ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ringhotels Giffels Goldener Anker

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service8

De kamer had een verouderde uitstraling op de tweede verdieping in kamer 209. Er was geen mooi uitzicht of balkon aanwezig en de tv werkte maar half.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

De kamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken, maar gelukkig maken de vriendelijke service en het personeel veel goed. Het ontbijt is uitstekend en het personeel is erg vriendelijk. Een geweldige plek om te verblijven voor wandel- en fietstochten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2

Na het lezen van eerdere beoordelingen over dit hotel, lijkt het bijna alsof we niet over dezelfde plek praten. Degene die dit hotel als goed heeft bestempeld, heeft duidelijk nog niet veel andere plekken bezocht. Het zogenaamde uitgebreide ontbijtbuffet was niet meer dan matig. Het bevatte slechts wat muesli, brood en goedkope vleeswaren - verre van luxe. Zelfs een simpel eitje met spek moest apart besteld worden, en de koffie was gewoon niet te drinken. Het fruitsap kwam gewoon uit pakken. En dan het diner, dat was pas echt een teleurstelling. Uitgedroogde vis en vlees dat tot pap was gestoofd, met groenten uit blik of de vriezer. De aardappelpuree leek wel van poeder en de frieten waren duidelijk niet vers. Het eten leek alsof het al uren opgewarmd was en was verlept en grauw. Zelfs de kamers lieten te wensen over, met een groot terras dat gedeeld moest worden met meerdere kamers. Er valt zoveel negatiefs te zeggen dat je er bijna een heel boek over zou kunnen schrijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6

De locatie is fantastisch, met een gezellige atmosfeer en heerlijk eten geserveerd door vriendelijk personeel. De kamers en badkamers zijn compact en kunnen wel een update gebruiken - de deur sluit niet goed en het vasttapijt ziet er gedateerd uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Samen met mijn hele familie verbleven we 4 dagen in dit hotel, en wat een geweldige ervaring was dat! Voor de prijs die we betaalden, was het zeker een pareltje. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten was voortreffelijk. Hoewel de kamers misschien wat gedateerd waren, had het hotel zeker zijn eigen charme weten te behouden. Het diner overtrof absoluut al onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service2

We hebben vier keer 's avonds gegeten: twee barbecues, een buffet en één avond wilden we à la carte eten. Toen we om kaas als dessert vroegen, kenden ze dat blijkbaar niet. Ze brachten ons een schoteltje met een soort harde kaas. Het eten was vaak koud en de bediening liet te wensen over. Toen we om een kamer met douche vroegen, bleef het water overal lekken in de badkamer. Het hotel is echt toe aan renovatie. Toen we onze klachten aan de directie uitten, lachten ze ons gewoon uit en zeiden dat het hotel vier sterren heeft, maar niet de keuken. De directie behandelde ons arrogant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

We hebben onze trip via een reisorganisatie geboekt voor een voordelige prijs. Het personeel was erg vriendelijk, maar het hotel straalde ooit grandeur uit die nu wat vervlogen lijkt te zijn. De inrichting doet denken aan de jaren 70 en bijna al onze medegasten leken minstens 65 jaar of ouder te zijn. De sfeer was niet bepaald bruisend, aangezien er zelfs geen achtergrondmuziek te horen was in het restaurant of de bar. Gelukkig waren de sauna en het zwembad wel fijn; we hebben elke dag met onze dochter gezwommen. Ook kon je er prachtig wandelen en fietsen (het huren van een fiets kost 8,50 euro). Een biertje aan de bar kostte 2,30 euro. Het ontbijt was heerlijk en het avondeten was ook prima. Parkeren was gratis bij het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Geen waardering van 4 sterren verdiend - de uitstraling is ouderwets en de tuin ziet er verwaarloosd uit... In het midden van de tuin bevond zich een verweerde jacuzzi, compleet overwoekerd door planten en er erg vies uitziend! De paar ligstoelen in de tuin hadden geen kussens; deze lagen achterin de tuin onder een afdak en waren volledig vies en versleten... Het zwembad en de sauna beneden waren daarentegen wel goed onderhouden - het ontbijt was prima, maar de kwaliteit van het avondeten kon beter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Hoewel het hotel van origine prachtig is, lijkt het wel toe te zijn aan een kleine make-over. Het hotel heeft een mooie ligging dichtbij het Kurpark in Bad Neuenahr, maar voor mijn volgende verblijf zou ik persoonlijk eerder kiezen voor een hotel in Ahrweiler dat deel uitmaakt van dezelfde gemeente. Daar heerst namelijk een knusse sfeer. De omgeving van het hotel straalt vooral de art-nouveaustijl uit. Het personeel was redelijk behulpzaam. Hoewel de kamers een renovatie kunnen gebruiken, waren ze wel goed schoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service9

De suite was in orde, de badkamer was groot en het bed was comfortabel, maar het kussen was niet geweldig. Het personeel was vriendelijk, maar de mannelijke manager die de leiding had over het jonge vrouwelijke personeel zorgde voor wat wrevel. Het eten dat geserveerd werd was prima, maar het buffet liet te wensen over. Het ontbijt was eentonig en het duurde lang voordat er werd bijgevuld, zelfs na herhaaldelijk vragen. De locatie in de Ahrvallei bood mooie mogelijkheden voor het verkennen van de omgeving, zoals de Rot Wein Wanderweg, Bonn, Keulen en de Rijnvallei. Echter, het restaurant en de gedeelde ruimten waren verouderd en dringend aan renovatie toe. Al met al, een 3-sterrenbeoordeling in plaats van de 4-sterren die werd verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Ons verblijf in dit hotel was fantastisch. De service was uitstekend en het personeel was bijzonder vriendelijk, vooral in het restaurant. Toen we vertelden dat we allebei diabetes hebben en geen desserts van het menu konden nemen, kregen we elke dag een heerlijk aangepast dessert geserveerd. Bovendien hoefden we niet te betalen voor het telefoontje naar Nederland vanwege persoonlijke redenen. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt een pareltje! Gelegen in een prachtige omgeving midden in het centrum, is het een aanrader om hier te verblijven. Wij komen zeker nog eens terug, maar zouden de volgende keer eerder kiezen voor het à la carte diner. De eerste dag genoten we van het uitstekende buffet, maar de tweede dag viel het eten van het bord tegen. Het hotel zelf is goed verzorgd en beschikt over prachtige wellnessfaciliteiten, zoals een zoutgrot, zwembad, speciale douches, jacuzzi, stoombad en sauna.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9

Een late reactie is beter dan helemaal geen reactie, toch? We verbleven in augustus 2014 in dit hotel en het was prima. Alles verliep soepel en de service was top. Het was onze eerste keer vol pension en het eten was meer dan voldoende en van goede kwaliteit. De kamers hadden een retro uitstraling, maar zeker niet ouderwets. Wij verbleven op de mooie 2e verdieping, terwijl de 1e verdieping duidelijk toe was aan renovatie. Er was voldoende parkeergelegenheid, een mooi zwembad en het stadje was ook leuk. We zullen zeker nog eens terugkomen. Het enige minpunt was dat hoewel we bij aankomst kaarten kregen voor het openbaar vervoer en andere voordelen, werd dit bij vertrek toch in rekening gebracht zonder dat dit op voorhand was gemeld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2

Het hotel heeft een sterk retro-karakter, wat doet denken aan de jaren '70. De kamers ademen een ouderwetse sfeer uit en de badkamer is wat aan de krappe kant. Het personeel is echter wel vriendelijk. Helaas valt de service in het restaurant tegen, aangezien het lang kan duren voordat ze door hebben dat je er zit, terwijl anderen wel snel bediend worden. Het eten lijkt niet vers bereid te zijn en doet eerder denken aan kant-en-klaarmaaltijden. De groenten glanzen van de boter en de desserts zijn duidelijk al even voorbereid, waardoor de slagroom is ingezakt. Echter, het ontbijt daarentegen is wel van goede kwaliteit. Al met al, vind ik dat dit hotel zeker geen 4-sterrenwaardering verdient.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Na het boeken van dit hotel via een reisorganisatie voor 5 nachten en 6 dagen, werden we vriendelijk ontvangen bij aankomst. Echter veranderde al snel de sfeer. Bij het openen van de kamerdeur leek het alsof we terug in de tijd waren gereisd, met een opvallende retro uitstraling. De kamer en de douche vertoonden veel beschadigingen. De bedden waren erg oncomfortabel en er waren geen overgordijnen, enkel lamellen die 's nachts licht doorlieten vanuit de trappenhal, waardoor we slecht konden slapen. Het eten liet ook te wensen over, met beperkte keuze tijdens het buffet. Het ontbijt was het enige positieve punt, maar dat kan ook moeilijk fout gaan. Toen we besloten om te wachten op het avondeten, bleek dit opnieuw teleurstellend met slechts drie opties die zeer karig werden geserveerd. Het was zo weinig dat zelfs een kind zijn moeder zou vragen om meer eten. Dit was voor ons de druppel. We pakten onze koffers in en leverden de kamersleutel in. De manager gaf ons te kennen dat als we naar huis wilden, dat dan maar moesten doen, zonder ons enige alternatieven aan te bieden. Voor ons is dit hotel zeker geen 4-sterren waard, eerder 2 sterren. We zullen hier nooit meer terugkeren.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl