ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel City Partner Sp

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende ervaring. We zochten last-minute naar een betaalbare plek om te overnachten. Het viel me tegen dat een hotel, gelegen op een goede locatie, zo tegen zou vallen qua hygiëne. De bedden waren netjes opgemaakt en de badkamer was acceptabel schoon, maar de keuken met al zijn apparatuur en servies was zo vies dat we het eerst moesten schoonmaken voordat we iets durfden te gebruiken. Zelfs mijn koeltas wilde ik niet in de koelkast plaatsen uit angst voor besmetting. Het meubilair was duidelijk verouderd; kasten met ontbrekende handgrepen, wiebelende lampen bedekt met stof, en overal in de kamer lag een dikke laag stof. Onder de bedden troffen we afval aan en in de kast lag zelfs een lege bierfles. Het toiletdeksel was kapot en de prullenbak in de badkamer was beschadigd. Het was pas op de ochtend van vertrek dat ik zag hoe de kussens er onder de hoezen uitzagen. Daarnaast werkte de tv niet, maar aangezien we alleen in de accommodatie waren om te slapen en snel te ontbijten, was dat geen groot probleem. Kortom, een andere gast zei tegen zijn zoon op de ochtend van vertrek: "Ik ga hier nooit meer naar toe."



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hallo, ik maak al ruim 2 jaar gebruik van Booking voor mijn werk en regel bijna wekelijks een hotelreservering. Tot nu toe was mijn ervaring altijd positief, maar helaas liep het afgelopen weekend anders. Ik had een hotel geboekt van 4 juli tot 7 juli en aangezien ik pas na 23.00 uur zou arriveren, had ik van tevoren contact opgenomen met het hotel om de aankomst te regelen. Het hotel liet mij weten dat mijn sleutels klaar zouden liggen in een doos bij de ingang. Bij aankomst om 23.15 uur bleken de sleutels niet daar te liggen en na 30 minuten zoeken en meerdere pogingen om het hotel te bereiken, boekte ik via Booking een ander hotel voor die nacht. De volgende ochtend legde ik de situatie uit aan het personeel van het oorspronkelijke hotel, maar zij wezen de verantwoordelijkheid volledig naar mij toe en weigerden zelfs compensatie te bieden voor de gemiste nacht. Ik heb officieel een klacht ingediend bij Booking en eis een terugbetaling voor de ongebruikte nacht. Het is teleurstellend om zo behandeld te worden na al die tijd een trouwe klant te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb een vreselijke ervaring gehad in dit hotel. Nadat ik mijn klacht had ingediend, kreeg ik drie kamers te zien, maar geen daarvan was acceptabel. Uiteindelijk heb ik een ander hotel geboekt omdat het hier onmogelijk was om te slapen. Het is jammer dat er geen restitutie mogelijk is, dus ik raad echt af om hier te boeken. De hygiëne laat hier ook flink te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een nachtmerrie! Mijn ervaring in dit hotel was echt ongekend. Bij aankomst was de kamer nog vies en de receptie was onbemand. Na herhaaldelijk vragen kreeg ik eindelijk een factuur, pas toen ik een week later terug was. Zelfs na mijn tweede bezoek die dag was het nog een gedoe om de rekening te krijgen. De hotelier had zelfs mijn reisdata of kamernummer niet eens in zijn systeem staan. Het was echt een totale chaos.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik was helaas erg teleurgesteld in de staat van de accommodatie. Het matras, dekbed en kussen waren allesbehalve fris en de geur was onaangenaam. Daarnaast ontbraken er kledinghangers in de kast, hingen de gordijnen half los, functioneerde de tv niet en waren er problemen met zowel de wc-bril als de douche. Al met al was mijn verblijf verre van aangenaam.



© 2007-2025 ReisChecker.nl