ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nh -messe

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het was een nacht vol geluidshinder tussen vier uur 's ochtends en half zeven. De constante leveringen aan supermarkten en het ophalen van vuilnis zorgden voor een onrustige nacht, zeker als je graag met het raam open slaapt. Daar komt nog bij dat het personeel weinig behulpzaam leek en weinig ervaring leek te hebben. Dit was voor mij een one-time-only ervaring en ik zal hier niet snel meer boeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was prachtig en brandschoon, het ontbijt was heerlijk en de locatie was ideaal om het centrum te verkennen. Het vinden van parkeergelegenheid was een beetje lastig, maar gelukkig had het hotel een parkeergarage. Het was handig om vanuit daar direct bij de receptie/lobby te komen met de lift. Ik heb zelfs een foto genomen in de badkamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel was over het algemeen prettig, maar de service bij de receptie liet te wensen over. Dat was wel teleurstellend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een fijn hotel op een prachtige locatie, pal naast het centrum. Het enige minpuntje was het bouwgeluid van het naastgelegen gebouw dat al om half 8 's ochtends begon. Daarnaast vond ik het vervelend om te moeten betalen voor het parkeren, in totaal €40 voor 2 nachten. Daarom geef ik 4 sterren in plaats van 5. Mijn tip: sla het ontbijt in het hotel over en geniet van een lekker ontbijt in de omgeving. Voor het diner raad ik Ratskeller aan de overkant aan, echt een aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons verblijf van 3 nachten hebben we helaas twee keer meegemaakt dat onze kamer niet werd schoongemaakt. De eerste keer kwam er nog snel iemand langs om schone handdoeken te brengen rond 17.00 uur. Op de tweede dag wilden we het probleem melden, maar bleek het schoonmaakpersoneel al naar huis te zijn. Gelukkig konden we nog wel wat schone handdoeken krijgen. Toen we aangaven dat dit al de tweede dag was dat onze kamer was vergeten, boden ze ons een consumptiebon aan als compensatie. Eentje, terwijl we met z'n tweeën waren. Het is bijna lachwekkend dat ze eerst twee dagen onze kamer niet schoonmaken en als tegemoetkoming slechts één bon aanbieden. Gelukkig hebben we er iets van gezegd en uiteindelijk na wat gedoe kregen we een tweede bon. De reden? Omdat onze kamer twee keer was vergeten... Het hele gedoe was nogal amateuristisch. Liever hadden we gewoon een schone kamer gehad, zeker gezien de prijs van meer dan 150 euro per nacht. Bij vertrek boden ze wel excuses aan en kregen we twee tegoedbonnen om eens te komen ontbijten. Helaas komen we niet vaak in Leipzig, dus zullen we ze waarschijnlijk niet kunnen gebruiken. Ondanks dit gebaar was het nogal teleurstellend.



© 2007-2025 ReisChecker.nl