ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Neu

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Geachte hoteldirectie, Ik wil graag mijn diepe teleurstelling uiten over onze ervaring in Wohlfühl-Hotel Neu Heidelberg. Het verblijf liet veel te wensen over en de behandeling die we kregen was verontrustend en volstrekt onaanvaardbaar voor gasten zoals wij. Bij aankomst in onze kamer troffen we een zorgwekkende mate van verwaarlozing aan, met overduidelijk veel stof dat deed vermoeden dat de kamer al lange tijd niet was schoongemaakt of in gebruik was geweest. Hoewel dit kan gebeuren, is het van essentieel belang dat kamers grondig worden gereinigd en gereed zijn voor gasten, zeker wanneer de reservering ruim van tevoren is gemaakt. Echter, het meest alarmerende incident vond plaats op de avond van 17 april. Bij onze terugkomst in het hotel net na 22.00 uur, troffen we een onbemande receptie aan en hadden we geen sleutels, aangezien we die avond van kamer moesten wisselen. Na het bellen van het noodnummer, arriveerde de manager, maar in plaats van professioneel op te treden, vertoonde hij agressief en vijandig gedrag. Gelastend dat we om 23.00 uur het hotel moesten verlaten. Dit onprofessionele gedrag bracht ons niet alleen in de avond in een kwetsbare situatie, maar was ook volstrekt onaanvaardbaar. Het gedrag van het hotelpersoneel is niet te rechtvaardigen en geen enkele gast mag zo behandeld worden, ongeacht de omstandigheden. Bovendien rijst de vraag of onze nationaliteit invloed heeft gehad op de wijze waarop we behandeld zijn. Als niet-Duitse gasten, is het moeilijk om te negeren of we mogelijk minder respect hebben ontvangen, wellicht als gevolg van ongegronde vooroordelen die helaas nog steeds aanwezig kunnen zijn in bepaalde kringen van de Duitse samenleving. Deze zorg verdient serieuze aandacht. Ik verzoek dan ook om een schriftelijke verontschuldiging van het hotel en om verduidelijking met betrekking tot de interne maatregelen die worden genomen om herhaling te voorkomen. Ik zie graag binnen 7 dagen een reactie op deze kwestie tegemoet. Mocht deze reactie niet bevredigend zijn, dan zal ik niet aarzelen om deze klacht voor te leggen aan de bevoegde consumenten- en toerisme-autoriteiten, en mijn ervaring openbaar te maken op toonaangevende reisbeoordelingsplatforms. Met vriendelijke groet,



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Uitstekend!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hadden een prima verblijf met mijn collega voor werkdoeleinden. De medewerkers waren erg behulpzaam en dachten goed met ons mee. Het was een prettige ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In de aangepaste kamer ontbrak helaas een balkon, wat ik toch graag had gehad. Gelukkig hadden ze in de badkamer handig een zuignaphandgreep en een stevige douchekruk geïnstalleerd, zodat ik veilig kon douchen. Dit zou wat mij betreft een voorbeeld mogen zijn voor andere hotels.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel was een aangename verrassing. We wilden graag een plek die niet midden in het centrum lag, maar ook niet te ver van de snelweg. Gelukkig was parkeren bij het hotel geen enkel probleem en ook nog eens gratis. De receptie was gastvrij en nadat we de coronacheck hadden doorlopen, kregen we de sleutel van onze schone en prachtig ingerichte kamer, inclusief een smetteloze badkamer. Het enige minpuntje was het ontbreken van Nederlandse televisiezenders, maar dat mocht de pret niet drukken. We keken uit naar het ontbijt de volgende ochtend en werden aangenaam verrast door de ruime keuze en de verse producten. Er was genoeg ruimte om rustig te zitten en te genieten. We zullen zeker terugkomen en opnieuw van deze fijne ervaring genieten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl