ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ibis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel ligt net aan de rand van het bruisende centrum van Koblenz. De kamer op zich is prima, maar het viel me op dat er slechts één stoel aanwezig was in een tweepersoonskamer. Ook waren er te weinig stopcontacten, vooral aan mijn kant van het bed was er geen enkele te vinden. In deze tijd van constante smartphone- en tabletgebruik is dit toch wel een minpunt. Verder waren er slechts twee handdoeken aanwezig, en bij het verzoek om extra handdoeken kregen we wederom slechts twee. Niet heel hygiënisch in mijn ogen om dezelfde handdoek te gebruiken om mijn handen af te drogen na het douchen. De gratis WiFi was zo traag en onbetrouwbaar dat het eigenlijk niet bruikbaar was. Het leek bijna alsof dit met opzet zo was gedaan, zodat gasten zouden overschakelen naar de betaalde WiFi voor maar liefst 6 euro per dag. Echt? Het ontbijt voor 18 euro per persoon vond ik echt te prijzig voor wat werd aangeboden. Wat betreft het stallen van fietsen, er was wel een soort hok met een afdakje om ze droog te houden, maar dit was erg onhandig laag en niet afsluitbaar. Het leek alsof er weinig rekening werd gehouden met gasten die per fiets aankomen. Ik heb nog geen enkel Ibis-hotel meegemaakt met goede fietsenstallingfaciliteiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De prijs-kwaliteitverhouding laat te wensen over, gezien de gedateerde staat van de kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het inchecken in de namiddag werden we geholpen door een jongen die nors en onbeleefd overkwam in een slecht verlichte ruimte. Hij leek totaal niet geïnteresseerd in zijn werk en reageerde kortaf op onze vragen. Toen we aangaven samen een kamer te hebben geboekt, negeerde hij dit en veranderde snel van onderwerp. Dit gedrag leek bijna homofoob en zorgde ervoor dat we ons totaal niet welkom voelden. De ontvangst was zo onpersoonlijk dat we zelfs geen informatie kregen over de kamer of de richting naar onze kamer. De vuile lakens en schimmel in de badkamer maakten de ervaring nog onaangenamer. Uit angst voor confrontatie met de receptionist hebben we dit niet aangekaart en moesten we een oncomfortabele nacht doorbrengen. Gelukkig was de volgende dag een vriendelijkere persoon aan de balie, die bleek de manager te zijn. Na het tonen van de foto's en het bespreken van het gedrag van zijn collega kregen we ons geld terug. Het is spijtig dat een onvriendelijke receptionist zo'n onveilig en onwelkom gevoel kan creëren. Hopelijk neemt het hotel maatregelen om dit in de toekomst te voorkomen en ervoor te zorgen dat nieuwe gasten zich welkom en veilig voelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik kom hier vrijwel wekelijks voor zaken en het is precies wat ik nodig heb: eenvoud in zijn puurste vorm. De kamers zijn basic, maar comfortabel, en hoewel ze niet bepaald ruim zijn, is dat voor mij geen probleem. Het ontbijt is voldoende, maar niet overdadig. De locatie van het hotel is perfect, op slechts tien minuten lopen van het stadscentrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze plek was helaas een grote teleurstelling. De bedden waren van slechte kwaliteit en het ontbijt liet ook veel te wensen over. Geen aanrader!

Melden


Reisperiode: maart 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service4
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

Schoon en typisch Ibis hotel, vlak bij het centrum. Simpele kamer, en vreemd genoeg is er soms niemand bij de receptie waardoor je moet wachten voor inchecken en andere zaken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl