ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Hurghada Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging1
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Bij aankomst bleek de accommodatie precies overeen te komen met de foto's, wat een aangename verrassing was. We hebben genoten van ons verblijf, maar de ligging helemaal aan het einde van de boulevard was voor ons een domper. Het jaar ervoor verbleven we midden op de boulevard in Egypte, waardoor we nu gedwongen waren een taxi te nemen om dichtbijgelegen winkeltjes te bereiken. Hoewel ik graag naar Egypte reis, zal ik niet meer voor deze locatie kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Service5

Als enige Nederlanders te midden van Russen, Chinezen en Italianen werden we goed in de watten gelegd door het personeel. Helaas was het aanbod van gerechten niet erg divers en was de eetzaal te krap om iedereen te bedienen. Hoewel de WiFi in de lobby gratis leek, werden we bij het uitchecken verrast met een rekening van 42 euro. De kamer die we kregen voldeed niet echt aan onze verwachtingen van luxe en de airconditioning bleef te koud ondanks meerdere verzoeken om aanpassing, wat resulteerde in een stevige verkoudheid bij ons beiden bij thuiskomst. Desondanks hebben we dankzij het warme weer en het vriendelijke personeel een fijne week gehad, maar ik zou dit niet snel aanraden aan vrienden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

Ik mag dan niet vaak verwend zijn, maar deze ervaring overtrof al mijn verwachtingen na een prachtige nijlcruise. Het was zo betoverend, zo rustgevend, echt onvergetelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Met de voltallige familie hebben we een fantastische week doorgebracht in het Hilton Resort vlak voor de kerst. Als doorgewinterde reizigers en hotelgasten waren we blij verrast. Het resort is prachtig, de kamers ruim en schoon, het eten heerlijk en gevarieerd. De ligging aan een schilderachtige baai met een privéstrand en voldoende ligbedden was perfect voor ons. Het hotel grenst aan een boulevard met leuke winkeltjes, en hoewel een taxirit naar het centrum nodig is, stoorde ons dat niet. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, zolang je hen met respect behandelt. Helaas is het enige minpuntje dat het hotel voornamelijk door Russische gasten bezocht wordt, wat voor sommigen wellicht als minder prettig ervaren kan worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service8

Na een ontspannende Nijlcruise op de MS Queen of Sheba, keerden we terug naar Luxor per bus in konvooi. Na een tussenstop werden we begeleid naar Hurghada, waar we verbleven in het comfortabele Hilton resort. Onze kamer was gelegen in een rustig gedeelte van het complex en de all-inclusive verzorging omvatte meerdere restaurants om uit te kiezen voor de maaltijden. Bij het zwembad kon je eenvoudig handdoeken verkrijgen en aan het strand werden ligstoelen voor je klaargezet, compleet met verfrissende drankjes. Het ondiepe, geleidelijk aflopende strand maakte zwemmen in de Rode Zee een plezierige ervaring. Hoewel Hurghada op afstand lag, kon je er met een taxi naartoe gaan en daarbij afdingen op de prijs. Zo kwam er helaas weer een einde aan deze heerlijke vakantieervaring.

Melden


Reisperiode: oktober 2021

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat was het heerlijk om tijd door te brengen op deze fantastische plek. Ik heb er echt van genoten en kan niet wachten om terug te gaan. De sfeer was geweldig, de omgeving adembenemend en de service uitstekend. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Prachtig hotel met stijlvolle kamers die altijd keurig schoon zijn. De service is uitstekend en we werden elke dag verwend met frisse, zachte handdoeken en strandlakens. Het culinaire aanbod was fantastisch en elke avond werden we verrast met nieuwe gerechten. Ons verblijf was echt genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service8

In mei 2005 verbleef ik in een charmant hotel met een goede ligging in Hurghada. Het was een van de aantrekkelijkere oudere hotels daar. Ik genoot van de gezellige poolbar en het mooie zwembad dat doorliep naar binnen. Het eten was prima, aangezien ik halfpension had geboekt. De drankjes waren elke dag netjes via teletekst te volgen, waardoor er geen verrassingen waren bij het afrekenen. Het strand was leuk, hoewel de ligbedden zowel op het strand als bij het zwembad wat verouderd waren. Over het algemeen was het een keurig hotel, maar aangezien het de naam Hilton droeg, had ik iets meer luxe verwacht. De omgeving bood prachtige koraalriffen om te snorkelen, en de excursies waren betaalbaar. De korte vliegreis en de prijs van de reis waren zeker pluspunten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel mag dan wel de naam Hilton dragen, maar de gelijkenis met de bekende keten stopt daar ook meteen. Het personeel toont weinig motivatie en passie, behalve één uitzondering: Fathi, de gastvrije en behulpzame receptionist. Helaas lijkt de rest van het personeel in de bars en restaurants minder enthousiast en geven ze blijk van weinig inzet. Zelfs voor eenvoudige verzoeken zoals het bestellen van een cola of een cola light kunnen ze zich al moeilijkheden voorstellen. De faciliteiten van het hotel vertonen tekenen van achterstallig onderhoud, met losse voegen in het zwembad en een dramatische badkamer in onze kamer die op slordige wijze met siliconen is "opgelapt", inclusief gaten die werden dichtgesmeerd met dit materiaal. Bovendien leek het hotel vooral bezet te zijn door Russische gasten. Mijn advies zou zijn om dit hotel links te laten liggen, ondanks de naam Hilton. De teleurstelling zal alleen maar groter zijn dan verwacht!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Het hotel oogt prachtig, met ruime kamers en een mooi uitzicht. Helaas was er schimmel in de badkamer en de service liet te wensen over. Het eten was koud en klef, en ik ben nog nooit zo ziek geworden tijdens een verblijf. Het hele hotel leek getroffen en sommige gasten moesten zelfs naar het ziekenhuis vanwege uitdrogingsverschijnselen. Het was een ongelukkige manier om gewicht te verliezen, want ik liep een parasiet op via het voedsel en moest zware medicijnen nemen. Gelukkig bood het restaurant buiten het complex heerlijke lokale gerechten aan. Het zwembad was groot en schoon, maar de alcoholische dranken waren duur en niet origineel. Hurghada bleek een teleurstelling te zijn, met een bouwput van een stad en een triest strand waar je eerst over keien moest lopen om de zee te bereiken. Voor mij was dit niet de ideale vakantiebestemming. Let ook op de zogenaamde kamelenleren tassen die in een winkel aan de voorkant worden verkocht, ze zijn niet echt van leer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service8

Het hotel bleek een aangename verrassing te zijn. Het personeel was gastvrij en de hygiëne voldeed aan onze verwachtingen, zelfs volgens de normen van Egypte. De kamer was simpel ingericht, maar bood alles wat we nodig hadden. Het ontbrak echter wel aan een handige mini-koelkast op de kamer. Vooral het prachtige strand en de betoverende onderwaterwereld maakten ons verblijf onvergetelijk. Helaas hadden we te maken met enigszins opdringerige lokale bewoners, die ongetwijfeld hun gebruiken en cultuur respecteerden, maar wij als minder plezierig hebben ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Hilton lijkt een hotel te zijn dat vooral gericht is op Russische gasten. Bij de receptie lijkt het alsof ze u niet begrijpen, behalve de man die u begroet. Deze ervaring maakt dat ik Rusland niet snel opnieuw zal bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Vorig jaar november verbleven we in het appartement van mijn ouders en genoten we van een heerlijke tijd in Hurghada. Elke dag brachten we door met zwemmen en het genieten van verrukkelijk eten bij het Hilton Resort. De Club sandwich was absoluut een hoogtepunt en alleen al eraan denken doet het water in mijn mond lopen! Ik raad zeker aan om te gaan snorkelen, de onderwaterwereld is werkelijk prachtig. Ook de quad safari was een geweldige ervaring. Let wel op voor de pin automaat bij de receptie, die lijkt een voorliefde te hebben voor het inslikken van pasjes. Al met al was het een fantastische week in Hurghada!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Tijdens onze recente verblijf in het Hilton hotel van 21 tot 29 december hebben we een aantal teleurstellingen ervaren. Het hotel, dat al 15 jaar oud is, vertoonde duidelijk tekenen van veroudering in zowel de kamers als de badkamers. Gedurende alle 8 dagen dat we aan het zwembad lagen, werd dezelfde cd iedere 40 minuten afgespeeld, wat op den duur behoorlijk eentonig werd. Helaas ontbrak het aan een animatieteam en activiteiten voor kinderen, wat we wel gewend zijn van onze eerdere reizen naar Egypte. Het eten liet ook te wensen over, met beperkte keuzes zoals een plakje kaas of boterhamworst bij het ontbijt en nog teleurstellender opties in de avond. Het leek alsof het hotel bezuinigde op het budget. Op positief gebied waren de medewerkers van het hotel zeer vriendelijk en beleefd, hoewel ik bij het fitnesscentrum aanvankelijk geweigerd werd vanwege mijn kleding. Na een klacht bij de manager kwam dit gelukkig goed. De fitnessruimte zelf was klein en had slechts enkele apparaten. Op kerstavond hebben we in een aparte ruimte gegeten, wat redelijk was maar wel voor een extra vergoeding van 50 euro moest. Helaas was de organisatie hiervan niet optimaal, gezien de ruimte en het aantal gasten. Bij het afrekenen van onze hotelrekening weigerde het personeel 1,50 euro aan muntgeld aan te nemen, terwijl ze wel veel muntgeld terug gaven. Dit zorgde voor een ietwat vreemde afsluiting van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

Zoals anderen al hebben opgemerkt, lijken Russische gasten en in ons geval ook wat te diep in het glaasje kijkende Engelsen de sfeer hier te bepalen. Het is jammer, aangezien je bij een naam als Hilton toch wel wat meer klasse zou verwachten.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl