ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Hurghada Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service8

Het hotel bleek een aangename verrassing te zijn. Het personeel was gastvrij en de hygiëne voldeed aan onze verwachtingen, zelfs volgens de normen van Egypte. De kamer was simpel ingericht, maar bood alles wat we nodig hadden. Het ontbrak echter wel aan een handige mini-koelkast op de kamer. Vooral het prachtige strand en de betoverende onderwaterwereld maakten ons verblijf onvergetelijk. Helaas hadden we te maken met enigszins opdringerige lokale bewoners, die ongetwijfeld hun gebruiken en cultuur respecteerden, maar wij als minder plezierig hebben ervaren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Hilton lijkt een hotel te zijn dat vooral gericht is op Russische gasten. Bij de receptie lijkt het alsof ze u niet begrijpen, behalve de man die u begroet. Deze ervaring maakt dat ik Rusland niet snel opnieuw zal bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Vorig jaar november verbleven we in het appartement van mijn ouders en genoten we van een heerlijke tijd in Hurghada. Elke dag brachten we door met zwemmen en het genieten van verrukkelijk eten bij het Hilton Resort. De Club sandwich was absoluut een hoogtepunt en alleen al eraan denken doet het water in mijn mond lopen! Ik raad zeker aan om te gaan snorkelen, de onderwaterwereld is werkelijk prachtig. Ook de quad safari was een geweldige ervaring. Let wel op voor de pin automaat bij de receptie, die lijkt een voorliefde te hebben voor het inslikken van pasjes. Al met al was het een fantastische week in Hurghada!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Tijdens onze recente verblijf in het Hilton hotel van 21 tot 29 december hebben we een aantal teleurstellingen ervaren. Het hotel, dat al 15 jaar oud is, vertoonde duidelijk tekenen van veroudering in zowel de kamers als de badkamers. Gedurende alle 8 dagen dat we aan het zwembad lagen, werd dezelfde cd iedere 40 minuten afgespeeld, wat op den duur behoorlijk eentonig werd. Helaas ontbrak het aan een animatieteam en activiteiten voor kinderen, wat we wel gewend zijn van onze eerdere reizen naar Egypte. Het eten liet ook te wensen over, met beperkte keuzes zoals een plakje kaas of boterhamworst bij het ontbijt en nog teleurstellender opties in de avond. Het leek alsof het hotel bezuinigde op het budget. Op positief gebied waren de medewerkers van het hotel zeer vriendelijk en beleefd, hoewel ik bij het fitnesscentrum aanvankelijk geweigerd werd vanwege mijn kleding. Na een klacht bij de manager kwam dit gelukkig goed. De fitnessruimte zelf was klein en had slechts enkele apparaten. Op kerstavond hebben we in een aparte ruimte gegeten, wat redelijk was maar wel voor een extra vergoeding van 50 euro moest. Helaas was de organisatie hiervan niet optimaal, gezien de ruimte en het aantal gasten. Bij het afrekenen van onze hotelrekening weigerde het personeel 1,50 euro aan muntgeld aan te nemen, terwijl ze wel veel muntgeld terug gaven. Dit zorgde voor een ietwat vreemde afsluiting van ons verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

Zoals anderen al hebben opgemerkt, lijken Russische gasten en in ons geval ook wat te diep in het glaasje kijkende Engelsen de sfeer hier te bepalen. Het is jammer, aangezien je bij een naam als Hilton toch wel wat meer klasse zou verwachten.



© 2007-2024 ReisChecker.nl