ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Waldhotel Soodener Hof

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel, dat al wat jaartjes meegaat maar constant gemoderniseerd wordt, heeft helaas wat tekortkomingen op het gebied van hygiëne. Spinnen aan het plafond werden pas na 3 dagen verwijderd en de asbakken op het terras werden niet schoongemaakt. De steile oprit naar het hotel en de prijzige parkeerkosten van 6 euro per dag zijn ook minpunten. Daarnaast is het teleurstellend dat het restaurant gesloten is, wat niet vermeld stond bij de boeking. De zwembad op de eerste verdieping was ook niet erg schoon en er was geen mogelijkheid om je om te kleden in de zwembadruimte. Het ontbijt was prima en de verse eiergerechten werden op verzoek bereid. Drankjes kon je zelf pakken uit een koelkast, die op de vertrekdag afgerekend werden. Er stond ook een koffieautomaat voor 's middags ter beschikking. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is echter minder geschikt voor mindervaliden vanwege het ontbreken van een lift. De ontbijtruimte is wel heel mooi en ruim, met een terras rondom en een fantastisch uitzicht op de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring met het boeken van een verblijf in het Waldhotel Soodener Hof was allesbehalve ideaal. Hoewel de bevestiging per e-mail uiteindelijk kwam na mijn telefonische boeking, bleek het hotel geplaagd te worden door tal van problemen. Mijn kamer was muf en ijskoud vanwege een defecte verwarming, wat resulteerde in een onaangenaam verblijf waarbij ik bibberend van de kou door de gangen moest lopen met slechts het licht van mijn mobiele telefoon. De wellnessruimte was al niet veel beter, met een sauna die alleen op afspraak beschikbaar was en voor de rest een ijspaleis leek. Na herhaalde klachten bij het personeel, dat ook aangaf bekend te zijn met de structurele problemen in het hotel zoals gebrekkige verwarming en verlichting, werd ik uiteindelijk naar een andere kamer in een ander gebouw verplaatst. Hoewel deze kamer wel over werkende verwarming beschikte, bleven de muren koud aanvoelen. Een ontmoeting met een medewerkster tijdens het ontbijt onthulde dat de problemen al langere tijd speelden en dat de eigenaar weinig geneigd leek om ze op te lossen. Na een teleurstellende ervaring besloot ik voortijdig te vertrekken, waarop de eigenaar probeerde mij 50€ in rekening te brengen voor zijn ongemakken. Uiteindelijk rekende ik af voor de enige nacht die ik er verbleef met slechts twee broodjes en een kop koffie, en weigerde ik om de extra kosten te betalen. Dit resulteerde in dreigementen om de zaak over te dragen aan een incassobureau, wat uiteindelijk resulteerde in een verhitte correspondentie waarbij geen excuses werden aangeboden. Het dieptepunt was echter het feit dat ik na mijn vertrek werd geconfronteerd met een onterechte rekening van 650€, die na tussenkomst van juridische bijstand uiteindelijk van tafel werd geveegd. Al met al een verblijf dat ik niemand zou aanraden, gezien de vele gebreken en het gebrek aan verantwoordelijkheid van de eigenaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een charmante retro sfeer. Het personeel is erg gastvrij. De Finse sauna is van hoge kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geen eetgelegenheid ter plaatse, wat wel een beetje teleurstellend was. Gelukkig heeft Schloßschanke in het dorp dit meer dan goedgemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft onlangs een stijlvolle make-over gehad en de bedden zijn buitengewoon comfortabel. De kamers ogen fris en zijn mooi opgeknapt. Helaas laat de sterke WiFi-verbinding te wensen over, doordat deze geen toegang geeft tot het internet. Het wellnessgedeelte is eenvoudig maar compleet, met sauna's en een klein zwembad dat goed wordt onderhouden. Het is duidelijk dat het hotelteam hard werkt om de uitstraling van het hotel te verbeteren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1

Het hotel bevindt zich op een fantastische locatie op een heuvel. Vanaf het balkon van de kamer heb je een prachtig uitzicht over de stad. Bij aankomst ontdekten we echter dat de derde persoon op een klein slaapbankje aan het voeteneinde moest slapen, wat niet bepaald bijdraagt aan ontspanning. Het driegangenmenu dat we hadden geboekt was van goede kwaliteit, maar werd in een rap tempo geserveerd (zitten, eten, weg binnen 30 minuten). Tijdens het eerste ontbijt was het een complete chaos. Wegens drukte moesten we naar de benedenverdieping waar de ober totaal overweldigd leek (een leerling). Het duurde maar liefst 20 minuten voordat eindelijk iemand koffie bracht (ondanks dat we al drie keer hierom hadden gevraagd). Het buffet werd pas aangevuld na het ontbijt. De geboekte massage was ook geen hoogvlieger; allemaal leerlingen of tijdelijke krachten die hun vak helaas niet begrepen. Het is jammer dat dit mooie hotel door zulke kleine dingen aan reputatie verliest, zeker gezien de hoge prijzen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl