was het verblijf in orde, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Verzorging7

Als iemand met M.S. en mobiliteitsproblemen was ik teleurgesteld in de ontoegankelijkheid van dit hotel voor rolstoelgebruikers. De lift naar het strand was buiten werking en de steile afritten maakten het bijna onmogelijk om mezelf voort te bewegen met mijn rolstoel. Zelfs met de hulp van mijn zoon was het lastig om bij bepaalde faciliteiten te komen, zoals het amfitheater en het tweede zwembad. Er waren wel wat af- en opritten, maar deze waren niet bruikbaar voor een rolstoelgebruiker alleen. Helaas was de reactie op mijn klacht niet bevredigend, met de opmerking dat ik toch bij het zwembad kon liggen als alternatief. Het hotel was zeker niet zo rolstoelvriendelijk als gehoopt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Ons verblijf was aangenaam in een prachtig hotel met een schone omgeving en heerlijk eten. We waren er eind april, begin mei, maar helaas was er geen entertainment. Andere hotels in de buurt hadden wel muziek, wat het 's avonds wat levendiger maakte. Overdag was het fijn relaxen bij het zwembad, maar de avonden waren nogal saai doordat er geen muziek was in de bar. Dit was onverwacht voor een all-inclusive hotel. Ondanks dat hebben we toch genoten van een mooie vakantie, mede door de goede ligging van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Een aangenaam verblijf gehad in dit hotel met comfortabele kamers en gastvrij personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel was een geweldige ervaring! Het personeel was ontzettend gastvrij en altijd bereid om te helpen, het eten was heerlijk en divers, en de kamers waren prachtig. Er was genoeg te doen dankzij de animatie, wat vooral leuk was voor mijn 9-jarige zoon. We hebben 5 onvergetelijke dagen gehad en de naam van het hotel zegt het al: het was echt fantastisch! Ik kan het zeker aanbevelen en we gaan zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Elf jaar geleden waren we voor het laatst op bezoek geweest en bij terugkomst leek het alsof de tijd had stilgestaan en de invloed van de jaren duidelijk zichtbaar was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Na vele hotels in Turkije te hebben bezocht, kan ik met zekerheid zeggen dat dit hotel een enorme tegenvaller was. Fantasia De Luxe Hotel Kusadasi mag dan wel aan zee liggen en er prachtig uitzien van buiten, maar van binnen laat het flink te wensen over. De kamers hebben een ouderwetse uitstraling en overal in het hotel is duidelijk te zien dat renovatie broodnodig is. De vloeren in de kamers zijn vies en vertonen vlekken, net als de muren. Het eten is telkens lauw en eentonig, waardoor het al snel gaat vervelen. De bedden zijn zo hard als de grond zelf, waardoor een goede nachtrust ver te zoeken is. Het feit dat je moet betalen voor WiFi in een zogenaamd 5-sterrenhotel is ronduit teleurstellend, al is het alleen gratis in de lobby. De drankjes worden slecht gemixt en smaken vaak naar poeder met water en suiker. Bovendien is het onhandig dat er maar één 'sleutel' beschikbaar is voor een gezin, in de vorm van een stuk plastic met een chip erin.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

We zijn net terug van ons verblijf op 21 september en hebben echt genoten van alles wat het hotel en de omgeving te bieden hadden. Voor ons allemaal was het geweldig: het personeel was zeer vriendelijk, het eten was heerlijk en de kamer was ook top. Zeker een plek waar we graag nog eens naartoe zouden willen gaan. Op naar de volgende keer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Verzorging4
  • Voorzieningen8

Dit hotel heeft de tand des tijds niet doorstaan, ik ben er al zeven keer geweest en het lijkt alsof er in 20 jaar niets veranderd is. Het heeft een ouderwetse uitstraling en hoewel het redelijk schoon is, kan het zeker beter. Het eten is eentonig en lijkt altijd hetzelfde te zijn. Nieuwe bezoekers zouden onder de indruk kunnen zijn en denken dat het een luxe ervaring is, maar voor ons mag het woord 'luxe' wel geschrapt worden uit de naam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Het hotel heeft zeker potentie, maar kan wel een update gebruiken wat betreft het meubilair. De kamers worden keurig schoongehouden, met dagelijks nieuwe handdoeken en lakens die om de paar dagen worden vervangen. Hoewel het eten smakelijk was, had het wel wat gevarieerder gemogen. Al met al klopt de verhouding tussen prijs en kwaliteit wel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Dit hotel heeft mijn hart gestolen met zijn prachtige ambiance en uitstekende service. De diverse culinaire opties hebben mijn smaakpapillen verwend. Het personeel was niet alleen vriendelijk maar ook zeer behulpzaam, waardoor ons verblijf onvergetelijk was. Ik kan nu al niet wachten om weer terug te keren en ben stiekem al aan het plannen voor volgend jaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Op slechts 5-10 minuten met de dolmus van Kusadasi vandaan bevindt zich dit hotel, met een handige bushalte recht tegenover de ingang. Hoewel het hotel wat ouderwets oogt, is het keurig onderhouden. De maaltijden zijn van goede kwaliteit, maar neigen naar herhaling. Voor de lage prijs die we hebben betaald voor onze reis, is de verhouding tussen prijs en kwaliteit zeker in orde. Op dit moment heerst er een prettige rust in het hotel, al kan ik me voorstellen dat het tijdens het hoogseizoen behoorlijk druk kan worden. De aanwezigheid van livemuziek bij het zwembad voegde een leuke sfeer toe, maar wie op zoek is naar meer rust kan terecht bij het kleinere zwembad. Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Hoewel onze kamer gedateerd was, was deze wel schoon en netjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het hotel heeft een gemiddelde uitstraling en kan wel wat opknapwerk gebruiken. De locatie is echter gunstig en het personeel is vriendelijk. Helaas scoort het animatieteam erg laag; vooral voor jonge kinderen is er weinig vermaak. De kidsdisco duurt slechts 8 minuten, met elke avond dezelfde 5 nummers en begint vrij laat om 21.00 uur. Het eten is redelijk, maar niet bijzonder. Soms is het beter om buiten de deur te eten voor de afwisseling. De airconditioning wordt centraal geregeld en werkt wisselend. Gelukkig is de temperatuur in mei 's avonds koel en kun je de balkondeur openen. Let op dat het hotel aan een drukke weg ligt, dus met open deuren slapen kan wat geluidsoverlast veroorzaken. Al met al zou ik dit hotel eerder als 4-sterren beoordelen dan als 5-sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar de kamers zijn wat aan de kleine en verouderde kant. De bedden zijn redelijk comfortabel, en de zwembaden zijn in orde. Helaas is het strand moeilijk bereikbaar via een trapje, wat teleurstellend kan zijn voor strandliefhebbers. Hierdoor zijn de zwembaden vaak overvol. Al met al was het een ervaring waar ik niet snel voor zou kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Mijn vakantie was heerlijk! Het hotel was oké, maar kan wel wat vernieuwing gebruiken. De meubels zijn wat gedateerd en een opknapbeurt zou niet misstaan. Het douchen in het hoge bad was voor mij lastig vanwege mijn mobiliteitsproblemen, maar gelukkig konden we na een dag verhuizen naar een aangepaste kamer. Het personeel was ontzettend behulpzaam en dat maakte ons verblijf echt top! Het eten was ook verrassend goed. Normaal hoor je vaak dat het eten eentonig is, maar hier was juist veel keuze. Het zwembad was ook heerlijk, er was een levendig zwembad met muziek en animatie, maar ook een rustiger zwembad zonder muziek. Handig dat er een lift naar het strand was, alleen was het niet helemaal duidelijk dat je vanaf het laagste punt van het hotel nog een flinke trap moest nemen naar het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De foto's op de website tonen een gedateerde aanblik die niet meer recht doet aan de werkelijkheid. Hoewel de binnenkant en de kamers in orde zijn, is de buitenkant duidelijk aan vernieuwing toe. Vooral de pier, die op de foto's als hoogtepunt wordt getoond, is sterk verouderd. Het is jammer dat de gebruikte beelden zo gedateerd zijn. Ik heb ook enkele Youtube-filmpjes bekeken die recent leken te zijn geplaatst, maar in werkelijkheid bleken ze al 5 of 6 jaar oud te zijn. Dit wekt geen vertrouwen voor een herhaalbezoek.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl