ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Leopolda

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel was ontzettend vriendelijk en heeft ons voorzien van handige tips en een kaart met belangrijke toeristische attracties in Florence. De locatie was perfect, op slechts 10 minuten lopen van het centrum. Op 100 meter afstand was er een parkeergelegenheid waar we korting kregen dankzij het hotel Leopolda. De kamer was schoon en ruim, zeker voor een driesterrenhotel. Ze boden zelfs bagageopslag aan, afhankelijk van beschikbaarheid. Ik ben zeer tevreden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Als drukke zakenreiziger heb ik recentelijk 4 dagen doorgebracht in dit hotel, vergezeld door mijn collega's, en ik kan alleen maar zeggen dat mijn ervaring fenomenaal was! Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was brandschoon en werd dagelijks keurig opgeruimd. Als u met de auto komt, is er handige parkeergelegenheid achter het hotel tegen een gereduceerd tarief. Wat betreft maaltijden, waren er tal van eetgelegenheden in de buurt om uit te kiezen, waaronder PINOLO, dat uitblonk in zowel kwaliteit als prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na lange tijd voel ik de behoefte om deze beoordeling te delen. Door een gesprek met mijn moeder belandde ik op de pagina van dit hotel, waar ik jaren geleden verbleef en fantastische herinneringen aan heb. Mijn ervaring verschilt van de bestaande recensies: als je welgemanierd bent en een positieve houding hebt, kun je hier net zo'n geweldige tijd beleven als ik destijds deed. De vriendelijkheid van de eigenaar staat me nog helder voor de geest, inclusief het feit dat hij ons toestond onze bagage de hele dag achter te laten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij mijn bezoek aan dit hotel een jaar geleden, liep ik tegen een aantal teleurstellingen aan. De kamers waren niet zo netjes als verwacht, er was geen verwarming in februari, en zowel kastdeuren als lattenbodems vertoonden gebreken. Daarnaast was de locatie van het hotel niet ideaal ten opzichte van het centrum en het personeel kwam arrogant over. Het zou fijn zijn als de hotelmanager meer gastvrijheid zou tonen en open zou staan voor feedback om de service te verbeteren, in plaats van defensief te reageren en persoonlijke gegevens van gasten op te schrijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik hoorde geluiden van binnen, niet van buiten. 's Nachts hoorde ik iemand hoesten en douchen. Ik heb nooit gezegd dat het geluid van buiten kwam of dat ik een airco wilde. Het was gewoon een observatie. Ik vind het vreemd dat u beweert dat we ons raam 's nachts hebben opengelaten. Was u binnen geweest, dan had u gezien dat het raam gesloten was. Uw reactie komt nogal agressief over, dat is niet bepaald prettig. Ik begrijp uw reactie totaal niet. Overigens heeft u niets gezegd over de kapotte douchekop. Zelfs daar heb ik geen kritiek op geuit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is erg gunstig bij deze zaak. De eigenaar staat bekend om zijn uitstekende service en klantvriendelijkheid. Hij denkt met je mee en staat altijd voor je klaar.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl