ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Seeschl

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst bij de receptie kreeg ik niet meteen een positief gevoel. De medewerkers waren wel vriendelijk, maar leken wat afstandelijk en misten een glimlach. Helaas ontbrak er een fles water in de kamer op de dag van aankomst. Ook waren er niet genoeg parasols bij het zwembad, wat niet ideaal is als je niet in de volle zon wilt liggen. Voor een 5-sterrenhotel zou dit eigenlijk beter moeten geregeld zijn. Er zouden meer ligstoelen en een buitendouche bij het zwembad mogen zijn, zodat gasten zich voor een duik kunnen opfrissen. Het bedienend personeel was niet altijd in de buurt om te vragen of je iets wilde drinken. Het ontbijt en diner waren gelukkig wel erg goed. Al vond ik het kaasplateau van 22,00 euro wat aan de dure kant, vooral omdat dezelfde kazen als bij het ontbijt geserveerd werden. Ik had graag wat variatie gezien. De TV in de kamer was ook niet ideaal geplaatst. Je kon hem niet voldoende draaien om vanuit bed goed te kunnen kijken. Desondanks was mijn ervaring over het algemeen positief en zou ik zeker overwegen om terug te keren naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel maakte indruk met zijn prachtige locatie aan het meer. Onze kamer bood een betoverend uitzicht op het water, wat echt een toegevoegde waarde was. Hoewel de kamer en badkamer ruim waren, was het aparte toilet wat aan de kleine kant. Het tapijt vertoonde hier en daar wat vlekken en de waterdruk op de 5e verdieping liet te wensen over. We hebben in vergelijkbare accommodaties verbleven, die zelfs wat goedkoper waren. Toch waren het terras en het panoramische uitzicht absoluut de sterke punten van dit hotel. Eén punt van aandacht was echter het ontbijt, dat wellicht wat eerder geserveerd zou mogen worden dan om 10.00 uur.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas voldoet dit hotel niet aan de verwachtingen die ze scheppen met hun 5-sterren claim. Het personeel lijkt overbelast te zijn, waardoor het lang duurt voordat bestellingen worden opgenomen en geserveerd. Zelfs in de enige geopende taartwinkel is er soms geen taart beschikbaar, en hetzelfde geldt voor de bar. Gasten worden zonder bericht geannuleerd voor spa-afspraken, wat zorgt voor pure chaos en teleurstelling tijdens de feestdagen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We hebben meerdere malen genoten van een verblijf bij de Seeschlösschen. Helaas lijkt de service echter geleidelijk aan te verslechteren. Onze ervaringen spreken boekdelen: We merkten op dat er geen hulp meer was bij de bagage. Bij onze massageafspraak op zaterdagochtend om 10.00 uur waren zowel de kamer als de massageolie niet op temperatuur gebracht. Gelukkig was er nog een lichtpuntje in de vorm van de vriendelijke barman, die heerlijke cocktails bereidde. Het hotel heeft een fantastische ligging die uniek is - het management zou slim moeten inspelen op deze locatie om zowel vaste als nieuwe gasten te blijven verrassen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring! Het verblijf in dit hotel was echt top, vooral dankzij het personeel. Ze waren zo vriendelijk, behulpzaam, begripvol en professioneel dat mijn verwachtingen zijn overtroffen! Zou het niet geweldig zijn als alle hotels in deze klasse op deze manier zouden zijn? Dankjewel!



© 2007-2025 ReisChecker.nl