ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Zum Adler

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De locatie van het verblijf was precies wat we nodig hadden, maar helaas liet de rest te wensen over. Bij aankomst werden we onverwachts naar een andere kamer verplaatst, wat uiteindelijk toch geen probleem bleek te zijn. De nieuwe kamer was netjes en de bedden waren comfortabel. Echter was de badkamer een regelrechte teleurstelling. Het douchegordijn hing te laag en zat vast in de kleine douchebak. De deur vertoonde flinke beschadigingen en de handgreep viel zelfs af bij normaal gebruik. Daarnaast was er een tegel op de vloer gebroken, wiebelde een andere tegel en had deze scherpe randen. Bij ons vertrek om 10.30 uur was er niemand aanwezig bij de receptie. We hadden vooraf 100 EUR per nacht betaald.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas moet ik me aansluiten bij de eerdere beoordelingen. Vanaf het allereerste moment aan de telefoon was het personeel ongehoord en onvriendelijk. Toen ik vroeg hoe ik kon inchecken als ik na 19.00 uur zou aankomen, kreeg ik te horen dat ik mijn kamer niet zou krijgen. En alsof dat nog niet genoeg was, werd er ook nog brutaal opgehangen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Nog nooit heb ik zo'n brutale service meegemaakt. Ik kwam aan bij de receptie voor het inchecken en het leek erop dat de kamer nog niet klaar was en schoongemaakt moest worden. Ik wilde zondag ontbijten, maar het werd alleen aangeboden van maandag tot en met zaterdag. Toch zei de medewerker bij de receptie, Arslan, dat ik alsnog kon komen en ontbijten. Ik betaalde hiervoor en betaalde ook nog eens een rare belasting van 3€ (waarvoor???)... dus in totaal 12€ voor het ontbijt dat ik uiteindelijk niet kreeg. Op zondag ging ik naar beneden, alle deuren waren gesloten en er was geen personeel te bekennen. Na een half uur lukte het me eindelijk om iemand te bereiken. Ik legde uit dat ik kwam ontbijten en hiervoor betaald had, maar de medewerker aan de telefoon zei tegen mij: "Er is vandaag geen ontbijt, u kunt ergens buiten iets gaan eten!" Ik vroeg wat er met het geld moest gebeuren en hij antwoordde: "Ik kom pas maandag terug." Geen excuses... NIETS!!! Een half uur later probeerde ik weer te bellen, maar kreeg meteen de voicemail. Ik ben er helemaal klaar mee!!! Zulke... !!!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel was echt top! De kamer was ruim en brandschoon, elke dag werd er goed schoongemaakt. Het inchecken verliep vlekkeloos en je kreeg direct alle benodigde informatie. Ook de badkamer was spic en span.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! De kamer leek meer op een rommelkamer en was ontzettend vies. De afbeeldingen die je vindt op boekingswebsites of hier, komen totaal niet overeen met wat je daadwerkelijk krijgt. Er was schimmel in de douche en in het kleine koelkastje in de kamer. Het koelkastje was ook nog eens volledig bevroren en leek een schoolvoorbeeld van een hygiëneovertreding te zijn. Aan de buitenkant van het toilet waren rode resten te zien van vorige gasten. Het leek erop alsof er het hele jaar niet was schoongemaakt. Bovendien was de kamer kleiner dan beloofd en had het een plafondhoogte net hoog genoeg om de deur te laten passen. Naar mijn mening mag zo'n kamer niet verhuurd worden! Helaas was de receptie kort na mijn aankomst niet meer bemand, dus kon ik geen verzoek indienen om van kamer te wisselen. De volgende dag (zondag, de dag van vertrek) was de receptie helemaal niet bemand.



© 2007-2025 ReisChecker.nl