ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Zum Mohren

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

In februari 2011 hebben mijn partner en ik dit hotel bezocht en we waren aangenaam verrast. Het hotel beschikt over een prachtig zwembad en sauna, en de eigenaar was ontzettend vriendelijk en deed zijn uiterste best om ons verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Toen we wilden verhuizen naar een ruimere kamer, was dit geen probleem en waren ze zeer meegaand. We voelden ons echt welkom als gasten. De enige tegenvaller was het roken in sommige ruimtes, hoewel het gelukkig niet was toegestaan in de eetzaal. In Oostenrijk is roken nog niet verboden in openbare ruimtes, wat voor ons als niet-rokers een beetje wennen was. We misten wel een gezellige lounge of bar waar we aan het einde van de dag konden genieten van een drankje zonder rooklucht. Hoewel deze faciliteit er wel was, was roken daar toegestaan wat het voor ons met kinderen of als niet-rokers minder aantrekkelijk maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service9

In maart 2007 verbleven we hier voor één nacht. Het hotel was top, het eten was heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. De kamer was schoon en netjes. We kijken ernaar uit om volgend jaar weer terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Dit jaar verbleven we voor de 8ste keer in dit hotel, onze vaste tussenstop op weg naar Italië. Het hotel is gunstig gelegen aan een doorgaande weg. In 2006 werd een nieuw gedeelte van het hotel geopend met voorzieningen zoals een sauna, zwembad, wintertuin, parkeergarage en wijnbar. Het ontbijt is nu uitgebreider en van betere kwaliteit. Je krijgt een gratis badjas en slippers. Voor een goede en betaalbare internetverbinding kun je terecht bij het hotel. De buitenkant van het gebouw is onlangs opgeknapt. Er zijn verschillende ruimtes gereserveerd voor niet-rokers, zoals de grote eetzaal en het openbare restaurant. We worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service8

We verbleven tijdens het paasweekend in een prachtig hotel met mooie kamers. Het personeel was erg vriendelijk en we hebben genoten van het heerlijke zwembad. De eigenaar was buitengewoon gastvrij, wat ons verblijf extra gezellig maakte. Al met al hebben we een geweldige tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Het hotel heeft een zeer gunstige ligging in het centrum, maar helaas bevindt het zich aan een drukke weg. We sluiten ons volledig aan bij de vorige recensie. Tijdens ons verblijf hebben we nog nooit zo'n ongastvrije en onvriendelijke sfeer meegemaakt. Het personeel lijkt niet geïnteresseerd in het welzijn van de gasten, ze roken in het hotel en negeren de gasten volledig. Er wordt nauwelijks een warm welkom geboden en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Klachten worden niet serieus genomen en zelfs belachelijk gemaakt, er wordt geen oplossing geboden. De typische Oostenrijkse gastvrijheid, die we elders zo vaak hebben ervaren, is hier ver te zoeken. We kunnen dit hotel absoluut niet aanbevelen voor wie op zoek is naar een gastvrije ervaring. Het is beter om een ander hotel te kiezen als je de echte Oostenrijkse gastvrijheid wilt ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel voldeed volledig aan mijn verwachtingen. De service was uitstekend en de kamers waren keurig schoon. Ondanks dat we hadden gekozen voor halfpension, hebben we genoten van een fantastisch diner met minimaal vier gangen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid3

Ieder jaar keren we terug naar dit hotel. Afspraken die we per e-mail maken, worden altijd nagekomen, zelfs als dit nadelig is voor het hotel. De directie heet ons altijd van harte welkom, ook tijdens de verbouwing vorig jaar waarbij ze zich zelfs meerdere malen verontschuldigden voor de rommel en het uitvallen van de sauna. Er wordt zeker gerookt in het hotel, voornamelijk in de bar waar de lokale bevolking samenkomt, het à la carte restaurant en de tv- en kaartruimte. Gelukkig is de eetzaal aan de achterzijde volledig rookvrij. Het is belangrijk om te weten dat Oostenrijk op dit moment geen algemeen rookverbod heeft, behalve in bepaalde uren bij Mc Donald's. Gelukkig zijn er rookvrije zones en kamers beschikbaar om te boeken, ook in Hotel Zum Mohren. De geuren in het hotel komen niet alleen van roken; er zijn ook oude problemen die tijdens renovaties zullen worden aangepakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

Het hotel zelf is prima, maar de sfeer wordt helaas verpest door de onvriendelijke directie die duidelijk geen moeite doet om gastvrijheid te tonen. Het gevoel van welkom zijn, ontbreekt volledig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1

Ik sluit me volledig aan bij wat anderen hebben gezegd. De houding van het personeel is op zijn zachtst gezegd niet bepaald hartelijk. Het voelt alsof je totaal genegeerd wordt. Als je niet van roken houdt, kun je inderdaad beter ergens anders een accommodatie zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service2

Dit hotel heeft een zeer gunstige ligging in het centrum, maar helaas bevindt het zich aan een drukke weg. De ervaring was verre van hartelijk en gastvrij, en teleurstellend. Het management lijkt niet betrokken en loopt gewoon rokend door het hotel. Er is geen warm welkom, gemaakte afspraken worden genegeerd en klachten worden afgedaan met spot en zonder enige oplossing te bieden. De typische Oostenrijkse gastvrijheid ontbreekt hier volledig. Mijn advies: zoek elders naar een hotel waar je wel die beroemde Oostenrijkse gastvrijheid zult ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9

De afgelopen jaren heeft dit hotel zich actief gericht op het verbeteren van de faciliteiten. Vooral op het gebied van wellness en culinaire vernieuwingen zijn er positieve veranderingen merkbaar. Recentelijk zijn de televisies op de kamers vernieuwd, wat de gastervaring ten goede komt. Bovendien wordt het rookbeleid, conform de Oostenrijkse regels, op een correcte manier gehandhaafd met aangewezen rook- en rookvrije zones. Wij zijn blij met de positieve evolutie van dit hotel, alhoewel we zelf nooit redenen tot klagen hebben gehad sinds we hier in de zomer komen sinds 1998.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl