ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Atrigon

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Met mijn kinderen verbleven we een weekend aan het strand voor €180 per nacht. De accommodatie biedt een ondergrondse parkeergarage, ruime kamers en vriendelijk personeel, wat zeker positieve aspecten zijn. Echter liet de netheid te wensen over. Er waren geen schone glazen en de borden bij het ontbijtbuffet waren vies. De kamers waren versleten en de badkamer verouderd en kapot. Het dakterras, waar vaak over gesproken wordt, bleek teleurstellend doordat er niemand was om de tafels te bedienen. De asbakken waren overvol en de vloeren waren vies. Het lijkt erop dat het management meer aandacht zou moeten besteden aan het onderhoud van het hotel, maar het lijkt erop dat ze dat hebben opgegeven. Er was slechts één medewerker die verantwoordelijk was voor in- en uitchecken, het ontbijt enzovoort. Het leek alsof het alleen draaide om zoveel mogelijk geld verdienen met zo min mogelijk inspanning. Ik voelde medelijden met het personeel, dat hun best leek te doen, maar beperkt werd door de omstandigheden. De prijs-kwaliteitverhouding klopte niet en ik zal zeker niet terugkeren naar deze accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Op het eerste gezicht leek het veelbelovend, maar bij een grondigere check-up voldeed het helaas niet aan de verwachtingen. De bedden waren comfortabel en stevig, en de kamer was ruim en netjes gerenoveerd. Helaas liet de installatie van de wc-bril te wensen over, was er geen tv-signaal en konden we deze niet aan de praat krijgen. Het meest teleurstellende was de vieze vloer. Ondanks deze tekortkomingen geef ik het een gemiddelde beoordeling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het lijkt mij sterk onwaarschijnlijk dat ik hier nogmaals zal verblijven. Ik begrijp niet waarom dit hotel 4 sterren heeft verdiend, aangezien zelfs 3 sterren naar mijn mening te hoog gegrepen is voor de standaard in Oostenrijk. De schoonmaak laat veel te wensen over. Jammer genoeg komt er stof tevoorschijn als je je kleding in de kast legt. De oppervlakken en vloeren worden slechts oppervlakkig gereinigd. Het tapijt in de gangen is doordrenkt van vuil. Ook de ontbijtzaal laat te wensen over; plastic bedekt de tafelkleden bij het buffet, waar de kleden eronder ook vies zijn. Het ontbijtaanbod is acceptabel, maar niets om over naar huis te schrijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Absoluut afraden. Toen we bij het hotel aankwamen, was het een complete verrassing ten opzichte van de foto's. De buurt had een duistere uitstraling en was erg verwarrend om doorheen te navigeren. Onder het hotel was een moskee gevestigd en naast de deur bevond zich zelfs een coffeeshop. We hadden gebeld om aan te geven dat we wat later zouden arriveren vanwege drukte rondom de Formule 1-race. De receptie zou onze sleutels in een kluisje achterlaten met een code. Echter, bij het openen van het kluisje bleek de code al ingevoerd te zijn, en vonden we niet alleen onze sleutels maar ook die van andere gasten. Het kostte ons vervolgens een kwartier om in het donker de garage te vinden, waarbij het een uitdaging was om de auto te parkeren vanwege de beperkte ruimte. De gangen leken een soort volwassenen-Tetris, en het kostte moeite om de juiste deur te vinden die leidde naar de lift en vervolgens naar het hotelgedeelte. De kamer die we uiteindelijk bereikten, was bedoeld voor drie personen maar slechts twee bedden aanwezig. Er was geen personeel meer beschikbaar om dit op te lossen, waardoor iemand op de grond moest slapen. De tweede nacht kregen we een bed waarvan een deel van de lattenbodem ontbrak. Op de derde avond ontdekten we dat het bed was verwijderd, terwijl ze wisten dat we nog een nacht zouden blijven. Opnieuw moest iemand op de grond slapen. Het ontbijt was op de laatste ochtend ook niet meer beschikbaar vanwege geblokkeerde toegangspassen. Het ontbijt zelf was overigens wel prima wanneer we wel mochten deelnemen. Kortom, dit verblijf is absoluut niet aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service was echt teleurstellend; ondanks dat we onze late aankomst hadden doorgegeven bij de boeking, was er niemand aanwezig toen we arriveerden! Het hotel was gesloten, er was geen receptie aanwezig en telefonisch waren ze onbereikbaar (met een Duitse voicemail). We stonden daarom gewoon op straat en moesten op het laatste moment een ander hotel vinden en betalen. Ik bedoel, welk respectabel hotel heeft nu geen 24-uursreceptie en is niet telefonisch bereikbaar? Dat komt op mij over als amateuristisch beheer. Ik hoop op zijn minst dat ik mijn geld terugkrijg..

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Het personeel was ontzettend gastvrij en hartelijk.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl