ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Day

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Het animatieteam zorgt voor een vrolijke sfeer en het prachtige uitzicht is adembenemend. Alle kamers bieden een panoramisch zicht op de zee, wat zorgt voor een onvergetelijke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb van 30 september tot 7 oktober doorgebracht in Golden Day en ik heb een fantastische tijd gehad. Het is absoluut een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een betaalbare vakantie vol plezier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een fantastische vakantie was dit! We hebben zo genoten van de warme sfeer en het heerlijke eten. De mensen waren ontzettend aardig en gastvrij. Kortom, het was geweldig! We komen volgend jaar zeker terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

De kamer was wel opgeruimd, maar kon wel een opfrisbeurt gebruiken. Helaas kon de airconditioning de hitte niet aan, wat zorgde voor een benauwde sfeer. Het bad oogde keurig, maar helaas ontbrak er een stop, dus was douchen de enige optie! Onze ervaring met het eten was teleurstellend; het ontbijt was in orde, maar de andere maaltijden lieten te wensen over. Vooral veel kipgerechten en voornamelijk gericht op Turkse en Oost-Europese gasten. Misschien was de prijs redelijk, maar achteraf hadden we liever meer betaald voor een betere accommodatie. Gelukkig was het zwembad wel leuk en was het centrum gezellig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Geweldig personeel dat erg vriendelijk is, een nette en mooie locatie met zeer ruime kamers. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Bij onze aankomst midden in de nacht konden we geen fles water aanschaffen en moesten we naar de dichtstbijzijnde supermarkt. Eenmaal op onze kamer aangekomen, werden we begroet door een bad waarvan de verf afbladderde, een loszittende wc-bril en een balkondeur die niet op slot kon. Het geluid van de deur die dichtging was oorverdovend en de koelkast produceerde een constant storend geluid. Het zwembad was prachtig, maar het snackaanbod was zeer beperkt en repetitief. Bovendien eindigde het all-inclusive arrangement al om 23.00 uur, wat betekende dat de bar ook sloot en er geen optie was om iets te kopen, zelfs niet tegen betaling. Opmerkelijk was het feit dat een kussen voor op de ligbedden bij het zwembad apart moest worden betaald. De grootste teleurstelling was de openluchtdisco die elke nacht tot 4 uur 's ochtends doorging, terwijl onze balkondeur niet kon worden afgesloten en we werden gestoord door het lawaai. Bovendien was er niets in de reisgidsen vermeld over het feit dat het hotel aan een steile weg naar de boulevard lag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Zoals eerder vermeld, maakte ik op 19 juni een zelfstandige reis naar Hotel Golden Day zonder de hulp van een reisorganisatie. Het was een geweldige ervaring! Het voelde meteen vertrouwd. De eigenaar was gastvrij, net als Mustafa en Ufuk. De kamers waren schoon, het zwembad was fris, het eten was verrukkelijk en het uitzicht was adembenemend. Ik ga nooit meer met een reisorganisatie op vakantie, maar in september keer ik zeker terug naar Hotel Golden Day.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Al jarenlang bezoek ik regelmatig deze plek, soms zelfs twee keer per jaar. De prijs-kwaliteitverhouding is hier echt top. Het is misschien geen luxe 5-sterrenhotel, maar daarvoor moet je dan ook ergens anders zijn. Ik heb nog nooit slecht voedsel meegemaakt, en onze kamer wordt altijd goed schoongemaakt. Het personeel is altijd behulpzaam, maar wij tonen ook altijd respect voor hen. Het viel me tegen toen ik Nederlandse toeristen in het Nederlands het personeel hoorde uitschelden. Ik heb toen even in het Turks vertaald wat ze aan het zeggen waren. Ga hierheen zonder touroperator. Boek je eigen vluchten en hotel, en ze zullen je zelfs ophalen in Izmir. Dat is pas echte service!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6

Wij hebben onlangs 9 dagen doorgebracht in dit hotel en zijn van plan om hier zeker weer terug te keren. De service was uitstekend, met dagelijkse verwisseling van handdoeken en beddengoed en uiterst vriendelijk personeel. Het eten was verrukkelijk en redelijk gevarieerd, met gerechten als pasta, rijst, kip, vis en een assortiment aan salades. Het ontbijt was goed verzorgd met een selectie van verse broodsoorten en diverse soorten beleg. De kamers vanaf de tweede verdieping bieden een adembenemend uitzicht over de haven en de zee. Een handige dolmus stopt vrijwel voor de deur en brengt je in enkele minuten voor slechts 1,5 lira (ongeveer 75 cent) naar het gezellige centrum van Kusadasi. Kortom, een uitstekend hotelervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Bij aankomst in het hotel, dat mijn vriend al eerder had bezocht, waren we teleurgesteld. De kamers waren niet geweldig en het eten bestond voornamelijk uit fastfood. We kregen een vreemde kamer toegewezen op de eerste verdieping, met een achterdeur die niet op slot kon en een lekkende koelkast die de vloer doorweekte. Na aandringen kregen we uiteindelijk een andere kamer via de reisorganisatie, omdat het personeel slecht Engels sprak en niet erg behulpzaam was. Het internet dat we voor twee uur hadden gekocht om voetbal te kijken, werkte niet en we kregen ons geld niet terug. Tijdens ons verblijf zagen we geen patat, de kok liep rond in een joggingbroek en slippers en we hebben geen enkele maaltijd in het hotel genuttigd vanwege de slechte ervaringen. We zagen zelfs twee kakkerlakken. Al met al was de kwaliteit van het hotel in de afgelopen twee jaar duidelijk verslechterd. Kortom, dit hotel is zeker geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Tijdens mijn verblijf waren er weinig Nederlandse gasten aanwezig, vooral Engelse en Russische bezoekers. Het viel me op dat niemand gedurende mijn 8-daagse verblijf met mij heeft gesproken. Desondanks vond ik dat de kamers, het eten en de locatie van goede kwaliteit waren in verhouding tot de prijs die ik heb betaald. Bovendien, wie krijgt er thuis nou vier verschillende soorten vlees of groente voorgeschoteld?

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl