ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Vakantiewoning Pigale Panorama

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Mijn partner en ik verbleven in augustus in dit knusse hotel, voor een paar weken. Het is misschien klein, maar het personeel is geweldig en heel vriendelijk. Ze doen echt hun best om het verblijf aangenaam te maken. Het uitzicht vanuit het restaurant is prachtig en als je een kamer aan de voorkant hebt, is het lekker rustig. Er is wel een steile heuvel te beklimmen om bij de haven te komen, maar dat is het waard, want het is daar erg gezellig. Kortom, mijn vakantie was geweldig en de kamers waren brandschoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Een charmant driesterrenhotel dat zijn gasten een aangenaam verblijf biedt, hoewel het niet de luxe van een vijfsterrenhotel evenaart. Het personeel is uiterst vriendelijk en de kamers zijn netjes en doordacht ingericht. Je vindt een kleine verrassing en prachtig gevouwen handdoeken op je bed. Het ontbijt en de lunch zijn goed, maar het diner laat soms te wensen over met gerechten die niet altijd warm geserveerd worden. Helaas is het zwembad niet verwarmd. Al met al heb ik genoten van mijn verblijf, maar voor gasten met hoge eisen is het wellicht de moeite waard om iets meer te besteden aan accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Tussen 3 en 10 juli 2007 verbleven we in Pigale Panorama en we waren aangenaam verrast. Ondanks de steile weg naar beneden, beland je bij een prachtige jachthaven. De kamers zijn misschien wat aan de kleine kant, maar wel brandschoon en voorzien van comfortabele bedden. Het personeel is ontzettend vriendelijk en maakt het verblijf erg gezellig. Het eten daarentegen liet wat te wensen over; in de ochtend oud brood en weinig keuzes in de avond. Maar goed, wat mag je verwachten van een 3-sterren hotel? De prijs is er dan ook naar. Gelukkig is er de mogelijkheid om uit eten te gaan in de stad, waar bij Saray heerlijke opties te vinden zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9

Wij hebben hier een fantastische vakantie van 2 weken gehad! Alles was keurig en schoon, en het personeel was echt geweldig. Ondanks lange dagen en weken tegen een laag salaris, bleven ze vriendelijk, attent en vrolijk. Het eten was gewoon goed, niet uitzonderlijk, maar prima. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. We hadden niet zoveel kwaliteit verwacht voor deze prijs. Wij geven het hotel een welverdiende 8 voor de service, het personeel, de locatie en de kamers. Wie beweert dat er voor dit geld iets beters te vinden is, vertelt onwaarheden! Het is gewoon een knus, gezellig en goed georganiseerd hotel. En trouwens, die verhalen over aangelengde frisdrank kloppen niet! Het komt rechtstreeks uit de post-mixinstallatie, dus complete onzin. En ja, de bar is tijdens het avondeten gesloten vanwege beperkt personeel, wat bijdraagt aan de lage prijs. Wat willen we eigenlijk nog meer?! Oh wacht, we zijn Hollanders, bijna vergeten ;-) Groetjes Chris & Jo.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt top! Eventuele klachten worden snel opgelost en de kamers worden goed schoongemaakt. Het eten is ook geweldig, vooral met het all-inclusive arrangement waarbij elke keer weer nieuwe gerechten te vinden zijn. Er is veel variatie, maar wees wel op tijd in het restaurant, want de toetjes vliegen de deur uit doordat de Engelsen altijd met volle borden terugkeren naar hun tafel. Gelukkig is de locatie ideaal, met de mogelijkheid om snel naar het centrum te gaan met het openbaar vervoer. Een absolute aanrader is de herenkapper in de buurt, waar je niet alleen een goede knipbeurt krijgt, maar ook kunt genieten van een professionele oorhaarwax-behandeling. Kortom, een heerlijk verblijf gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6

Onlangs zijn we teruggekeerd van onze trip naar Kusadasi en we hebben er een fijne tijd gehad. Het hotel is gemakkelijk te voet bereikbaar, maar je kunt ook voor slechts 1 euro een dolmus nemen die vlak voor het hotel stopt. Het restaurant biedt een prachtig zeezicht, net zoals veel van de kamers. Het enige minpunt is dat het hotel volledig van marmer is gemaakt, waardoor het wat gehorig kan zijn. De kamer was echter keurig! Ruim en schoon, en de handdoeken werden drie keer per week vervangen. Het eten voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen, wellicht omdat het niet helemaal onze smaak was. Gelukkig was er wel een ruime keuze aan salades. Als het eten je echt niet bevalt, kun je, net zoals wij de volgende keer zullen doen, gewoon een app nemen en elke dag uit eten gaan om zelf te kunnen kiezen! Het personeel is erg vriendelijk, hoewel niet iedereen even goed Engels spreekt. Toch lukt het, met een beetje geduld, om een gesprekje aan te knopen. Het zwembad is mooi en de bar is gezellig. Helaas bevindt het grootste deel zich in de schaduw, wat in mei wat fris kan zijn zonder zon. Al met al is het een aardig hotel, maar niet heel bijzonder.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

In juli 2005 brachten mijn dochter en ik twee weken op deze locatie door, wat eigenlijk het gevolg was van een dubbele boeking. Pas twee dagen voor vertrek kregen we te horen dat we naar het juiste hotel konden gaan. Het hotel lag op een ongunstige plek, boven op een berg, en bood weinig tot geen entertainment. De service liet ook te wensen over. Kortom, geen positieve ervaring. Gelukkig waren we opgelucht toen we weer naar huis mochten. Dit gevoel hadden we nog niet eerder ervaren tijdens onze eerdere reizen naar Turkije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel had net voor onze aankomst een naamswijziging ondergaan en heet nu Esat Hotel. Dit zorgde voor verwarring bij aankomst op het vliegveld, schijnbaar een veelvoorkomend probleem bij dit hotel. De locatie was redelijk, maar de steile weg naar het hotel maakte de bereikbaarheid niet ideaal. De kamers waren klein maar keurig; het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad, de buitenbar en andere faciliteiten zagen er goed uit, vooral voor een 3-sterrenhotel. Echter, het eten liet zeer te wensen over, met weinig tot geen variatie zowel bij het ontbijt als het avondeten. Opvallend was dat de directeur met zijn entourage in het restaurant at en steeds de lekkerste gerechten kreeg voorgeschoteld. Het feit dat we slechts met 10 gasten in het hotel waren, zal hier ook een rol in hebben gespeeld. Kortom, Kusadasi is zeker een aanrader voor ons, maar het hotel was teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging4
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het verblijf in het hotel was aangenaam. De kamers waren prachtig en boden een schitterend uitzicht op de zee. Het eten was ook prima in orde. Hoewel het geen vijfsterrenhotel betreft, hebben we ons goed vermaakt. De bediening was vriendelijk en attent.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Onze vakantie was fantastisch en we overwegen zeker om nog eens terug te gaan. Ondanks dat het een 3-sterren hotel is, was het helemaal prima. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en het personeel was erg vriendelijk. Het enige minpuntje was dat de poolbar tussen 19:00 en 21:30 gesloten was, terwijl het al donker was. Hierdoor moesten we wel boven in het restaurant gaan zitten om iets te drinken. Desondanks is dit hotel een aanrader voor een betaalbare vakantie.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl