ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Wittelsbacher Hof Swiss Quality

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben niets te klagen. Er zijn wel wat kritieken over de oude inrichting, maar bedenk eens hoe moeilijk het is om vandaag de dag een landgoed te renoveren. Het kost tegenwoordig miljoenen om zo'n renovatie te realiseren, iets wat maar weinigen kunnen opbrengen. Het personeel doet zijn best. Het ontbijt is uitstekend. Het personeel is erg vriendelijk, zwembad en sauna werken goed en zijn schoon. Al met al waren we tevreden. Het skigebied ligt op nog geen 5 minuten afstand. Bedankt voor het verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf was verre van aangenaam en kan absoluut als rampzalig bestempeld worden. De oorspronkelijke kamer die we kregen toegewezen was zo vies dat we met spoed een andere kamer moesten krijgen. Het was onbegrijpelijk dat zo'n kamer aan gasten werd aangeboden. Gelukkig stond het receptiepersoneel wel open voor een kamerwissel. De nieuwe kamer was weliswaar beter, maar nog steeds niet geweldig. Er lag overal stof in de hoeken, haren van vorige gasten en het tapijt was onaangenaam om op te lopen. De kalkaanslag in de badkamer zorgde ervoor dat er nauwelijks water uit de kraan kwam. De temperatuur kon niet worden geregeld en het geluid van buiten was duidelijk hoorbaar vanwege het enkel glas. De balkondeur zat muurvast en leek al jaren niet meer gebruikt te zijn. Kortom, het meubilair was verre van luxe en leek nodig aan vervanging toe. Gelukkig hoefden we slechts één nacht te blijven. Ondanks de vier sterren was de prijs-kwaliteitverhouding volledig zoek. Het ontbijt was het enige lichtpuntje, maar kon de vele gebreken niet goedmaken. Al met al kunnen we dit verblijf absoluut niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons recente verblijf reserveerden mijn partner en ik een specifieke kamer, maar bij aankomst kregen we een totaal andere, de meest budgetvriendelijke kamer toegewezen. We werden geïnformeerd dat we een extra € 60 ter plaatse moesten betalen om de kamer te krijgen die we oorspronkelijk hadden geboekt. Dit zorgde voor veel teleurstelling bij ons. In al onze reiservaringen zijn we nog nooit zoiets tegengekomen. Het personeel liet weinig begrip zien voor onze situatie en schoof de verantwoordelijkheid van zich af, ondanks dat we hen de gereserveerde kamer konden tonen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hoewel ik veel negatieve opmerkingen las over de verouderde staat van het hotel, heb ik een fantastisch verblijf gehad. Helaas heb ik de wellnessfaciliteiten niet kunnen uitproberen, dus daar kan ik geen oordeel over geven. De gastheer, Martin, was ontzettend vriendelijk en bood een uitstekende service met een glimlach. Mijn kamer bood een prachtig uitzicht op de bergen. Ik ben erg dankbaar voor een geweldige ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We waren aangenaam verrast door de comfortabele kamers en de uitgebreide keuze aan gerechten in het restaurant. Ondanks dat we pas om 12.00 uur 's nachts in het hotel aankwamen, werden we hartelijk verwelkomd en konden we zonder gedoe inchecken. Na een vermoeiende autorit van 6 uur vanuit Frankfurt waren we dankbaar dat we die nacht nog konden genieten van een goede nachtrust.



© 2007-2025 ReisChecker.nl