ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gabriella

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel heeft dringend behoefte aan verbetering als het gaat om netheid en onderhoud. De handdoeken ruiken onfris en de kamers baden in een bedompte sfeer. Vieze vlekken ontsieren de muren en helaas vonden we zelfs bloedvlekken op de lakens. Toen ik vroeg om deze te vervangen, werden ze slordig van het bed getrokken en simpelweg op het dekbedovertrek gelegd, een teleurstellende vertoning. Het enige lichtpuntje is de nabijheid tot station Termini, maar verder laat de kwaliteit te wensen over. Ons bezoek was puur functioneel, puur voor een nachtje slapen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na het lezen van positieve Google-beoordelingen, besloot ik om deze plek te proberen zonder hoge verwachtingen. Tot mijn verbazing was het er onverwacht netjes. Ik was aangenaam verrast door de hygiëne, de service en de gunstige locatie, waardoor ik het een 5/5 zou geven. Het enige minpuntje was dat er werd geclaimd dat er een minibar was bij mijn reservering, wat me deed denken dat er een koelkast zou zijn, maar helaas ontbrak deze faciliteit. Desondanks was mijn ervaring over het algemeen zeer positief. De kamer was uitstekend schoongemaakt en het vriendelijke personeel maakte het verblijf nog aangenamer. :)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een charmant hotel met een rijke geschiedenis.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is brandschoon en het personeel is hartelijk en behulpzaam. Het ontbijt is niet heel bijzonder en de kamers zijn wat aan de kleine kant. Gelukkig ligt het hotel op een toplocatie, dicht bij zowel het station als de bushalte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn simpel en ouderwets, ze kunnen wel wat opknapwerk gebruiken. Het is prima voor een kort verblijf en de locatie is dicht bij het centraal station.

Melden


Reisperiode: april 2011

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

Zeer onvriendelijk personeel zonder service. Diverse defecten in de badkamer en weinig ruimte in de kamer. Schone handdoekenservice kennen zij hier niet en als het koffie apparaat defect is dan moet je voor een tweede kop koffie € 2,00 bijbetalen..... Geen aanrader voor een bezoek aan Rome. Zeker niet als je het vergelijkt met andere hotels met het zelfde aantal sterren in Rome.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl