ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Almhof

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

De website beloofde veel, maar er werd weinig waargemaakt. De eigenaar leek gladjes, en hoewel internet extra moest worden betaald, werkte het niet. Douchen was alleen zittend mogelijk en betalen met de pin bleek een groot probleem. Het gepromote restaurant was teleurstellend en het appartement leek uit de jaren '70/'80 te stammen. Dit alles voor de prijs van een vijfsterrenhotel, belachelijk!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Prachtige ruime kamers met uitstekende voorzieningen. Het hotel beschikt over een grote parkeerplaats dichtbij het bruisende stadscentrum, op slechts een korte loopafstand van het hotel. Alles is schoon en de bedden zijn comfortabel, waardoor het een geweldige plek is om te verblijven. Gasten kunnen genieten van een heerlijk ontbijt en zwemmen in het naastgelegen hotel. Voor het diner kunnen ze terecht in het eigen restaurant, een fantastische plek genaamd Asado's waar je kunt genieten van heerlijke steaks!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

In december 2012 verbleven we met een groep van 6 personen in Hotel Almhof en we waren zeer onder de indruk van ons prachtige viersterrenappartement op de derde verdieping in Jochberg. Het appartement was luxueus gerenoveerd en smaakvol ingericht met twee mooie badkamers, een knusse woonkamer met open haard, een grote flatscreen-tv met RTL4, een mooie houten vloer en een volledig uitgeruste keuken. Daarnaast waren er drie slaapkamers, elk met een eigen tv, en alles was brandschoon, waardoor we ons meteen thuis voelden. De ligging was ideaal, dicht bij de Maierliften die toegang gaven tot het volledige skigebied, en alles was op loopafstand bereikbaar. En tot onze verrassing sprak de eigenaar vloeiend Nederlands en was hij van Nederlandse afkomst. Hij nam rustig de tijd om ons de weg te wijzen naar skiverhuur, skipassen enzovoorts.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service2

Hoewel we van de locatie en de ruime opzet van het appartement hebben genoten, was de eigenaar helaas niet erg vriendelijk. Nadat we hadden uitgecheckt, kregen we de volgende dag te horen dat we volgens hem de koelkast hadden beschadigd en dat hij daarom €135 van onze creditcard zou afschrijven. Wij zijn er echter van overtuigd dat we niets hebben kapotgemaakt en dat het ook door de schoonmakers gedaan kan zijn. We voelen ons bedrogen omdat de eigenaar er niet eens naar heeft gevraagd, maar het gewoon als een vaststaand feit beschouwt. Deze gang van zaken voelt echt misleidend aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service6

We hadden een appartement geboekt voor 10 personen en wisten dat er twee kamers zouden zijn voor 4 personen en één kamer voor 2 personen. Helaas bleek de indeling niet zo handig te zijn, met de situatie dat je door een van de 4-persoonskamers moet om naar de badkamer te gaan. Er was geen apart toilet aanwezig, de woonkamer met keuken was compact en niet voorzien van een vaatwasser en slechts twee kookplaten. Dit zorgde voor enige uitdagingen tijdens het koken, vooral bij het bereiden van maaltijden voor een grotere groep. Het servies leek bij elkaar verzameld te zijn en met 10 mensen aan tafel was het behoorlijk krap. Bovendien was de doorgang in de woonkamer erg smal, waardoor mensen moesten opstaan of hun benen intrekken om elkaar te passeren. Het restaurant voldeed ook niet aan onze verwachtingen. Hoewel de steaks goed schenen te zijn, was de rundvleessaté erg taai. We hebben dit na afloop gemeld en kregen als tegemoetkoming een "speciale" grappa aangeboden door de eigenaar. Later bleek echter dat de eigenaar bij elke tafel een grappa schonk, waardoor ons gebaar niet zo bijzonder voelde als gezegd werd.





© 2007-2024 ReisChecker.nl