ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Appartement Melis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8

Appartement Melis is een charmante en knusse plek om je vakantie door te brengen. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat gasten zich op hun gemak voelen. De manager, Ali Güzhan, kan goed Nederlands en staat bekend om zijn uitspraak "Doe is normaal man". De kamers worden goed onderhouden en het strand is exclusief voor gasten van Melis, inclusief de beschikbare ligbedden. Het restaurant serveert heerlijke en gevarieerde gerechten. Op slechts 150 meter afstand is een winkeltje met een zeer vriendelijke eigenaar voor al je benodigdheden. Kortom, voor een plezierige en ontspannen vakantie is Melis Appartementen in Kusadasi de place to be.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7

We hebben een bezoek gebracht aan Melis Hotel Kusadasi en waren aangenaam verrast door de serene sfeer die er heerste. De inrichting was sfeervol, er klonk rustgevende muziek en het uitzicht vanuit zowel het zwembad als het restaurant was adembenemend. Het kleine hotel heeft een fantastische gastheer, Orhan Moran. Met een uitstekende menukaart is dit een perfecte uitvalsbasis voor verkenningstochten in de omgeving. Een absolute aanrader voor gasten die op zoek zijn naar een plek zonder animatieteams en de bijbehorende drukte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Na een fantastisch verblijf in Melis Apart Hotel vorig jaar, was mijn recente ervaring een regelrechte nachtmerrie. Vanaf het moment van aankomst liep alles mis. Onze geboekte familiekamer bleek dubbel geboekt te zijn, waardoor we verspreid over verschillende kamers moesten verblijven. De manager reageerde vijandig op onze klachten en het bleek dat onze kamer die week al vier keer was verhuurd terwijl er maar één familiekamer beschikbaar was. Uiteindelijk deelden we twee tweepersoonskamers en sliep mijn zoon op een matras op de vloer. Gelukkig heeft de touroperator ons goed geholpen met een schadevergoeding. Hoewel het hotel pas drie maanden open was, kampte het al met tal van problemen, zoals niet sluitende deuren, kapotte douchekoppen en een vies zwembad. Gelukkig waren de obers Ohran en Burak geweldig, maar het management liet te wensen over. De eigenaresse had duidelijk geen kaas gegeten van het runnen van een hotel en gastvrijheid. De sfeer was ver te zoeken, met de hele dag door jazzmuziek en peperdure flessen wijn. Sinds de eigenaresse Sevda vertrokken is, voelt Melis niet meer hetzelfde aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Kindvriendelijkheid9

Vorig jaar hadden we ook een positieve ervaring bij het boeken van dit hotel, dus besloten we opnieuw via dezelfde touroperator te boeken. Helaas begon ons verblijf dit keer meteen met problemen. Ondanks dat we voor een kamer met zeezicht hadden geboekt voor 4 personen, kregen we bij aankomst 's avonds laat een 2-persoonskamer in een bijgebouw met 2 extra bedden zonder beddengoed. De afstandsbediening van de airconditioning ontbrak ook nog. Nadat ik bij de receptie had geklaagd, kreeg ik de manager aan de lijn die me een week geleden al had verzekerd dat alles geregeld was. De volgende ochtend hebben we contact opgenomen met de hostess van de touroperator en zij bood ons een ander hotel op een berg aan of de mogelijkheid om bij te betalen voor een extra kamer. Hier gingen wij niet mee akkoord, we wilden gewoon de kamer met zeezicht in het hoofdgebouw waarvoor we hadden geboekt. Na veel gedoe kregen we pas op de derde dag 2 kamers in het hoofdgebouw toegewezen. Ook andere gasten klaagden over verkeerde kamers en het feit dat het hotel kamers verhuurt aan lokale Turken die langskomen. De manager, Jasmine, was niet bepaald gastvrij. Het ontbijt was matig en vaak al voor 10 uur op. De kamers waren wel schoon en het hotel was recent gerenoveerd. Voor ons was dit de laatste keer dat we hier verbleven!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs heeft Melis, gelegen direct aan de kust, de transformatie ondergaan van een appartementencomplex naar een hotel voor deze winter. De nieuwe look is eigentijds en zeer stijlvol. Het personeel is gastvrij en staat altijd klaar om te helpen. Ze doen hun uiterste best om ervoor te zorgen dat je een prettig verblijf hebt. Het ontbijt is simpel maar lekker, en in het restaurant kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. De kamers worden regelmatig schoongemaakt, wat zorgt voor een frisse en opgeruimde sfeer. Kortom, Melis is absoluut een aanrader voor een geslaagd verblijf aan zee deze winter.





© 2007-2024 ReisChecker.nl