ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Maritim Grafschaft

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is ruim opgezet en biedt uitstekende service en schoonmaak. Het ontbijtbuffet en dinerbuffet bieden een ruime keuze aan gerechten. Het bed was echter niet helemaal perfect, want het ene matras was te stevig en dik, terwijl het andere te dun en zacht was. Houd er ook rekening mee dat de lift maar tot de derde verdieping gaat, wat lastig kan zijn voor gasten die slecht ter been zijn en op de vierde of vijfde verdieping verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie is prachtig en het dorp wordt goed onderhouden, met vriendelijk personeel in het hotel dat goede service biedt. Desondanks zijn er veel oudere mensen die regelmatig roken, waardoor deze bestemming wellicht minder geschikt is voor gezinnen met kinderen. Een pluspunt is dat hondenliefhebbers hier kunnen ontspannen. Helaas zijn de kamers gedateerd, hoewel ze wel schoon en netjes zijn. Een minpunt is het ontbreken van airconditioning in de eetzaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben vier fantastische dagen gehad in dit hotel. De kamer en badkamer waren ruim en brandschoon. Het ontbijt was uitstekend met een ruime keuze aan heerlijke broodjes, beleg, yoghurt en fruit, dat continu werd aangevuld. Ook het avondeten verraste ons elke avond met nieuwe smaken en was voortreffelijk. Twee avonden hebben we kunnen genieten van live muziek, wat de sfeer erg gezellig maakte. De ligging van het hotel is perfect, vlakbij de bossen en de Rotharsteig. Het zwembad in het hotel was ook prima. Ondanks dat het hotel wat ouder is, heeft het een sfeervolle uitstraling. Het enige minpuntje was dat er maar één lift is voor alle hotelgasten, waardoor we vaak de trap naar de derde verdieping moesten nemen, wat niet voor iedereen even makkelijk is. We hebben genoten van de rust op onze kamer en van de prachtige wandelingen in de bossen, waar we bijna geen andere mensen tegenkwamen, alleen wat mountainbikers. De ligging van het hotel is werkelijk uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers op de tweede verdieping zijn ruim en beschikken over een balkon. Sommige kamers hebben zelfs een bad. De vloerbedekking geeft een warme uitstraling, maar de kleine badkamer kan wel wat krap zijn. Op zaterdagavond was er een gezellige muziekavond met een geweldige keyboardspeler en goede zang. Helaas liet het personeel wat vriendelijkheid betreft te wensen over. Het eten was redelijk en er was voldoende keuze, maar de Duitse punctualiteit was soms wat streng: een biertje om 16.59 uur werd in rekening gebracht, terwijl het om 17.00 uur gratis was. Bij het uitchecken werden we om 10.00 uur 's ochtends op de kamerdeur geklopt met het verzoek om te vertrekken, wat wat gehaast voelde. Er was weinig interactie tussen het personeel en de gasten, wat de sfeer wat afstandelijk maakte. De kamers hadden balkons met uitzicht op een binnenplaats, wat bij het reserveren misschien beter aangegeven had kunnen worden. Desondanks was de omgeving prachtig en ideaal om de natuur in te trekken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door een vriendelijke medewerker. Bij het maken van de reservering hadden we aangegeven dat mijn reispartner allergisch is voor huisdieren, dus we vroegen om een extra schone kamer waar geen huisdieren hadden verbleven. Tot onze verrassing ontdekten we ‘s avonds hondenharen op de vloer door de hele kamer. We sliepen met de deur open, bezorgd over mogelijke ademhalingsproblemen. Daarna werden we een keer wakker van luidruchtige buren die nog een half uur op het terras doorbrachten. De volgende ochtend meldden we de hondenharen bij de receptie, waar we een andere medewerker aantroffen. Zij beloofde direct de schoonmaakdienst aan het werk te zetten. Toen we terugkwamen na een dag in de prachtige natuur, was er echter geen verandering in de staat van het tapijt. Ik liet de foto's van de vloer 's ochtends en 's avonds aan een nieuwe medewerker zien. Zij beloofde dit de volgende dag aan de schoonmaakdienst door te geven, maar dat was voor ons geen acceptabele oplossing gezien de gezondheidsrisico's. Ik vroeg of we misschien een stofzuiger konden gebruiken. Dit bracht de medewerker op een idee en bood ons een andere, eenvoudigere kamer aan met laminaat in plaats van tapijt. Tot onze verbazing was deze standaardkamer veel aangenamer en helemaal schoon! Al met al hebben we te veel betaald voor een ongemakkelijke en ongezonde kamer. Gelukkig hebben we wel heerlijk geslapen tijdens de tweede nacht!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl