ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Innside Premium

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De service en het ontbijt waren fantastisch, maar helaas lieten de keiharde bedden en platte kussens veel te wensen over. Na twee nachten op deze harde oppervlakken voelde ik me compleet gebroken. Als je fris en fruitig uit bed wilt stappen, zou ik dit hotel niet aanraden. Desondanks waren het vriendelijke ontvangst, het heerlijke ontbijt en de gunstige ligging zeker pluspunten. Onthouden: kamer 615!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze ervaring met een reservering via Bongo was een rollercoaster van emoties. Ondanks dat we maanden van tevoren hadden geboekt en een bevestiging hadden ontvangen, bleek bij aankomst in het hotel dat ze totaal niet op de hoogte waren van onze komst. Gelukkig heeft de gastvrouw aan de receptie ons voortreffelijk geholpen, waardoor ons weekend toch van start kon gaan. Als compensatie voor het ongemak kregen we zelfs een kamerupgrade aangeboden, hoewel het probleem niet bij hen lag. De kamer zelf was ruim, brandschoon en bood een betoverend uitzicht over het centrum van Düsseldorf. Het diner en ontbijt in de Skylounge op de 16e verdieping waren voortreffelijk en de service was uitmuntend. Deze ervaring is absoluut een aanbeveling waard en we zouden het zeker nog eens overdoen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik koos dit hotel vanwege de redelijke parkeertarieven en parkeermogelijkheden die op de website werden vermeld. Helaas liep het parkeeravontuur niet zoals gepland. Na het betalen van 24 euro voor 24 uur parkeren kregen we de volgende ochtend een boete van 40 euro, ondanks dat we het bonnetje duidelijk zichtbaar hadden neergelegd. Het hotel schoof de verantwoordelijkheid echter door naar een extern bedrijf dat het parkeerterrein beheerde. Na diverse pogingen te hebben gedaan om contact op te nemen en te achterhalen wat er mis was gegaan, werden we van het kastje naar de muur gestuurd en kregen we geen enkele vorm van hulp of ondersteuning vanuit het hotel. Daarnaast was de service bij de receptie teleurstellend. Bij aankomst ontbraken er slippers en een badjas die wel in de kamer zouden moeten zijn. Ook was de hygiëne niet op orde aangezien we bij binnenkomst een onaangename verrassing in het toilet aantroffen. Gelukkig was het ontbijt wel van goede kwaliteit en kregen we op verzoek een smakelijke omelet geserveerd. Al met al was dit geen prettige ervaring en ik zal niet meer terugkeren naar dit hotel. Ik raad anderen aan om hun zoektocht naar accommodatie elders voort te zetten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers zijn stijlvol en licht, vooral die op de 14e verdieping was geweldig. Op de 7e verdieping hadden we een kamer met uitzicht op de haven, maar helaas keken we recht in een ander gebouw, waardoor het zicht aan de zijkant wat teleurstellend was. Helaas was de bar op zondag gesloten, wat jammer was, want het uitzicht vanuit de bar tijdens het ontbijt was echt prachtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons verblijf van twee nachten in hotel Innside Dusseldorf Hafen, kozen we dit hotel specifiek vanwege de parkeermogelijkheden die het zou bieden. Helaas bleek parkeren niet mogelijk bij het hotel zelf, maar moesten we uitwijken naar een openbare parkeergarage op 5 minuten loopafstand. De kamers zijn ruim en mooi ingericht, maar de badkamer liet te wensen over. De hygiene was ver te zoeken, met rode schimmel in de voegen en op de douchedeur, en zelfs haren van vorige gasten. Het bed was erg hard en vol veren die alle kanten op bewogen bij de minste beweging. Het ontbijt was redelijk, maar in het weekend was het te druk en vaak waren de broodjes en dergelijke op voordat het bijgevuld werd. Over het algemeen was het verblijf acceptabel, maar een grondige schoonmaakbeurt zou zeker geen kwaad kunnen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl