ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Steigenberger Fürst Leopold

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het in- en uitcheckproces was erg tijdrovend en zorgde voor frustrerend lange wachtrijen, wat de ervaring onnodig bemoeilijkte. Gelukkig voldeed het hotel verder wel aan de verwachtingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft vriendelijk personeel en een goede service. De kamers en locatie zijn ook in orde, maar onderscheiden zich niet echt van de rest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel de stad niet veel entertainment biedt, bood het hotel een aangename ervaring. Helaas liet de wifi te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was niet bepaald fris, met vlekken overal, vooral de vloerbedekking was niet om aan te zien en leek zelfs jeuk te veroorzaken. Ondanks de halfpension-arrangement was het restaurant gesloten, dus we waren genoodzaakt om iets aan de bar te eten. De hamburger op de foto was nog rauw en de rest was niet te eten, zoals de waterige vegetarische pasta. Het voorgerecht Carpaccio was zelfs bevroren en smakeloos. De kassa werkte niet, de ober leek gestrest en verstond ons niet, terwijl de receptioniste totaal ongeïnteresseerd en onvriendelijk was. We besloten de tweede avond zelf buiten de deur te gaan eten, gezien de teleurstellende ervaring in dit zogenaamd viersterrenhotel. Al met al een enorme tegenvaller.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het duurde erg lang voordat we geholpen werden bij de receptie. Ondanks de prachtige ligging van het luxe hotel, was het niet bepaald een oase van rust. De kamers waren ruim en smaakvol ingericht. Gelukkig was het ontbijtbuffet wel van goede kwaliteit.



© 2007-2025 ReisChecker.nl