ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ajanta

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service3

Dit hotel is volledig afhankelijk van online reserveringen. Voor hetzelfde bedrag zijn er vele andere, betere hotels te vinden in de nabije omgeving. Bij aankomst bleek onze kamer bezet te zijn en moesten we wachten tot 5.30 uur (!) 's nachts voordat er eindelijk een kamer vrijkwam. En zelfs die kamer was niet de kamer die we geboekt hadden. Na onze rondreis kregen we als compensatie een kamer aangeboden tegen een gereduceerd tarief, maar bij terugkomst was deze kamer ook niet beschikbaar. Uiteindelijk werden we overgeboekt naar een ander hotel. Kortom, dit hotel is geen aanrader. Ook opvallend is dat het niet meer vermeld staat in de Lonely Planet gids van 2007.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service5

Dit hotel heeft een aangenaam dakterras waar elke avond een smakelijk buffet wordt geserveerd, maar het lijkt wel een verborgen pareltje aangezien er maar weinig gasten van genieten. De kamers zijn redelijk comfortabel, hoewel de service aan de receptie wat te wensen overlaat. Het reisbureautje bij de receptie biedt een scala aan activiteiten aan, maar er is ruimte voor onderhandelingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service4

Ons verblijf in dit hotel was een teleurstelling. De kamers werden verwaarloosd, er waren geen schone handdoeken beschikbaar en het personeel was ronduit onvriendelijk. Het ontbijt duurde erg lang en was van slechte kwaliteit. Ondanks de positieve beschrijving in de Lonely Planet, raden wij deze plek niet aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service6

Tijdens onze reis in 2010 hebben we twee keer overnacht in hotel Ajanta. De eerste keer boekten we een semi-luxe kamer via het internet. Na onze rondreis door India verbleven we nog een nacht in Delhi als onderdeel van onze geboekte tour, maar kregen helaas een basic kamer toegewezen. Het was een hele ervaring, waarbij we hebben moeten afdingen! Het restaurant van het hotel is van goede kwaliteit en is in 2010 opgeknapt. De semi-luxe kamer was prima, maar de basic kamers waren een nachtmerrie! Het ontbrak aan warm water, er waren lekkages, geen mogelijkheid voor frisse lucht, de inrichting was verouderd, de tv werkte niet en er was veel lawaai. De huismeester heeft hard gewerkt om de problemen op te lossen, we hadden eigenlijk meteen om een andere kamer moeten vragen... De buurt in de omgeving van Old Delhi was zowel het hoogtepunt als dieptepunt van ons verblijf in Delhi.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

In september 2008 verbleef ik drie dagen in dit hotel. De hygiëne liet te wensen over en het ontbijt was teleurstellend. De sfeer was niet gastvrij en de locatie in New Delhi was verre van ideaal. Het leek alsof iedereen erop uit was om ons op te lichten, zelfs de eigenaresse bemoeide zich met onze plannen. Er ontstond gedoe over een aanbetaling die ik via internet had gedaan, maar blijkbaar niet was ontvangen. Al met al was dit geen prettige ervaring en ik zal hier niet meer terugkeren.





© 2007-2025 ReisChecker.nl