ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Haus Duden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring was dat zeg! De hotelkamer was echt niet schoon: vlekken op alle oppervlakken en zelfs dode insecten her en der. Alsof dat nog niet genoeg was, waren er ook nog vliegen en muggen die me niet met rust lieten en zelfs hebben gestoken. De doos met tissues leek gewoon opnieuw gebruikt te zijn... Bah! Om het af te maken plakte de vloer en was er zelfs een bloedvlek op de gordijnen te vinden. Alles bij elkaar was het geen pretje om daar te verblijven, en dat is nog zacht uitgedrukt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Op Tweede Pinksterdag boekten we een overnachting, in de veronderstelling dat we de enige gasten waren. Bij aankomst was het buiten een rommeltje, met overal onkruid en gras dat wel een flinke snoeibeurt kon gebruiken. We wilden in het hotel dineren, maar helaas was de keuken gesloten. Gelukkig hebben we elders in de stad wat gegeten en wat snacks en drankjes gehaald. Het bleek dat de receptionist het enige personeelslid was, wat resulteerde in een gebrek aan service en voorzieningen. Zelfs de bar was dicht, waardoor we geen drankjes konden krijgen. De receptie was 's nachts gesloten, dus er was niemand bereikbaar in geval van nood. Gelukkig was er 's ochtends om 06.10 uur wel iemand die ons van koffie voorzag. Het ontbijt liet te wensen over met voornamelijk kant-en-klare producten die niet vers leken. Het hotel gaf een verwaarloosde indruk met vuile ramen en een keuken die niet bepaald uitnodigend was. Het beloofde welkomstdrankje ontbrak en de foto's van de hal van het bijgebouw waren misleidend, aangezien de realiteit minder glanzend was. Kortom, geen aanrader, al was de koffie wel lekker.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik kan het bijna niet geloven dat dit hotel zichzelf durft te presenteren als een viersterrenaccommodatie. Mijn ervaring daar was een ware nachtmerrie, en de kwalificatie als luxehotel is een grove leugen! Vanaf het moment dat ik de entree betrad, was overduidelijk dat dit hotel verwaarloosd is en alle allure van een viersterrenhotel mist. Het terrein is een teleurstelling: onkruid groeit overal, de ramen zijn bedekt met een laag vuil en de hele omgeving ademt verwaarlozing en desinteresse uit. Het leek alsof het hotel al jaren aan zijn lot was overgelaten. Maar de ellende hield niet op. Zodra ik de deur van mijn kamer opende, werd ik overweldigd door een muffe, ondraaglijke geur – de ruimte was overduidelijk in geen tijden fatsoenlijk schoongemaakt. Mijn voeten plakten aan de vloer en ik gruwel nog steeds bij de gedachte aan wat het zou kunnen zijn geweest. De kamer was bedekt met een dikke laag stof, en de ventilator was zo vervuild dat ik me ernstig zorgen begon te maken over mijn gezondheid. En alsof dat nog niet genoeg was, ontdekte ik gebruikte tissues in de tissuehouder. De gedachte alleen al is weerzinwekkend, en het werd alleen maar erger toen ik bloedsporen zag op zowel de muur als het gordijn. Dit gaat niet alleen over slechte service; dit is een kwestie van ernstige verwaarlozing en potentieel gevaarlijke omstandigheden! Het enige wat dit hotel deed om de situatie te sussen, was mijn geld terugbetalen toen ik meteen besloot uit te checken. Maar geen enkele vergoeding kan de afschuw wegnemen die ik voelde toen ik die deur achter me dichttrok. Dit hotel verdient niet eens één ster, laat staan vier. Mijn advies: vermijd deze vervallen en gevaarlijke plek koste wat het kost!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik wou dat ik eerst de recensies op Google had gelezen voordat ik hierheen ging. Alles bij dit hotel is in een erbarmelijke staat. De inrichting lijkt rechtstreeks uit de jaren 90 te komen en is versleten en vies. Gelukkig waren de bedden schoon en was het 's nachts relatief rustig, maar daar houdt het positieve dan ook op. De minibar was stuk en leeg, er zat een groot gat in het horraam waardoor muggen binnenkwamen, en overal was stof en plakkerigheid te vinden. De entree van het bijgebouw was ronduit smerig en de ramen in de ontbijtzaal waren bedekt met viezigheid, met zelfs een speciale sticker naast onze tafel om vliegen aan te trekken. We kwamen om 9.10 uur voor het ontbijt en veel schalen waren al leeg, waardoor onze keuze beperkt was. Toen we vroegen om bij te vullen, kregen we te horen dat dit niet meer zou gebeuren. En dan te bedenken dat ze zichzelf ook aanprijzen als trouwlocatie. Wat een teleurstelling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens onze roadtrip door het grensgebied boekten we een overnachting via een online platform nadat ons was verteld dat dat goedkoper was dan rechtstreeks bij het hotel. Bij aankomst om 16:30 uur pakte de receptioniste enthousiast ons dossier, omdat ze mijn naam herkende. Tot onze verbazing vertelde ze dat we verkeerd hadden geboekt en opnieuw moesten betalen voor die nacht. Hoewel er bijna niemand in het hotel was, weigerde ze soepel met de situatie om te gaan. Dit was een teleurstelling tijdens onze vakantie. Mijn vrouw weigerde direct en hoewel ik het nog wilde proberen, was de receptioniste onverbiddelijk. Wij zijn toen teleurgesteld vertrokken. Het leek er ook onverzorgd uit te zien, maar dat zou geen probleem zijn geweest als er vriendelijk en begripvol op onze vergissing was gereageerd. Het hotel heeft hierdoor uiteindelijk geen blije klanten die bereid waren de normale prijs te betalen of gebruik te maken van het ontbijt, en er zullen ongetwijfeld negatieve reviews volgen. Het gebrek aan respons van het hotel nadat Trip.com heeft geprobeerd te bemiddelen, spreekt boekdelen. Trip.com bood aan om de helft van de kosten te vergoeden in Tripcoins, maar deze hebben hun beperkingen qua geldigheid en inwisselbaarheid. Een wijze les: lees reviews en leer ervan om teleurstellingen zoals deze te voorkomen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl