ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lorenz

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers zijn in een vervallen staat en worden niet goed verzorgd. De schoonmaakservice beperkt zich tot het opmaken van het bed, terwijl de prullenbakken niet geleegd worden en afval niet weggegooid wordt. Om te kunnen douchen moet je eerst 5 minuten wachten tot het water warm wordt. Het instellen van de tv was ingewikkeld en moest gedaan worden door het personeel, en zo kunnen we nog wel even doorgaan...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben ontzet. Als het kon, zou ik maar een halve ster geven. Vandaag zijn we naar onze kamers verhuisd en ik was echt teleurgesteld. Het is gewoon schaamteloos om geld te vragen voor deze kamers. Overal waar je kijkt, zie je stof en vuil. De eigenaar lijkt er totaal niet om te geven, vooral gezien de alarmerend slechte beoordelingen. Het lijkt erop dat ze hier alleen maar uit zijn op geld en verder niets aantrekken van de staat van de faciliteit. De kamer waar ik verblijf vertoont meerdere gebreken zoals een kapot bedlampje, een defecte bediening, een niet-functionerend plafond, en overal is er stof te vinden. Het is gewoon walgelijk. Het lijkt alsof er totaal geen onderhoud is gepleegd en geen enkele schoonmaak heeft plaatsgevonden. Dit bezoek zal zeker mijn eerste en laatste keer zijn hier. En hoe kunnen er toch kleine haartjes op schijnbaar schone lakens terechtkomen? De eigenaar van dit hotel zou zich echt moeten schamen. Ik zou Lorenz absoluut niet aanbevelen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als ervaren reiziger heb ik al vele landen bezocht, maar de nachten hier waren echt een nachtmerrie. Hoewel het rustig was, sloeg er bij binnenkomst van het "hotel" meteen een onaangename geur uit een luchtverfrisser op me. De grijze vloertegels met zwarte randen gaven geen frisse indruk. In de kamer hing een vochtige geur, de deuren waren lang niet schoongemaakt, de vloer was vies en naast het bed brokkelde het vochtige pleisterwerk van de muur. In de badkamer trof ik zelfs nog haren van de vorige gast aan in de wastafel. Hier zou ik zelfs niet meer naartoe gaan als ik ervoor betaald werd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De prijs-kwaliteitverhouding is ronduit rampzalig. Bij aankomst stonden we een halfuur voor een gesloten deur omdat de opgegeven code nog niet was geactiveerd en niemand bereikbaar was. In het bed lagen overal haren en de lakens werden binnen 5 minuten zwart van de sokken. De gordijnen waren vies en kapot, en de algemene hygiëne liet veel te wensen over. Daarnaast was een opfrisbeurt van de verf hard nodig. Hoewel de locatie op zichzelf centraal en goed is, is het vinden van een parkeerplaats zeer problematisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een glimlach. De kamer voor niet-rokers werd dagelijks keurig opgeruimd en de bedden werden elke dag keurig opgemaakt. De locatie in het centrum was perfect voor mijn werk op de beurs. De levendigheid van de stad maakte het gemakkelijk om winkels en restaurants te bereiken. Helaas is de accommodatie niet geschikt voor mensen met mobiliteitsproblemen vanwege de vele trappen en het ontbreken van een lift.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Mijn verblijf in dit hotel was echt top. Het is een knus en charmant hotel. De kamer werd elke dag grondig schoongemaakt, wat echt fijn was. Het ontbijt was ook zeer smakelijk. Helaas kan ik niets zeggen over het diner, omdat ik daar niet gegeten heb. Een minpuntje was het ontbreken van een lift en het feit dat het personeel alleen Duits sprak. Daarnaast was het lastig om 's nachts met het raam open te slapen vanwege het geluid van het verkeer, vooral omdat onze kamer aan de straatkant lag. De kamers waren ruim en sfeervol ingericht. Ik zou zeker overwegen om hier in de toekomst weer te verblijven.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl