ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Annaberg

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje en het eten is gewoon voortreffelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een aanbevelenswaardig hotel van goede kwaliteit, zeker een aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een echte parel met kamers die royaal zijn ingericht. Het is de perfecte bestemming voor een luxueus verblijf met comfortabele accommodaties.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens de kerstvakantie verbleven wij twee nachten in dit hotel en het was een ervaring om niet te vergeten. Het hotel ligt prachtig op een berg omringd door wijngaarden, wat een idyllische sfeer creëert. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de receptie, die erg vriendelijk en gastvrij was. Er is voldoende ruimte om gratis te parkeren voor hotelgasten, wat erg handig is. De badkamer was zeer schoon en goed onderhouden, en de bedden waren comfortabel. De douche was een waar genot! We hebben ook genoten van een uitstekend diner in het hotelrestaurant, waar de wijnkaart uitgebreid was en het eten van topkwaliteit. Zowel het à la carte menu als het driegangenmenu waren voortreffelijk. Toch geven we deze accommodatie geen vijfsterrenbeoordeling, maar vier sterren. Dit komt door het feit dat we hondenharen op de hotelkamer aantroffen. Deze haren lagen niet alleen op de vloer, maar ook op en naast het bed, terwijl we zelf geen huisdieren hebben en ook geen kamer voor huisdieren hadden geboekt. Op een gegeven moment vonden we zelfs hondenharen op onze koffers en schoenen, wat niet bepaald fris was. Dit was een minpuntje dat zeker verbeterd kan worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie is prachtig, maar de prijzen staan niet helemaal in verhouding tot wat je krijgt. Een 3-gangen diner voor 45€ is vrij standaard, maar de extra kosten voor parkeren op eigen terrein en de welkomstdrankjes die eigenlijk alleen een fles water opleveren, maken de ervaring minder aangenaam. Daarnaast serveert het hotel bij het ontbijt cafetesse in plaats van verse bonenkoffie, wat de algehele indruk van het hotel vermindert. Het voelt alsof ze proberen om zoveel mogelijk te vragen voor zo min mogelijk service, en dat is teleurstellend gezien de prachtige omgeving.



© 2007-2025 ReisChecker.nl