ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality & Suites Airport East

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een minpuntje was het constante gezoem van de airconditioning naast het bed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een gezellig hotel in de buurt van de luchthaven, met een uitstekende balans tussen prijs en kwaliteit! Het personeel is bijzonder hartelijk en er staat gratis koffie klaar!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring was teleurstellend. We hadden alles geboekt en betaald via d reizen, maar bij aankomst in Toronto werden we geconfronteerd met extra kosten van 250 dollar voor een garantie en de kamer, die niet in ons oorspronkelijke arrangement stonden vermeld. Het kostte ons veel moeite om dit probleem opgelost te krijgen, aangezien de manager, Jackie Downard, slechts op specifieke tijden aanwezig was. Ondanks deze hobbelige start was het verblijf in het hotel in Niagara Falls gelukkig een stuk aangenamer. Daar hoefden we geen extra kosten te maken voor onze auto, die vanwege werkzaamheden elders moest staan, en het receptiepersoneel was zeer klantvriendelijk. We zullen binnenkort teruggaan naar Toronto en hopen daar op een vlotter verloop van ons verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens onze reis van Amsterdam naar Toronto hadden we via booking.com een verblijf van 2 nachten geboekt in dit hotel. We ontvingen direct een bevestigingsnummer. Helaas werd onze vlucht met 5 uur vertraagd, waardoor we later zouden arriveren. Na dit aan het hotel te hebben gemeld, kregen we een e-mail met details over waar en wanneer de shuttlebus ons op de luchthaven zou oppikken. Toen we 's avonds met de shuttlebus aankwamen, bleek er echter geen kamer beschikbaar te zijn. De hotelmanager stelde dat dit de fout was van booking.com, aangezien zij de reservering niet hadden doorgegeven. Ondanks dat ze ons doorverwezen naar een ander hotel, dat ook volgeboekt was, was de receptioniste Evalyne uiterst behulpzaam. Uiteindelijk lukte het haar na 13 hotels te hebben gebeld om een kamer voor ons te vinden. Ze regelde een taxi en na een vermoeiende rit van een half uur kwamen we eindelijk aan. Na contact opgenomen te hebben met booking.com bleek dat Quality Inn Toronto onze kamer had geannuleerd en dat dit inderdaad niet aan hen lag. Het zou inderdaad niet logisch zijn voor booking.com om zomaar een kamer te annuleren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Er is een pendelbus beschikbaar, maar het kan verwarrend zijn omdat er drie kwaliteitsniveaus zijn. Het interieur kan wel wat modernisering gebruiken, maar het is wel ruim en schoon. Een pluspunt is dat je op locatie tot laat kunt eten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl