ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Schreiner

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Met ons gezin bezochten we het restaurant en waren enthousiast over de gerechten die we online hadden bekeken voordat we aankwamen. Helaas was de service teleurstellend en verward, ondanks dat we een van de eerste klanten waren die om 12.00 uur arriveerden. Het duurde even voordat onze bestelling werd opgenomen en we moesten bijna 45 minuten wachten op ons voorgerecht, terwijl een ander gezin dat later binnenkwam al klaar was voordat wij onze eerste hap namen. Nadat de baas ons uitlegde dat er een miscommunicatie was geweest, werden we vriendelijk verzocht om opnieuw te bestellen. Gelukkig kwam het eten dit keer sneller, maar nog steeds niet op het juiste moment. Een van de gerechten was te zout en de saus was te zuur. De baas bood ons een glas wijn aan om het goed te maken, maar na zo'n ervaring konden we alleen maar sarcastisch glimlachen en namen we uiteindelijk maar wat drankjes mee om het teleurstellende bezoek af te sluiten. Het was een verschrikkelijke ervaring die bijna niet te beschrijven valt. Hongerig, genegeerd, en behandeld alsof we er niet toe doen. Het lijkt erop dat de baas niet echt geeft om zijn klanten. Voor ons is het duidelijk: NOOIT MEER!!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in Hotel Blaufränkisch was een heerlijke ontsnapping. De service was uitstekend, het restaurant was fantastisch en het zwembad bood verfrissing te midden van een prachtig landschap. Slechts een klein minpuntje was de staat van het toilet in kamer 28, dat wel wat beter schoongemaakt had kunnen worden. Over het algemeen was alles goed verzorgd en schoon. We kijken er al naar uit om terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voor de prijs die we betaalden, hadden we hogere verwachtingen. Onze kamer bevond zich op de begane grond en had een eigenaardige ingang via de minibalkons, maar het was duidelijk dat er recentelijk renovaties hadden plaatsgevonden. De grootte van de kamer was acceptabel, maar het toilet voelde wat krap aan. Helaas ontbrak het aan voldoende zeep en er lag slechts een halflege rol wc-papier in de badkamer. Tijdens het ontbijt waren alle tafels bezet en moesten we aanschuiven bij een ander stel. Het buffet was van goede kwaliteit, maar het was teleurstellend dat er slechts één medewerker aanwezig was om alles te regelen tijdens een evenementenweekend waarbij het hotel bijna volgeboekt was. We konden zelfs geen gekookt ei krijgen. Opvallend was dat de website beloofde dat er een welkomstdrankje en geschenk op de kamer zouden liggen, maar deze waren niet aanwezig. Toen we ernaar vroegen, reageerde de manager op een vreemde manier: "Ja, als u er een wilt, kunt u er een krijgen. Wacht hier bij de receptie... of loop met mij mee." Het voelde heel ongemakkelijk en vreemd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na het last-minute boeken van een tweepersoonskamer voor Sound&Wine op 21 juni 2025, was mijn vreugde van korte duur toen ik de prijs van € 215 inclusief ontbijt ontdekte. Dit voelde aanzienlijk hoger dan de €150 die ik in augustus 2024 betaalde voor dezelfde kamer (nr. 62). Ondanks de vriendelijke manager en het behulpzame personeel, kon het prijsverschil niet worden gerechtvaardigd in verhouding tot het ontbijt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers hebben een nostalgische jaren 90 sfeer, maar missen moderne gemakken zoals een minibar en hebben wat gebreken zoals een kapotte douchekop en een enorme muur die het uitzicht belemmert. De prijs van €440 voor twee nachten voelde wat aan de hoge kant, gezien de staat van de kamer. Gelukkig hadden vrienden de kamer geboekt, dus we konden toch genieten van elkaars gezelschap, ondanks de teleurstellende accommodatie.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl