ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Landhaus Alte Eichen

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Een prachtig gelegen huis aan de oevers van het Scharmützelsee met een gastvrije sfeer. Vanaf het moment dat we aankwamen, voelden we ons warm en hartelijk verwelkomd. Onze tweepersoonskamer met uitzicht op het meer was met liefde ingericht en het uitzicht was adembenemend. 's Avonds genoten we van culinaire verwennerij en maakten we gebruik van het geweldige aanbod in het restaurant. We weten nu al dat we zeker terug zullen komen! Bedankt aan het Landhaus voor deze geweldige ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service3

Het ontbijt was voldoende en vers. De douchewanden in de badkamer waren te laag, waardoor de douchekop bij het aanzetten omhoog sloeg en de hele badkamer onder water zette. Het personeel bij de receptie liet te wensen over. We hadden een suite voor 3 personen geboekt voor 18 en 19 juli. Specifiek werd door onze ouders ter plaatse gevraagd om een kamer voor 3 personen, omdat we ons gehandicapte volwassen kind bij ons hadden. De prijs voor de overnachting met ontbijt werd genoemd als €170,00. Een schriftelijke bevestiging werd geweigerd met de woorden: "dat hebben we hier niet nodig!" Bij aankomst werd er plotseling alleen gesproken over een reservering voor 2 personen. De "oplossing" van het team was een extra bed in de gereserveerde suite op een smal bedje met extra kosten. Hierdoor moesten we uiteindelijk een totaalprijs van 210,00 € betalen. Geen enkele medewerker had de moed om de fout in de reservering toe te geven. Hierdoor kregen we sterk het gevoel dat we werden opgelicht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6

Jammer dat de hotelmedewerkers zich zo kleinzielig en onderdanig opstellen volgens de instructies van het management. Bezoekers van dit hotel moeten gewaarschuwd worden dat de communicatiestijl van het hotel eerder schriftelijk dan persoonlijk is. In dit 4-sterrenhotel zul je bijvoorbeeld niet persoonlijk op de hoogte gebracht worden dat je 's avonds spontaan het eigen restaurant kunt bezoeken. In plaats daarvan wordt er, ondanks vrije tafels en hetzelfde bedienend personeel op opeenvolgende avonden, een hele vertoning gemaakt van de tafelindeling. Niet echt begrijpelijk. Ook is het in dit hotel niet mogelijk om met een creditcard te betalen, wat naar verluidt te wijten is aan de hogere kosten van deze betaalmethode. Dat heb ik nog nooit meegemaakt in een 4-sterrenhotel...



© 2007-2025 ReisChecker.nl