ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Harzidyll

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een warm welkom en behulpzaam personeel maken dit verblijf zeer aangenaam. De bedden zijn uitstekend en de kamers lekker ruim, vooral de familiekamer met twee aparte ruimtes. Het ontbijt was een feest met heerlijke broodjes, jam, vleeswaren, kaas, eieren, en nog veel meer - er was genoeg om iedereen tevreden en voldaan te houden. Onbeperkte koffie en thee zorgen voor extra comfort. Voor een breder scala aan faciliteiten zou je een 4-sterrenhotel moeten overwegen, maar wij als gezin vonden dit verblijf perfect zoals het was. Pluspunt: er was zelfs een haardroger in de badkamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Uitstekende accommodatie met een heerlijk ontbijt op z'n Duits.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een hotel dat niet echt opvalt qua luxe of service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De klantenservice liet te wensen over: beloftes werden niet nagekomen en de eigenaar gedroeg zich onprofessioneel. Bovendien was het erg lastig om contact met hen te krijgen. Gelukkig was Hostel Braunlage er om ons te helpen in onze tijd van nood.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De dienstverlening van het hotel was ver onder de maat. Ondanks dat we hadden aangegeven later te arriveren, rond 21:00-22:00, werden we bij aankomst om 22:15 geconfronteerd met een afgesloten deur. Niemand reageerde op de intercom en na meerdere tevergeefse pogingen om het hotel te bereiken, moesten we op zoek naar een andere accommodatie. De volgende dag vroegen we bij het hotel om terugbetaling van de kosten. De eigenaar verwees ons echter door naar de website waar we hadden geboekt en beloofde daar de kosten te restitueren. Toen we contact opnamen met de website, bleek dat de eigenaar toestemming moest geven voor de terugbetaling. Plotseling weigerde de eigenaar de kosten terug te betalen, ondanks het feit dat we geen gebruik hadden kunnen maken van de geboekte diensten. Dit gebrek aan klantvriendelijkheid en service is onacceptabel. Een beetje begrip en medeleven zouden op zijn plaats zijn geweest.



© 2007-2025 ReisChecker.nl