ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nordmarkt

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit is geen typisch hotel - het voelt eerder aan als een simpele kamerverhuurservice. Verwacht geen receptie of Engels sprekend personeel. De medewerkers zijn niet bepaald hartelijk en de hygiëne laat te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is redelijk in orde. Het interieur lijkt wat rommelig en is niet echt aan te bevelen voor personen boven de 1,85 meter vanwege de kronkelende structuur van het gebouw en de smalle toegangsweg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik was best blij met de netheid van de accommodatie. Helaas was de douche niet echt comfortabel voor mensen van normaal postuur vanwege de schuine dakconstructie. Hetzelfde gold voor het toilet. Het ontbijt was teleurstellend en de prijs-kwaliteitverhouding liet ook te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het verblijf in Hotel zum Monument was een grote teleurstelling. Ondanks het vriendelijke personeel, leek het alsof ze alleen maar tegen vragen antwoord gaven. Het lukte ons niet om met de creditcard te betalen vanwege een defect apparaat. Het leek meer op een pension dat werd gerund in een paar appartementencomplexen. Over het algemeen was de ervaring erg amateuristisch, hoewel wel vriendelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie was in ieder geval hygiënisch. Het bleek echter dat op deze locatie drie hotels onder één dak opereerden: Hotel Nordmarkt, Hotel Südmarkt en Hotel Monument. De naam Monument bleek ironisch passend, gezien de situatie. Persoonlijk vond ik het enigszins vreemd dat er drie "afzonderlijke" hotels op één adres waren gevestigd. Terug naar mijn geboekte hotel ervaring; de voorzieningen waren functioneel en schoon, maar vertoonden tekenen van veroudering. De badkamer in mijn kamer was zeer compact, waardoor normaal op het toilet zitten niet mogelijk was. De douche had een opstaande rand waardoor je altijd de bovenkant raakte. Ondanks dat de kosten door het bedrijf werden gedekt, vroeg het hotelpersoneel om een eigen creditcard als garantie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl