ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Morada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We reserveerden een weekendje wellness. Over het algemeen voldeden de faciliteiten aan de verwachtingen die horen bij drie sterren, behalve dan voor de dikke roestvlek rondom het afvoerputje in de douche. Dit zou echt niet mogen, zelfs niet bij een accommodatie met drie sterren. Ik verbaas me echter een beetje als ik sommige beoordelingen lees. Als ik voor drie sterren kies, kan ik geen vijfsterrenservice verwachten! We hebben genoten en genoten van het eten. Het personeel was vriendelijk en bood een goede service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze ervaring met het 3-daags wellnessarrangement was een teleurstelling. Bij aankomst werden we verrast door de verouderde uitstraling van de faciliteiten, die verre van een ontspannen wellnesservaring boden. De sauna moest van tevoren gereserveerd worden en het zwembad was klein en oncomfortabel, omringd door slechts 5 ligstoelen en doordrenkt met een sterke geur van chloor. Het ontbrak volledig aan de beoogde wellness-sfeer. Het halfpension was matig, met hoge prijzen voor extra drankjes zoals een fles water van 4 euro. Het eten was eentonig en bestond voornamelijk uit kant-en-klare producten, zoals fruitcocktails uit blik als dessert. Verse groenten en fruit waren schaars en moest je snel zijn om enkele komkommers of tomaten voor het avondeten te bemachtigen. Het hotel zelf was oud en de entree maakte een goedkope indruk, terwijl de algehele sfeer te wensen overliet. Het enige lichtpuntje was het vriendelijke personeel. Voor deze prijs zouden we hier niet nogmaals verblijven, vooral gezien de aanwezigheid van voornamelijk oudere gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie is betoverend mooi.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel gaf een verouderde indruk, met een onaangename geur in de badkamer die waarschijnlijk van de voegen afkomstig was. Helaas bood de omgeving weinig mogelijkheden voor eten en drinken. De twee maaltijden die we in het hotel hebben gegeten, waren teleurstellend van kwaliteit. De naleving van de coronamaatregelen liet te wensen over; gasten schepten zelf hun eten op bij het buffet, wat zorgde voor menging van verschillende groepen. Bovendien werd je aan tafel geplaatst met vreemden. Ondanks dat we oorspronkelijk 4 nachten hadden geboekt, besloten we na 2 nachten te vertrekken. Helaas was annuleren geen optie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Gedurende vijf dagen verbleven we in dit hotel. Het bed was comfortabel, maar helaas werden we gedwongen om vroeg op te staan vanwege de onhandige bloktijden voor het ontbijt vanwege de Corona-maatregelen. Het ontbijt was prima, net als het diner dat ook op specifieke tijdstippen werd geserveerd. Helaas was de bar gesloten, dus moesten we 's avonds vroeg naar bed. Veel gasten leken zich niet te bekommeren om de Corona-regels en liepen rond zonder mondmasker, wat erg vervelend was. Het personeel was niet bijzonder vriendelijk en vanwege de Corona-maatregelen werden de kamers niet schoongemaakt. De WiFi was alleen beschikbaar in openbare ruimtes, waardoor communiceren met thuis lastig was vanuit de kamer. We zijn ervaren reizigers en hebben gelukkig betere ervaringen elders gehad.



© 2007-2025 ReisChecker.nl