ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Dorval

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring bij het parkeren en vliegen van Quality Hotel was op zijn zachtst gezegd interessant. Bij aankomst ontdekte ik mijn fout: ik had de pendeldienst van Quality Hotel genomen in plaats van die van Quality Inn. Het gebrek aan duidelijke waarschuwingen hierover zorgde voor wat verwarring, en zelfs de chauffeur van de Quality Inn-pendeldienst gaf geen heads-up. Volgens een taxi die ons moest ophalen bij Quality Inn, gebeurt dit regelmatig. We waren niet de enigen - twee andere groepen stonden ook voor hetzelfde dilemma. Het gebrek aan klantenservice lijkt vooral handig te zijn voor taxichauffeurs. Uiteindelijk hebben mijn vriend en ik elk $10 moeten uitgeven, naar verluidt een koopje in vergelijking met anderen die tot wel $50 kwijt zijn voor deze vergissing.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn ervaring was nogal dubbelzinnig vanwege een ongevraagde annulering van mijn vlucht. Het personeel was afstandelijk en niet erg vriendelijk, de valet die geen gedag zegt en niet voorzichtig is met bagage. Gelukkig was de kamer ruim en comfortabel, en het ontbijt was royaal en overheerlijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers waren prima - ze hebben eigenlijk de typische hotelkamer tapijten vervangen door houten vloeren, wat een schonere uitstraling geeft. MAAR PARKEER HIER NOOIT JE AUTO - ONZE AUTO IS VORIGE WEEK GESTOLEN! Zelfs met 2 hekken op hun parkeerplaats achterom WERD ONZE AUTO GESTOLEN! HOE KAN DAT GEBEUREN???



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Als ik de vriendelijke shuttlechauffeur 100 sterren zou kunnen geven, zou ik het doen. Ondanks angstaanjagende verhalen van vrienden over ingeslagen autoruiten, parkeerde ik mijn auto hier voor een paar dagen omdat het goedkoop en dicht bij de luchthaven was. Terwijl ik weg was, werd het gebied getroffen door een enorme sneeuwstorm. Na een helse reisdag kwam ik om middernacht terug bij mijn auto, die volledig begraven was. De shuttlechauffeur van het hotel vond me huilend, klaar om in de sneeuwbank te gaan slapen, en liet me in de warme bus zitten terwijl hij in zijn eentje mijn auto uitgroef. Dank u wel, meneer, wie u ook bent, voor het herstellen van mijn vertrouwen in de mensheid precies op het moment dat ik helemaal op het punt stond op te geven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring met dit hotel was verre van ideaal. Ik raad het niet aan. De sleutelkaart werkte niet om onze kamer binnen te komen en bleek gedeeld te worden met anderen. Ook lagen er maar handdoeken voor twee personen en waren er geen extra washandjes beschikbaar. De televisie functioneerde niet en er was weinig geluidsisolatie in de kamers. Daarnaast zaten alle stoelen in de eetzaal vol vlekken. Gelukkig was onze kamer recent gerenoveerd en voorzien van een ruime minikoelkast.



© 2007-2025 ReisChecker.nl