ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Slovan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Vandaag genoot ik in mijn eentje van een ontbijt bij jou thuis en over het algemeen was ik zeer tevreden. Ik was vooral onder de indruk van de ambiance tijdens het eten. De gerechten waren heerlijk en ik had geen klachten daarover. Alleen de koffie uit je machine was niet om over naar huis te schrijven, het zou fijn zijn als je daar iets aan zou kunnen verbeteren. Helaas werd de mooie ervaring van het ontbijt een beetje overschaduwd door deze tegenvaller.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel in Brno is een pareltje met stijlvolle kamers die perfect zijn voor een ontspannen wellnessuitje, een zakelijke conferentie of simpelweg voor een luxueus verblijf. De gastvrijheid van het personeel was opvallend en maakte ons verblijf extra aangenaam. Echter, helaas waren we minder tevreden over de parkeergelegenheid en het restaurant. De prijzen stonden niet in verhouding tot het gebodene in het restaurant, wat een klein minpuntje was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een luxe zakenhotel op een uitstekende locatie nabij het centrum van Brno. Het is goed bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf het hoofdstation, en alle belangrijke bezienswaardigheden in het centrum liggen op loopafstand van het hotel. De kamers zijn zeer goed uitgerust en ruim, vooral voor zakenreizigers. Daarnaast is er een fitnessruimte beschikbaar voor hotelgasten. Het ontbijt is heerlijk en de service is zeer professioneel. Al met al was het personeel zeer professioneel en behulpzaam, en de hele ervaring was echt uitstekend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ruime kamer met een kingsize bed. Het personeel was vriendelijk en professioneel, en de badkamer was brandschoon. Ik geef het een waardering van twee sterren, omdat er geen flesje water op de tafel stond en er geen prijslijst voor de minibar was, wat voor verwarring kan zorgen. Ook vond ik het onacceptabel dat er €100 op mijn kaart werd geblokkeerd voor het gebruik van de minibar, wat voor een 4-sterrenhotel niet hoort. Het uitzicht vanuit de kamer was gemengd, met aan de ene kant uitzicht op de lift en aan de andere kant op een lege ruimte. Het vinden van de receptie op de parkeerplaats leek bijna een uitdaging, dus een kompas kan van pas komen. Het hotel heeft nog ruimte voor verbetering, vooral gezien de prijs die ervoor betaald wordt - een eenvoudige kofferstandaard ontbrak bijvoorbeeld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel het hotel er modern en aantrekkelijk uitzag, liep bijna elke aspect ervan mank. We hadden niet geboekt via Booking.com, dus enige vorm van transparantie ontbrak. Het bleek dat de kamerprijs exclusief ontbijt, parkeerkosten (wat neerkwam op €19 extra per dag), en nog een of andere mysterieuze belasting was. Bovendien werd er zonder kennisgeving €100,- geblokkeerd op onze creditcard voor mogelijke schade of het gebruik van de minibar, waarvan de prijzen een goed bewaard geheim waren. De kamer leek gehaast klaargemaakt te zijn, met een tekort aan basisvoorzieningen die je normaal gesproken zou verwachten in een hotel van deze standaard. De airconditioning klonk als iets uit een vervallen hotel in Egypte en zelfs een simpele voorziening als water ontbrak. De lift weigerde onze kaarten gedurende de eerste vijftien minuten na het inchecken, waardoor het onmogelijk was om onze kamer te bereiken. Het is teleurstellend dat een hotel met dergelijke prijzen zijn gasten behandelt alsof ze potentieel wantrouwige individuen zijn. Onze ervaring daar was eerder ongemakkelijk dan ontspannend. Gelukkig boden de enorme, uiterst comfortabele bedden, zachte kussens, badjassen, ligbad en douche enige troost. En de locatie, op slechts een kwartiertje lopen van het centrum en de Tugendhat Villa, was wel handig. Maar laten we het even hebben over het absurde uitzicht vanuit het raam op de lift - een architecturale grap op zijn best.



© 2007-2025 ReisChecker.nl