ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Graf Eberhard

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Service8

Persoonlijk was erg vriendelijk en behulpzaam, altijd paraat om te helpen. De sfeer was heel aangenaam en gastvrij (++++).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

Als een frequente zakenreiziger, ben ik altijd tevreden geweest met mijn verblijf hier. 's Avonds is het heerlijk rustig op de verdiepingen, waardoor je echt tot rust kunt komen. Zowel het ontbijt als het restaurant zijn van uitstekende kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service4

Het lijkt alsof de tijd is blijven stilstaan in dit etablissement. Met een knipoog naar de jaren '80 voelt het restaurant wat achterhaald aan en is het ook nog eens aan de prijzige kant. Hierdoor lijkt het mij niet heel aantrekkelijk om hier in de toekomst naar toe te gaan. Jammer, want de locatie is wel erg mooi.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service3

Wij hebben al meerdere keren in dit hotel verbleven vanwege de tentoonstelling in het park in de buurt. Dit keer hadden we echter het gevoel dat de kwaliteit van het hotel iets achteruit is gegaan. Een fles tomatensap dat al bedorven was bij het ontbijt kan gebeuren, maar een kleine verontschuldiging zou op zijn plaats zijn geweest. Aangezien we zaterdag en zondag druk bezig waren met de tentoonstelling, vroegen we maandagochtend beleefd of we iets later konden uitchecken zodat we nog even naar de thermen konden gaan. Het antwoord was botweg nee, met als reden dat vorige gasten hier misbruik van hadden gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Service7

Mijn ervaring bij hen was zeer positief. Het restaurant en de keuken verdienen zeker 5 sterren. Het ontbijt was erg gevarieerd en goed samengesteld, er ontbrak bijna niets. Het enige punt van kritiek is de service tijdens het ontbijt. De eerste twee dagen moest ik opstaan en zelf om koffie vragen. Ik had ook graag drie kopjes koffie gedronken, zoals ik gewend ben, maar telkens vragen voelde een beetje ongemakkelijk. Als welkomstgroet lag er een appel op een servet in de kamer. Ik had liever gezien dat er een klein bordje en een fruitmesje bij zaten, dat zou meteen veel gastvrijer overkomen. Verder was alles uitstekend: schoon en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Service9

Ik kom regelmatig voor mijn werk naar dit hotel en ik moet zeggen dat de charme van de jaren 70 hier nog steeds voelbaar is, maar dan wel op een hele positieve manier! De kamers zijn recent gerenoveerd en alles ziet er echt fantastisch uit. Zowel het restaurant (ook het ontbijt) als het personeel verdienen lof - ik zou dit hotel zeker aanraden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Service7

Al jarenlang zijn we trouwe gasten, maar helaas lijken de bedden nog steeds uit een ver verleden te stammen. Voor een 4-sterrenaccommodatie hadden we gehoopt op meer comfort, zoals moderne boxspringbedden zonder die ouderwetse houten omlijsting.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Service10

Dit hotel is echt fantastisch, met een gastvrij team en heerlijke gerechten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Service10

De service was buitengewoon vriendelijk, het eten voortreffelijk en de kamers van topkwaliteit. Het diner was fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service8

Net als voorgaande jaren was het weer heerlijk en ontspannend!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl